Periodemeddelelse

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af astonvilla » 30. maj 2012, 10:34

Peter A. skrev:Nej fra investorerne til at give flere penge..

http://www.nordjyske.dk/nyheder/rigmaen ... 7bf/1/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er virkelig træls nyt. Uden en/nogle sugar daddies som uforbeholdent smider noget cash ind i maskinen - og det meget snart - overlever vi ikke, grundet den pressede likviditet.
Men man kan jo ikke se skævt til disse s.k. rigmænd. Det er jo en direkte konsekvens af den håbløse måde klubben har været drevet på de senere år. De amatørtilstande diverse administrative direktører og bestyrelser har lagt for dagen har skræmt alt og alle væk. Selv (og måske netop) rigmænd gider jo ikke hælde kontanter ned i et bundløst hul.
På den anden side er AaB jo det absolutte flagskib i landsdelen og bidrager med priceless PR til Nordjylland, så man kunne da have håbet på en håndsrækning alligevel.

Nu hvor vi skal af med håbløse administerende direktør nummer gud-ved-hvilken i rækken over de næste uger er mit sidste desparate håb at den rigtig sugar daddy træder til med noget cash og samtidig forlager plads i besyrelsen og "førstevælger" til hvem der skal sidde som adm. direktør. Så vi kan få noget professionalisme ind over ledelsen også og en styrket likviditet.

Lige nu ser det sort ud....men håbet lever da!
Bienvenu Bassogog!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af jensemand57 » 30. maj 2012, 10:41

Jeg har faktisk fuld forståelse for, at der investorer, som tøver med at smide penge i AaB, fordi AaB er nød til at vise økonomisk troværdighed. Men kan det opfyldes, tror jeg også på, at der er investorer, som godt vil putte penge i AaB. Første skridt til økonomisk troværdighed er nu taget med Lynges udtalelser om budgettet for 2012. Det er, som jeg ser det, e´t positivt og spændende signal, man nu melder ud fra AaB.

1. Vi skal holde samme placering som i år (7. pladsen)

2. Vi skal sælge for mindst 5 mill.

Syvende pladsen virker ikke urealistisk og de 5 millioner må og skal være pebernødder for enten Lucas og Helenius. De skal mindst sælges for det dobbelte hver.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Kunji » 30. maj 2012, 10:48

Pastorius skrev:
thomasjn skrev: Håber du har ret. Indrømmer gerne, at mit kendskab til Player Invest er meget overfladisk ud fra, hvad jeg har læst i pressen og har ikke læst det er skruet sådan sammen.
Det tror jeg. Jeg kender jo også kun aftale gennem pressen og AaB's udtalelser, og så hvad jeg selv har kunnet regne ud. Indtrykket var at det var en ualmindeligt fin aftale, når nu man var nødt til at bevæge sig ud i den model. Jeg er i hvert fald sikker på at der er et maks. beløb på og at lånet bortfalder når de seks spillere er solgt, uanset om det er indfriet eller ej.
Der var tale om relativ tilbagebetaling. Hvis spillernes kontrakter blot udløb, ville investorerne ikke få en krone tilbage, og for at investorerne skulle få alle pengene tilbage, skulle der sælges spillere for 12 millioner kr. Det ligner lidt, at 50% af salget går tilbage til Player Invest, og derfor skal vi nok sælge spillere for 10 millioner, for at have en reel indtægt på 5 millioner.

Sådan husker jeg det, men jeg har ikke fundet artiklen, der beviser det.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2012, 11:08

Kunji skrev:
Pastorius skrev:
thomasjn skrev: Håber du har ret. Indrømmer gerne, at mit kendskab til Player Invest er meget overfladisk ud fra, hvad jeg har læst i pressen og har ikke læst det er skruet sådan sammen.
Det tror jeg. Jeg kender jo også kun aftale gennem pressen og AaB's udtalelser, og så hvad jeg selv har kunnet regne ud. Indtrykket var at det var en ualmindeligt fin aftale, når nu man var nødt til at bevæge sig ud i den model. Jeg er i hvert fald sikker på at der er et maks. beløb på og at lånet bortfalder når de seks spillere er solgt, uanset om det er indfriet eller ej.
Der var tale om relativ tilbagebetaling. Hvis spillernes kontrakter blot udløb, ville investorerne ikke få en krone tilbage, og for at investorerne skulle få alle pengene tilbage, skulle der sælges spillere for 12 millioner kr. Det ligner lidt, at 50% af salget går tilbage til Player Invest, og derfor skal vi nok sælge spillere for 10 millioner, for at have en reel indtægt på 5 millioner.

Sådan husker jeg det, men jeg har ikke fundet artiklen, der beviser det.
Ok det stemmer med min hukommelse. Kan du så huske hvilke spillere det drejede sig om?

Lasse Nielsen, Wichmann, Helenius er jeg rimelig sikker på men hvem de sidste tre var kan jeg ikke huske.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Hanga » 30. maj 2012, 11:31

Hvad angår PlayerInvest gruppen, så er jeg næsten 100% sikker på, at indtægten ved et salg vil blive bogført med fuld værdi i resultatopgørelsen, uanset om en del af indtægten skal betales tilbage til investorerne.

Dette skyldes at der vil være tale om kapitalflytning. Betalingen til investorerne vil ikke blive betragtet som en omkostning, ligesom at kapitalen ikke blev bogført som en indtægt, da vi modtog den. Det er ligesom hvis AaB optog et banklån - provenuet fra lånet og de løbende afbetalinger ville ikke påvirke resultatopgørelsen, blot balancen og likviditeten. Investorgruppen stillede på samme måde kapital til rådighed, og tilbagebetalingen skal ske når der er solgt en spiller - der vil blot være tale om forskydninger i balancen og likviditeten.

Så hvis vi sælger Helenius for 10 millioner, vil det bidrage med 10 millioner til resultatopgørelsen, uanset om vi skal aflevere halvdelen til investorgruppen.

Til gengæld er det sur røv at det ikke lykkedes den anden (eller samme?) investorgruppe at skaffe et yderst tiltrængt kapitalindskud til os. Det bekymrer mig meget da vi dermed stadig er forpligtet af den meget restriktive aftale med 1885, og fortsat er yderst presset på likviditeten.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. maj 2012, 12:52

astonvilla skrev:
Nu hvor vi skal af med håbløse administerende direktør nummer gud-ved-hvilken i rækken over de næste uger er mit sidste desparate håb at den rigtig sugar daddy træder til med noget cash og samtidig forlager plads i besyrelsen og "førstevælger" til hvem der skal sidde som adm. direktør. Så vi kan få noget professionalisme ind over ledelsen også og en styrket likviditet.

Lige nu ser det sort ud....men håbet lever da!
Jeg tror ikke der kommer en ny administrerende direktør ind udefra, nu hvor Lynge er "forfremmet" til direktør. Strengt taget er det vel også spild af gode millioner at betale løn til en ny mand udefra, især med tanke på hvor lidt godt de skiftende direktører i de sidste 10 års tid har bidraget med. Det må være en del af spareknivens indtog, at man sparer en lønning til den absolutte toppost, og det har jeg det personligt rigtigt fint med, for med den nuværende situation er der ikke meget andet at gøre end at skære ind til benet, spille sikkert spil, og iøvrigt følge den køreplan AaB af 1885 har opsat. Det kan jeg ikke se en udefrakommende have bedre kompetencer til end de der ved hvad der ligger under hver en sten på Hornevej...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. maj 2012, 13:03

Pastorius skrev:
Peter A. skrev:Nej fra investorerne til at give flere penge..

http://www.nordjyske.dk/nyheder/rigmaen ... 7bf/1/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er til gengæld triste nyheder. På den anden side er de nu heller ikke helt overraskende. Mit håb er stadig at den side lysner en smule når feriepengesagen er afklaret.
Det ligger i hvert fald helt fast at der skal kapital til, hvis det skal være sjovt at være AaB'er de nærmeste år.
Det er da så afgjort trist.

Men omvendt må det trods alt være et tegn på at tingene ikke er RIGTIGT pressede, hvis man skal tro på Nordjyskes artikel, og at man ikke har kunnet nå i mål med 30 mio. men har kunnet rejse 15-17 mio... som man så vælger ikke at udnytte i denne omgang, men lder videre efter flere investorer (sådan læser jeg ihvertfald artiklen).

Positivt synes jeg egentlig også det er, at det på artiklen lyder til at der er en ganske tung erhvervsgruppe, som stiller sig bag AaBs kamp for ny kapital.

Feriepengesagen er formentlig en af grundene til nogle tøver, men jeg tror nu også at et eller flere spillersalg i sommer vil hjælpe.

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af nik » 30. maj 2012, 13:04

Tror at en del sponsore lige vil have feriepengesagen overstået inden de vil spytte i kassen, tabes sagen vi deres penge jo bare gå til tidligere og nuværende spillere

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af thomasjn » 30. maj 2012, 14:41

Jesper Schmidt skrev:
astonvilla skrev:
Nu hvor vi skal af med håbløse administerende direktør nummer gud-ved-hvilken i rækken over de næste uger er mit sidste desparate håb at den rigtig sugar daddy træder til med noget cash og samtidig forlager plads i besyrelsen og "førstevælger" til hvem der skal sidde som adm. direktør. Så vi kan få noget professionalisme ind over ledelsen også og en styrket likviditet.

Lige nu ser det sort ud....men håbet lever da!
Jeg tror ikke der kommer en ny administrerende direktør ind udefra, nu hvor Lynge er "forfremmet" til direktør. Strengt taget er det vel også spild af gode millioner at betale løn til en ny mand udefra, især med tanke på hvor lidt godt de skiftende direktører i de sidste 10 års tid har bidraget med. Det må være en del af spareknivens indtog, at man sparer en lønning til den absolutte toppost, og det har jeg det personligt rigtigt fint med, for med den nuværende situation er der ikke meget andet at gøre end at skære ind til benet, spille sikkert spil, og iøvrigt følge den køreplan AaB af 1885 har opsat. Det kan jeg ikke se en udefrakommende have bedre kompetencer til end de der ved hvad der ligger under hver en sten på Hornevej...
Kan heller ikke se man pt. skulle spilde penge på en administrerende direktør. Lynge skal nok styre alt det fodboldmæssige og Claus Jensen som er det andet medlem af direktionen har styr på alt det kommercielle. Så vidt jeg har forstået er det ham der har stået bag mange af de spændende tiltag klubben har trods alt har søsat de sidste par år.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Klaus » 30. maj 2012, 15:47

Jeg synes nu alligevel det lysner for os.... Vi har i foråret været belastet af, at vores engagement i hockey og college skal udfases. Det vil være sket næste år, og på den baggrund virker det realistisk, at vi kan gå i nul og måske endda få overskud for første gang i nyere tid. Et salg af Lucas eller Helenius vil formentlig bringe os i balance allerede i år, hvilket vil være en stor præstation af vores nye ledelse. Det har godt nok været et meget sort hul vi har befundet os i, men vi overlever formentlig med det yderste af neglene. Nu er det så retur til basis. Jeg lever fint med nogle år med midterplaceringer, hvis bare vi får styr på økonomien. Det der har været så træls har været dårlige resultater koblet sammen med et kæmpe underskud.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Elscorpio » 30. maj 2012, 20:55

Klaus skrev:Jeg synes nu alligevel det lysner for os.... Vi har i foråret været belastet af, at vores engagement i hockey og college skal udfases. Det vil være sket næste år, og på den baggrund virker det realistisk, at vi kan gå i nul og måske endda få overskud for første gang i nyere tid. Et salg af Lucas eller Helenius vil formentlig bringe os i balance allerede i år, hvilket vil være en stor præstation af vores nye ledelse. Det har godt nok været et meget sort hul vi har befundet os i, men vi overlever formentlig med det yderste af neglene. Nu er det så retur til basis. Jeg lever fint med nogle år med midterplaceringer, hvis bare vi får styr på økonomien. Det der har været så træls har været dårlige resultater koblet sammen med et kæmpe underskud.
Bliver spændende at se hvordan et AaB hold klarer sig næste år med sandsynligvis en af vores bærende spiller væk og med Esbjerg og Randers i landets fineste række igen.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af BoT » 31. maj 2012, 09:48

Elscorpio skrev: Bliver spændende at se hvordan et AaB hold klarer sig næste år med sandsynligvis en af vores bærende spiller væk og med Esbjerg og Randers i landets fineste række igen.
Ja. Randers har vist skræmmende styrke dette forår.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af NIN » 31. maj 2012, 13:31

BoT skrev:
Elscorpio skrev: Bliver spændende at se hvordan et AaB hold klarer sig næste år med sandsynligvis en af vores bærende spiller væk og med Esbjerg og Randers i landets fineste række igen.
Ja. Randers har vist skræmmende styrke dette forår.
Lidt som HB og Lyngby, vi tromlede hen over.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Pastorius » 31. maj 2012, 13:51

NIN den fromme skrev:
BoT skrev:
Elscorpio skrev: Bliver spændende at se hvordan et AaB hold klarer sig næste år med sandsynligvis en af vores bærende spiller væk og med Esbjerg og Randers i landets fineste række igen.
Ja. Randers har vist skræmmende styrke dette forår.
Lidt som HB og Lyngby, vi tromlede hen over.
Exactly - pointen er at vi selv uden forstærkninger har en god chance for at klare os fint, og selv med forstærkninger har en god chance for alligevel at ramme katastrofen.

Det bliver en spændende sæson - også på fodboldbanen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af BoT » 31. maj 2012, 14:37

Pointen er, at selvom mange har travlt med at gøre Randers og Esbjerg til potentielle medaljekandidater skal vi kke glemme, at isæt sidstnævnte havde satte RIGTIG mange point til mod midterhold i den danske 1. division. Og Esbjerg mister højst sandsynligt deres klart bedste og vigtigste spiller, Søren Rieks. Så skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet i forhold til at vurdere oprykkerns styrke?

Dermed ikke sagt, at AaB kommer til at tromle henover dem. Kan snart ikke huske, at AaB nogensinde har tromlet henover nogen som helst. Nå jo, omkring årtusindskiftet baskede vi vist nok Vejle og Esbjerg med 5-6 mål.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af Pastorius » 31. maj 2012, 14:54

BoT skrev:Pointen er, at selvom mange har travlt med at gøre Randers og Esbjerg til potentielle medaljekandidater skal vi kke glemme, at isæt sidstnævnte havde satte RIGTIG mange point til mod midterhold i den danske 1. division. Og Esbjerg mister højst sandsynligt deres klart bedste og vigtigste spiller, Søren Rieks. Så skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet i forhold til at vurdere oprykkerns styrke?

Dermed ikke sagt, at AaB kommer til at tromle henover dem. Kan snart ikke huske, at AaB nogensinde har tromlet henover nogen som helst. Nå jo, omkring årtusindskiftet baskede vi vist nok Vejle og Esbjerg med 5-6 mål.
Har tidligere skrevet at jeg faktisk troede det blev en fordel (eller i hvert fald ingen stor ulempe) at bytte Randers og Esbjerg for Lyngby og Køge, selvom de objektivt skulle være stærkere. Det mener jeg stadig.

Nøglen til hvordan AaB klarer sig i næste sæson ligger på Hornevej og ikke i de andre klubber.
Med venlig Hilsen
--
Robert

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af hje1980 » 31. maj 2012, 16:25

Der er MANGE hold der kan rykke ned næste år...

Brøndby: har måske større problemer end os udenfor banen, og et dårligere hold! Skal skære ned, og Krohn Deli og Mike Jensen væk, er de SLET ikke skræmmende.

Silkeborg: Får en træner der ikke kan vinde fodbold kampe.

Randers: Virker ikke skræmmende...

FCM!!!: tror stadig kan komme i problemer grundet de nedskæringer de står overfor. Skal have mange unge i spil. Kan koste.

OB: Samme som FCM, samt at Troels Bech nok skal skabe uro - IGEN - i OB

Sønderjyske: hvis de mister Antipas har de ingen til deres omstillinger

Esbjerg: Et er at vinde 1. division klart... andet er spille i superligaen.

AGF: ANER ikke hvor de står... men deres old boys hold er altså ikke noget gudehold!

Os selv: tja... Afhænger af hvor mange og hvem vi evt sælger... Er positiv overfor vi har brugt et år påsat give erfaring til unge folk. Noget som mange af de andre klubber først skal igang med til i år.

De sikre: Horsens, FCK, FCN... Synes deres trupper indeholder meget kvalitet og kommer ikke i fare...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af thomasjn » 31. maj 2012, 17:21

Tjaeh næste sæson kan blive en neglebider som den forrige sæson, hvor vi blev reddet i de døende minutter. Er dog ikke særligt pesimistisk. Ja EfBs vandt 1. division på cruise control, men når man ser på deres trup er den altså lige så tynd som vores og læg dertil Rieks forsvinder, hvilket gør dem middelmådige.

Randers: Det virker ikke til at køre for dem og tror næppe på de kan ende i top 6. Der virker generelt til, at deres hold ikke hviler så godt i sig selv med alle de spillere udefra. Først sæsonen hvor de reddede sig mirakuløst på en historisk slutspurt og så sæsonen hvor de gik totalt i koma stille og roligt. Vil egentlig vurdere deres trup som markant bedre og bredere end vores på papiret, men det fungerer ikke.

FCM: Disco Glen er en urutineret træner, der mangler at udrette noget sådan for alvor. I denne sæson var bronzen forholdsvist let tilgængelig, da de kun skulle slåsse med Horsens's trup som i mere normale tider ville være et midterhold. Derudover mister de massiv bredde og Glen slår mig ikke lige som ledertypen der kan styre et hold igennem en svær tid. Vil vurdere han kan blive en af de første trænere der kan ryge i næste sæson. Tror sagtens vi kan komme til at slås med FC Muuuh i bunden næste år.

BIF: Uanset hvem de køber eller sætter til at træne det hold fungerer det bare ikke. Og med Krohn-Dehli på vej ud sammen med Mike Jensen mister holdet både deres individualist der redder deres røv og figtheren og det lyder gudskelov ikke til dejlige transferkroner vil kunne bruges. Virker til de kommer til at gå all-in på ungdom i næste sæson og der er vi gudskelov 2 sæsoner foran dem.

SIF: Keld Bordinggård skal først nu for alvor til at vise, at han ikke bare er et navn. Virker mere som en af de mange skolelærertyper fra DBU end som en moderne cheftræner. Holdet er dog ok så tror de klarer, men bliver voldsomt implicerede i bundkampen.

AGF: Medmindre FCK gafler Peter Sørensen melder jeg gerne FCK ud af bundkampen med det samme. Peter Sørensen har styr på det hold der og mon ikke den solide rutine hjælper dem + de er ved at køre nogle gode unge navne ind.

SønderjyskE: De rykker ikke ud, men bliver nok en del af bundkampen. Uanset hvad de finder i divisionerne slår det jo åbenbart til og derfor nægter jeg at tro SE tager biletten. For det andet har de stadig Henrik Hansen, Vibe og DC at bygge offensiven omkring ligesom en Kenneth Frabricius vel kan få sin genkomst.

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af The Point Maker » 31. maj 2012, 18:48

Klaus skrev:Jeg synes nu alligevel det lysner for os.... Vi har i foråret været belastet af, at vores engagement i hockey og college skal udfases. Det vil være sket næste år, og på den baggrund virker det realistisk, at vi kan gå i nul og måske endda få overskud for første gang i nyere tid. Et salg af Lucas eller Helenius vil formentlig bringe os i balance allerede i år, hvilket vil være en stor præstation af vores nye ledelse. Det har godt nok været et meget sort hul vi har befundet os i, men vi overlever formentlig med det yderste af neglene. Nu er det så retur til basis. Jeg lever fint med nogle år med midterplaceringer, hvis bare vi får styr på økonomien. Det der har været så træls har været dårlige resultater koblet sammen med et kæmpe underskud.
Jeg kan ikke være mere enig... Tålmodighed og smalkost er nøgleordene for vi igen kommer op hvor vi hører til. Det nytter ikke noget folk forventer store kendte spillere, samtidigt med at man bitcher over pirser på spilletrøjer, sæsonkort og i det hele taget ikke støtter op om holdet grundet placering. Synes folk ALT for hurtigt har glemt hvor tæt vi var på at rykke ud, og istedet burde være ydmyg over for en flot 7.plads. EN anden diskussion er så spillestil, og der synes jeg det er fair at forlange en anden tilgang der kunne bringe spillere som Lucas, Kusk og Nicolaj Thomsen endnu mere i scene :-)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Periodemeddelelse

Indlæg af thomasjn » 31. maj 2012, 19:15

Er enig med "The Point Maker" her. Set i det store hele skal vi tænke på, hvor tæt vi har været på afgrunden. Hvis nogen skulle have glemt det kan jeg anbefale denne video. Set i bagspejlet kan man vidst ironisk kalde sidste forår for rutcheturen fremfor opturen.


To ting jeg håber på i disse tider:
- Man bygger på spillekonceptet, især offensivt.
- At man får en bedre mentalitet i truppen når vi spiller mod dårligere modstandere som HB Køge, Lyngby og SønderjyskE. Der bliver ikke investeret nok i disse kampe, hvilket er for dårligt. Nok er vi på smalkost og nederlag/pointtab kan forekomme, men det må fanme ikke ske på den måde som det skete i Lyngby og Køge.

Besvar