Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Funky » 19. mar 2017, 17:30

Mephisto2 skrev:Få så købt nogen, der kan spille forsvar på andet end serieniveau!!!
Der SKAl simpelthen ske noget i det forsvar til sommer. Det er ren gavebod derinde.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Forza » 19. mar 2017, 17:32

Det er bare svært at kunne konkurrere når man har Superligaens suværent dårligste midterforsvar samt dårligste keeper.

Og når det så også virker til viikke kan finde hinanden med selv mest simple afleveringer i dag, så er det godt nok opad bakke....
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. mar 2017, 17:33

Provst i Brovst skrev:Endnu en kamp hvor AaB vælger at lade være med at dominere kampen og skabe chancer på stribe. Hvad er der galt med de AaB trænere?
Lige præcis!
Havde jeg været træner, hvilket jeg ikke har tid til, fordi jeg drikker mange øl, så havde jeg valgt at dominere kampene. Og vinde.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2038
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af 9520AaB » 19. mar 2017, 17:33

14. mål imod hos på hovedstød i denne sæson, det er vist åbenlyst for alle, hvor vi skal forstærkes.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af gravballe » 19. mar 2017, 17:33

Uhyggelig at efter så mange kampe så er Blåbjerg stadig så rystende usikker

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 19. mar 2017, 17:34

Funky skrev:
Mephisto2 skrev:Få så købt nogen, der kan spille forsvar på andet end serieniveau!!!
Der SKAl simpelthen ske noget i det forsvar til sommer. Det er ren gavebod derinde.

Det er ikke nemt når man har en Sportsdirektør som Gaarde der går med skyggeklapper mht forsvaret. jeg tror chancen er større for idioten sælger mæhle end det forsvar bliver forstærket :(
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Funky » 19. mar 2017, 17:34

Blåbjerg er jo helt væk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Tyskeren » 19. mar 2017, 17:34

Forza skrev:Det er bare svært at kunne konkurrere når man har Superligaens suværent dårligste midterforsvar samt dårligste keeper.

Og når det så også virker til viikke kan finde hinanden med selv mest simple afleveringer i dag, så er det godt nok opad bakke....
100 % enig! Amen som de sejler idag... Blåbjerg - Jammerbugt venter!

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Mephisto2 » 19. mar 2017, 17:35

Det der ender da helt galt i dag!!! :@

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af andreasaab89 » 19. mar 2017, 17:35

Forsvaret skaber også usikkerhed hele vejen op igennem midtbane og angreb fordi det er så ringe
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Forza » 19. mar 2017, 17:35

Mr. Larsen skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:Få så købt nogen, der kan spille forsvar på andet end serieniveau!!!
Der SKAl simpelthen ske noget i det forsvar til sommer. Det er ren gavebod derinde.

Det er ikke nemt når man har en Sportsdirektør som Gaarde der går med skyggeklapper mht forsvaret. jeg tror chancen er større for idioten sælger mæhle end det forsvar bliver forstærket :(
Du mener seriøst at Gaarde ikke kan se vi har et problem defensivt?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af swfc » 19. mar 2017, 17:35

Vi er jo kegler mod lorte Viborg
AaB i hjertet

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Provst i Brovst » 19. mar 2017, 17:36

Erasmus Montanus skrev:
Provst i Brovst skrev:Endnu en kamp hvor AaB vælger at lade være med at dominere kampen og skabe chancer på stribe. Hvad er der galt med de AaB trænere?
Lige præcis!
Havde jeg været træner, hvilket jeg ikke har tid til, fordi jeg drikker mange øl, så havde jeg valgt at dominere kampene. Og vinde.
Det er kun godt nok hvis det er med fejende flot pasningsspil samt med formationen og taktikken fra 2014.

EDIT: Og Sloth skal spille hver gang og spille godt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Mr. Larsen » 19. mar 2017, 17:37

Forza skrev:
Mr. Larsen skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:Få så købt nogen, der kan spille forsvar på andet end serieniveau!!!
Der SKAl simpelthen ske noget i det forsvar til sommer. Det er ren gavebod derinde.

Det er ikke nemt når man har en Sportsdirektør som Gaarde der går med skyggeklapper mht forsvaret. jeg tror chancen er større for idioten sælger mæhle end det forsvar bliver forstærket :(
Du mener seriøst at Gaarde ikke kan se vi har et problem defensivt?
Han har da reageret efter 2 miserrable halvsæsoner endnu, især efteråret viste da at vi har et seriøst problem i forsvaret, men INGEN forstærkninger er hentet ind, så hvad fanden skal jeg gå og tro?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Erasmus Montanus » 19. mar 2017, 17:38

Provst i Brovst skrev:
Erasmus Montanus skrev:
Provst i Brovst skrev:Endnu en kamp hvor AaB vælger at lade være med at dominere kampen og skabe chancer på stribe. Hvad er der galt med de AaB trænere?
Lige præcis!
Havde jeg været træner, hvilket jeg ikke har tid til, fordi jeg drikker mange øl, så havde jeg valgt at dominere kampene. Og vinde.
Det er kun godt nok hvis det er med fejende flot pasningsspil samt med formationen og taktikken fra 2014.
Faktisk var jeg også mildt utilfreds dengang.
Det var bare ikke godt nok.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Forza » 19. mar 2017, 17:39

Fedt de bare lader Holger ha' bolden helt for sig selv lige udenfor deres felt fordi de ved hvor elendig han er med bolden!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af troelsh » 19. mar 2017, 17:39

Kunne Vendsyssel ikke være interesseret i Blåbjerg?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af MrBangDK » 19. mar 2017, 17:39

Mr. Larsen skrev:
Forza skrev:
Mr. Larsen skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:Få så købt nogen, der kan spille forsvar på andet end serieniveau!!!
Der SKAl simpelthen ske noget i det forsvar til sommer. Det er ren gavebod derinde.

Det er ikke nemt når man har en Sportsdirektør som Gaarde der går med skyggeklapper mht forsvaret. jeg tror chancen er større for idioten sælger mæhle end det forsvar bliver forstærket :(
Du mener seriøst at Gaarde ikke kan se vi har et problem defensivt?
Han har da reageret efter 2 miserrable halvsæsoner endnu, især efteråret viste da at vi har et seriøst problem i forsvaret, men INGEN forstærkninger er hentet ind, så hvad fanden skal jeg gå og tro?
Måske tro lidt på det når han siger, at MW skal have lov til at se hvad han får ud af materialet han har.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Provst i Brovst » 19. mar 2017, 17:39

Erasmus Montanus skrev:
Provst i Brovst skrev:
Erasmus Montanus skrev:
Provst i Brovst skrev:Endnu en kamp hvor AaB vælger at lade være med at dominere kampen og skabe chancer på stribe. Hvad er der galt med de AaB trænere?
Lige præcis!
Havde jeg været træner, hvilket jeg ikke har tid til, fordi jeg drikker mange øl, så havde jeg valgt at dominere kampene. Og vinde.
Det er kun godt nok hvis det er med fejende flot pasningsspil samt med formationen og taktikken fra 2014.
Faktisk var jeg også mildt utilfreds dengang.
Det var bare ikke godt nok.
Det var åbenbart Kents valg at underpræstere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Viborg FF - AaB, 19.03.2017

Indlæg af Buzz Killington » 19. mar 2017, 17:39

Mr. Larsen skrev:
Forza skrev:
Mr. Larsen skrev:
Funky skrev:
Mephisto2 skrev:Få så købt nogen, der kan spille forsvar på andet end serieniveau!!!
Der SKAl simpelthen ske noget i det forsvar til sommer. Det er ren gavebod derinde.

Det er ikke nemt når man har en Sportsdirektør som Gaarde der går med skyggeklapper mht forsvaret. jeg tror chancen er større for idioten sælger mæhle end det forsvar bliver forstærket :(
Du mener seriøst at Gaarde ikke kan se vi har et problem defensivt?
Han har da reageret efter 2 miserrable halvsæsoner endnu, især efteråret viste da at vi har et seriøst problem i forsvaret, men INGEN forstærkninger er hentet ind, så hvad fanden skal jeg gå og tro?
Man har hentet Holger, Mæhle er rykket op, og Ahlmann er kommet tilbage. Blåbjerg og Kasper har fået lov at kæmpe om den sidste plads. Næppe noget der gør han fortjener betegnelsen "idiot", selvom der er risiko involveret i de dispositioner.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar