Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4454
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af doukas » 28. aug 2021, 10:58

R Rosenberg skrev:
28. aug 2021, 10:30
Gnu skrev:
28. aug 2021, 10:11
FlemmingG skrev:
28. aug 2021, 08:40
Kan vi lave et godt resultat i Viborg, hvor jeg også forventer massiv opbakning fra de aalborgensiske fans, så må der efterhånden også være basis for at nå 10000 i den efterfølgende hjemmekamp mod OB. Det er også en fredagskamp, nattelivet er åbent på fuld blus før og efter kampen, ingen coronarestriktioner.. så skal vi være 10k plus
Det er bare ærgerligt, at den gode stemning ikke kan ses på tilskuertallet. 5.400 fredag aften uden restriktioner. Det er jo grotesk sløjt. Selvfølgelig kommer der ikke 10.000 mod OB.
Los passionatos skal nok være der. Men ja, der skal noget mere end 7 års dødvande og en udmærket sæsonstart til at trække hr. Jensen og hr. Knudsen af huse og få Astra'en til at sætte kurs mod Communale. Og nu er håndboldsæsonen vel også snart i gang igen...
Selvfølgelig vil det være fedt med flere tilskuere, men synes oplevelsen at komme på stadion har været stødt stigende her efter corona (hvilket mestendels skyldes det stærke arbejde af Vesttribunen), og så rører det mig egentlig ikke så meget, om vi også får Hr. Jensen og Hr. Knudsen fra Arden og Brønderslev med.

Boderne fungerede faktisk også i går! Kunne snildt nå at gå på toilet OG købe øl i pausen uden at misse noget af kampen :o
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 28. aug 2021, 11:03

Første step i at få flere på stadion er en stemning folk kommer for at opleve og være en del af. Så bestemt ikke irrelevant at Vesttribunen ser bedre ud end længe.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 28. aug 2021, 11:31

doukas skrev:
28. aug 2021, 10:58
R Rosenberg skrev:
28. aug 2021, 10:30
Gnu skrev:
28. aug 2021, 10:11
FlemmingG skrev:
28. aug 2021, 08:40
Kan vi lave et godt resultat i Viborg, hvor jeg også forventer massiv opbakning fra de aalborgensiske fans, så må der efterhånden også være basis for at nå 10000 i den efterfølgende hjemmekamp mod OB. Det er også en fredagskamp, nattelivet er åbent på fuld blus før og efter kampen, ingen coronarestriktioner.. så skal vi være 10k plus
Det er bare ærgerligt, at den gode stemning ikke kan ses på tilskuertallet. 5.400 fredag aften uden restriktioner. Det er jo grotesk sløjt. Selvfølgelig kommer der ikke 10.000 mod OB.
Los passionatos skal nok være der. Men ja, der skal noget mere end 7 års dødvande og en udmærket sæsonstart til at trække hr. Jensen og hr. Knudsen af huse og få Astra'en til at sætte kurs mod Communale. Og nu er håndboldsæsonen vel også snart i gang igen...
Selvfølgelig vil det være fedt med flere tilskuere, men synes oplevelsen at komme på stadion har været stødt stigende her efter corona (hvilket mestendels skyldes det stærke arbejde af Vesttribunen), og så rører det mig egentlig ikke så meget, om vi også får Hr. Jensen og Hr. Knudsen fra Arden og Brønderslev med.

Boderne fungerede faktisk også i går! Kunne snildt nå at gå på toilet OG købe øl i pausen uden at misse noget af kampen :o
Helt enig. Jeg har også altid sagt, at det er federe med 4000, der skaber stemning end 8000, der sidder og grynter. Også federe for holdet. Men ikke federe for AaB's pengekasse, omend de passionerede nok procentvis lægger noget mere i ølkassen.

Men altså, når man har været på et fyldt Communale, så kan det altså også noget.

Lad os håbe, at vi kan få begge dele tilbage igen.
Ædruelighedens stemme

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af FlemmingG » 28. aug 2021, 11:44

Nej, det bliver ikke nemt at hive de sidste 3-4000 af huse. Vi er sgu lidt sløve heroppe i Nordjylland. Men jeg holder fast i at med en sejr i Viborg🤞🤞, fredag aften med byen åben, ingen restriktioner OG et par spændende nye spillere der skal spille deres første hjemmekamp….. så skal vi sgu op og kysse de 10000

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 28. aug 2021, 15:18

Fed aften på communale, aftenkamp i projektørlys kan bare noget :aabfan:

For mig var højdepunktet 2-0 målet som var et resultat af godt pasningsspil, det er lige præcis sådan jeg ønsker at se holdet spille.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Gnu » 28. aug 2021, 15:24

FlemmingG skrev:
28. aug 2021, 11:44
Nej, det bliver ikke nemt at hive de sidste 3-4000 af huse. Vi er sgu lidt sløve heroppe i Nordjylland. Men jeg holder fast i at med en sejr i Viborg🤞🤞, fredag aften med byen åben, ingen restriktioner OG et par spændende nye spillere der skal spille deres første hjemmekamp….. så skal vi sgu op og kysse de 10000
- Sejr i Viborg
- Fredag aften
- Ingen restriktioner
- To nye profiler

SÅ er den der. SÅ kan AaB fylde stadion. Vi må håbe, at der ikke er noget godt i fjernsynet den dag.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 28. aug 2021, 15:57

FlemmingG skrev:
28. aug 2021, 11:44
Nej, det bliver ikke nemt at hive de sidste 3-4000 af huse. Vi er sgu lidt sløve heroppe i Nordjylland. Men jeg holder fast i at med en sejr i Viborg🤞🤞, fredag aften med byen åben, ingen restriktioner OG et par spændende nye spillere der skal spille deres første hjemmekamp….. så skal vi sgu op og kysse de 10000
Men er problemet ikke også lidt, at AaB ikke er prangende udadtil ?
Forstået på den måde, de vinder med et enkelt mål, de får ikke rigtig mange point(9 point i 6 kampe, dog nu 12 point/7 kampe). For næste geled mangler der noget inden stadion kalder.

For en connoisseur kan man sagtens se, at holdet er blevet meget bedre(lad bare målet til 2-1 mod FCN køre på nethinden), holdet er mere robust og ikke afhængig af enkeltpræstationer og vi sidder med troen på, at holdet faktisk kan score.

Så hvis vi ikke lige kager den mod FIUK eller sælger hele holdet, så tænker jeg, at folk kommer tilbage i flerfold, når superligaen starter op igen. Men kan godt forstå, at det har været lidt op ad bakke indtil videre.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 28. aug 2021, 16:00

FlæskeFrank skrev:
28. aug 2021, 15:57
FlemmingG skrev:
28. aug 2021, 11:44
Nej, det bliver ikke nemt at hive de sidste 3-4000 af huse. Vi er sgu lidt sløve heroppe i Nordjylland. Men jeg holder fast i at med en sejr i Viborg🤞🤞, fredag aften med byen åben, ingen restriktioner OG et par spændende nye spillere der skal spille deres første hjemmekamp….. så skal vi sgu op og kysse de 10000
Men er problemet ikke også lidt, at AaB ikke er prangende udadtil ?
Forstået på den måde, de vinder med et enkelt mål, de får ikke rigtig mange point(9 point i 6 kampe, dog nu 12 point/7 kampe). For næste geled mangler der noget inden stadion kalder.

For en connoisseur kan man sagtens se, at holdet er blevet meget bedre(lad bare målet til 2-1 mod FCN køre på nethinden), holdet er mere robust og ikke afhængig af enkeltpræstationer og vi sidder med troen på, at holdet faktisk kan score.

Så hvis vi ikke lige kager den mod FIUK eller sælger hele holdet, så tænker jeg, at folk kommer tilbage i flerfold, når superligaen starter op igen. Men kan godt forstå, at det har været lidt op ad bakke indtil videre.
Klart, at det for Jensen ikke er voldsomt endnu. Der kalder vokspoleringen, hækklipning og håndboldhallen stadig mere. Men sådan har det jo alle dage været heroppe. Og som altid ændrer det sig, hvis vi ligger inden for medaljer samt spiller god bold til foråret.
Ædruelighedens stemme

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 28. aug 2021, 16:15

Det kan godt være, at det er sværere at drive nordjyder til stadion end andre steder.

Hvis vi ser, hvad AaB har budt os i år.

Januar måned - skandaløs ringe træningskampe(både resultatmæssigt og spilmæssigt)
Februar: Ingen superligasejre.
Marts: Misser adgangen til top6, hvor vi blot selv skulle vinde.
April: Så kom 4-0 sejrene igen. Herligt.
Maj: Ingen Europa efter nederlag til AGF. Tilbage til middelmådigheden.
Juni: Pripkøb, spændende men ikke sexy.
Juli: OK start, men midterplaceringer.
August: Så fik vi fat og med sejren over FCN ligner vi også et tophold.

Det er ikke kritik af nogen, men jeg tror mange af de highlights her er definerende, hvorfor folk ikke var stadion i går. Men hvis vi kan undgå et bump mod FIUK og transfervinduets lukning, så er jeg overbevist om, at der kommer fine tilskuertal den kommende tid.

Iøvrigt er fredag aften altså for en topmavede midaldrende mand som mig ikke ligeså fascinerende, som for folk i 20-30 års alderen. Jeg tror ikke fredag aften bliver en familieudflugt. Og en midaldrende far med to børn tæller altså mere end en enkelt øltørstig student. Ihvertilfald i tilskuerantal... hvilket også kan have indflydelse på tilskuertallet.
- FlæskeFrank

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 750
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Nitten » 29. aug 2021, 20:42

FlæskeFrank skrev:
28. aug 2021, 16:15
Det kan godt være, at det er sværere at drive nordjyder til stadion end andre steder.

Hvis vi ser, hvad AaB har budt os i år.

Januar måned - skandaløs ringe træningskampe(både resultatmæssigt og spilmæssigt)
Februar: Ingen superligasejre.
Marts: Misser adgangen til top6, hvor vi blot selv skulle vinde.
April: Så kom 4-0 sejrene igen. Herligt.
Maj: Ingen Europa efter nederlag til AGF. Tilbage til middelmådigheden.
Juni: Pripkøb, spændende men ikke sexy.
Juli: OK start, men midterplaceringer.
August: Så fik vi fat og med sejren over FCN ligner vi også et tophold.

Det er ikke kritik af nogen, men jeg tror mange af de highlights her er definerende, hvorfor folk ikke var stadion i går. Men hvis vi kan undgå et bump mod FIUK og transfervinduets lukning, så er jeg overbevist om, at der kommer fine tilskuertal den kommende tid.

Iøvrigt er fredag aften altså for en topmavede midaldrende mand som mig ikke ligeså fascinerende, som for folk i 20-30 års alderen. Jeg tror ikke fredag aften bliver en familieudflugt. Og en midaldrende far med to børn tæller altså mere end en enkelt øltørstig student. Ihvertilfald i tilskuerantal... hvilket også kan have indflydelse på tilskuertallet.

Når man kigger rundt på stadion er det jo ret tydeligt at det især er på sponsor tribunen den er gal. Der er jo gabende tomt i forhold til de øvrige tribuner. Problemet er måske at det er ret kedeligt på sponsortribunen så måske skulle man istedet få nogle sponsorer spredt ud på de andre tribuner så de kan mærke stemningen når den er god.
Og en midaldrende far med to unger fylder selvfølgelig mere end en enkelt student. Men hvad nu hvis ham student kan få et par kammerater med ?
Og det nytter heller ikke at give billetter gratis væk. Det så vi sidst mod gf hvor mange med billet ikke mødte op.
En model kunne være at give sæsonkortholder mulighed for at købe en billet til halv pris så hamstring af gratis billetter begrænses og så få gjort noget overfor sponsorerne så den tribune også kan fyldes

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af RicoBR02 » 29. aug 2021, 22:09

Jeg ville ønske at vi levede i en tid hvor resterende billetter kunne gives væk til folk med få midler, eksempelvis når sponsor tribunen ikke er fyldt. Desværre lever vi i en mig mig mig tid hvor mange vil få ondt i ræven over at de skal betale fuld pris når andre ikke skal..

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af FlæskeFrank » 29. aug 2021, 22:55

Iøvrigt tankevækkende, at vi nu ligger nr. 5 i superligaen efter 7 runder OG vi har mødt de 5 andre i top6.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 30. aug 2021, 00:00

RicoBR02 skrev:
29. aug 2021, 22:09
Jeg ville ønske at vi levede i en tid hvor resterende billetter kunne gives væk til folk med få midler, eksempelvis når sponsor tribunen ikke er fyldt. Desværre lever vi i en mig mig mig tid hvor mange vil få ondt i ræven over at de skal betale fuld pris når andre ikke skal..
100% enig. Det ville være et dejligt tiltag.
Spørgsmålet er blot, hvor stor rift, der ville være.

Et projekt for et par år siden, hvor netop folk med færre midler kunne søge om billetter, var der ikke mange, der søgte. Og man skulle ikke engang begrunde, da det var helt tillidsbaseret.
Masser af donorer, men meget få ansøgere.
Ædruelighedens stemme

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Sanchez94 » 30. aug 2021, 08:29

RicoBR02 skrev:
29. aug 2021, 22:09
Jeg ville ønske at vi levede i en tid hvor resterende billetter kunne gives væk til folk med få midler, eksempelvis når sponsor tribunen ikke er fyldt. Desværre lever vi i en mig mig mig tid hvor mange vil få ondt i ræven over at de skal betale fuld pris når andre ikke skal..
Vi forsøgte "Fra Fans til Fans" projektet gennem et halv år, hvor personer på tribunen samlede over 15.000 kr. ind netop til det her formål. Der viste sig bare at ingen, som i overhovedet ingen ville have billetterne.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Yankee » 30. aug 2021, 09:27

RicoBR02 skrev:
29. aug 2021, 22:09
Jeg ville ønske at vi levede i en tid hvor resterende billetter kunne gives væk til folk med få midler, eksempelvis når sponsor tribunen ikke er fyldt. Desværre lever vi i en mig mig mig tid hvor mange vil få ondt i ræven over at de skal betale fuld pris når andre ikke skal..
Det er en helt rigtig tanke, men formentlig rigtig svært og tungt at adminstrere for AaB. En mere simpel version kunne være at invitere udsatte grupper på stadion "i flok" til at besætte de knapt så salgbare pladser, fx yderafsnittene på begge langsider. Det ville være et sympatisk træk at invitere de lokale asylcentre eller anstalter for udsatte/kriminelle unge i lokalområdet til at komme og fylde et afsnit op på AaB's regning til en kamp - inkl. bespisning og et halstørklæde eller hvad-ved-jeg.

I min verden ville det være mere nærværende og vedkommende end den nuværende "håndsrækning" - uden at kritisere det projekt i øvrigt. Og det ville være et rigtig godt tilbud til AaB's sponsorer at de kunne blive samarbejdspartnere på invitationen fra kamp til kamp. Og ja - så gør det da heller ikke noget at det ville hjælpe til at få fyldt de tomme pladser ud.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af RicoBR02 » 30. aug 2021, 10:30

Sanchez94 skrev:
30. aug 2021, 08:29
RicoBR02 skrev:
29. aug 2021, 22:09
Jeg ville ønske at vi levede i en tid hvor resterende billetter kunne gives væk til folk med få midler, eksempelvis når sponsor tribunen ikke er fyldt. Desværre lever vi i en mig mig mig tid hvor mange vil få ondt i ræven over at de skal betale fuld pris når andre ikke skal..
Vi forsøgte "Fra Fans til Fans" projektet gennem et halv år, hvor personer på tribunen samlede over 15.000 kr. ind netop til det her formål. Der viste sig bare at ingen, som i overhovedet ingen ville have billetterne.
Jeg tror måske at forskellen kunne være at man ikke selv skulle ansøge men derimod bare møde op i den lokale ungdomsklub, eller diverse grupper af pårørende til syge, psykisk syge, misbrugere osv. Mødrehjælpen, kirkens korshær, Brøndby fans i jylland, der er utallige mennesker i vores by der trænger til en god oplevelse efter en hård barndom/voksen liv. Lad os prøve at hjælpe dem ved at arrangere ture til stadion. Men jeg er også realistisk og ved at det er en noget nær umulig drøm..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 30. aug 2021, 11:02

RicoBR02 skrev:
30. aug 2021, 10:30
Sanchez94 skrev:
30. aug 2021, 08:29
RicoBR02 skrev:
29. aug 2021, 22:09
Jeg ville ønske at vi levede i en tid hvor resterende billetter kunne gives væk til folk med få midler, eksempelvis når sponsor tribunen ikke er fyldt. Desværre lever vi i en mig mig mig tid hvor mange vil få ondt i ræven over at de skal betale fuld pris når andre ikke skal..
Vi forsøgte "Fra Fans til Fans" projektet gennem et halv år, hvor personer på tribunen samlede over 15.000 kr. ind netop til det her formål. Der viste sig bare at ingen, som i overhovedet ingen ville have billetterne.
Jeg tror måske at forskellen kunne være at man ikke selv skulle ansøge men derimod bare møde op i den lokale ungdomsklub, eller diverse grupper af pårørende til syge, psykisk syge, misbrugere osv. Mødrehjælpen, kirkens korshær, Brøndby fans i jylland, der er utallige mennesker i vores by der trænger til en god oplevelse efter en hård barndom/voksen liv. Lad os prøve at hjælpe dem ved at arrangere ture til stadion. Men jeg er også realistisk og ved at det er en noget nær umulig drøm..
Ja, det kunne da godt være, at det ville hjælpe, hvis en organisation eller forening bare fik en stak, som folk så kunne hente, så man ikke skulle skrive og søge.
Omvendt, så ville det være ret dyrt i billetter, hvis man fx skulle lægge 200 billetter pr kamp rundt omkring.
Så var det jo, fordi man skulle indgå en aftale med AaB om, at de ubenyttede kunne refunderes, da donationspenge hurtigt ville være brugt ellers.

Det bedste ville naturligvis være, hvis AaB donerede 500-1000 billetter pr kamp, som så blev delt ud til diverse steder, hvor folk i nød kunne hente.
Ædruelighedens stemme

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Hovedet » 30. aug 2021, 15:50

Man kan i hvert fald ikke påstå, at AaB ikke har forsøgt en hulens masse for at lokke folk til stadion. Både Lynge og Gaarde vred sig jo over tilskuertallet i Aalborg; og for mig, der voksede op i en tid, hvor AaB som en selvfølge havde det højeste tilskuertal i landet, har det altid været svært at acceptere den situation.

Jeg havde slet ikke hørt om det der i øvrigt fine "fan til fan" - projekt. Men nu lever vi heldigvis i Danmark, og der findes jo ikke mange udsatte mennesker i den forstand.

Hvis der findes en lære, må det være, at tilskuerne kommer, når AaB spiller om mesterskaber og nedrykning.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Sanchez94 » 30. aug 2021, 16:21

Hovedet skrev:
30. aug 2021, 15:50
Man kan i hvert fald ikke påstå, at AaB ikke har forsøgt en hulens masse for at lokke folk til stadion. Både Lynge og Gaarde vred sig jo over tilskuertallet i Aalborg; og for mig, der voksede op i en tid, hvor AaB som en selvfølge havde det højeste tilskuertal i landet, har det altid været svært at acceptere den situation.

Jeg havde slet ikke hørt om det der i øvrigt fine "fan til fan" - projekt. Men nu lever vi heldigvis i Danmark, og der findes jo ikke mange udsatte mennesker i den forstand.

Hvis der findes en lære, må det være, at tilskuerne kommer, når AaB spiller om mesterskaber og nedrykning.
Nej heldigvis er der ikke et flertal af udsatte, men der alligevel mange penge, hvis mor, far og 2x børn skal en tur på Nord tribunen.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 27/08/21 klokken 19:00

Indlæg af Fromthecradle » 30. aug 2021, 17:11

I forlængelse af billet/stemnings/økonomi diskussionen her, må ma n sige at det er et rigtig godt forsøg der laves nu ifm de nye studerende i byen og OB kampen. Om ikke andet så kæmpe thumbsup for initiativet!
You pay for this?

Besvar