Tv penge

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Tv penge

Indlæg af thomasjn » 8. mar 2014, 10:50

Pastorius skrev:
thomasjn skrev:
doukas skrev:
jernskjorten skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg er helt oppe at ringe lige nu.
Jeg skrev ordret at "jeg synes det var lidt at tage pis på de lyttere der gerne ville have en god debat om emnet at de ikke havde inviteret en "modstander" i studiet men 3 tilhængere". Hvortil Morten Crone skrev tilbage at jeg var en idiot og ikke var velkommen på deres facebook-side længere".
Nu har han slettet det men jeg nåede at tage et screen-shot. Overvejer hvad jeg skal stille op med det. Nogle forslag?

Hvis nogle har lyst til at forsvare mig i tråden derinde er I velkomne :)
Kan vi ikke pudse AllanPedersen på ham?
Synes det ville være bedre at bruge AllanPedersens ressourcer på at tage en diskussion med Putin om at trække de russiske styrker ud af Krim
Så må vil vel bare prioritere Allans tid :-) Putin eller Morten Crone først, hvad stemmer folk for?
Crone - Putin har ikke været så slem endnu.
Sandt Crone har pisset på AaB og Aalborg (og det øvrige Jylland/Fyn) - det har Putin ikke.

Synes i øvrigt vi burde lave fælles front mod Radio24Syv og sende masse vis af klager til redaktionen og forlange Crone fjernet. Han har selv givet alt den ammo der er brug for.

@Køllen i Møllen og Pastorius: Må jeg evt. bruge screendumpsene i en skriftlig klage?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Tv penge

Indlæg af 9520AaB » 8. mar 2014, 11:30

https://twitter.com/lhoersman/status/442239993902559232" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kunne ikke lade være med, at prøve at fyre op for Crone igen:-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tv penge

Indlæg af jernskjorten » 8. mar 2014, 11:32

Jeg vil sige, at jeg også har overvejet - og stadig overvejer - hvordan jeg selv ville tackle det her, hvis jeg var i Køllens sko.
Jeg sidestiller det meget med mit eget job. Hvad ville der ske, hvis jeg kaldte en kunde for "idiot"? En klage til chefen/firmaet samt en personalesag ville nok være det oplagte resultat.
Jeg synes, at det er billigt sluppet, hvis Crone kan slippe afsted med at slette sit indlæg og sige undskyld. Jeg ville nok sende en officiel klage til Radio 24 syv.
Om vi alle skal klage, ved jeg ikke. Håber i så fald at man trods harmen vil tænke sig om en ekstra gang, og om ikke andet klager "kvalificeret" med sit eget navn, og ikke blot bruger Køllen som skjold til at hælde galde ud.

seamann

Re: Tv penge

Indlæg af seamann » 8. mar 2014, 12:22

astonvilla skrev:Jeg er rystet!
Altså over Køllen i Møllen ikke findes i Virkeligheden!
Hvad bliver det næste?
Julemanden?
Hvad skal man fortælle sine børn??

Nej, spøg til side. Det her er altså for langt ude. Andre medier må sku da samle den hér op. Vi ved jo "de" læser med herinde.
Man tror jo det er løgn.

Godt arbejde, igen, igen Køllen. JEG tror i hvert fald på du eksisterer.
Det bliver mere og mere uoverskueligt. Hvordan passer Stegger ind i alt det her ?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tv penge

Indlæg af Pastorius » 8. mar 2014, 15:34

seamann skrev:
astonvilla skrev:Jeg er rystet!
Altså over Køllen i Møllen ikke findes i Virkeligheden!
Hvad bliver det næste?
Julemanden?
Hvad skal man fortælle sine børn??

Nej, spøg til side. Det her er altså for langt ude. Andre medier må sku da samle den hér op. Vi ved jo "de" læser med herinde.
Man tror jo det er løgn.

Godt arbejde, igen, igen Køllen. JEG tror i hvert fald på du eksisterer.
Det bliver mere og mere uoverskueligt. Hvordan passer Stegger ind i alt det her ?
Karl Stegger passer altid ind!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Tv penge

Indlæg af le Cid » 8. mar 2014, 16:46

Håber det er ok, at jeg deler screenshottet på min FB?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Tv penge

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. mar 2014, 17:05

le Cid skrev:Håber det er ok, at jeg deler screenshottet på min FB?
For min skyld ingen alarm :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Tv penge

Indlæg af Eksil » 8. mar 2014, 18:33

thomasjn skrev:
Pastorius skrev:
thomasjn skrev:
doukas skrev:
jernskjorten skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg er helt oppe at ringe lige nu.
Jeg skrev ordret at "jeg synes det var lidt at tage pis på de lyttere der gerne ville have en god debat om emnet at de ikke havde inviteret en "modstander" i studiet men 3 tilhængere". Hvortil Morten Crone skrev tilbage at jeg var en idiot og ikke var velkommen på deres facebook-side længere".
Nu har han slettet det men jeg nåede at tage et screen-shot. Overvejer hvad jeg skal stille op med det. Nogle forslag?

Hvis nogle har lyst til at forsvare mig i tråden derinde er I velkomne :)
Kan vi ikke pudse AllanPedersen på ham?
Synes det ville være bedre at bruge AllanPedersens ressourcer på at tage en diskussion med Putin om at trække de russiske styrker ud af Krim
Så må vil vel bare prioritere Allans tid :-) Putin eller Morten Crone først, hvad stemmer folk for?
Crone - Putin har ikke været så slem endnu.
Sandt Crone har pisset på AaB og Aalborg (og det øvrige Jylland/Fyn) - det har Putin ikke.

Synes i øvrigt vi burde lave fælles front mod Radio24Syv og sende masse vis af klager til redaktionen og forlange Crone fjernet. Han har selv givet alt den ammo der er brug for.

@Køllen i Møllen og Pastorius: Må jeg evt. bruge screendumpsene i en skriftlig klage?
synes helt ærligt det er småligt.

Andre værter ville bare have afvist emnet, men han tog den helt reelt op og vente den med tre andre journalister. Problemet er, at journalister vil være enig i at de naturligvis må dække det de vil. Kan godt forstå at manden bliver irriteret når han så får at vide, at det ikke er vendt. Mit problem er TV-dækningen, især på Viasat, der helt tydeligvis holder med Brøndby og FCK, hvilket gør man skal se kampe på mute.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Tv penge

Indlæg af thomasjn » 8. mar 2014, 19:21

Eksil skrev:
thomasjn skrev:
Pastorius skrev:
thomasjn skrev:
doukas skrev:
jernskjorten skrev: Synes det ville være bedre at bruge AllanPedersens ressourcer på at tage en diskussion med Putin om at trække de russiske styrker ud af Krim
Så må vil vel bare prioritere Allans tid :-) Putin eller Morten Crone først, hvad stemmer folk for?
Crone - Putin har ikke været så slem endnu.
Sandt Crone har pisset på AaB og Aalborg (og det øvrige Jylland/Fyn) - det har Putin ikke.

Synes i øvrigt vi burde lave fælles front mod Radio24Syv og sende masse vis af klager til redaktionen og forlange Crone fjernet. Han har selv givet alt den ammo der er brug for.

@Køllen i Møllen og Pastorius: Må jeg evt. bruge screendumpsene i en skriftlig klage?
synes helt ærligt det er småligt.

Andre værter ville bare have afvist emnet, men han tog den helt reelt op og vente den med tre andre journalister. Problemet er, at journalister vil være enig i at de naturligvis må dække det de vil. Kan godt forstå at manden bliver irriteret når han så får at vide, at det ikke er vendt. Mit problem er TV-dækningen, især på Viasat, der helt tydeligvis holder med Brøndby og FCK, hvilket gør man skal se kampe på mute.
Crone står da lige netop på mål for det som TV gør. Han dækning er jo nøjagtigt på samme måde. Derudover sylter debatten ved at sammensætte et panel uden forskellige holdninger. Det er vel cirka sådan de holder valgkamp i mindre demokratiske lande. At så Crone ligefrem nedsmelter når Køllen på saglig vis går ham lidt på klingen gør ikke sagen meget bedre. Han forvalter ikke den "magt" han har som journalist ordentligt og jeg går da op i, at den sport jeg elsker får en fair og kompetent pressedækning.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3900
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tv penge

Indlæg af Gentleman Finn » 8. mar 2014, 19:26

Som jeg lige regner det ud, kan vi hvis FCM ikke napper alle tre point i denne runde og ikke scorer mere end 2 mål, med en 2 måls sejr slå dem på bedre målscore om tv pengene. Jeg tager dog også en 1-0'er :P

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Tv penge

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. mar 2014, 19:44

Eksil :

Du har ikke fulgt med derinde. Det var mig der foreslog den almindelige vært at de skulle tage emnet op. Det gav på få dage 68 likes hvor der normalt kommer max 3-4 stykker på de forslag der kommer. Senere uddybede jeg hvad det var jeg mente med emnet. Da den almindelige vært (kan ikke huske navnet) holder ferie valgte Morten Crone så at tage emnet op efter at have fået nogle rykkere fra flere lyttere. Endnu engang blev emnet præciseret. Grunden til at der gik en måned fra forslag til program var at emnet var så populært at det blev lovet at samle et godt panel. Og så hiver han 3 mand ind der synes det er fint med københavner-dækningen!! Og når han så får ganske sober kritik bliver han tøsefornærmet, kalder mig en idiot og skriver at jeg ikke er velkommen derinde mere.
Hvis det ikke er en komplet overreaktion ved jeg godt nok ikke. Jeg godtog straks undskyldningen fra ham men jeg kan ikke komme over at en mand der har til job at "kritisere" andre reagerer så småligt på almindelig kritik af sit arbejde. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke tåler kritik som journalist!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3900
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tv penge

Indlæg af Gentleman Finn » 8. mar 2014, 19:59

Køllen I Møllen skrev:Eksil :

Du har ikke fulgt med derinde. Det var mig der foreslog den almindelige vært at de skulle tage emnet op. Det gav på få dage 68 likes hvor der normalt kommer max 3-4 stykker på de forslag der kommer. Senere uddybede jeg hvad det var jeg mente med emnet. Da den almindelige vært (kan ikke huske navnet) holder ferie valgte Morten Crone så at tage emnet op efter at have fået nogle rykkere fra flere lyttere. Endnu engang blev emnet præciseret. Grunden til at der gik en måned fra forslag til program var at emnet var så populært at det blev lovet at samle et godt panel. Og så hiver han 3 mand ind der synes det er fint med københavner-dækningen!! Og når han så får ganske sober kritik bliver han tøsefornærmet, kalder mig en idiot og skriver at jeg ikke er velkommen derinde mere.
Hvis det ikke er en komplet overreaktion ved jeg godt nok ikke. Jeg godtog straks undskyldningen fra ham men jeg kan ikke komme over at en mand der har til job at "kritisere" andre reagerer så småligt på almindelig kritik af sit arbejde. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke tåler kritik som journalist!
Vanvittigt pinligt af Morten Crone.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Tv penge

Indlæg af sulakvelidze » 8. mar 2014, 20:13

Selvfølgelig skal Crone ristes for den opførsel. At kalde en kunde for idiot er jo fuldstændig uhørt alle steder, og det er jo ikke første gang, at han reagerer arrogant på ellers sober kritik. Manden må have et temperamentsproblem, siden han forfalder til den slags, og det er jo nærmest tragikomisk, at hans "du er en idiot" kom på dagen hvor DBU fyrede Lars Berendt. En mand, som Crone nok ville have givet den store tur i mediemøllen, hvis han havde været så dum at kalde en kunde for idiot.

Derudover stinker det program langt væk af en forudbestemt konklusion. Hvis det er rigtigt, hvad esbjerg-fans siger om Ole Bruuns tilhørsforhold til Brøndby, har Crone jo udmærket vidst det på forhånd. Og så er invitationen af Bruun og Bjur til at supplere to mediefolk fra medier, der lever af Brøndby, jo med til understrege mistanken om, at den debat bare skulle kvæles af et enigt panel. Som om det overhovedet skulle være noget problem at finde nogen til at mene noget andet og skabe en debat.n

Og hvorfor blev Viasat ikke nævnt med et ord? Hvorfor gad panelet ikke forholde sig til kritikken MOTW-valgene? I stedet blev det bare en omgang lirumlarum med enige mennesker og forudsigelige konklusioner. Tyndt, meget tyndt. Og når den ansvarlige så reagerer med at kalde en utilfreds kunde for idiot, fortjener han ikke andet end at blive udstillet for det.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Tv penge

Indlæg af 9520AaB » 8. mar 2014, 20:26

https://www.facebook.com/lars.hoersman/ ... 0681235066" onclick="window.open(this.href);return false;

I rest my case.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Tv penge

Indlæg af Eksil » 8. mar 2014, 21:12

9520AaB skrev:https://www.facebook.com/lars.hoersman/ ... 0681235066

I rest my case.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det er det rigtige problem, fordi Viasat har udviklet sig til Brøndby TV, men synes at dækningen i andre medier er fair og rimelig

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Tv penge

Indlæg af Provst i Brovst » 8. mar 2014, 21:24

9520AaB skrev:https://www.facebook.com/lars.hoersman/ ... 0681235066

I rest my case.


Sent from my iPad using Tapatalk
Der bizart.

PS. Kan en lærer ikke bruge ordet forfordele på den gamle "korrekte" måde fremfor den "nye" måde.
http://sproget.dk/raad-og-regler/artikl ... SV00005071" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Tv penge

Indlæg af 9520AaB » 8. mar 2014, 21:30

Provst, der forfordeler du det danske sprognævn, fremfor undertegnede, der rigtig nok er lærer, men matematiklærer;-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Tv penge

Indlæg af Provst i Brovst » 8. mar 2014, 21:56

9520AaB skrev:Provst, der forfordeler du det danske sprognævn, fremfor undertegnede, der rigtig nok er lærer, men matematiklærer;-)
Ok, så det var en bjørnetjeneste?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Tv penge

Indlæg af 9520AaB » 8. mar 2014, 21:59

Provst i Brovst skrev:
9520AaB skrev:Provst, der forfordeler du det danske sprognævn, fremfor undertegnede, der rigtig nok er lærer, men matematiklærer;-)
Ok, så det var en bjørnetjeneste?
Skal vi nøjes med at konstatere, at Viasat gør sig selv en bjørnetjeneste ved at forfordele alle klubber på nær Brøndby.
Tror at dansk sprognævn ville være glad for den formulering. :-)
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tv penge

Indlæg af Milfix » 8. mar 2014, 22:19

Dejligt for Esbjerg at de i det mindst er en del af MoTW. Men utroligt at ViaSHIT ikke har valgt AaB-FCM. Selv om der bliver valgt 3? kampe i forvejen havde der jo uden tvivl været tale om en topkamp i ligaen!

PS: undertegnede har boykottet samtlige kamp de pis gule deltager i med mindre det er AaB de møder. Læser aldrig artikler om misfostret. Men forsøger så vidt muligt at læse alle artikler på de gængse sider af alle andre klubber i ligaen
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Besvar