Tilskuerkrise i Aalborg?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3669
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Hovedet » 19. nov 2013, 17:42

12mand skrev:
AaB - Ølstykke skrev:Til Le Cid og Hovedet:

Hovedet:
Ja, Pirates ligger på 3.500 tilskuere i snit pr kamp og med 16.667 tilskuere til dato er de uden sammenligning den klub, der trækker flest tilskuere i år. Dette på trods af meget svingende resultater. Herning er meget apropos nr. 2 på denne liste med 11.360 tilskuere.

Le Cid:
Ja, jeg er enig. Overraskende alle alle 3 idrætsgrene i Herning kan trække mange folk. FCM har en vækst i år på 29% på fodbolden og har nu flere hjemmebane tilskuere end os! Min pointe var alene at det er rimelig nyt at hockeyen i Aalborg trækker over 3.000 tilskuere - og at det må koste på fodbolden?
nu er det altså heller ikke svære at trække tilskuere til, når man smider mere om sig med fribilletter end brøndby fans smider om sig med hjerneceller.
og så har de billigere øl - hvilket AaB godt kunne lære af.
Det snit på 3500 er jo helt fantastisk, særligt set i lyset af halvdårlige sportslige resultater og det faktum, at AaB ishockey mod slutningen af sin eksistens ofte spillede for omkring 1000 tilskuere og derunder. Jeg synes i øvrigt også, det er positivt, at den store, flotte hockeyhal derude ikke står tom og øde hen, hvad man jo godt kunne have frygtet for et par år siden. Som jeg husker det, var der i øvrigt temmelig megen brok mht. billet- og ølpriser, da hockeyen udspillede sig i AaB-regi. Disse er - så vidt vides - sat kraftigt ned (der antydes en række fribilletter), og dette bekræfter mig i min tro på, at det er billetpriserne, der er den store synder, når vi taler (manglende) tilskuere ved fodbolden.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2013, 18:46

Hovedet skrev: Det snit på 3500 er jo helt fantastisk, særligt set i lyset af halvdårlige sportslige resultater og det faktum, at AaB ishockey mod slutningen af sin eksistens ofte spillede for omkring 1000 tilskuere og derunder. Jeg synes i øvrigt også, det er positivt, at den store, flotte hockeyhal derude ikke står tom og øde hen, hvad man jo godt kunne have frygtet for et par år siden. Som jeg husker det, var der i øvrigt temmelig megen brok mht. billet- og ølpriser, da hockeyen udspillede sig i AaB-regi. Disse er - så vidt vides - sat kraftigt ned (der antydes en række fribilletter), og dette bekræfter mig i min tro på, at det er billetpriserne, der er den store synder, når vi taler (manglende) tilskuere ved fodbolden.
Før vi kan vurdere hvor fantastisk det er, er vi nødt til at vide, hvor meget der er i overskud pr. tilskuer - samlet set. Det er selvfølgelig fedt hvis der er mange tilskuere, men det er vigtigere for AaB at der kommer så mange penge i kassen som muligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af tegner » 19. nov 2013, 20:30

Når hockey publikummet selv skal betale, kommer der 15-1700 tilskuere. Stort set samme tilskuertal som i gamle dage.
Når der er fyldt op i Gigantium, er der delt så mange billetter ud, at der ikke engang er plads til alle - langt fra..!!
Fantastisk med en fyldt hal, men det "koncept" holder jo ikke i længden.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2013, 20:56

tegner skrev:Når hockey publikummet selv skal betale, kommer der 15-1700 tilskuere. Stort set samme tilskuertal som i gamle dage.
Når der er fyldt op i Gigantium, er der delt så mange billetter ud, at der ikke engang er plads til alle - langt fra..!!
Fantastisk med en fyldt hal, men det "koncept" holder jo ikke i længden.
I hvert fald ikke hvis ølpriserne også skal ned :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Buzz Killington » 20. nov 2013, 00:03

Lidt fra Gaarde og Risgaard omkring tilskuerproblemet

http://kanalsport.dk/indslag/er-det-for ... erligabold
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 20. nov 2013, 00:05

