Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Minigold
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 21. jul 2009, 10:15

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Minigold » 24. mar 2012, 16:22

SGLoco skrev:

Forsvaret siger sig selv og har egentligt været ok.

Midtbanen siger vel også sig selv hvis Rolfe er klar. Griner stort af dem der putter Rolfe ind midt på, Würtz på bænken osv. Synes det er mangel på fodboldviden eller bare vild fantasi. Lucas spiller kun i øjeblikket hvis Rolfe ikke er klar da Rolfe stadig er bedre defensiv end Lucas. Men Lucas får da helt sikkert mere og mere spilletid som foråret går.

Angrebet hælder jeg i dag til Dalsgaard og Curth. Jeg har ellers været rigtig glad for at Kent her i de første par kampe har haft tillid til Dalle og Helenius sammen da de supplerer hinanden godt. Men synes ABSOLUT ikke at Helenius har virket hurtig og god nok i de første kampe.. Folk skreg ham op som den bedste mod FCK fordi han scorer et mål?? Ahhhmen.. Han spillede elendigt op til da.. Og det har kendetegnet ham her i kampene.. Han får bolden, tager for mange berøringer, Gør opspillet langsommere, mangler ofte i feltet når dalle stikker i dybden.. Og til dem der ikke kan se kvaliteterne hos Dalle... Kom nu ind i kampen.. Han har da klart været den bedste af de 2 oppe foran.. Og hans løbepensum gør at vi både forvarer godt og kommer frem til chancer... At han så ikke får dem puttet ind er nok mere et spørgsmål om selvtillid..

I dag scorer Dalle... Med Curth ved hans side.. Tror opspillet bliver hurtigere med Curth på banen..
Hold da op, det var godtnok noget af et arrogant indlæg. Du griner af folk der foreslår Rolfe på midten, som en mulighed, og samtidig forsvarer
du en, indtil videre, utrolig uskarp Dalle. han har da været SÅ ringe her i foråret.
Helenius har heller ikke været imponerende de sidste par kampe, enig, men Dalle mangler virkelig meget, desværre.
Selvfølgelig bliver detAugo/Würtz på midten, for det er det altid, og vil altid være, og det er måske også godt nok, men Rolfe har da visse kvaliteter rent offensivt, som måske kunne bruges midt på. Og nu griner du vel stort igen, går jeg ud fra...

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af nik » 24. mar 2012, 16:31

Gentleman Finn skrev:
nik skrev:1 point må være acceptablet efter man så AaB´s niveau i køge
Nik du får satme trollet noget, hold dig nu til hockeyforummet
Kommer faktisk på stadion et par gange om året når der er nogle interessante kampe

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af andreasaab89 » 24. mar 2012, 16:42

Ajax, Brügge og Udinese er til stede for at kigge på Lucas :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af SGLoco » 24. mar 2012, 16:54

Minigold skrev:
SGLoco skrev:

Forsvaret siger sig selv og har egentligt været ok.

Midtbanen siger vel også sig selv hvis Rolfe er klar. Griner stort af dem der putter Rolfe ind midt på, Würtz på bænken osv. Synes det er mangel på fodboldviden eller bare vild fantasi. Lucas spiller kun i øjeblikket hvis Rolfe ikke er klar da Rolfe stadig er bedre defensiv end Lucas. Men Lucas får da helt sikkert mere og mere spilletid som foråret går.

Angrebet hælder jeg i dag til Dalsgaard og Curth. Jeg har ellers været rigtig glad for at Kent her i de første par kampe har haft tillid til Dalle og Helenius sammen da de supplerer hinanden godt. Men synes ABSOLUT ikke at Helenius har virket hurtig og god nok i de første kampe.. Folk skreg ham op som den bedste mod FCK fordi han scorer et mål?? Ahhhmen.. Han spillede elendigt op til da.. Og det har kendetegnet ham her i kampene.. Han får bolden, tager for mange berøringer, Gør opspillet langsommere, mangler ofte i feltet når dalle stikker i dybden.. Og til dem der ikke kan se kvaliteterne hos Dalle... Kom nu ind i kampen.. Han har da klart været den bedste af de 2 oppe foran.. Og hans løbepensum gør at vi både forvarer godt og kommer frem til chancer... At han så ikke får dem puttet ind er nok mere et spørgsmål om selvtillid..

I dag scorer Dalle... Med Curth ved hans side.. Tror opspillet bliver hurtigere med Curth på banen..
Hold da op, det var godtnok noget af et arrogant indlæg. Du griner af folk der foreslår Rolfe på midten, som en mulighed, og samtidig forsvarer
du en, indtil videre, utrolig uskarp Dalle. han har da været SÅ ringe her i foråret.
Helenius har heller ikke været imponerende de sidste par kampe, enig, men Dalle mangler virkelig meget, desværre.
Selvfølgelig bliver detAugo/Würtz på midten, for det er det altid, og vil altid være, og det er måske også godt nok, men Rolfe har da visse kvaliteter rent offensivt, som måske kunne bruges midt på. Og nu griner du vel stort igen, går jeg ud fra...
Nej mester.. Jeg er ikke arrogant! Men jeg kan ikke tage det seriøst når man mener at Rolfe skal spille central midt.. Så burde man se flere træninger eller bare vide mere om kvaliteter hos spillere.. Ja Rolfe kan være en mulighed, men det er kun hvis augo, würtz, wichmann, Thomsen, lucas er ude af spil... Så mener ikke det er særligt seriøst at sætte ham i start elveren på midten når disse er klar.. Så mener jeg man fantaserer lige lovlig pænt eller ikke har stor nok fodboldviden..

Dalle har været uskarp i afslutningerne.. Ja enig... Men så er du igen en af dem der bare ser at han har brændt en chance og ikke hvordan han bevæger sig, forsvarer sig, hvor mange afslutninger han kommer frem til og taktisk står rigtigt.. Eller hvordan en fejl hos en forsvarer kan koste et mål og derved er dårlig hele kampen, men hvor han har vundet alle 1 mod 1 situationer, kommer først på bolden, står rigtigt i zonen og er sikker i opspillet..

Og ja jeg griner STORT igen af dig!

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af MrRepsak » 24. mar 2012, 17:07

Link ? de sædvanlige syntes ikke at havde den...
Kom så de RØ'E!

RufusTheDog

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af RufusTheDog » 24. mar 2012, 17:11

MrRepsak skrev:Link ? de sædvanlige syntes ikke at havde den...
Soeger ogsaa et link.

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af AaBlover4ever » 24. mar 2012, 17:12

MrRepsak skrev:Link ? de sædvanlige syntes ikke at havde den...
http://tv2sport.dk/AaB-soenderjyske" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14884
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Hanga » 24. mar 2012, 17:12

MrRepsak skrev:Link ? de sædvanlige syntes ikke at havde den...
http://tv2sport.dk/AaB-soenderjyske
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af MrRepsak » 24. mar 2012, 17:18

Billigere end en pakke smøger og kører super! Kom så de røde!
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
benz
Allstar
Allstar
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:03

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af benz » 24. mar 2012, 17:18

Jeg søger et gratis link, på forhånd tak!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. mar 2012, 17:23

Hold da op, hvor er vi uskarpe i begge ender af banen, det går galt det her.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14884
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Hanga » 24. mar 2012, 17:25

Vi spiller godt nok dårligt lige nu. Vi har vel dårligt haft et skud på mål indtil videre. 2-3 store chancer til SE, 0 til os. En typisk hjemmekamp mod SE, som i den grad giver os problemer med deres kompakte defensiv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af andreasaab89 » 24. mar 2012, 17:26

FÅ NU BYTTET DE KANTER... DET ER TIL AT BLIVE SUR OVER. ALT BLIVER LANGE BOLDE.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14884
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Hanga » 24. mar 2012, 17:31

andreasaab89 skrev:FÅ NU BYTTET DE KANTER... DET ER TIL AT BLIVE SUR OVER. ALT BLIVER LANGE BOLDE.
Enig, det fungerer slet ikke. Vi må forsøge at spille direkte over kanterne, når nu vi ikke kan styre kampen på midten, og det er altså svært når kantspilleren hele tiden skal trække ind eller stoppe op, for at få bolden over til det andet ben.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af degn » 24. mar 2012, 17:33

nogen der har et link til en i udlandet, på forhånd tak

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14884
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Hanga » 24. mar 2012, 17:33

Og så gik det galt... :@
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13741
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Funky » 24. mar 2012, 17:34

Føj. Køge var åbenbart ikke en kamp under niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. mar 2012, 17:34

Hanga skrev:
andreasaab89 skrev:FÅ NU BYTTET DE KANTER... DET ER TIL AT BLIVE SUR OVER. ALT BLIVER LANGE BOLDE.
Enig, det fungerer slet ikke. Vi må forsøge at spille direkte over kanterne, når nu vi ikke kan styre kampen på midten, og det er altså svært når kantspilleren hele tiden skal trække ind eller stoppe op, for at få bolden over til det andet ben.
Kommer ikke til at ske, Kent er alt for stædig. Vi er på røven mod forårets dårligste hold, og det virker ikke som om der er nogen som helst løsninger på det fra trænersiden. ØV!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af Sauer » 24. mar 2012, 17:35

Vi er helt elendige. Råb nu, Kent!

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Kamptråd, AaB - SønderjyskE, 24. april 17:00

Indlæg af MrRepsak » 24. mar 2012, 17:35

Tænk man betaler penge for at se noget der er så ringe, ligner noget Køge om igen hvor X er et steal!
Kom så de RØ'E!

Besvar