Augos svære tid.....

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
guuuuur
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 21. jul 2005, 10:43

Augos svære tid.....

Indlæg af guuuuur » 26. apr 2014, 10:03

Puha det her forklarer hans lidt svingende præstationer på banen det sidste år :(
http://m.jyllands-posten.dk/sport/fodbo ... ende-tabu/

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 499
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af KME » 26. apr 2014, 10:19

Har stor sympati for Mr. AaB = Augo. Kunne man forestille sig en ass. træner rolle, når han indstiller karrieren?

:aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af hje1980 » 26. apr 2014, 11:51

KME skrev:Har stor sympati for Mr. AaB = Augo. Kunne man forestille sig en ass. træner rolle, når han indstiller karrieren?

:aabfan:
Ja hvis stillingen er ledig og han har de rette kvaliteter som cheftræneren har brug for...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af astonvilla » 26. apr 2014, 12:53

Det var da en skrækkelig historie.
Bringer rigtig mange ting i et helt nyt perspektiv.
Respekt og kærlighed Augos vej.
Bienvenu Bassogog!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af BoomZ0R » 26. apr 2014, 13:21

Astonvilla - jeg sad med helt samme følelse da jeg læste det! Alting giver pludselig mening!

Om muligt, endnu større respekt for Augu end før!!

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af Milfix » 26. apr 2014, 22:35

Er efterhånden lang tid siden at jeg hørte om familien Augos familietragedie. Skræmmende hvad en depression kan føre med sig.

Rigtigt flot at Augos står frem og fortæller og tragedien. Det viser hvor stort et forbillede han er
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af thomasjn » 27. apr 2014, 00:41

Andre mig der ikke kan få lov at betale. Jeg ville da gerne se artiklen.

Flot af Augu at stå frem. Havde godt hørt om hans families tragedie og man må sige det er modigt som offentlig person - stor respekt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af Forza » 28. apr 2014, 09:25

forfærdelig historie og som andre nævner er det stort at Augu tør at åbne op om noget så personligt. Dette har uden tvivl spillet en rolle i hans præstationer (eller mangel på samme) i kampene.

vedr assistentjobbet: jeg kunne godt forestille mig at Kuhn en dag forlader AaB igen til fordel for et cheftræner job som han lidt har luftet at han godt kunne tænke sig igen. Til den tid ser jeg Augu eller Curth som oplagte muligheder.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af thomasjn » 28. apr 2014, 14:37

Forza skrev:forfærdelig historie og som andre nævner er det stort at Augu tør at åbne op om noget så personligt. Dette har uden tvivl spillet en rolle i hans præstationer (eller mangel på samme) i kampene.

vedr assistentjobbet: jeg kunne godt forestille mig at Kuhn en dag forlader AaB igen til fordel for et cheftræner job som han lidt har luftet at han godt kunne tænke sig igen. Til den tid ser jeg Augu eller Curth som oplagte muligheder.
Ser Augu som en oplagt assistent - tror hans personlighed vil passe godt til jobbet selvom han ikke er en Allan Kuhn-style indpisker.

Mht. Curth kunne jeg godt tænke mig, at man fik ham ind i ledelsen. Han virker til at have sans for forretning og driver virksomhed ved siden af fodbolden. Derudover har han også en økonomisk uddannelse ligesom han får ting til at ske (bl.a. hans sportssommerskole). Tror virkelig han kunne være guld værd rent forretningsmæssigt. Derudover er hans sociale skills heller ikke af vejen - han virker i hvert fald som en type jeg ville være tryg ved at handle med.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af white splash » 28. apr 2014, 14:43

thomasjn skrev:
Forza skrev:forfærdelig historie og som andre nævner er det stort at Augu tør at åbne op om noget så personligt. Dette har uden tvivl spillet en rolle i hans præstationer (eller mangel på samme) i kampene.

vedr assistentjobbet: jeg kunne godt forestille mig at Kuhn en dag forlader AaB igen til fordel for et cheftræner job som han lidt har luftet at han godt kunne tænke sig igen. Til den tid ser jeg Augu eller Curth som oplagte muligheder.
Ser Augu som en oplagt assistent - tror hans personlighed vil passe godt til jobbet selvom han ikke er en Allan Kuhn-style indpisker.

Mht. Curth kunne jeg godt tænke mig, at man fik ham ind i ledelsen. Han virker til at have sans for forretning og driver virksomhed ved siden af fodbolden. Derudover har han også en økonomisk uddannelse ligesom han får ting til at ske (bl.a. hans sportssommerskole). Tror virkelig han kunne være guld værd rent forretningsmæssigt. Derudover er hans sociale skills heller ikke af vejen - han virker i hvert fald som en type jeg ville være tryg ved at handle med.
Og i stedet for at afslutte en handel med et håndtryk og en underskrift, kan de få en :thumbsup: i stedet for...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af Henriksen » 28. apr 2014, 16:42

Den historie var sgu også ny for mig...... Al respekt til Augu for at stå frem

Hvor kunne jeg godt unde ham et spontant stående taktfast bifald fra et fyldt Aalborg Stadion her een af de nærmeste kampe, mens alle bare råber Augu-Augu-Augu



:aabfan:
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
dmadk
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. sep 2007, 00:03

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af dmadk » 1. maj 2014, 10:11

Vil rigtig gerne læse historien men kan tilsyneladende ikke købe adgang da jeg bor i udlandet. Nogle der ved hvordan man kan læse den?

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af Trickster » 1. maj 2014, 10:12

Jeg modtager også gerne copy/paste eller lign. i en privat besked, hvis det er muligt.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af astonvilla » 1. maj 2014, 13:18

samme hér.

Jeg forstår det således at det var en artikel serie som løb over en 3 dage eller sådan?

Kunne man ikke hive den ud som pdf eller lign og sende den PM - en eller anden som har adgang?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4455
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af doukas » 1. maj 2014, 13:49

astonvilla skrev:samme hér.

Jeg forstår det således at det var en artikel serie som løb over en 3 dage eller sådan?

Kunne man ikke hive den ud som pdf eller lign og sende den PM - en eller anden som har adgang?
+1
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Augos svære tid.....

Indlæg af fish » 1. maj 2014, 14:09

Alternativt kan man blot oprette sig. Første mdr gratis og ingen binding.

Sendt fra min LT25i med Tapatalk

Besvar