Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. feb 2023, 11:06

9520AaB skrev:
18. feb 2023, 09:51
Nu har jeg genset målet.
Dem der siger at Sander er skyld i målet, vil jeg skyde på aldrig har spillet i pelikanvind selv.
Blev Sander på stregen, så han bedre ud, men den var sejlet ind alligevel, og chancen for at en angriber eller forsvarer havde snydt ham ville have været ligeså stor.
Vi taber sgu ikke grundet ham, vi taber fordi vi har en bovlam midtbane, der ikke kan kreere en eneste chance, og vi mangler stadig fart!! Har vi en eneste spiller, der er over middel i fart??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Theo får et Bette skub og det gør, at han ikke får fat i bolden.

Det er en rookie mistake. Der SKAL han simpelthen stå bedre fast og markere sig fysisk. Man kunne have en mistanke om, at der i u rækkerne er en uskreven regel om, at man ikke må røre keeperen. Der skulle ikke meget til

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. feb 2023, 11:12

Hanga skrev:
18. feb 2023, 10:06
Maglau skrev:
18. feb 2023, 09:13
MarkyMark skrev:
18. feb 2023, 08:52
At Hamrén udtaler til Nordjyske at han efter i går er mere sikker end nogensinde på overlevelse viser bare, at der er behov for at afslutte dette eksperiment, erkende at man har fejlet eklatant, og forhindre at Hamrén søler sit renomé endnu mere til.

Hvis det her er resultatet at tre måneders træning, så har han spillet fallit på hele pladen. Vi var ikke i nærheden af noget som helst mod et AGF-hold der på ingen måde var prangende.
Det er eddermanme en interessant udtalelse. Hvilke elementer har han set som forbedringer der giver ham den optimisme.
Kan forstå hvis det var er brag af en kamp mod FCK vi havde tabt 0-1. Men det var mod et fuldstændigt middelmådigt agf hold hvor vi overhovedet ingenting viste.
Spændende Hamren
Mon ikke han forsøger at indgyde lidt optimisme. Ellers ville jeg som pårørende være bange for om han er helt 100.
Der er absolut intet, hverken i efteråret, i træningskampene eller i kampen i går der giver tro på at vi vender det her. Nul og niks.

At vi kunne spille hele kampen med et hul på midtbanen, der var så stort at selv Ilsø kunne se det, gør mig oprigtig bekymret for om Hamren stadig har det taktiske overblik. Pedro og Højholt agerede 6'ere mens Lucas farede frem som 10'er. Der var ingen at spille inde på den centrale midtbane, så vi fik aldrig etableret et spil.

AaBs hold og spillestil er stadig et stort rod. Hvad er planen for hvordan vi skal spille? Jeg kan simpelthen ikke se det. Vi henter backs der er bedst fremad men vi spiller ikke et spil, der bringer dem i mange gode muligheder fremad. Vi henter primært tekniske typer til de offensive pladser, men hverken vores forsvar eller midtbane kan indgå i et mere pasningsbaseret, teknisk spil. Vi kan ikke spille direkte i dybden da vi ingen fart har. Vi kan ikke sparke lange bolde, med mindre vi bruger Ementa, som så har så mange andre mangler.

Når man ser på hold som FCN, Viborg og Silkeborg, der alle har præsteret over evne nu i en længere periode, så er deres hold så enormt meget mere homogent og de ved præcis hvad de skal. På samme måde som alt flugtede for os i årene omkring the double.

Det er ikke Hamrens skyld alene, det er dårligt arbejde af alle de sportslige ansvarlige over flere år der kulminerer lige nu.
Det hul på midten, når Lucas strøg frem, kunne jeg godt ønske mig, at Ludwig løb ind og dækkede, så ville Poulsen kunne løbe frem og dække kanten.

Den mobilitet og fleksibilitet ville åbne op for flere og bedre muligheder i opspillet. Hvilket vi absolut manglede

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Lyfe » 18. feb 2023, 11:33

Hamren er glad for indsatsen siger alt! Skulle han overbevise mig om han var den rette så løb han ved siden af spillerne på en 5km løbetur kl 22 i går aftes!




Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af R Rosenberg » 18. feb 2023, 11:39

Lyfe skrev:
18. feb 2023, 11:33
Hamren er glad for indsatsen siger alt! Skulle han overbevise mig om han var den rette så løb han ved siden af spillerne på en 5km løbetur kl 22 i går aftes!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Husker du for ca. 15 år siden, da vi havde en træner, der hed Erik Hamrén? Husker du også, at han aldrig smed sine spillere under bussen?

Det er simpelthen bare ikke hans stil at gøre det i medierne. Ikke dengang. Ikke i dag.
Ædruelighedens stemme

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Lyfe » 18. feb 2023, 11:56

R Rosenberg skrev:
Lyfe skrev:
18. feb 2023, 11:33
Hamren er glad for indsatsen siger alt! Skulle han overbevise mig om han var den rette så løb han ved siden af spillerne på en 5km løbetur kl 22 i går aftes!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Husker du for ca. 15 år siden, da vi havde en træner, der hed Erik Hamrén? Husker du også, at han aldrig smed sine spillere under bussen?

Det er simpelthen bare ikke hans stil at gøre det i medierne. Ikke dengang. Ikke i dag.
Sagde netop også at han ikke skulle sende dem på løbetur alene. Men selv løbe med også for at sende et signal til alle de fans som troppede op med lys og sang på vest i orkan og støttede et hold der ikke kæmpede røven ud af bukserne.

Er træt af og høre hans snak om attitude. For han har ikke en eneste kamp vist at han kan få den frem i spillerne!


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. feb 2023, 11:59

MarkyMark skrev:
18. feb 2023, 09:34
Jeg elsker optimisme, men din sædvanlige Torben Fristrup look-alike måde at anskue tingene på er jo ved at være temmelig gak at læse 🤯
Aalborg frederikshavner skrev:
18. feb 2023, 09:29
Uanset hvilken liga vi spiller i til efteråret så gætter jeg på at Hamrén er færdig til sommer, der kommer til at ske meget til sommer med spillertruppen og jeg tror også at den nye ejer vil se kritisk på trænerstaben.

Det sagt så tror jeg stadigvæk på at vi redder os, nu går vi i Parken næste søndag og henter et stort resultat.
Det ved jeg nu ikke da jeg stadigvæk tænker at der ikke skal særlig meget til før det vender, vi spiller tætte kampe men har manglet den sidste afgørende kvalitet.
Nu vender Kramer tilbage og Thelander bliver forhåbentlig kun bedre i takt med at han spiller kampe. Defensiven ser dermed udmærket ud og hvis ellers Hamrén tør bringe Bakiz og Sousa fra start så ser offensiven også fin ud, den centrale midtbane er holdets akilleshæl som er svær at gøre noget ved så det er som det er.

Jeg synes stadigvæk at vi har et klart bedre hold end Lyngby BK og AC Horsens og det kommer vi til at vise i nedrykningsspillet. Kan vi ikke slå de to hold i de indbyrdes opgør så fortjener vi at rykke ned men det kommer ikke på tale da vi nok skal vinde de kampe.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5374
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af R Rosenberg » 18. feb 2023, 12:09

Lyfe skrev:
18. feb 2023, 11:56
R Rosenberg skrev:
Lyfe skrev:
18. feb 2023, 11:33
Hamren er glad for indsatsen siger alt! Skulle han overbevise mig om han var den rette så løb han ved siden af spillerne på en 5km løbetur kl 22 i går aftes!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Husker du for ca. 15 år siden, da vi havde en træner, der hed Erik Hamrén? Husker du også, at han aldrig smed sine spillere under bussen?

Det er simpelthen bare ikke hans stil at gøre det i medierne. Ikke dengang. Ikke i dag.
Sagde netop også at han ikke skulle sende dem på løbetur alene. Men selv løbe med også for at sende et signal til alle de fans som troppede op med lys og sang på vest i orkan og støttede et hold der ikke kæmpede røven ud af bukserne.

Er træt af og høre hans snak om attitude. For han har ikke en eneste kamp vist at han kan få den frem i spillerne!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ligesom ingen andre trænere har kunnet siden Kent Nielsen. Ingen.
Ædruelighedens stemme

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af SteenA » 18. feb 2023, 13:06

Aalborg frederikshavner skrev:
18. feb 2023, 11:59
den centrale midtbane er holdets akilleshæl som er svær at gøre noget ved så det er som det er.
Så derfor tror du på noget stort i Parken?

På positivsiden synes jeg faktisk at der var bedre tempo og intensitet end i de træningskampe jeg har set. Men det var vel også at vente, når man pludselig spiller for 8000 tilskuere.

Projekt redning er op ad bakke, men jeg tænker ikke at kampen i går ændrede så meget. Der er nye spillere der skal spilles ind og det tager tid. Hamren skal åbenbart også bruge et par kampe til at indse at der skal bedre spillere på banen offensivt. Kampen mod FCK bliver dog nok endnu en kamp med en højreback på venstrekanten.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af baresi » 18. feb 2023, 18:06

Hvis ikke Hamren skifter om nu så er vi fucked . Kunne også godt se en 4-4-2 med ramkilde og helenius
Men allerhelst en 3-4-3 - udnyt truppens spillere

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af 634 » 18. feb 2023, 21:33

AaB holdt dog nullet over en time, så opturen er startet :)
Jeg forstår godt meningen med Ludewig fremme men som afslutter truer han ikke modstanderne. Skal holdet spille med 3 i forreste linie skal det være fordi at truppen kan mønstre en starter med reserver med score evne foran mål.
Jeg vil gerne se Ramkilde med Helenius i front og Bakiz eller Sousa som 10er lige bagved. Det kan også kaldes 4-3-3 eller 4-4-2 med diamant midtbane som Hamren brugte meget første gang han var hos AaB.
Midtbanen er svær at sætte navne på, der er bare ikke rigtig nogen som klart siger den plads tager jeg. Jeg ville gerne sige Jeppe P som den første, men nu er han langtids skadet, og jeg er ret sikker det koster point. Så håbet må være nu Oliver Ross-Højholdt-?
Forsvaret er klart Kasper J- Thelander - Kramer - Granli
Det jeg har set af Granli i år har været fejlfri, han plejer ellers at lave personlige fejl, så også optur her :aabfan:
Målet - Nico Mantl er lejet og ikke med overbevisning bedre, så han for ikke start plads. Posavec er der bare ikke tillid til og Theo Sander er nok mest reddende, men ulempen ved unge spillere som Sander og Ross er at de trods meget godt, også laver personlige fejl i faktisk hver kamp.

Andre spillere må tage den spilletid og plads der bliver ledig
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Baatnakken » 18. feb 2023, 23:30

baresi skrev:
18. feb 2023, 18:06
Hvis ikke Hamren skifter om nu så er vi fucked . Kunne også godt se en 4-4-2 med ramkilde og helenius
Men allerhelst en 3-4-3 - udnyt truppens spillere
Ikke mere slingrekurs. Følg det spor chefen har lagt, og så må vi se, om det bærer. Det kan ikke bedømmes ud fra kampen i hår.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af baresi » 19. feb 2023, 12:03

Baatnakken skrev:
18. feb 2023, 23:30
baresi skrev:
18. feb 2023, 18:06
Hvis ikke Hamren skifter om nu så er vi fucked . Kunne også godt se en 4-4-2 med ramkilde og helenius
Men allerhelst en 3-4-3 - udnyt truppens spillere
Ikke mere slingrekurs. Følg det spor chefen har lagt, og så må vi se, om det bærer. Det kan ikke bedømmes ud fra kampen i hår.
Det er bedømt ud fra alle hans kampe og træningskampe

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Gnu » 19. feb 2023, 12:42

Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af MortenN » 19. feb 2023, 13:10

Gnu skrev:
19. feb 2023, 12:42
Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
Vi rykker ikke ned..
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Kristian » 19. feb 2023, 13:10

Gnu skrev:
19. feb 2023, 12:42
Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
Håber virkelig at AaB har mere tro på tingene end folk herinde. Folk vidste for fanden at vi kunne tabe den første kamp. Alle har bare gået og sagt stensikre 3 point.

Resultatet ændre ikke på, at AaB og os fans ikke må give op på nogen måde!!
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af NIN » 19. feb 2023, 14:30

Baatnakken skrev:
18. feb 2023, 23:30
baresi skrev:
18. feb 2023, 18:06
Hvis ikke Hamren skifter om nu så er vi fucked . Kunne også godt se en 4-4-2 med ramkilde og helenius
Men allerhelst en 3-4-3 - udnyt truppens spillere
Ikke mere slingrekurs. Følg det spor chefen har lagt, og så må vi se, om det bærer. Det kan ikke bedømmes ud fra kampen i hår.
Problemet er, at Hamrén ikke ankom med færgen i fredags og vi ikke har spillet blot en enkelt kamp. Vi har nu tabt de seneste fem liga-kampe, hvor vi har lukket 14 mål ind og nettet fem gange. Vi har samtidig overstået en lang vinterpause, hvor vi vandt titlen som de der har præsteret allerbedst-nogensinde-overhovedet til træning.

AaB er gået i DEFCON 1 med udskiftningen af Friis til fordel for klubbens gamle mestertræner og juleindkøb fra den såkaldte øverste hylde.

64.000 kr Spørgsmålet er så, om den lange vinterpause har forandret noget. Om Hamrén har formået at knække koden og ændre noget mentalt og spillemæssigt der peger i retning af overlevelse. Eller den Aalborggeniske syge ikke kan løses ved et quick-fix, men er en gordisk knude der kun er blevet strammere siden 2014.

Gode intentioner, lige ved og næsten og det bliver bedre næste gang, er en luksus vi ikke har råd til. Modsat hvad Stones prædiker, så er tiden ikke på vores side. Det bliver nervepirrende at følge, om det gule til salg skilt på Hornevej skal udskiftes med ophørsudsalg og alt skal væk.

Nu står overlevelsesmenuen først på FCK i Parken, hvor vi traditionen tro henter lige så mange point, som der er jomfruer i Reeperbahn. Herefter venter FCM på hjemmebane hvor vi med al tydelighed har vist med en sejr og syv mål i ni kampe, at det eneste stormvejr modstanderne risikerer at løber ind i, er det vejrguderne fremtryller. Herefter kigger vi foråret i øjnene og har seks point at spille om, før der trækkes en blodrød streg i sandet.

Og nå, ja. AC Horsens har i øvrigt Lyngby i sidste runde. Spørgsmålet er, hvor meget de tre point kommer til at fylde på bundlinjen.

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Hanga » 19. feb 2023, 15:11

MortenN skrev:
19. feb 2023, 13:10
Gnu skrev:
19. feb 2023, 12:42
Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
Vi rykker ikke ned..
Det synes jeg du skal spille en mønt på så, for oddset på overlevelse må efterhånden være meget højt :thumbsup:

Det er dejligt at der er nogle der tror på det til det sidste, det er der uden tvivl brug for. Personligt er jeg dog for meget realist og kan ikke ignorere hvad det er jeg har set på hele sæsonen. Derfor helt enig med Gnu. Desværre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Gnu » 19. feb 2023, 16:13

Kristian skrev:
19. feb 2023, 13:10
Gnu skrev:
19. feb 2023, 12:42
Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
Håber virkelig at AaB har mere tro på tingene end folk herinde. Folk vidste for fanden at vi kunne tabe den første kamp. Alle har bare gået og sagt stensikre 3 point.

Resultatet ændre ikke på, at AaB og os fans ikke må give op på nogen måde!!
Er der noget forkert i det jeg skriver, så lytter jeg gerne til argumenter.

Ligeledes vil jeg meget gerne høre, hvad du hænger dit håb på, når vi tager efterårssæsonen, træningskampene, AGF-kampen, det resterende program samt trænerens ageren i betragtning.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Kristian » 19. feb 2023, 17:12

Gnu skrev:
19. feb 2023, 16:13
Kristian skrev:
19. feb 2023, 13:10
Gnu skrev:
19. feb 2023, 12:42
Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
Håber virkelig at AaB har mere tro på tingene end folk herinde. Folk vidste for fanden at vi kunne tabe den første kamp. Alle har bare gået og sagt stensikre 3 point.

Resultatet ændre ikke på, at AaB og os fans ikke må give op på nogen måde!!
Er der noget forkert i det jeg skriver, så lytter jeg gerne til argumenter.

Ligeledes vil jeg meget gerne høre, hvad du hænger dit håb på, når vi tager efterårssæsonen, træningskampene, AGF-kampen, det resterende program samt trænerens ageren i betragtning.
Nej er der sådan set ikke.
Ikke andet end, at AaB ikke rykker ned.
Og det tror jeg såmænd bare på, så længe det er muligt.

Havde håbet på 3 point mod AGF, men vidste også godt, at chancen for at vi ikke stod distancen i de forhold, var kæmpe store. Der var AGF bare smartere og bedre.

Vi taber ikke den kamp mod AGF fordi vi spiller med 4 mand i bagkæden, eller fordi Kilian spiller på midten. AGF får et mål i modvinden, fordi de bare var bedre til det end AaB og generelt bedre i de åndsvage forhold vi spillede under.

Nu ender det jo nok med at AaB skraber 1 point med hjem fra Parken.
------------------
mvh Kristian

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3188
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.02.2023

Indlæg af Gnu » 19. feb 2023, 18:19

Kristian skrev:
19. feb 2023, 17:12
Gnu skrev:
19. feb 2023, 16:13
Kristian skrev:
19. feb 2023, 13:10
Gnu skrev:
19. feb 2023, 12:42
Det her var det mest forventede nederlag nogensinde, og jeg kan ikke forstå, hvis nogen er det mindste overrasket. Det her hold har jo spillet elendigt i hele sæsonen, og selvom der er blevet tilføjet et par nye spillere, er der jo ikke taget fat der, hvor det har haltet hele sæsonen: At holdet ikke kan skabe noget som helst og at truppen er totalt skævt sammensat. Og træneren hjælper jo heller ikke ligefrem, når han hellere vil spille med en højre back på venstre wing frem for at bruge de få, der rent faktisk har vist lidt i den her sæson.

AaB rykker stensikkert ned, og det bliver ikke engang tæt.
Håber virkelig at AaB har mere tro på tingene end folk herinde. Folk vidste for fanden at vi kunne tabe den første kamp. Alle har bare gået og sagt stensikre 3 point.

Resultatet ændre ikke på, at AaB og os fans ikke må give op på nogen måde!!
Er der noget forkert i det jeg skriver, så lytter jeg gerne til argumenter.

Ligeledes vil jeg meget gerne høre, hvad du hænger dit håb på, når vi tager efterårssæsonen, træningskampene, AGF-kampen, det resterende program samt trænerens ageren i betragtning.
Nej er der sådan set ikke.
Ikke andet end, at AaB ikke rykker ned.
Og det tror jeg såmænd bare på, så længe det er muligt.

Havde håbet på 3 point mod AGF, men vidste også godt, at chancen for at vi ikke stod distancen i de forhold, var kæmpe store. Der var AGF bare smartere og bedre.

Vi taber ikke den kamp mod AGF fordi vi spiller med 4 mand i bagkæden, eller fordi Kilian spiller på midten. AGF får et mål i modvinden, fordi de bare var bedre til det end AaB og generelt bedre i de åndsvage forhold vi spillede under.

Nu ender det jo nok med at AaB skraber 1 point med hjem fra Parken.
OK, så du er enig i det jeg skriver, men når alligevel frem til, at AaB nok skal overleve, fordi... Ja, hvorfor, egentlig? Svarene blæser i vinden. En underlig argumentationsteknik.

Og vejrforholdene eller anden udefrakommende faktor var jo ikke skyld i dette nederlag. AaB tabte, fordi de har spillet som en nedrykker hele sæsonen: Forfejlet gameplan, et hold i ubalance og uden evne til at skabe noget som helst. AaB havde jo medvind i præcis lige så lang tid som AGF, men formåede ikke at gøre noget som helst.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar