Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 16. nov 2020, 21:40

Kristian skrev:
16. nov 2020, 20:42
Jeg aner personligt intet om Kjetil Knutsen, andet end han hypet efter en fabelagtig sæson for Bodø. Uden tvivl en spændende træner.
Og en meget uprøvet træner. To år på højeste niveau i en alder af 52. Har mange af de rette egenskaber, men tæt på nul erfaring. Har afvist Rosenborg, Brann og Vålerenga.

Så ser jeg hellere Marti Cifuentes eller Erik Hamrén. Begge minder meget om træner-typer som Inge tidl. har fundet til Stabæk.

Rafa2
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:41
Geografisk sted: Karlsbergbæltet

Re: Ny Træner

Indlæg af Rafa2 » 16. nov 2020, 21:57

Har nogen foreslået Kåre Ingebrigtsen? Han er godt nok lige startet i Brann, men what the hell
Rafa2 som chefscout!

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 16. nov 2020, 22:04

Rafa2 skrev:
16. nov 2020, 21:57
Har nogen foreslået Kåre Ingebrigtsen? Han er godt nok lige startet i Brann, men what the hell
Kæmpe fiasko i belgisk fodbold, og ryger vel også snart i Brann hvor han kun har formået 1 sejr i 11-12 kampe. Nej tak.

Rafa2
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:41
Geografisk sted: Karlsbergbæltet

Re: Ny Træner

Indlæg af Rafa2 » 16. nov 2020, 22:06

Tror det bliver ham - nu er I advaret😃
Rafa2 som chefscout!

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Ny Træner

Indlæg af McMark » 16. nov 2020, 22:09

Julgranen skrev:
16. nov 2020, 21:40
Kristian skrev:
16. nov 2020, 20:42
Jeg aner personligt intet om Kjetil Knutsen, andet end han hypet efter en fabelagtig sæson for Bodø. Uden tvivl en spændende træner.
Og en meget uprøvet træner. To år på højeste niveau i en alder af 52. Har mange af de rette egenskaber, men tæt på nul erfaring. Har afvist Rosenborg, Brann og Vålerenga.

Så ser jeg hellere Marti Cifuentes eller Erik Hamrén. Begge minder meget om træner-typer som Inge tidl. har fundet til Stabæk.
Hvad er det med Marti Cifuentes - kender intet til ham eller hans spillestil? Umiddelbart virker hans CV dog ikke som det helt vilde i min optik, men han er selvfølgelig også "kun" 38 år gammel. Naturligvis også en fordel at han har kontraktudløb til nytår.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 16. nov 2020, 22:18

McMark skrev:
16. nov 2020, 22:09
Hvad er det med Marti Cifuentes - kender intet til ham eller hans spillestil? Umiddelbart virker hans CV dog ikke som det helt vilde i min optik, men han er selvfølgelig også "kun" 38 år gammel. Naturligvis også en fordel at han har kontraktudløb til nytår.
Han får vanvittigt meget ros af egne spillere, medier og andre trænere - og har holdt et fattigt og ringe Sandefjord i Tippeligaen.

Dette interview med Harmeet Singh fortæller lidt:
– Han er en av de beste trenerne jeg har hatt i Norge. Man kan sammenligne ham med en ung talentfull spiller. Han har et veldig stort potensial. Man hører stadig trenere som snakker om at de ikke har nok ressurser eller god nok spillerstall til å få til ting, men han motbeviser jo alt det folk har brukt som unnskyldninger tidligere. Han klarer å få til noe med veldig små ressurser, kun med en visjon og et godt team.

– I Sverige hadde de en trener som het Graham Potter. Han tok Östersund fra 3. divisjon opp i Allsvenskan – og derfra videre ut i Europa. Nå er han trener for Brighton i Premier League. Han har mye til felles med Cifuentes i visjonen for hvordan de begge ønsker å spille fotball. Jeg tenker på sikt at Marti også har alle muligheter til å komme til en god klubb ute i Europa. Han er en veldig offensiv og ambisiøs trener som ikke er redd for tøffe oppgaver.

– Så du mener han kan bli trener i en toppliga i Europa?

– Jeg mener det. På sikt. Hvis han fortsetter som han gjør nå er det ikke noen begrensninger for hvor langt han kan nå.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ny Træner

Indlæg af BoT » 16. nov 2020, 22:26

R Rosenberg skrev:
16. nov 2020, 18:52
BoT skrev:
16. nov 2020, 18:13
R Rosenberg skrev:
16. nov 2020, 14:20
Når nu du afkræver andre konkrete forklaringer og svar, så kunne du jo passende diske op med hvem de "mange andre, bedre rustede" træner er.
Søndergaard? Fiasko.
Wieghorst? Fiasko.
Friis? Fiasko.
Og nej, lad nu være med at foreslå Feher. Han er ikke bedre rustet. Han har været chef for et 2. divisionshold, der væltede fuldstændig.
Hvem ønsker du så? Würtz? Allan K Jepsen? Lasse Steensgaard? En anden assistent eller ungdomstræner?
For det skal vel ikke være en kapacitet?
Jeg synes faktisk, at hverken Søndergaard eller Friis har været entydigt fiaskoer. Søndergaard satte et hold op til at spille noget af det mest angrebsivrige og effektive fodbold, vi nogensinde har set i efteråret 2015, men det lykkedes ikke at holde fast i/erstatte nogle meget dygtige spillere, og derfor endte det skidt.
Friis har i mine øjne bidraget væsentligt til at flytte AaB et helt andet sted hen, end det hold, han overtog, og han spiller en væsentlig rolle i, at dette job virker særdeles attraktivt.

Jeg ser meget gerne, at man lader Peter Feher få chancen året ud for at danne et ordentligt grundlag at tage en endelig vurdering på. Men derudover er jeg sikker på, at der findes masser af trænernavne med stort potentiale i på markedet, som vi har en realistisk chance for at kunne hyre.
Så af de "mange andre, bedre rustede end Hamrén", disker du så op med assistentræneren Peter Feher og ikke andet?
I rest my case.
Du skriver dig altså i rækken af debattører, der lader sig imponere af en lang liste med ofte ukendte navne. Tillykke med det.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Ny Træner

Indlæg af BoT » 16. nov 2020, 22:28

Dennis Nielsen skrev:
16. nov 2020, 20:31
BoT skrev:
16. nov 2020, 18:18
Dennis Nielsen skrev:
16. nov 2020, 15:04
Lige præcis.

Det er helt grotesk, at afkræve svar ift Hamrens kompetencer, især når man selv foreslår Feher, som har bevist hvad de seneste år?

Andre afkræves bevis og selv glider man udenom.

Som sidebemærkning vil jeg tilføje, at jeg helst undgår Hamren og får et træner talent.
Hvis det er mig du hentyder til, vil jeg bede dig tage dine bedste øjne på og læse mine indlæg én gang til. Men de er måske for komplicerede for dig at forstå?
Nu har du hylet kontinuerligt, for at få noget konstruktiv debat omkring Hamren og hans succes, men du vil ikke levere lidt om Feher?

Det er måske for kompliceret for dig?
Du er en af de debattører, der simpelthen bare har problemer med at læse og forstå ord, og så slår mine evner ikke til længere. Jeg vil ikke spilde mere tid på den slags debat.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 16. nov 2020, 22:29

BoT skrev:
16. nov 2020, 22:26
Du skriver dig altså i rækken af debattører, der lader sig imponere af en lang liste med ofte ukendte navne. Tillykke med det.
Hvilke ukendte navne? Der er da ingen der er blevet bragt op herinde, bortset fra Cifuentes, der er decideret ukendte. Men skal vi tage Inge-brillerne på, så er der ingen af dem der kan være ukendte.
Nu er han jo mere indsat i nordiske trænere end den gennemsnitlige debatside-debattør.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Ny Træner

Indlæg af Kristian » 16. nov 2020, 22:35

BoT skrev:
16. nov 2020, 22:26
R Rosenberg skrev:
16. nov 2020, 18:52
BoT skrev:
16. nov 2020, 18:13
R Rosenberg skrev:
16. nov 2020, 14:20
Når nu du afkræver andre konkrete forklaringer og svar, så kunne du jo passende diske op med hvem de "mange andre, bedre rustede" træner er.
Søndergaard? Fiasko.
Wieghorst? Fiasko.
Friis? Fiasko.
Og nej, lad nu være med at foreslå Feher. Han er ikke bedre rustet. Han har været chef for et 2. divisionshold, der væltede fuldstændig.
Hvem ønsker du så? Würtz? Allan K Jepsen? Lasse Steensgaard? En anden assistent eller ungdomstræner?
For det skal vel ikke være en kapacitet?
Jeg synes faktisk, at hverken Søndergaard eller Friis har været entydigt fiaskoer. Søndergaard satte et hold op til at spille noget af det mest angrebsivrige og effektive fodbold, vi nogensinde har set i efteråret 2015, men det lykkedes ikke at holde fast i/erstatte nogle meget dygtige spillere, og derfor endte det skidt.
Friis har i mine øjne bidraget væsentligt til at flytte AaB et helt andet sted hen, end det hold, han overtog, og han spiller en væsentlig rolle i, at dette job virker særdeles attraktivt.

Jeg ser meget gerne, at man lader Peter Feher få chancen året ud for at danne et ordentligt grundlag at tage en endelig vurdering på. Men derudover er jeg sikker på, at der findes masser af trænernavne med stort potentiale i på markedet, som vi har en realistisk chance for at kunne hyre.
Så af de "mange andre, bedre rustede end Hamrén", disker du så op med assistentræneren Peter Feher og ikke andet?
I rest my case.
Du skriver dig altså i rækken af debattører, der lader sig imponere af en lang liste med ofte ukendte navne. Tillykke med det.
Nu må du altaå på banen med de ukendte navne?

Du har indtil videre kun ville diske op med Feher som din løsning, som svar på alle de konstruktive svar der efterhånden er kommet.
------------------
mvh Kristian

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Ny Træner

Indlæg af Julgranen » 16. nov 2020, 22:44

Kristian skrev:
16. nov 2020, 22:35
Du har indtil videre kun ville diske op med Feher som din løsning, som svar på alle de konstruktive svar der efterhånden er kommet.
Vi kommer det ikke nærmere end:
Men derudover er jeg sikker på, at der findes masser af trænernavne med stort potentiale i på markedet, som vi har en realistisk chance for at kunne hyre.
Ingen navne. Ingen bud på HVOR disse massevis af trænere skulle være, og hvorfor de vil passe godt ind i AaB.

Det er noget af en billig omgang at hagle andres indlæg ned, når man ikke selv har skyggen af bud.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 16. nov 2020, 22:51

BoT skrev:
16. nov 2020, 22:26
R Rosenberg skrev:
16. nov 2020, 18:52
BoT skrev:
16. nov 2020, 18:13
R Rosenberg skrev:
16. nov 2020, 14:20
Når nu du afkræver andre konkrete forklaringer og svar, så kunne du jo passende diske op med hvem de "mange andre, bedre rustede" træner er.
Søndergaard? Fiasko.
Wieghorst? Fiasko.
Friis? Fiasko.
Og nej, lad nu være med at foreslå Feher. Han er ikke bedre rustet. Han har været chef for et 2. divisionshold, der væltede fuldstændig.
Hvem ønsker du så? Würtz? Allan K Jepsen? Lasse Steensgaard? En anden assistent eller ungdomstræner?
For det skal vel ikke være en kapacitet?
Jeg synes faktisk, at hverken Søndergaard eller Friis har været entydigt fiaskoer. Søndergaard satte et hold op til at spille noget af det mest angrebsivrige og effektive fodbold, vi nogensinde har set i efteråret 2015, men det lykkedes ikke at holde fast i/erstatte nogle meget dygtige spillere, og derfor endte det skidt.
Friis har i mine øjne bidraget væsentligt til at flytte AaB et helt andet sted hen, end det hold, han overtog, og han spiller en væsentlig rolle i, at dette job virker særdeles attraktivt.

Jeg ser meget gerne, at man lader Peter Feher få chancen året ud for at danne et ordentligt grundlag at tage en endelig vurdering på. Men derudover er jeg sikker på, at der findes masser af trænernavne med stort potentiale i på markedet, som vi har en realistisk chance for at kunne hyre.
Så af de "mange andre, bedre rustede end Hamrén", disker du så op med assistentræneren Peter Feher og ikke andet?
I rest my case.
Du skriver dig altså i rækken af debattører, der lader sig imponere af en lang liste med ofte ukendte navne. Tillykke med det.
Du har åbenbart så ikke evnet at forstå.
Du taler om folk, mange andre, der er bedre rustede end Hamrén - ikke jeg. Jeg har udelukkende forholdt mig til Hamrén. Du har så selv ét eneste forslag: Peter Feher. En assistenttræner. Ergo skulle han være én af de mange, bedre rustede. Det var såmænd bare det, at du ikke selv evner at diske op med andet end en assistenttræner, der er letter moroskabende, når nu der er så mange, bedre rustede.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5358
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Ny Træner

Indlæg af R Rosenberg » 16. nov 2020, 22:53

Julgranen skrev:
16. nov 2020, 22:44
Kristian skrev:
16. nov 2020, 22:35
Du har indtil videre kun ville diske op med Feher som din løsning, som svar på alle de konstruktive svar der efterhånden er kommet.
Vi kommer det ikke nærmere end:
Men derudover er jeg sikker på, at der findes masser af trænernavne med stort potentiale i på markedet, som vi har en realistisk chance for at kunne hyre.
Ingen navne. Ingen bud på HVOR disse massevis af trænere skulle være, og hvorfor de vil passe godt ind i AaB.

Det er noget af en billig omgang at hagle andres indlæg ned, når man ikke selv har skyggen af bud.
Det er vældig pjattet. Der er jo mange, bedre rustede... Men hvem, er hemmeligt.
Ædruelighedens stemme

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Ny Træner

Indlæg af McMark » 16. nov 2020, 23:27

Julgranen skrev:
16. nov 2020, 22:18
McMark skrev:
16. nov 2020, 22:09
Hvad er det med Marti Cifuentes - kender intet til ham eller hans spillestil? Umiddelbart virker hans CV dog ikke som det helt vilde i min optik, men han er selvfølgelig også "kun" 38 år gammel. Naturligvis også en fordel at han har kontraktudløb til nytår.
Han får vanvittigt meget ros af egne spillere, medier og andre trænere - og har holdt et fattigt og ringe Sandefjord i Tippeligaen.

Dette interview med Harmeet Singh fortæller lidt:
– Han er en av de beste trenerne jeg har hatt i Norge. Man kan sammenligne ham med en ung talentfull spiller. Han har et veldig stort potensial. Man hører stadig trenere som snakker om at de ikke har nok ressurser eller god nok spillerstall til å få til ting, men han motbeviser jo alt det folk har brukt som unnskyldninger tidligere. Han klarer å få til noe med veldig små ressurser, kun med en visjon og et godt team.

– I Sverige hadde de en trener som het Graham Potter. Han tok Östersund fra 3. divisjon opp i Allsvenskan – og derfra videre ut i Europa. Nå er han trener for Brighton i Premier League. Han har mye til felles med Cifuentes i visjonen for hvordan de begge ønsker å spille fotball. Jeg tenker på sikt at Marti også har alle muligheter til å komme til en god klubb ute i Europa. Han er en veldig offensiv og ambisiøs trener som ikke er redd for tøffe oppgaver.

– Så du mener han kan bli trener i en toppliga i Europa?

– Jeg mener det. På sikt. Hvis han fortsetter som han gjør nå er det ikke noen begrensninger for hvor langt han kan nå.
Tusind tak for svar - han lyder helt sikkert som en rigtig Inge-signing. Han er jo selv kendt for at få meget ud af lidt, hvilket bestemt er en god kvalitet :money:
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Ny Træner

Indlæg af Brodernumsi » 17. nov 2020, 00:06

Efter interviewet med Hamren, efter landskampen i går, er jeg overbevist om, at han bliver vores nye træner. :aabfan: Alt under førstepladsen vil nu være en skuffelse. :D
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Ny Træner

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 17. nov 2020, 03:44

Brodernumsi skrev:
17. nov 2020, 00:06
Efter interviewet med Hamren, efter landskampen i går, er jeg overbevist om, at han bliver vores nye træner. :aabfan: Alt under førstepladsen vil nu være en skuffelse. :D
Jeg forstår ikke denne fascination af Hamrén.

Ja det sluttede lykkeligt men forinden var der tre sæsoner med blandede resultater hvor Hamrén var stærkt udskældt dels blandt supporterne og her på sitet, var det ikke for Lynge havde Hamrén fået sparket af en utilfreds bestyrelse. De fleste mig selv inklusiv var ved at brække sig over konstant at høre svenskernes snak om 'attityd'.

Der er mange der har stirret sig fast på mesterskabet i '08 men som åbenlyst har glemt de prøvelser og skuffende resultater og spil som var forud.

Hvad har Hamrén bedrevet siden AaB tiden... Ja han vandt guld med Rosenborg BK men det siger ikke alverden, det havde næsten alle gjort med det materiale han havde til rådighed.
Siden hen landstræner med blandet succes.

Nu er det omtrent 10 år siden Erik senest har trænet et klubhold og det vil derfor være en stor omvæltning pludselig at stå på træningsbanen på daglig basis.

Alt til sin tid og derfor håber jeg at Hamrén har udspillet sin rolle i AaB.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny Træner

Indlæg af Buzz Killington » 17. nov 2020, 06:43

Aalborg frederikshavner skrev:
17. nov 2020, 03:44
Brodernumsi skrev:
17. nov 2020, 00:06
Efter interviewet med Hamren, efter landskampen i går, er jeg overbevist om, at han bliver vores nye træner. :aabfan: Alt under førstepladsen vil nu være en skuffelse. :D
Jeg forstår ikke denne fascination af Hamrén.

Ja det sluttede lykkeligt men forinden var der tre sæsoner med blandede resultater hvor Hamrén var stærkt udskældt dels blandt supporterne og her på sitet, var det ikke for Lynge havde Hamrén fået sparket af en utilfreds bestyrelse. De fleste mig selv inklusiv var ved at brække sig over konstant at høre svenskernes snak om 'attityd'.

Der er mange der har stirret sig fast på mesterskabet i '08 men som åbenlyst har glemt de prøvelser og skuffende resultater og spil som var forud.

Hvad har Hamrén bedrevet siden AaB tiden... Ja han vandt guld med Rosenborg BK men det siger ikke alverden, det havde næsten alle gjort med det materiale han havde til rådighed.
Siden hen landstræner med blandet succes.

Nu er det omtrent 10 år siden Erik senest har trænet et klubhold og det vil derfor være en stor omvæltning pludselig at stå på træningsbanen på daglig basis.

Alt til sin tid og derfor håber jeg at Hamrén har udspillet sin rolle i AaB.
Den med at resultaterne udover mesterskabet var skuffende kan jeg godt nok ikke huske. Så vidt jeg kan læse var resultaterne under Hamren da bedre eller mindst på niveau med perioderne umiddelbart før og efter med en femte, en fjerde og en tredjeplads, udover nogle pissegode resultater i Europa.

Hvis stemningen var dårlig på debatsiden dengang, så er det nok debatsiden den var galt med.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny Træner

Indlæg af gravballe » 17. nov 2020, 07:31

Buzz Killington skrev:
17. nov 2020, 06:43
Aalborg frederikshavner skrev:
17. nov 2020, 03:44
Brodernumsi skrev:
17. nov 2020, 00:06
Efter interviewet med Hamren, efter landskampen i går, er jeg overbevist om, at han bliver vores nye træner. :aabfan: Alt under førstepladsen vil nu være en skuffelse. :D
Jeg forstår ikke denne fascination af Hamrén.

Ja det sluttede lykkeligt men forinden var der tre sæsoner med blandede resultater hvor Hamrén var stærkt udskældt dels blandt supporterne og her på sitet, var det ikke for Lynge havde Hamrén fået sparket af en utilfreds bestyrelse. De fleste mig selv inklusiv var ved at brække sig over konstant at høre svenskernes snak om 'attityd'.

Der er mange der har stirret sig fast på mesterskabet i '08 men som åbenlyst har glemt de prøvelser og skuffende resultater og spil som var forud.

Hvad har Hamrén bedrevet siden AaB tiden... Ja han vandt guld med Rosenborg BK men det siger ikke alverden, det havde næsten alle gjort med det materiale han havde til rådighed.
Siden hen landstræner med blandet succes.

Nu er det omtrent 10 år siden Erik senest har trænet et klubhold og det vil derfor være en stor omvæltning pludselig at stå på træningsbanen på daglig basis.

Alt til sin tid og derfor håber jeg at Hamrén har udspillet sin rolle i AaB.
Den med at resultaterne udover mesterskabet var skuffende kan jeg godt nok ikke huske. Så vidt jeg kan læse var resultaterne under Hamren da bedre eller mindst på niveau med perioderne umiddelbart før og efter med en femte, en fjerde og en tredjeplads, udover nogle pissegode resultater i Europa.

Hvis stemningen var dårlig på debatsiden dengang, så er det nok debatsiden den var galt med.
Det var mange fans på siden her der var godt trætte af ham og hans attityde snak efter hver nederlag. Når jeg husker tilbage så var der nok tæt på halvdelen af sidens brugere der ville af med ham.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny Træner

Indlæg af white splash » 17. nov 2020, 08:04

gravballe skrev:
17. nov 2020, 07:31
Buzz Killington skrev:
17. nov 2020, 06:43
Aalborg frederikshavner skrev:
17. nov 2020, 03:44
Brodernumsi skrev:
17. nov 2020, 00:06
Efter interviewet med Hamren, efter landskampen i går, er jeg overbevist om, at han bliver vores nye træner. :aabfan: Alt under førstepladsen vil nu være en skuffelse. :D
Jeg forstår ikke denne fascination af Hamrén.

Ja det sluttede lykkeligt men forinden var der tre sæsoner med blandede resultater hvor Hamrén var stærkt udskældt dels blandt supporterne og her på sitet, var det ikke for Lynge havde Hamrén fået sparket af en utilfreds bestyrelse. De fleste mig selv inklusiv var ved at brække sig over konstant at høre svenskernes snak om 'attityd'.

Der er mange der har stirret sig fast på mesterskabet i '08 men som åbenlyst har glemt de prøvelser og skuffende resultater og spil som var forud.

Hvad har Hamrén bedrevet siden AaB tiden... Ja han vandt guld med Rosenborg BK men det siger ikke alverden, det havde næsten alle gjort med det materiale han havde til rådighed.
Siden hen landstræner med blandet succes.

Nu er det omtrent 10 år siden Erik senest har trænet et klubhold og det vil derfor være en stor omvæltning pludselig at stå på træningsbanen på daglig basis.

Alt til sin tid og derfor håber jeg at Hamrén har udspillet sin rolle i AaB.
Den med at resultaterne udover mesterskabet var skuffende kan jeg godt nok ikke huske. Så vidt jeg kan læse var resultaterne under Hamren da bedre eller mindst på niveau med perioderne umiddelbart før og efter med en femte, en fjerde og en tredjeplads, udover nogle pissegode resultater i Europa.

Hvis stemningen var dårlig på debatsiden dengang, så er det nok debatsiden den var galt med.
Det var mange fans på siden her der var godt trætte af ham og hans attityde snak efter hver nederlag. Når jeg husker tilbage så var der nok tæt på halvdelen af sidens brugere der ville af med ham.
Og over halvdelen af debatsiden ville også af med Kent Nielsen, det er tit følelser og øjebliksbilleder herinde, jeg er ikke et hak bedre. Efter hver tabte kamp er man jo villig til at ofre træneren og halvdelen af holdet..
1 2 3 Jimmy er en mur!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Ny Træner

Indlæg af gravballe » 17. nov 2020, 08:13

white splash skrev:
17. nov 2020, 08:04
gravballe skrev:
17. nov 2020, 07:31
Buzz Killington skrev:
17. nov 2020, 06:43
Aalborg frederikshavner skrev:
17. nov 2020, 03:44
Brodernumsi skrev:
17. nov 2020, 00:06
Efter interviewet med Hamren, efter landskampen i går, er jeg overbevist om, at han bliver vores nye træner. :aabfan: Alt under førstepladsen vil nu være en skuffelse. :D
Jeg forstår ikke denne fascination af Hamrén.

Ja det sluttede lykkeligt men forinden var der tre sæsoner med blandede resultater hvor Hamrén var stærkt udskældt dels blandt supporterne og her på sitet, var det ikke for Lynge havde Hamrén fået sparket af en utilfreds bestyrelse. De fleste mig selv inklusiv var ved at brække sig over konstant at høre svenskernes snak om 'attityd'.

Der er mange der har stirret sig fast på mesterskabet i '08 men som åbenlyst har glemt de prøvelser og skuffende resultater og spil som var forud.

Hvad har Hamrén bedrevet siden AaB tiden... Ja han vandt guld med Rosenborg BK men det siger ikke alverden, det havde næsten alle gjort med det materiale han havde til rådighed.
Siden hen landstræner med blandet succes.

Nu er det omtrent 10 år siden Erik senest har trænet et klubhold og det vil derfor være en stor omvæltning pludselig at stå på træningsbanen på daglig basis.

Alt til sin tid og derfor håber jeg at Hamrén har udspillet sin rolle i AaB.
Den med at resultaterne udover mesterskabet var skuffende kan jeg godt nok ikke huske. Så vidt jeg kan læse var resultaterne under Hamren da bedre eller mindst på niveau med perioderne umiddelbart før og efter med en femte, en fjerde og en tredjeplads, udover nogle pissegode resultater i Europa.

Hvis stemningen var dårlig på debatsiden dengang, så er det nok debatsiden den var galt med.
Det var mange fans på siden her der var godt trætte af ham og hans attityde snak efter hver nederlag. Når jeg husker tilbage så var der nok tæt på halvdelen af sidens brugere der ville af med ham.
Og over halvdelen af debatsiden ville også af med Kent Nielsen, det er tit følelser og øjebliksbilleder herinde, jeg er ikke et hak bedre. Efter hver tabte kamp er man jo villig til at ofre træneren og halvdelen af holdet..
Korrekt min eneste bekymring er om han vil det nye AaB projekt og om han kan omstille sig til den del, det er min største bekymring. Kan han det så er han et scoop.

Besvar