Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 13. aug 2021, 10:58

troelsh skrev:
13. aug 2021, 10:31
Lækkert interview med Marti i podcasten Rød Aalborg
Yes, det må være pligtlytning til alle der vil kommentere på transfers eller startopstillinger.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Ny Træner

Indlæg af gwailo » 13. aug 2021, 13:04

troelsh skrev:
13. aug 2021, 10:31
Lækkert interview med Marti i podcasten Rød Aalborg
Nemlig. Han virker ikke glat som en ål, som han gjorde i starten hvor han fyrede en masse klicheer af uden rigtigt at sige noget.
Han var selvfølgelig også ny og skulle falde til, men nu kan man langt bedre mærke mennesket bag.
// gwailo

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Ny Træner

Indlæg af Kunji » 13. aug 2021, 13:12

Også interessant at han selv føler sig misforstået ang. sammenligningerne med Manchester City og Barcelona.

Generelt lyder han sympatisk og fodboldskarp. Jeg tror stadig, han er den helt rette mand.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 13. aug 2021, 21:14

Pastorius skrev:
13. aug 2021, 10:58
troelsh skrev:
13. aug 2021, 10:31
Lækkert interview med Marti i podcasten Rød Aalborg
Yes, det må være pligtlytning til alle der vil kommentere på transfers eller startopstillinger.
Der er ingen tvivl om, at Cifuentes er en procestræner. I det indre hos ham, er det lange lys tændt. Jeg tror, at han, Thomas Frank og Kasper Hjulmand godt kunne glemme tid og sted, hvis de blev lukket inde i et rum. Så vi får noget, som rækker udover hans trænertid(hvis han lykkes).

Specielt omkring startopstillinger tænker jeg også, at vi får et flig om hans tanker. F.eks. den med Kusk og Rufo har øje for hinandens spil - det kan sagtens være, at hvis den ene er i spil til startopstillingen, så er den anden også, fordi 1+1 pludselig er mere end 2. Og måske også derfor han startede uden angriber mod FCK, men havde de to inde istedet?

Derudover siger han vel også indirekte, at Fossum er rigtig vigtig, så jeg tror ikke, at han er i spil til et salg her i vinduet. Dog fornemmede jeg også, at Cifuentes godt vidste, at spillere kommer og går.

Endelig var Cifuentes ikke ved at brække tungen, da han skulle sige "Mellemrum" eller "Mellemrumsspiller" i løbet af interviewet ?
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 13. aug 2021, 21:25

FlæskeFrank skrev:
13. aug 2021, 21:14
Pastorius skrev:
13. aug 2021, 10:58
troelsh skrev:
13. aug 2021, 10:31
Lækkert interview med Marti i podcasten Rød Aalborg
Yes, det må være pligtlytning til alle der vil kommentere på transfers eller startopstillinger.
Der er ingen tvivl om, at Cifuentes er en procestræner. I det indre hos ham, er det lange lys tændt. Jeg tror, at han, Thomas Frank og Kasper Hjulmand godt kunne glemme tid og sted, hvis de blev lukket inde i et rum. Så vi får noget, som rækker udover hans trænertid(hvis han lykkes).

Specielt omkring startopstillinger tænker jeg også, at vi får et flig om hans tanker. F.eks. den med Kusk og Rufo har øje for hinandens spil - det kan sagtens være, at hvis den ene er i spil til startopstillingen, så er den anden også, fordi 1+1 pludselig er mere end 2. Og måske også derfor han startede uden angriber mod FCK, men havde de to inde istedet?

Derudover siger han vel også indirekte, at Fossum er rigtig vigtig, så jeg tror ikke, at han er i spil til et salg her i vinduet. Dog fornemmede jeg også, at Cifuentes godt vidste, at spillere kommer og går.

Endelig var Cifuentes ikke ved at brække tungen, da han skulle sige "Mellemrum" eller "Mellemrumsspiller" i løbet af interviewet ?
Snakken om relationer er i hvert fald noget Hjulmand også snakkede rigtig meget om, da jeg var til foredrag med ham i foråret. De følger begge med i teorien om hvad der sker, og Hjulmand kigger også meget il basketball, som Marti også nævnte.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Ny Træner

Indlæg af Frygah » 13. aug 2021, 21:49

Men snakker han noget om de mange formationsskift og forskellige opstillinger? For det har udefra set været en halvdyr investering, med kampe hvor vi slet ikke er kommet igang fra start, hvor han så blev nødt til at sadle om. Ligesom vi har set kampe hvor vi er gode i første halvleg, og så mister grebet i anden.

Har han nogle overvejelser her, og er der et langt lys jeg ikke kan se i de lettere forvirrede spillere det har lignet vi har haft på banen, med voldsomt svingende præstationer som resultat
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny Træner

Indlæg af Hanga » 13. aug 2021, 21:51

Frygah skrev:
13. aug 2021, 21:49
Men snakker han noget om de mange formationsskift og forskellige opstillinger? For det har udefra set været en halvdyr investering, med kampe hvor vi slet ikke er kommet igang fra start, hvor han så blev nødt til at sadle om. Ligesom vi har set kampe hvor vi er gode i første halvleg, og så mister grebet i anden.

Har han nogle overvejelser her, og er der et langt lys jeg ikke kan se i de lettere forvirrede spillere det har lignet vi har haft på banen, med voldsomt svingende præstationer som resultat
Ja det snakker han en del om, så måske du skulle give det et lyt :) Et rigtig fint interview generelt.
Han ønsker stor taktisk fleksibilitet osv. Jeg er så lidt på linje med dig, der er for mange rokeringer og skift til min smag, og jeg vil vove at påstå at det ikke udelukkende er taktisk fleksibilitet men også et udtryk for, at han stadig kæmper lidt med at finde det bedste system til os. Generelt synes jeg sjældent man ser de bedst performende hold skifte så meget rundt som vi har gjort, tværtimod er det ofte de hold, der har fundet deres måde at spille på og kan fastholde denne i langt de fleste kampe.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 13. aug 2021, 21:58

Frygah skrev:
13. aug 2021, 21:49
Men snakker han noget om de mange formationsskift og forskellige opstillinger? For det har udefra set været en halvdyr investering, med kampe hvor vi slet ikke er kommet igang fra start, hvor han så blev nødt til at sadle om. Ligesom vi har set kampe hvor vi er gode i første halvleg, og så mister grebet i anden.

Har han nogle overvejelser her, og er der et langt lys jeg ikke kan se i de lettere forvirrede spillere det har lignet vi har haft på banen, med voldsomt svingende præstationer som resultat
Lyt, LYT!

Jeg er ikke enig med ham i alt, og jeg er slet ikke enig i hvem han vælger til startformationen, men der er ikke noget der er uovervejet, og der er ingen beslutninger der bliver taget uden en grund. Hvis han lykkes med det han vil, bliver vi gode - rigtig gode.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Ny Træner

Indlæg af FlæskeFrank » 13. aug 2021, 22:06

Ja, det er helt klart et lyt værd. Tænkte også - skulle de snakke i en time og hvor mange selvfølgeligheder kunne han nå at lire af. Den time går hurtigt, den første halve time er dog noget tungere end den sidste, men det kan være afhængig af, hvad man synes om.
Frygah skrev:
13. aug 2021, 21:49
Men snakker han noget om de mange formationsskift og forskellige opstillinger?


Der er faktisk en del snak om firbackkæde og trebackkæde og referencer til hans tid i Sandefjord og lidt lignende problemstillinger. Iøvrigt bliver Jacob Friis og hans holds fordele og ulemper også vendt. Så han ser ikke kun hans egne kampe. Tror han ser en del video derhjemme...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Ny Træner

Indlæg af Jakobsen » 14. aug 2021, 03:17

Hanga skrev:
13. aug 2021, 21:51
Frygah skrev:
13. aug 2021, 21:49
Men snakker han noget om de mange formationsskift og forskellige opstillinger? For det har udefra set været en halvdyr investering, med kampe hvor vi slet ikke er kommet igang fra start, hvor han så blev nødt til at sadle om. Ligesom vi har set kampe hvor vi er gode i første halvleg, og så mister grebet i anden.

Har han nogle overvejelser her, og er der et langt lys jeg ikke kan se i de lettere forvirrede spillere det har lignet vi har haft på banen, med voldsomt svingende præstationer som resultat
Ja det snakker han en del om, så måske du skulle give det et lyt :) Et rigtig fint interview generelt.
Han ønsker stor taktisk fleksibilitet osv. Jeg er så lidt på linje med dig, der er for mange rokeringer og skift til min smag, og jeg vil vove at påstå at det ikke udelukkende er taktisk fleksibilitet men også et udtryk for, at han stadig kæmper lidt med at finde det bedste system til os. Generelt synes jeg sjældent man ser de bedst performende hold skifte så meget rundt som vi har gjort, tværtimod er det ofte de hold, der har fundet deres måde at spille på og kan fastholde denne i langt de fleste kampe.
Men er det ikke bare en træner, som lider under det samme som vores forrige trænere? At vi har en trup med mangler, hvor det at løse et problem risikerer at skabe et andet? Jeg synes i hvert fald både at stoppere og centrale midtbanespillere i flere år har mangelt at understøtte den erklærede offensive spillestil klubben har. Derudover er det da befriende med en træner der kan se, at vi ikke bare skal have 11 startere, som det tit har været kursen i AaB, men at vi skal bruge en hel trup for at levere. Derudover skal en moderne træner da også kunne læse de kommende kampe og justerere efter det. Derfor synes jeg egntlig ikke de skfitende opstillinger et problem. Der skal ikke skiftes 4-5 mand hver eneste gang, men jeg synes fleksiblitet er noget at en moderne træner skal gøre.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Ny Træner

Indlæg af Patmand » 15. aug 2021, 10:30

Pastorius skrev:
13. aug 2021, 21:58
Lyt, LYT!

Jeg er ikke enig med ham i alt, og jeg er slet ikke enig i hvem han vælger til startformationen, men der er ikke noget der er uovervejet, og der er ingen beslutninger der bliver taget uden en grund. Hvis han lykkes med det han vil, bliver vi gode - rigtig gode.
Jo jo, jeg har lyttet...jeg holdt godt ud syntes jeg selv med over 40+ minutter.

Selv når vi ser bort fra at det er en samtale mellem to personer med begrænsede engelskkundskaber, så syntes jeg det er forholdsvist kedeligt og faktisk ikke har givet mig et væsentligt bedre indtryk af Cifuentes fodboldfilosofi, end jeg allerede havde.
Selvom intervieweren fniser fra tid til anden, så var jeg ikke underholdt. Jeg syntes det blev en temmelig ligegyldig blah blah blah almindeligheder.
Eksempelvis da de begynder at diskutere AGF kampen:
"After this situation they kick again long ball" og sådan syntes jeg det var det meste af tiden. Så valgte jeg at der havde jeg hørt nok af knudrede engelske sætninger og almindeligheder.
Man har trods alt kun en begrænset tid at gøre godt med.

Men jeg er sådan set ligeglad med at han er hamrende kedelig, bare han er en dygtig træner.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2021, 10:39

Patmand skrev:
15. aug 2021, 10:30
Pastorius skrev:
13. aug 2021, 21:58
Lyt, LYT!

Jeg er ikke enig med ham i alt, og jeg er slet ikke enig i hvem han vælger til startformationen, men der er ikke noget der er uovervejet, og der er ingen beslutninger der bliver taget uden en grund. Hvis han lykkes med det han vil, bliver vi gode - rigtig gode.
Jo jo, jeg har lyttet...jeg holdt godt ud syntes jeg selv med over 40+ minutter.

Selv når vi ser bort fra at det er en samtale mellem to personer med begrænsede engelskkundskaber, så syntes jeg det er forholdsvist kedeligt og faktisk ikke har givet mig et væsentligt bedre indtryk af Cifuentes fodboldfilosofi, end jeg allerede havde.
Selvom intervieweren fniser fra tid til anden, så var jeg ikke underholdt. Jeg syntes det blev en temmelig ligegyldig blah blah blah almindeligheder.
Eksempelvis da de begynder at diskutere AGF kampen:
"After this situation they kick again long ball" og sådan syntes jeg det var det meste af tiden. Så valgte jeg at der havde jeg hørt nok af knudrede engelske sætninger og almindeligheder.
Man har trods alt kun en begrænset tid at gøre godt med.

Men jeg er sådan set ligeglad med at han er hamrende kedelig, bare han er en dygtig træner.
Tja, hvis nuancerne omkring hvorfor han vælger som han gør, og hvor det er han gerne vil hen ikke er interessante, så er det nok spild af tid (synes forøvrigt LYH taler et glimrende engelsk).

Jeg havde egentlig ikke drømt om at nogen kunne lægge vægt på form og underholdning, hvis man ellers er interesseret nok i AaB til at have meninger om taktik, spillestil og transfers.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Ny Træner

Indlæg af Patmand » 15. aug 2021, 11:18

Pastorius skrev:
15. aug 2021, 10:39
Patmand skrev:
15. aug 2021, 10:30
Pastorius skrev:
13. aug 2021, 21:58
Lyt, LYT!

Jeg er ikke enig med ham i alt, og jeg er slet ikke enig i hvem han vælger til startformationen, men der er ikke noget der er uovervejet, og der er ingen beslutninger der bliver taget uden en grund. Hvis han lykkes med det han vil, bliver vi gode - rigtig gode.
Jo jo, jeg har lyttet...jeg holdt godt ud syntes jeg selv med over 40+ minutter.

Selv når vi ser bort fra at det er en samtale mellem to personer med begrænsede engelskkundskaber, så syntes jeg det er forholdsvist kedeligt og faktisk ikke har givet mig et væsentligt bedre indtryk af Cifuentes fodboldfilosofi, end jeg allerede havde.
Selvom intervieweren fniser fra tid til anden, så var jeg ikke underholdt. Jeg syntes det blev en temmelig ligegyldig blah blah blah almindeligheder.
Eksempelvis da de begynder at diskutere AGF kampen:
"After this situation they kick again long ball" og sådan syntes jeg det var det meste af tiden. Så valgte jeg at der havde jeg hørt nok af knudrede engelske sætninger og almindeligheder.
Man har trods alt kun en begrænset tid at gøre godt med.

Men jeg er sådan set ligeglad med at han er hamrende kedelig, bare han er en dygtig træner.
Tja, hvis nuancerne omkring hvorfor han vælger som han gør, og hvor det er han gerne vil hen ikke er interessante, så er det nok spild af tid (synes forøvrigt LYH taler et glimrende engelsk).

Jeg havde egentlig ikke drømt om at nogen kunne lægge vægt på form og underholdning, hvis man ellers er interesseret nok i AaB til at have meninger om taktik, spillestil og transfers.
Jeg er rigeligt interesseret i AaB, men jeg fik bare ikke denne her aha oplevelse som du måske har fået. Jeg ser kampene, jeg læser forskellige medier og jeg syntes ikke jeg efter interviewet var blevet væsentligt klogere.

Og ja, jeg vil også underholdes igennem en timelang samtale, fordi selve indholdet var for mig ikke så vanvittigt spændende. Jeg er chokeret over at du ikke tror form og underholdning er vigtige ingredienser i en podcast.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2021, 16:22

Patmand skrev:
15. aug 2021, 11:18

Jeg er rigeligt interesseret i AaB, men jeg fik bare ikke denne her aha oplevelse som du måske har fået. Jeg ser kampene, jeg læser forskellige medier og jeg syntes ikke jeg efter interviewet var blevet væsentligt klogere.

Og ja, jeg vil også underholdes igennem en timelang samtale, fordi selve indholdet var for mig ikke så vanvittigt spændende. Jeg er chokeret over at du ikke tror form og underholdning er vigtige ingredienser i en podcast.
For mig er underholdning og form kun vigtigt uden ordenligt indhold. Er indholdet interessant, interesserer resten mig ikke det mindste.
Med venlig Hilsen
--
Robert

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Ny Træner

Indlæg af dyhrmaN » 15. aug 2021, 19:28

Patmand skrev:
15. aug 2021, 10:30
Pastorius skrev:
13. aug 2021, 21:58
Lyt, LYT!

Jeg er ikke enig med ham i alt, og jeg er slet ikke enig i hvem han vælger til startformationen, men der er ikke noget der er uovervejet, og der er ingen beslutninger der bliver taget uden en grund. Hvis han lykkes med det han vil, bliver vi gode - rigtig gode.
Jo jo, jeg har lyttet...jeg holdt godt ud syntes jeg selv med over 40+ minutter.

Selv når vi ser bort fra at det er en samtale mellem to personer med begrænsede engelskkundskaber, så syntes jeg det er forholdsvist kedeligt og faktisk ikke har givet mig et væsentligt bedre indtryk af Cifuentes fodboldfilosofi, end jeg allerede havde.
Selvom intervieweren fniser fra tid til anden, så var jeg ikke underholdt. Jeg syntes det blev en temmelig ligegyldig blah blah blah almindeligheder.
Eksempelvis da de begynder at diskutere AGF kampen:
"After this situation they kick again long ball" og sådan syntes jeg det var det meste af tiden. Så valgte jeg at der havde jeg hørt nok af knudrede engelske sætninger og almindeligheder.
Man har trods alt kun en begrænset tid at gøre godt med.

Men jeg er sådan set ligeglad med at han er hamrende kedelig, bare han er en dygtig træner.
Der er da ikke noget at sætte på deres engelskkundskaber? Jovist kan man høre, hvor de er fra, men sådan er det jo med 99,9% af alle, der taler engelsk. Man sidder ikke med et indtryk af, at der er nuancer der ikke kommer med, fordi de ikke kan udtrykke dem.
Det er derimod rigtigt, at intervieweren nok godt kunne have udfordret Cifuentes lidt mere, men det er vel en balance, da han også gerne vil have lov at interviewe ham en anden gang.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2021, 20:40

dyhrmaN skrev:
15. aug 2021, 19:28
Patmand skrev:
15. aug 2021, 10:30
Pastorius skrev:
13. aug 2021, 21:58
Lyt, LYT!

Jeg er ikke enig med ham i alt, og jeg er slet ikke enig i hvem han vælger til startformationen, men der er ikke noget der er uovervejet, og der er ingen beslutninger der bliver taget uden en grund. Hvis han lykkes med det han vil, bliver vi gode - rigtig gode.
Jo jo, jeg har lyttet...jeg holdt godt ud syntes jeg selv med over 40+ minutter.

Selv når vi ser bort fra at det er en samtale mellem to personer med begrænsede engelskkundskaber, så syntes jeg det er forholdsvist kedeligt og faktisk ikke har givet mig et væsentligt bedre indtryk af Cifuentes fodboldfilosofi, end jeg allerede havde.
Selvom intervieweren fniser fra tid til anden, så var jeg ikke underholdt. Jeg syntes det blev en temmelig ligegyldig blah blah blah almindeligheder.
Eksempelvis da de begynder at diskutere AGF kampen:
"After this situation they kick again long ball" og sådan syntes jeg det var det meste af tiden. Så valgte jeg at der havde jeg hørt nok af knudrede engelske sætninger og almindeligheder.
Man har trods alt kun en begrænset tid at gøre godt med.

Men jeg er sådan set ligeglad med at han er hamrende kedelig, bare han er en dygtig træner.
Der er da ikke noget at sætte på deres engelskkundskaber? Jovist kan man høre, hvor de er fra, men sådan er det jo med 99,9% af alle, der taler engelsk. Man sidder ikke med et indtryk af, at der er nuancer der ikke kommer med, fordi de ikke kan udtrykke dem.
Det er derimod rigtigt, at intervieweren nok godt kunne have udfordret Cifuentes lidt mere, men det er vel en balance, da han også gerne vil have lov at interviewe ham en anden gang.
Ja, og for en spansktalende, der både har lært lidt norsk og prøver at lære dansk, er det naturligt at det er problemer med ordstillingen - og det er vel der den halter for ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 11. okt 2021, 22:19

Et spansk interview med vores træner. Safari oversætter det til et fint forståeligt engelsk, mon ikke også google translate klarer det.

http://migrantesdelbalon.com/marti-cifu ... instagram/
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Ny Træner

Indlæg af FlemmingG » 18. okt 2021, 10:49

Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
Og dermed kan vi vist også endeligt skyde den påstand ned, at Hiljemark bare er fortsat på hans oprindelige kontrakt i hans nye rolle som assistent. I så fald skulle han være den næstdyreste træner i Superligaen - kun overgået af Jess Thorup

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny Træner

Indlæg af Buzz Killington » 18. okt 2021, 10:58

FlemmingG skrev:
18. okt 2021, 10:49
Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
Og dermed kan vi vist også endeligt skyde den påstand ned, at Hiljemark bare er fortsat på hans oprindelige kontrakt i hans nye rolle som assistent. I så fald skulle han være den næstdyreste træner i Superligaen - kun overgået af Jess Thorup
Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7877
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Ny Træner

Indlæg af Forza » 18. okt 2021, 13:36

Buzz Killington skrev:
18. okt 2021, 10:58
FlemmingG skrev:
18. okt 2021, 10:49
Tipsbladet har lavet en gennemgang af trænerlønningerne i Superligaen. Med tanke på Tipsbladets nuværende niveau, skal den måske tages med et gran salt, men passer det bare nogenlunde, så er Cifuentes ikke i top 6 ang løn, men ligger i niveauet 800000 - 1,2 mil…
Og dermed kan vi vist også endeligt skyde den påstand ned, at Hiljemark bare er fortsat på hans oprindelige kontrakt i hans nye rolle som assistent. I så fald skulle han være den næstdyreste træner i Superligaen - kun overgået af Jess Thorup
Jeg kan nu ikke se Ruben Selles på den liste. Så de har nok ikke assistenter med. Jeg tænker han ligger højere end bundskraberne. Så du kan ikke konkludere noget om assistenternes lønninger ud fra den liste.
Præcis. Du kan ikke konkludere noget som helst om assistenterne ud fra den artikel. AaB ville næppe ansætte en “normal” assistent med en skyhøj løn, men omstændighederne omkring Hiljemarks karrierestop og den daværende høje løn, gør at det er svært at spå om de forhold han har nu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar