Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3195
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Gnu » 17. okt 2016, 15:25

Gamen skrev:
Gnu skrev:Man er selvfølgelig fri til at mene at Allan Gaarde skal fyres, men personligt er jeg langt, langt mere tryg ved at have Allan Gaarde i spidsen for AaB end hans forgænger på posten.
Lynge begik også fejl, ja. Det glemmer folk nemt. Louay Chanko var en enkeltstående katastrofe, som kostede AaB et hav af millioner.
Det eneste lidt ærgerlige er at Gaarde's allervigtigste indkøb, og det han havde allerbedst tid til, ser ud til at fejle noget så grusomt i den rolle han er udset til.
Fejlrekruttering af spillere og trænere kommer alle sportsdirektører ud for, det kan ikke undgås. Men spørgsmålet er så, hvor mange og hvor hyppige fejlskud man kan acceptere.

I tilfældet Lynge Jakobsen er der ca. 18 millioner grunde til, at jeg ikke ønsker ham tilbage. Dertil kommer en dilettantagtig træner-karrusel, en svingdør af lejede angribere, osv. osv.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 17. okt 2016, 15:50

AaB 85 95 99 08 skrev:Når Bassogog (som har scoret sølle ét mål i sæsonen) og Kasper P., som bestemt ikke er sikkerheden selv i det forsvar, ikke bliver fremhævet negativt herinde, tjener det sgu da ikke til Søndergaards ære. Det er jo kun udtryk for, at der er mange, som gør det endnu ringere (Holgersson, Flores, Patrick, Risgård osv).

Men ja, Mæhle har grebet chancen, så måske kan det begrunde en lønforhøjelse til Søndergaard.
Jeg snakkede ikke om, at Søndergaard var guds gave til fodbolden, blot modsagde, at han intet positivt havde gjort.

I efteråret 2015 spillede vi det bedste fodbold i 4-5 år, mesterskabssæsonen undtaget. Det hører jeg ikke ret meget kredit for - det kan ikke være Kents 2014-2015-sæson som lagde grund for det...
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6105
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FIDEL » 17. okt 2016, 18:36

AaB 85 95 99 08 skrev:
FlæskeFrank skrev:
Califfen skrev:Lars gør da på ingen måde det han er ansat til.
Vores spil er stagneret siden han er blevet ansat. Han har ikke udviklet os på nogle fronter overhovedet.
Han har bare prøvet at køre videre på den røde AaB-tråd, og så lavet lappeløsninger hist og her. Efter næsten halvanden år i sædet er der jo stadig ingen, der aner, hvad han vil med vores hold.
Derudover er han utroligt handlingslammet i kampene. Griber alt for sent ind med sine indskiftninger og taktiske dessiner generelt.
Nu kan alt jo være sort. Men under Lars Søndergaard er Mæhle vel ved at være fast højreback - jeg har ikke set ham live, men på debatsiden er han jo større end Dalsgaard. Skal Søndergaard ikke have lidt kredit her ?

Bassogog kom til for et år siden og kunne spille maks. 15 min. SL-kamp, havde ingen erfaring på højere niveau. Har gjort ham til fast mand og fik os for en stund til at glemme Spalvis. Skal Søndergaard ikke have lidt kredit her ?

Stort set ingen stiller tvivl om Kasper P's startplads længere. Skal Søndergaard ikke have lidt kredit her ?

Den udmelding bunder vel mest i, at vi alle er forbitrede over, at holdet faldt sammen i foråret og vi mistede den stensikre Europacup-plads.
Når Bassogog (som har scoret sølle ét mål i sæsonen) og Kasper P., som bestemt ikke er sikkerheden selv i det forsvar, ikke bliver fremhævet negativt herinde, tjener det sgu da ikke til Søndergaards ære. Det er jo kun udtryk for, at der er mange, som gør det endnu ringere (Holgersson, Flores, Patrick, Risgård osv).

Men ja, Mæhle har grebet chancen, så måske kan det begrunde en lønforhøjelse til Søndergaard.
Basso har scoret 3 mål...

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 17. okt 2016, 19:07

FIDEL skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
FlæskeFrank skrev:
Califfen skrev:Lars gør da på ingen måde det han er ansat til.
Vores spil er stagneret siden han er blevet ansat. Han har ikke udviklet os på nogle fronter overhovedet.
Han har bare prøvet at køre videre på den røde AaB-tråd, og så lavet lappeløsninger hist og her. Efter næsten halvanden år i sædet er der jo stadig ingen, der aner, hvad han vil med vores hold.
Derudover er han utroligt handlingslammet i kampene. Griber alt for sent ind med sine indskiftninger og taktiske dessiner generelt.
Nu kan alt jo være sort. Men under Lars Søndergaard er Mæhle vel ved at være fast højreback - jeg har ikke set ham live, men på debatsiden er han jo større end Dalsgaard. Skal Søndergaard ikke have lidt kredit her ?

Bassogog kom til for et år siden og kunne spille maks. 15 min. SL-kamp, havde ingen erfaring på højere niveau. Har gjort ham til fast mand og fik os for en stund til at glemme Spalvis. Skal Søndergaard ikke have lidt kredit her ?

Stort set ingen stiller tvivl om Kasper P's startplads længere. Skal Søndergaard ikke have lidt kredit her ?

Den udmelding bunder vel mest i, at vi alle er forbitrede over, at holdet faldt sammen i foråret og vi mistede den stensikre Europacup-plads.
Når Bassogog (som har scoret sølle ét mål i sæsonen) og Kasper P., som bestemt ikke er sikkerheden selv i det forsvar, ikke bliver fremhævet negativt herinde, tjener det sgu da ikke til Søndergaards ære. Det er jo kun udtryk for, at der er mange, som gør det endnu ringere (Holgersson, Flores, Patrick, Risgård osv).

Men ja, Mæhle har grebet chancen, så måske kan det begrunde en lønforhøjelse til Søndergaard.
Basso har scoret 3 mål...
OK - beklager fejlen. Men godt for det. Så kan vi jo godt aflyse krisen. Pyha, en lettelse.
Fodbold skal ses med hjertet!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 17. okt 2016, 19:42

Tættere på en undskyldning kommer vi nok ikke
- FlæskeFrank

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Uldahl » 17. okt 2016, 20:22

FlæskeFrank skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Når Bassogog (som har scoret sølle ét mål i sæsonen) og Kasper P., som bestemt ikke er sikkerheden selv i det forsvar, ikke bliver fremhævet negativt herinde, tjener det sgu da ikke til Søndergaards ære. Det er jo kun udtryk for, at der er mange, som gør det endnu ringere (Holgersson, Flores, Patrick, Risgård osv).

Men ja, Mæhle har grebet chancen, så måske kan det begrunde en lønforhøjelse til Søndergaard.
Jeg snakkede ikke om, at Søndergaard var guds gave til fodbolden, blot modsagde, at han intet positivt havde gjort.

I efteråret 2015 spillede vi det bedste fodbold i 4-5 år, mesterskabssæsonen undtaget. Det hører jeg ikke ret meget kredit for - det kan ikke være Kents 2014-2015-sæson som lagde grund for det...
Der havde han også Khun ved sin side. Det hele falder sammen da skiftede til Malmø. Khun have så vigtig en rolle for holdet.

LS bliver ikke fyret her og nu. Måske til vinter hvis målsætningen er langt væk. Det kommer til at tage tid når der skal bygges et nyt hold op, og der hjælper det ikke noget at fyre ham. Om han så er den rigtige mand til at bygge op sammen med Gaarde, tror de færreste på.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2041
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9520AaB » 17. okt 2016, 21:40

Skægt som tråden har udviklet sig. "Hvem ønskes som ny træner?", er blevet til Pro og anti LS.
Der er sgu mange spændende trænere derude, men ingen som i ingen, som jeg ser vil og bør til AaB.
LS er ikke fyret, bliver det heller ikke, en træner er selvfølgelig altid til debat, men dette udvikler sig Pseudo, hvis ikke man kommer med de navne man ønsker som ny træner. Kom med nogle friske bud, hvis LS ikke var her, hvem kunne overtage, og hvorfor ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 18. okt 2016, 10:48

9520AaB skrev:Skægt som tråden har udviklet sig. "Hvem ønskes som ny træner?", er blevet til Pro og anti LS.
Der er sgu mange spændende trænere derude, men ingen som i ingen, som jeg ser vil og bør til AaB.
LS er ikke fyret, bliver det heller ikke, en træner er selvfølgelig altid til debat, men dette udvikler sig Pseudo, hvis ikke man kommer med de navne man ønsker som ny træner. Kom med nogle friske bud, hvis LS ikke var her, hvem kunne overtage, og hvorfor ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tja, de fleste ser vel tråden som byggende på en forudsætning om, at en ny træner ind kræver, at Søndergaard ryger ud. Svært at være uenig i. Og mange har åbenbart svært ved at komme til den konklusion, at Søndergaard ikke lige er et fodboldorakel, fordi den konklusion ville forstyrre verdensbilledet af, at alt og alle i AaB er perfekte.
Fodbold skal ses med hjertet!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2041
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9520AaB » 18. okt 2016, 10:52

AaB 85 95 99 08 skrev:
9520AaB skrev:Skægt som tråden har udviklet sig. "Hvem ønskes som ny træner?", er blevet til Pro og anti LS.
Der er sgu mange spændende trænere derude, men ingen som i ingen, som jeg ser vil og bør til AaB.
LS er ikke fyret, bliver det heller ikke, en træner er selvfølgelig altid til debat, men dette udvikler sig Pseudo, hvis ikke man kommer med de navne man ønsker som ny træner. Kom med nogle friske bud, hvis LS ikke var her, hvem kunne overtage, og hvorfor ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tja, de fleste ser vel tråden som byggende på en forudsætning om, at en ny træner ind kræver, at Søndergaard ryger ud. Svært at være uenig i. Og mange har åbenbart svært ved at komme til den konklusion, at Søndergaard ikke lige er et fodboldorakel, fordi den konklusion ville forstyrre verdensbilledet af, at alt og alle i AaB er perfekte.
Men så opret en tråd, der hedder for eller imod LS;-).
Jeg opponerer mod overskriften på tråden, hvis man forudsætter at LS fyres, så kom med nogen navne!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Ham der Emil » 18. okt 2016, 12:11

Morientes, og han må gerne tage hans stab med.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Supersystem » 19. okt 2016, 15:00

Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Jeg krummer tæer, hver gang han åbner munden og prøver at belyse en situation/kamp eller noget tredje. Han minder om en folkeskolelære, der har mistet håbet og har siddet i jobbet for længe.

Set med sort/hvid briller, så præsterer nordtyskerne med en træner, der er hentet fra 1.division, henter billige spillere fra bl.a. 1. divisionen, og en klub der oplever de bedste resultater i klubbens historie. AaB overtager en træner, der tidligere har stået i spidsen for nordtyskerne, og år på år, har været en del af nedrykningsspillet, og var en af de klubber, medierne altid anså en del af nedrykningspillet. Jeg synes det siger en del, om den situation som vi står i og de kompetencer, som vores nuværende træner besidder.

Det er klart, at vi ikke kan se så ensidigt på at det kun er Lars Sondergards skyld. Vi har også skiftet ud i truppen, og det er klart, at vores trup ikke er så stærk i dag, som den har været tidligere. Men igen, synes jeg det er svært, fordi jeg synes ikke vi kan sætte vores daværende trup op mod vores nuværende trup, op én-mod-én, da vores trup har haft forskellige egenskaber/kvaliteter.
Om truppen overhovedet er ringere eller bedre, det vil jeg ikke gå i dybden med, men ved første øjekast, så synes jeg mest det er i angrebet, hvor vi virkelig mangler stabilitet og kvalitet.

Så kan vi snakke om, at de spillere vi har ikke er dygtige nok i dag. Jeg kan ikke huske alle AaBs kampe de sidste 2-4 år, men personligt virker det til at vi laver langt flere individuelle fejl, end vi har gjort tidligere. I den sidste ende, oplever vi at mange af disse fejl blive straffet og koster point.

I forlængelse af ovenstående, så synes jeg SLET ikke, vores trup er så ringe, som den bliver gjort til. Men jeg kan godt se, at der er flere spillere, som laver ting, som ikke burde ske på det her niveau. Jeg mener dog, at det i den sidste ende falder tilbage til en træner/træner team, at få det bedste ud af det materiale, som de har til rådighed. Et godt eksempel er BIF. Jeg mener heller ikke Thomas Frank fik nok ud af den trup, som han havde til rådighed inden han endelig blev fyret efter 2-3 år.

Jeg går ikke dagligt op af Lars Sondergard, men jeg tror ikke det sådan han går på job, og tænker "i dag skal vi lærer, at slå lange fantasiløse bolde op i angrebet, og så spille bolde lidt rundt om feltet". Jeg tror bare ikke manden har evnerne til mere. Manden har ingen plan, og prøver sig frem med en konstellation efter den anden, for at se hvilken gang, det ikke lykkedes.

Han tror ikke på sine egne ideer, fordi han virker som en mand der har nogen.

Jeg kender ikke til samtlige trængere på arbejdsmarkedet, så jeg kan ikke komme med et konkret bud på hvem der skulle overtaget Lars' job, men jeg er heller ikke ansat i AaB. Jeg kan kun udtrykke mine frustrationer, når jeg kan se at der er tale om et miss match.

Lars bliver ikke fyret. Jeg tror han holder perioden ud, men jeg tror ikke han får forlænget sin kontrakt. Jeg håber dog virkelig, at manden bliver fyret.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 750
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Nitten » 19. okt 2016, 17:27

Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Jeg krummer tæer, hver gang han åbner munden og prøver at belyse en situation/kamp eller noget tredje. Han minder om en folkeskolelære, der har mistet håbet og har siddet i jobbet for længe.

Set med sort/hvid briller, så præsterer nordtyskerne med en træner, der er hentet fra 1.division, henter billige spillere fra bl.a. 1. divisionen, og en klub der oplever de bedste resultater i klubbens historie. AaB overtager en træner, der tidligere har stået i spidsen for nordtyskerne, og år på år, har været en del af nedrykningsspillet, og var en af de klubber, medierne altid anså en del af nedrykningspillet. Jeg synes det siger en del, om den situation som vi står i og de kompetencer, som vores nuværende træner besidder.

Det er klart, at vi ikke kan se så ensidigt på at det kun er Lars Sondergards skyld. Vi har også skiftet ud i truppen, og det er klart, at vores trup ikke er så stærk i dag, som den har været tidligere. Men igen, synes jeg det er svært, fordi jeg synes ikke vi kan sætte vores daværende trup op mod vores nuværende trup, op én-mod-én, da vores trup har haft forskellige egenskaber/kvaliteter.
Om truppen overhovedet er ringere eller bedre, det vil jeg ikke gå i dybden med, men ved første øjekast, så synes jeg mest det er i angrebet, hvor vi virkelig mangler stabilitet og kvalitet.

Så kan vi snakke om, at de spillere vi har ikke er dygtige nok i dag. Jeg kan ikke huske alle AaBs kampe de sidste 2-4 år, men personligt virker det til at vi laver langt flere individuelle fejl, end vi har gjort tidligere. I den sidste ende, oplever vi at mange af disse fejl blive straffet og koster point.

I forlængelse af ovenstående, så synes jeg SLET ikke, vores trup er så ringe, som den bliver gjort til. Men jeg kan godt se, at der er flere spillere, som laver ting, som ikke burde ske på det her niveau. Jeg mener dog, at det i den sidste ende falder tilbage til en træner/træner team, at få det bedste ud af det materiale, som de har til rådighed. Et godt eksempel er BIF. Jeg mener heller ikke Thomas Frank fik nok ud af den trup, som han havde til rådighed inden han endelig blev fyret efter 2-3 år.

Jeg går ikke dagligt op af Lars Sondergard, men jeg tror ikke det sådan han går på job, og tænker "i dag skal vi lærer, at slå lange fantasiløse bolde op i angrebet, og så spille bolde lidt rundt om feltet". Jeg tror bare ikke manden har evnerne til mere. Manden har ingen plan, og prøver sig frem med en konstellation efter den anden, for at se hvilken gang, det ikke lykkedes.

Han tror ikke på sine egne ideer, fordi han virker som en mand der har nogen.

Jeg kender ikke til samtlige trængere på arbejdsmarkedet, så jeg kan ikke komme med et konkret bud på hvem der skulle overtaget Lars' job, men jeg er heller ikke ansat i AaB. Jeg kan kun udtrykke mine frustrationer, når jeg kan se at der er tale om et miss match.

Lars bliver ikke fyret. Jeg tror han holder perioden ud, men jeg tror ikke han får forlænget sin kontrakt. Jeg håber dog virkelig, at manden bliver fyret.
Jeg er ret enig med dig. Det er tankevækkende at se på den succes sønderjysk har haft siden LS forlod dem, samtidig med at det er gået jævnt tilbage for os. Ja der har været andre ændringer end kun på trænerposten men LS kan ikke afskrives fra at være en stor årsag til vires nuværende problem.

Hvis det var muligt ville jeg gerne se Kuhn tilbage som cheftræner, men jeg tror ikke der er nogen spm helst mulighed for det med hans nuværende succes. Et klart selvmål af gaarde at han lyttede til Lynge og fandt Kuhn for let da muligheden var der.

Jeg kunne også godt tænke mig en David Nielsen i AaB. Han gjorde det godt i Norge og ikke mindre godt nu i Lyngby. Han er meget anderledes end det nuværende grå trænerteam vi har.
At han så for mange år siden havde noget ballade med gaarde må de bare få løst.

seamann

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af seamann » 19. okt 2016, 17:53

Om LS skal ud afhænger ikke af øjebliksbilleder - hverken de gode eller de dårlige. Det afhænger af om han har truppen bag sig, og om der er substans og perspektiv i træningen - jeg aner ikke noget om noget af det - og har derfor ingen holdning til om han skal ud.

Hvis han ryger, kunne det være spændende med en yngre model - dvs ingen Ove P, Kent N, Guldglenm (er han ikke over 100 år?) eller lignende. Hvem der render rundt af store trænertalenter her eller i nabolandene, ved jeg ikke (SE spottede Michaelsen som ser ud til at være dygtig). Men vi har selvfølgelig forsøgt med Pehrson med begrænset succes :P

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Yankee » 19. okt 2016, 17:57

Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Er det virkelig væsentligt? Personligt synes jeg Lars har en rigtig fed nordjysk humor og han virker også til at have en rigtig god autoritet. Det kan godt være det er sjovere at høre på typer som Bo Henriksen eller Glen Riddersholm, men jeg vil hellere bedømme på følgende parametre:

1) Resultater - Søndergaard har leveret resultater, der matcher AaBs målsætninger.
2) Sportslig strategi - Søndergaard følger AaBs sportslige strategi til punkt og prikke
3) Udvikling af spillere - Søndergaard giver chancen til de unge drenge og har skabt kæmpe udvikling hos eksempelvis Bassogog, Pohl, Mæhle, Kasper P., Enevoldsen m.fl.

Jeg synes de tre parametre er mere væsentlige end hvorvidt han er "tør". Søndergaard er ikke guds gave til trænergerningen, men han udfører det job han er sat til.

Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 19. okt 2016, 18:06

Yankee skrev:
Supersystem skrev:Personligt ønsker jeg også en ny træner. Jeg var/er ikke imponeret af Søndergaard. Han er kedelig og i mine briller, har manden ingen personlighed eller karisma, eller what so ever. Han er SÅ TØR.
Er det virkelig væsentligt? Personligt synes jeg Lars har en rigtig fed nordjysk humor og han virker også til at have en rigtig god autoritet. Det kan godt være det er sjovere at høre på typer som Bo Henriksen eller Glen Riddersholm, men jeg vil hellere bedømme på følgende parametre:

1) Resultater - Søndergaard har leveret resultater, der matcher AaBs målsætninger.
2) Sportslig strategi - Søndergaard følger AaBs sportslige strategi til punkt og prikke
3) Udvikling af spillere - Søndergaard giver chancen til de unge drenge og har skabt kæmpe udvikling hos eksempelvis Bassogog, Pohl, Mæhle, Kasper P., Enevoldsen m.fl.

Jeg synes de tre parametre er mere væsentlige end hvorvidt han er "tør". Søndergaard er ikke guds gave til trænergerningen, men han udfører det job han er sat til.

Hvad ville du sige til at du gjorde dit job fuldstændig som din chef bad dig om, men så blev fyret fordi du var for tør?

Jeg er enig i at udstråling, humor, karisma m.m. er en bonus. Ang. det andet. Du er meget skråsikker Yankee. Hvis vi fortæstter vores magre pointhøst og LS bliver fyret om fem runder. Har han så også levet op til alt det du tilskriver ham?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Yankee » 19. okt 2016, 18:26

NIN skrev:
Jeg er enig i at udstråling, humor, karisma m.m. er en bonus. Ang. det andet. Du er meget skråsikker Yankee. Hvis vi fortæstter vores magre pointhøst og LS bliver fyret om fem runder. Har han så også levet op til alt det du tilskriver ham?
Selvfølgelig har han ikke det. Jeg er også meget skuffet over de sidste par kampe og hvis vi taber 3 kampe mere, så er man selvfølgelig nødt til at agere for at redde stumperne af vores sæson. Det tror jeg bare heller ikke vi gør.

Jeg synes heller ikke jeg er skråsikker. Jeg synes bare det vil være et rigtig dårligt signal at sende hvis vi fyrer Lars i den nuværende situation. Dels virker det panisk og desperat og dels kan jeg slet ikke se hvordan det skulle føre bedre resultater med sig.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Brodernumsi » 20. okt 2016, 05:07

AaB 85 95 99 08 skrev:
9520AaB skrev:Skægt som tråden har udviklet sig. "Hvem ønskes som ny træner?", er blevet til Pro og anti LS.
Der er sgu mange spændende trænere derude, men ingen som i ingen, som jeg ser vil og bør til AaB.
LS er ikke fyret, bliver det heller ikke, en træner er selvfølgelig altid til debat, men dette udvikler sig Pseudo, hvis ikke man kommer med de navne man ønsker som ny træner. Kom med nogle friske bud, hvis LS ikke var her, hvem kunne overtage, og hvorfor ??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tja, de fleste ser vel tråden som byggende på en forudsætning om, at en ny træner ind kræver, at Søndergaard ryger ud. Svært at være uenig i. Og mange har åbenbart svært ved at komme til den konklusion, at Søndergaard ikke lige er et fodboldorakel, fordi den konklusion ville forstyrre verdensbilledet af, at alt og alle i AaB er perfekte.
Du vil have LS fyret, samtidig med du mener, at størstedelen af truppen ikke har superliga niveau....men hvis det sidste er tilfældet, må LS jo være en ret fantastisk træner, en 8. plads med en 1 div. trup må da være godkendt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Halil » 20. okt 2016, 18:38

Jeg vil gerne have Jakob Michelsen til AaB.

Han er ledig til sommer.

Han har været god for Sønderjylland.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Supersystem » 20. okt 2016, 18:59

Halil skrev:Jeg vil gerne have Jakob Michelsen til AaB.

Han er ledig til sommer.

Han har været god for Sønderjylland.
Han rygtes nu til Hammerby :)
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Halil » 20. okt 2016, 19:04

Så meget desto mere skal AaB til at få nogle følere ud.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar