Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 22. mar 2014, 18:41

Jeg fucking elsker Kim AaB-ech lige nu. :cheers:
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af MrBangDK » 22. mar 2014, 18:46

Fandme mærkeligt at sidde og krydse fingre for et andet hold.. :|
Ska' vi hak'?

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 22. mar 2014, 18:53

Jeg er ked af at sige det, men vi kan ligge nummer 1 efter kampen imorgen nu.
Dont jinx it

Skal nok smide 500 på 1 tallet imorgen, så er vi ihvertfald sikre på at kampen ender X eller 2
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af jayC » 22. mar 2014, 18:58

Jeg hørte i fredags en fra FCK's ledelse fortælle at de næste 11 kampe bliver ekstremt vigtige for alle holdene i superligaen, men han nævnte specielt 2 hold.. FCM og AaB.. i FCK lejren har de ikke FCM som guldfavoritter, da de ikke har prøvet at stå i situationen før, og de er sikre på at FCM går ned i de afgørende kampe mod FCK, AaB og BIF når de møder dem igen i foråret.. Han nævnte også hold som FCN og Esbjerg ville gøre ondt på FCM, hvilket FCN jo beviser så smukt i dag..

i FCK er deres største trussel mod det Danske Mesterskab, AaB, da holdet har spillet rigtig flot fodbold, og mange af spillerne har prøvet før at ligge til et mesterskab..

Jeg håber virkelig han får ret, og AaB overrasker, specielt nu hvor FCN vandt i Herning..

Så i følge en i ledelsen i FCK, er AaB deres største trussel.. det er fedt at høre! :D (han svarede på mit spørgsmål om hvem han så som den største trussel til mesterskabet af FCM og AaB)!
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af limey » 22. mar 2014, 19:04

Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 22. mar 2014, 19:05

limey skrev:Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.
jeg er ikke så bange. Risgaard og Würtz centralt er garanti for stabilitet. Så længe de leverer og skaber ro spreder det sig til alle andre omkring dem.
Risgaard er efter min mening vores klart bedste og vigtigste spiller.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af limey » 22. mar 2014, 19:15

andreasaab89 skrev:
limey skrev:Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.
jeg er ikke så bange. Risgaard og Würtz centralt er garanti for stabilitet. Så længe de leverer og skaber ro spreder det sig til alle andre omkring dem.
Risgaard er efter min mening vores klart bedste og vigtigste spiller.
Jeg er enig i at de to bliver vitale imorgen. Og også Augo og Patrick selvom førstnævnte nok kun bliver indskifter. Der er mange på vores hold, der ikke kender det pres, det er, at være tophold, ret godt endnu.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 22. mar 2014, 19:32

andreasaab89 skrev:Jeg fucking elsker Kim AaB-ech lige nu. :cheers:
Fantastisk at FCM tabte :D

Ved nu ik rigtigt med Kim Aabech. Han burde være persona non grata i dansk fodbold (spillede på Lyngby nederlag i Parken i en kamp han selv deltog i). Det burde koste karrieren i dansk fodbold, men som sædvanlig havde DBU ingen nosser .

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. mar 2014, 19:33

frederikshavneren skrev:
andreasaab89 skrev:Jeg fucking elsker Kim AaB-ech lige nu. :cheers:
Fantastisk at FCM tabte :D

Ved nu ik rigtigt med Kim Aabech. Han burde være persona non grata i dansk fodbold (spillede på Lyngby nederlag i Parken i en kamp han selv deltog i). Det burde koste karrieren i dansk fodbold, men som sædvanlig havde DBU ingen nosser .
Men det skal han vel ikke udelukkes på livstid for?
Janteloven eksisterer IKKE!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 22. mar 2014, 19:40

Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:
andreasaab89 skrev:Jeg fucking elsker Kim AaB-ech lige nu. :cheers:
Fantastisk at FCM tabte :D

Ved nu ik rigtigt med Kim Aabech. Han burde være persona non grata i dansk fodbold (spillede på Lyngby nederlag i Parken i en kamp han selv deltog i). Det burde koste karrieren i dansk fodbold, men som sædvanlig havde DBU ingen nosser .
Men det skal han vel ikke udelukkes på livstid for?
Jo han burde ha' fået en årelang karantæne som minimum.

At spille på nederlag i egen kamp, det er en meget alvorlig forseelse. Det tangerer matchfixing. Som straffesparksskytte og topscorer havde Aabech potentielt stor mulighed for, at påvirke resultatet.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af 12mand » 22. mar 2014, 19:42

jeg er sgu nervøs for i morgen. specielt når afrika lige har tabt, og vi er inde i en god "stime" så skulle det satme ikke komme bag på mig at vi taber i morgen.
lynge er gud!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3883
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Gentleman Finn » 22. mar 2014, 19:45

Vi skal gerne ramme dagen i morgen, for det er en yderst svær kamp imod et af de (her i foråret) bedre spillende mandskaber. Rammer vi dagen så er jeg tilgengæld også sikker på at vi har kvaliteten til at tage alle 3 point. Kom så de røde :@

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2014, 19:51

limey skrev:Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.
Ja, det kan umuligt gå godt...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. mar 2014, 20:03

Jeg har været ganske imponeret over SønderjyskeE's spil i foråret (hvis man ser bort fra kampen mod FCK, hvor Skender bare var en mur, men hvor bl.a. Guira, som jeg anser for en af de vigtigste spillere for SDR, havde karantæne).

Når det er sagt, så tror jeg på en sejr, men om vi kan holde nullet, ja, det tror jeg ikke.

Lad os nu se Spalvis som målscorer.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af DEG » 22. mar 2014, 20:09

Det er vildt lækkert at vores talenter har givet os så meget i år allerede, det er en rigtig feel good vibe over det hele, for vi kan ikke tillade os at forvente, at vi med et lille budget og vores talenter skal vinde guldet.

Altid noget at fcm tabte, så er det jo bonus hvis vi tager alle pointene. Det tror jeg faktisk vi gør, selvom se ikke er nemme at bide skeer med på denne tid af året, i en nedrykningskamp.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af gravballe » 22. mar 2014, 21:18

så er der pres på AaB kan holdet stå imod og skabe en sejr imorgen? jeg er bekymret.... men håber det bedste.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af limey » 22. mar 2014, 21:20

Pastorius skrev:
limey skrev:Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.
Ja, det kan umuligt gå godt...
Det kan det såmænd sagtens. Det er ikke urealistisk at vi vinder en klar sejr. Min pointe er bare, at få vores unge spillere kan der være en forskel på, på det mentale plan, at skulle hænge på føreholdet og så at rykke forbi og tage førstepladsen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Pastorius » 22. mar 2014, 21:54

limey skrev:
Pastorius skrev:
limey skrev:Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.
Ja, det kan umuligt gå godt...
Det kan det såmænd sagtens. Det er ikke urealistisk at vi vinder en klar sejr. Min pointe er bare, at få vores unge spillere kan der være en forskel på, på det mentale plan, at skulle hænge på føreholdet og så at rykke forbi og tage førstepladsen.
..og min er at tingene helst skal gå os en lille smule imod, før vi præsterer optimalt. Der er lidt for mange positive nyheder. Jeg kan ikke li' at alle nu dømmer FCM færdige - det er altså stadig dem der fører ligaen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Kristian » 22. mar 2014, 22:12

Vi får at se i morgen hvad vores hold kan

Håber vi ser et toptændt hold, da forskellen fra de sidste 2 sæsoner er at Risgård er i truppen. Han betyder mega meget overalt på banen og har prøvet det før. Vi skal nyde den positivitet der er omkring AaB pt. Det hjælper os stensikkert mod den forestående penge tilførsel.

Tror og håber på, at det her resultat i aften, gør at specielt kusk og thomsen bare spiller noget godt bold i morgen.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4251
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Sønderjyske - AaB, søndag d. 23. marts 2014

Indlæg af Klaus » 22. mar 2014, 22:20

Pastorius skrev:
limey skrev:
Pastorius skrev:
limey skrev:Fårg, nu bliver jeg endnu mere nervøs til kampen i morgen. Spørgsmålet er, om Ikasts nederlag bliver en rød klud for spillerne eller om vores hold også står med gummiben når der bliver fløjtet op.
Ja, det kan umuligt gå godt...
Det kan det såmænd sagtens. Det er ikke urealistisk at vi vinder en klar sejr. Min pointe er bare, at få vores unge spillere kan der være en forskel på, på det mentale plan, at skulle hænge på føreholdet og så at rykke forbi og tage førstepladsen.
..og min er at tingene helst skal gå os en lille smule imod, før vi præsterer optimalt. Der er lidt for mange positive nyheder. Jeg kan ikke li' at alle nu dømmer FCM færdige - det er altså stadig dem der fører ligaen.
Jeg er helt enig. Holdene i ligaen er så lige, at vi alle vil komme ud for underlige resultater. I dag ramte det FCM, i morgen kan det være os eller et andet hold. Midtjylland har ikke tabt mesterskabet i dag. De har mistet 3 points, men de ligger nummer et, og de har de to nærmeste forfølgere hjemme. Alt andet lige er de stadigvæk favoritter, selvom vi naturligvis kan komme tættere på med en sejr i morgen.

Besvar