Jeg har lige været i biografen, Gravity som var fuldstændigt forrygende. Det kostede 135 kr for billetten, og der var temmeligt proppet i salen. Hvis man kan få 135 kr op af lommen for en filmoplevelse, så burde man sagtens kunne tage det samme for en fodboldkamp. Det MÅ altså være oplevelsen på stadion der mangler noget, hvis publikum svigter. Jeg mener stadig en del af svaret skal findes i manglen på profiler på holdet.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3669
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Hovedet » 20. nov 2013, 09:02

Pastorius skrev:
Hovedet skrev: Det snit på 3500 er jo helt fantastisk, særligt set i lyset af halvdårlige sportslige resultater og det faktum, at AaB ishockey mod slutningen af sin eksistens ofte spillede for omkring 1000 tilskuere og derunder. Jeg synes i øvrigt også, det er positivt, at den store, flotte hockeyhal derude ikke står tom og øde hen, hvad man jo godt kunne have frygtet for et par år siden. Som jeg husker det, var der i øvrigt temmelig megen brok mht. billet- og ølpriser, da hockeyen udspillede sig i AaB-regi. Disse er - så vidt vides - sat kraftigt ned (der antydes en række fribilletter), og dette bekræfter mig i min tro på, at det er billetpriserne, der er den store synder, når vi taler (manglende) tilskuere ved fodbolden.
Før vi kan vurdere hvor fantastisk det er, er vi nødt til at vide, hvor meget der er i overskud pr. tilskuer - samlet set. Det er selvfølgelig fedt hvis der er mange tilskuere, men det er vigtigere for AaB at der kommer så mange penge i kassen som muligt.
Pastorius skrev:
Hovedet skrev: Det snit på 3500 er jo helt fantastisk, særligt set i lyset af halvdårlige sportslige resultater og det faktum, at AaB ishockey mod slutningen af sin eksistens ofte spillede for omkring 1000 tilskuere og derunder. Jeg synes i øvrigt også, det er positivt, at den store, flotte hockeyhal derude ikke står tom og øde hen, hvad man jo godt kunne have frygtet for et par år siden. Som jeg husker det, var der i øvrigt temmelig megen brok mht. billet- og ølpriser, da hockeyen udspillede sig i AaB-regi. Disse er - så vidt vides - sat kraftigt ned (der antydes en række fribilletter), og dette bekræfter mig i min tro på, at det er billetpriserne, der er den store synder, når vi taler (manglende) tilskuere ved fodbolden.
Før vi kan vurdere hvor fantastisk det er, er vi nødt til at vide, hvor meget der er i overskud pr. tilskuer - samlet set. Det er selvfølgelig fedt hvis der er mange tilskuere, men det er vigtigere for AaB at der kommer så mange penge i kassen som muligt.
Det er naturligvis helt korrekt. AaB skal ikke stå i en situation, hvor der kommer 1500 mere i snit på stadion, men hvor klubben får færre penge i kassen. Denne balancegang er vanskelig. Ligeledes er jeg helt på linje med dig, når det kommer til tilgængeligheden af billetter. Onlinesystemet skal fungere, og der skal være bedre alternativer for dem, der ikke er fortrolig med internettet. Nogle har foreslået tankstationerne som i gamle dage - her kunne man supplere med butikker og evt. McDonalds.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4481
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af le Cid » 20. nov 2013, 09:49

Hovedet skrev:
Pastorius skrev:
Hovedet skrev: Det snit på 3500 er jo helt fantastisk, særligt set i lyset af halvdårlige sportslige resultater og det faktum, at AaB ishockey mod slutningen af sin eksistens ofte spillede for omkring 1000 tilskuere og derunder. Jeg synes i øvrigt også, det er positivt, at den store, flotte hockeyhal derude ikke står tom og øde hen, hvad man jo godt kunne have frygtet for et par år siden. Som jeg husker det, var der i øvrigt temmelig megen brok mht. billet- og ølpriser, da hockeyen udspillede sig i AaB-regi. Disse er - så vidt vides - sat kraftigt ned (der antydes en række fribilletter), og dette bekræfter mig i min tro på, at det er billetpriserne, der er den store synder, når vi taler (manglende) tilskuere ved fodbolden.
Før vi kan vurdere hvor fantastisk det er, er vi nødt til at vide, hvor meget der er i overskud pr. tilskuer - samlet set. Det er selvfølgelig fedt hvis der er mange tilskuere, men det er vigtigere for AaB at der kommer så mange penge i kassen som muligt.
Pastorius skrev:
Hovedet skrev: Det snit på 3500 er jo helt fantastisk, særligt set i lyset af halvdårlige sportslige resultater og det faktum, at AaB ishockey mod slutningen af sin eksistens ofte spillede for omkring 1000 tilskuere og derunder. Jeg synes i øvrigt også, det er positivt, at den store, flotte hockeyhal derude ikke står tom og øde hen, hvad man jo godt kunne have frygtet for et par år siden. Som jeg husker det, var der i øvrigt temmelig megen brok mht. billet- og ølpriser, da hockeyen udspillede sig i AaB-regi. Disse er - så vidt vides - sat kraftigt ned (der antydes en række fribilletter), og dette bekræfter mig i min tro på, at det er billetpriserne, der er den store synder, når vi taler (manglende) tilskuere ved fodbolden.
Før vi kan vurdere hvor fantastisk det er, er vi nødt til at vide, hvor meget der er i overskud pr. tilskuer - samlet set. Det er selvfølgelig fedt hvis der er mange tilskuere, men det er vigtigere for AaB at der kommer så mange penge i kassen som muligt.
Det er naturligvis helt korrekt. AaB skal ikke stå i en situation, hvor der kommer 1500 mere i snit på stadion, men hvor klubben får færre penge i kassen. Denne balancegang er vanskelig. Ligeledes er jeg helt på linje med dig, når det kommer til tilgængeligheden af billetter. Onlinesystemet skal fungere, og der skal være bedre alternativer for dem, der ikke er fortrolig med internettet. Nogle har foreslået tankstationerne som i gamle dage - her kunne man supplere med butikker og evt. McDonalds.
Hvis AaB kan hæve snittet med 1500, så kan man faktisk godt acceptere et lille fald i stadionindtægten. Man burde kunne sælge flere/dyrere sponsorater, hvis der kommer flere på stadion.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Yankee » 20. nov 2013, 10:21

Problemet er vel at vi stadig betaler et beløb til kommunen pr. tilskuer. Derfor skal der penge i kassen hvis der skal flere tilskuere på tribunen hvis ikke det skal blive en dyr fornøjelse.

Det er faktisk det samme problem DBU har med landskampene i Parken. Her er beløbet langt over 100 kroner, i øvrigt.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Mr. Larsen » 20. nov 2013, 10:32

Yankee skrev:Problemet er vel at vi stadig betaler et beløb til kommunen pr. tilskuer. Derfor skal der penge i kassen hvis der skal flere tilskuere på tribunen hvis ikke det skal blive en dyr fornøjelse.

Det er faktisk det samme problem DBU har med landskampene i Parken. Her er beløbet langt over 100 kroner, i øvrigt.
DBU ku jo bare rykke ud af Parken, det er for dumt at låse sig fast på et stadion.

Man bør komme ud og vise sig frem i hele landet, og ikke kun i de ligegyldige træningskampe, det ku sikkert også presse omkostningerne ned, hvis der er flere om budet....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af tegner » 20. nov 2013, 18:17

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg har lige været i biografen, Gravity som var fuldstændigt forrygende. Det kostede 135 kr for billetten, og der var temmeligt proppet i salen. Hvis man kan få 135 kr op af lommen for en filmoplevelse, så burde man sagtens kunne tage det samme for en fodboldkamp. Det MÅ altså være oplevelsen på stadion der mangler noget, hvis publikum svigter. Jeg mener stadig en del af svaret skal findes i manglen på profiler på holdet.
Mon ikke også de fleste vil syntes at det er lidt for dyrt at gå i biografen 2-3 gange om måneden.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Elscorpio » 20. nov 2013, 20:50

Synes ikke billetprisen er dyr i forhold til inflationen generelt i Danmark.

Hvis man stadig synes det er dyrt, så kan man jo bare købe et sæsonkort og spare en del penge pr. kamp (kræver så at man møder op til alle kampene i sæsonen).

Desværre er nordjyder de mest kritiske fans, så alle parametre spiller ind:

- mangel på kendte profiler (hvilket er udelukket for AaBs vedkommende)
- vejret
- parkeringsmulighederne omkring stadion
- køerne ved billetlugerne og boderne
- onlinesystemet ikke virker ordentligt (det burde AaB fikse asap hvis det er rigtigt)
- speakeren på stadion og hans mangel på format
- alt for høj lyd i speakerne på stadion
- trafikkøen efter kampen er slut
- osv. osv.

Hvis man ser indslaget med Risgård og Gaarde igen, giver jeg vores nye sportsdirektør helt ret:

http://kanalsport.dk/indslag/er-det-for ... erligabold" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Pastorius » 20. nov 2013, 21:06

Det nytter ikke rigtig at pive over at Viasat favoriserer Tjøwenhavnerne, eller at nordjyder er kræsne og nærige, eller hvad vi nu lige kan finde på af udefrakommende årsager til at der ikke dukker flere tilskuere op.

De ting er livsvilkårene for AaB. Vi kan enten sætte os ned og have ondt af os selv, eller vi kan forsøge at gøre noget ved de ting vi selv har indflydelse på.

Vi kan sørge for det er nemt at købe billetter, at man får en god service på stadion og vi kan prøve at have så slagkraftigt et hold at der rent faktisk også er noget at komme efter. Det er bare at kigge efter og se på om man synes man gør det optimale på alle de parametre, og hvis ikke så skal ærmerne smøges op, og der skal gang i arbejdet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af jensemand57 » 20. nov 2013, 21:07

Pastorius skrev:Det nytter ikke rigtig at pive over at Viasat favoriserer Tjøwenhavnerne, eller at nordjyder er kræsne og nærige, eller hvad vi nu lige kan finde på af udefrakommende årsager til at der ikke dukker flere tilskuere op.

De ting er livsvilkårene for AaB. Vi kan enten sætte os ned og have ondt af os selv, eller vi kan forsøge at gøre noget ved de ting vi selv har indflydelse på.

Vi kan sørge for det er nemt at købe billetter, at man får en god service på stadion og vi kan prøve at have så slagkraftigt et hold at der rent faktisk også er noget at komme efter. Det er bare at kigge efter og se på om man synes man gør det optimale på alle de parametre, og hvis ikke så skal ærmerne smøges op, og der skal gang i arbejdet.
:thumbsup:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian » 20. nov 2013, 21:35

Elscorpio skrev:Synes ikke billetprisen er dyr i forhold til inflationen generelt i Danmark.

Hvis man stadig synes det er dyrt, så kan man jo bare købe et sæsonkort og spare en del penge pr. kamp (kræver så at man møder op til alle kampene i sæsonen).

Desværre er nordjyder de mest kritiske fans, så alle parametre spiller ind:

- mangel på kendte profiler (hvilket er udelukket for AaBs vedkommende)
- vejret
- parkeringsmulighederne omkring stadion
- køerne ved billetlugerne og boderne
- onlinesystemet ikke virker ordentligt (det burde AaB fikse asap hvis det er rigtigt)
- speakeren på stadion og hans mangel på format
- alt for høj lyd i speakerne på stadion
- trafikkøen efter kampen er slut
- osv. osv.

Hvis man ser indslaget med Risgård og Gaarde igen, giver jeg vores nye sportsdirektør helt ret:

http://kanalsport.dk/indslag/er-det-for ... erligabold" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er faktisk enig med dig i meget af det her. Men der hvor jeg undre mig gevaldigt er, at der ikke findes børnepriser på langsiden. Mange vil sidde og have god udsigt. Det skal en far så betale 600-800 kr for hvis han vil have børnene med og de skal self have lidt at spise. I mine øjne er det katastrofalt at vi ikke tilbyder familie priser.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af alithebeast » 21. nov 2013, 00:27

Kristian skrev:
Elscorpio skrev:Synes ikke billetprisen er dyr i forhold til inflationen generelt i Danmark.

Hvis man stadig synes det er dyrt, så kan man jo bare købe et sæsonkort og spare en del penge pr. kamp (kræver så at man møder op til alle kampene i sæsonen).

Desværre er nordjyder de mest kritiske fans, så alle parametre spiller ind:

- mangel på kendte profiler (hvilket er udelukket for AaBs vedkommende)
- vejret
- parkeringsmulighederne omkring stadion
- køerne ved billetlugerne og boderne
- onlinesystemet ikke virker ordentligt (det burde AaB fikse asap hvis det er rigtigt)
- speakeren på stadion og hans mangel på format
- alt for høj lyd i speakerne på stadion
- trafikkøen efter kampen er slut
- osv. osv.

Hvis man ser indslaget med Risgård og Gaarde igen, giver jeg vores nye sportsdirektør helt ret:

http://kanalsport.dk/indslag/er-det-for ... erligabold" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er faktisk enig med dig i meget af det her. Men der hvor jeg undre mig gevaldigt er, at der ikke findes børnepriser på langsiden. Mange vil sidde og have god udsigt. Det skal en far så betale 600-800 kr for hvis han vil have børnene med og de skal self have lidt at spise. I mine øjne er det katastrofalt at vi ikke tilbyder familie priser.
Børn under 8-10 år gratis med på skødet på langsiden.
Hader København!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian » 21. nov 2013, 11:48

alithebeast skrev:
Kristian skrev:
Elscorpio skrev:Synes ikke billetprisen er dyr i forhold til inflationen generelt i Danmark.

Hvis man stadig synes det er dyrt, så kan man jo bare købe et sæsonkort og spare en del penge pr. kamp (kræver så at man møder op til alle kampene i sæsonen).

Desværre er nordjyder de mest kritiske fans, så alle parametre spiller ind:

- mangel på kendte profiler (hvilket er udelukket for AaBs vedkommende)
- vejret
- parkeringsmulighederne omkring stadion
- køerne ved billetlugerne og boderne
- onlinesystemet ikke virker ordentligt (det burde AaB fikse asap hvis det er rigtigt)
- speakeren på stadion og hans mangel på format
- alt for høj lyd i speakerne på stadion
- trafikkøen efter kampen er slut
- osv. osv.

Hvis man ser indslaget med Risgård og Gaarde igen, giver jeg vores nye sportsdirektør helt ret:

http://kanalsport.dk/indslag/er-det-for ... erligabold" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er faktisk enig med dig i meget af det her. Men der hvor jeg undre mig gevaldigt er, at der ikke findes børnepriser på langsiden. Mange vil sidde og have god udsigt. Det skal en far så betale 600-800 kr for hvis han vil have børnene med og de skal self have lidt at spise. I mine øjne er det katastrofalt at vi ikke tilbyder familie priser.
Børn under 8-10 år gratis med på skødet på langsiden.
Er det et forslag eller fakta?
------------------
mvh Kristian

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian1977 » 21. nov 2013, 11:59

Prøv med en kamp med gratis entre og se hvor mange der kommer.

Det skal ikke være mod tjøwnhavn eller bundby. Hvor mange også kommer for at se dem. Måske en kamp mod Midtafrika??
May AaB be with you

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2013, 12:12

Kristian1977 skrev:Prøv med en kamp med gratis entre og se hvor mange der kommer.

Det skal ikke være mod tjøwnhavn eller bundby. Hvor mange også kommer for at se dem. Måske en kamp mod Midtafrika??
Hvorfor?

Hvad er det vi skal bruge færre penge på, for at få råd til at prøve, og hvad forventer du at få ud af det (der kan materialiseres i solid mønt).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Tilskuerkrise i Aalborg?

Indlæg af Kristian1977 » 21. nov 2013, 12:43

Pastorius skrev:
Kristian1977 skrev:Prøv med en kamp med gratis entre og se hvor mange der kommer.

Det skal ikke være mod tjøwnhavn eller bundby. Hvor mange også kommer for at se dem. Måske en kamp mod Midtafrika??
Hvorfor?

Hvad er det vi skal bruge færre penge på, for at få råd til at prøve, og hvad forventer du at få ud af det (der kan materialiseres i solid mønt).
Jeg vil bare gerne finde ud af hvor mange der endelig er interesseret i at se en fodboldkamp på Nordjyske Arena! Ikke mere end det.
May AaB be with you

Besvar