Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af jonas386 » 10. maj 2024, 10:52

Aprospos, så er det vel også på tide at få lavet et faktisk fodboldmuseum. Jeg synes at have læst om et projekt der hed RØD (noget i den stil), men det var vist mere et fanprojekt mere end et officielt klubmuseum. Der er ingen grund til at alle AaB klenodierne skal gemmes væk i et industriområde i Aalborg øst

Man kunne endda kombinere det med en fanshop.. Jeg ved godt det ikke kan sammenlignes, men har været på nogle vildt fede fodboldmuseer i eks. Porto, Grækenland og sågar i Oslo. Det er ikke altid der kræves det helt store, udover en respekt for klubben og publikum.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5351
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af R Rosenberg » 10. maj 2024, 12:13

Vores alles Fabbe går i flæsket på Ottesen og Søndergaard på X i lyset af deres evige sladder, som de aldrig magter at dokumentere - og så sent som i går blev de fuldstændig fejet af banen af fakta.. Deres respons: Personangreb og gamle personalesager, som er sagen ganske uvedkommende for andre.

Fuck, nogle ynkelige platugler de to.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af jonas386 » 10. maj 2024, 12:36

Har lige skimmet lidt af dramaet. Jeg må give, at Mikkel Ottesens forsøg på at miskreditere Lasse Yde Hegnet med, at han er nok betalt for at gå på twitter er voldsomt ynkeligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5227
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Jakobsen » 10. maj 2024, 13:04

Jeg er i den kritiske lejr, men langt fra anti SSE22 og hold kæft det ærgrer mig Ottesen er blevet fake news spreder for det kan være med til at polarisere fanbasens to lejre i debatten og skabe mindre plads til det nuancerede.

Er der endelig noget om snakken er det sikkert mere nuanceret. AaB har jo levet i fortiden så der kan være fornuft i at nedtone den og det kan sagtens gøres på en god og pæn måde.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Lyfe » 10. maj 2024, 13:12

Ottesen og søndergaards eneste agenda er sensationer og drama. Det er ødelæggende for klubben.


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 236
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af haghdk » 10. maj 2024, 13:15

Det jeg måske savner lidt, er en kommentar/udtalelse fra ledelsen.

Enten i form af en forklaring - hvis der er en smule sandhed af det hele.

Eller en fuldstændig afvisning af hvad der så er det rene vås.

Det er lidt ærgerligt hvis man bare forsøger at tie det ihjel.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af DenSataniskeHest » 10. maj 2024, 13:18

R Rosenberg skrev:
10. maj 2024, 12:13
Vores alles Fabbe går i flæsket på Ottesen og Søndergaard på X i lyset af deres evige sladder, som de aldrig magter at dokumentere - og så sent som i går blev de fuldstændig fejet af banen af fakta.. Deres respons: Personangreb og gamle personalesager, som er sagen ganske uvedkommende for andre.

Fuck, nogle ynkelige platugler de to.
Jeg gjorde det samme, da han påstod noget andet uden at have beviser.. Sjovt nok kaldte han det også bare person angreb.. Hvad han så kalder hans konstante angreb på Inge ved jeg ikke, men de er vel på grænsen til injurier når han påstår at han har lavet ulovlige ting?

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 796
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af emenike » 10. maj 2024, 13:20

Lyfe skrev:
10. maj 2024, 13:12
Ottesen og søndergaards eneste agenda er sensationer og drama. Det er ødelæggende for klubben.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Derfor er det også tåbeligt at AaB igen igen igen bare laver strudsen ved at gå i flyverskjul på de sociale medier, og ganske enkelt lader denne gang fake news cirkulere rundt til det meste af fodbolddanmark.

En håndfuld fans var så venlige at lægge et par billeder op af lokalerne på Hornevej der hurtigt fik historien sat på rette køl, hvorfor gjorde AaB's egen SoMe/kommunikationsfolk sig dog ikke den ulejlighed?
Immer für AaB, immer für Aalborg!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6095
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af FIDEL » 10. maj 2024, 13:24

Jeg oplever Mikkel Ottesen som en mig mig mig type. En narcissist, som skal være i centrum konstant, og det kan man naturligvis ikke tage seriøst.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5351
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af R Rosenberg » 10. maj 2024, 13:35

FIDEL skrev:
10. maj 2024, 13:24
Jeg oplever Mikkel Ottesen som en mig mig mig type. En narcissist, som skal være i centrum konstant, og det kan man naturligvis ikke tage seriøst.
Det er han også.
Ædruelighedens stemme

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Stegosaurus » 10. maj 2024, 13:42

Mikki89 skrev:
9. maj 2024, 15:50
Ja, det ser heldigvis ud til at være en and. Men jeg undrer mig over den udprægede negativitet fra Ottesens side. Søndergaard kommer ikke bag på nogen med historikken in mente, men jeg synes det er sært med Ottesen. Hvad får han ud af konstant at sætte AaBs ledelse i et negativt lys. Først Inge og nu SSE22. Heldigvis er hans historie denne gang et åbentlyst falsum.
Det er slet ikke sært. Ottesen og Søndergaard er bonkammerater og har de sidste 10 år drevet virksomhed sammen - RADIOANALYZER ApS. Et selskab, som Per Søndergaard stiftede og også var medejer af frem til han døde. Læs fx de her "flotte ord" som Ottesen skrev om Per Søndergaard:

https://radioanalyzer.com/a-true-gentle ... ssed-away/

Så skulle det ikke være så svært at forstå Ottesens dagsorden.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 951
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Salle17 » 10. maj 2024, 14:13

Jeg fatter seriøst ingenting af det der foregår på X/twitter. Historien viste sig ikke at holde 100 % stik, og så er den ged vel barberet? At der er folk i og omkring AaB, som ikke kan lide de nye ejere, ledere mv, er jo vel et eller andet sted forventet. Der er ikke mange mennesker, der er omstillingsparate, og mange hader decideret ændringer/forandring.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2031
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af 9520AaB » 10. maj 2024, 17:34

R Rosenberg skrev:Vores alles Fabbe går i flæsket på Ottesen og Søndergaard på X i lyset af deres evige sladder, som de aldrig magter at dokumentere - og så sent som i går blev de fuldstændig fejet af banen af fakta.. Deres respons: Personangreb og gamle personalesager, som er sagen ganske uvedkommende for andre.

Fuck, nogle ynkelige platugler de to.
Den læste jeg også og fattede intet af hvad de snakkede om. Men tilsyneladende har Fabbe været ansat i AaB og ikke været så loyal.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Stegosaurus » 10. maj 2024, 18:05

9520AaB skrev:
10. maj 2024, 17:34
R Rosenberg skrev:Vores alles Fabbe går i flæsket på Ottesen og Søndergaard på X i lyset af deres evige sladder, som de aldrig magter at dokumentere - og så sent som i går blev de fuldstændig fejet af banen af fakta.. Deres respons: Personangreb og gamle personalesager, som er sagen ganske uvedkommende for andre.

Fuck, nogle ynkelige platugler de to.
Den læste jeg også og fattede intet af hvad de snakkede om. Men tilsyneladende har Fabbe været ansat i AaB og ikke været så loyal.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej. Nej. Har intet med AaB at gøre.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2031
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af 9520AaB » 10. maj 2024, 18:28

Stegosaurus skrev:
9520AaB skrev:
10. maj 2024, 17:34
R Rosenberg skrev:Vores alles Fabbe går i flæsket på Ottesen og Søndergaard på X i lyset af deres evige sladder, som de aldrig magter at dokumentere - og så sent som i går blev de fuldstændig fejet af banen af fakta.. Deres respons: Personangreb og gamle personalesager, som er sagen ganske uvedkommende for andre.

Fuck, nogle ynkelige platugler de to.
Den læste jeg også og fattede intet af hvad de snakkede om. Men tilsyneladende har Fabbe været ansat i AaB og ikke været så loyal.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej. Nej. Har intet med AaB at gøre.
Billede, der kan du se at jeg havde ret. Det fattede jeg intet afBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2153
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Fabbe » 10. maj 2024, 23:44

9520AaB skrev:
10. maj 2024, 17:34
Den læste jeg også og fattede intet af hvad de snakkede om. Men tilsyneladende har Fabbe været ansat i AaB og ikke været så loyal.
Det er rigtigt nok, at jeg for ca. 14 år siden skrev noget på Debatside, som i en eller anden grad kunne udløse en personalesag, mens jeg var journalist på Nordjyske.

Frit fra hukommelsen skrev jeg måske, at Nordjyske åbenbart godt kunne skaffe plads til AaB's bestyrelsesformands søn midt i en tid med officielt ansættelsesstop. Jeg har sikkert også udtrykt mishag over inhabilitet og mediehuset tab af troværdighed på grund af forholdene.

Mine skriftlige kommentartics med pivåben pande har altid været min hæmsko.

Det samme virker også til at være deres last, og de kan godt lide rygter, men i modsætning til min dumdristighed, har de en forskanset position.

Det var selvfølgelig tåbedumdristigt af mig i 2011, at jeg ikke holdt fingrene i ro, da jeg syntes, at visse dispositioner for ca. 15 år siden ruinerede Nordjyske-sportens publicistiske troværdighed. Det mener jeg stadig, at de gjorde. Hele byen talte om det.

Så vel dansede jeg letsindigt på klippekanten.

Det eneste, jeg ikke vil beskyldes for, er anonymitet. Fabbe har ved grød aldrig været et fordækt pseudonym. Jeg har aldrig i livet gemt mig, når jeg skrev.

Men så truer de med at offentliggøre gamle kommentarer her fra Debatside, som kun tilfældigvis er væk, fordi ASC lader gamle tråde udgå. Ellers kunne alle jo se det gamle møg, jeg skrev; det, som forretningsparterne Ottesen og Søndergaard i dag er enige om, er løgn.

Men ikke desto mindre rejste ledelsen i mediehuset aldrig en sag imod mig i fortiden. Ledelsen i mediehuset rettede aldrig en henvendelse eller tilsvarende i fortiden. Så officielt har de aldrig kørt en sag. Den opfindes i 2024 som reaktion.

I 2024 bruges et gammelt forhold imod mig som hævn for min kritik af deres informationsadfærd i en helt anden kontekst uden den fjerneste tråd til en fortid.

I det ærinde låner Ottesen så sin gamle chefhabit og spinner sine indlæg som autoritative og prøver at gestalte et rollespil som "jeg er chef, og nu hører du efter". Time is up, Mikkel. Dette er en anden tid og andet sted.

Sådan kan man også prøve at true og spinne sig ud af min informationskritik. Min kritik kan læses her: https://twitter.com/DavidWedege/status/ ... 9623856398
Stegosaurus skrev:
10. maj 2024, 13:42
Det er slet ikke sært. Ottesen og Søndergaard er bonkammerater og har de sidste 10 år drevet virksomhed sammen - RADIOANALYZER ApS. Et selskab, som Per Søndergaard stiftede og også var medejer af frem til han døde. Læs fx de her "flotte ord" som Ottesen skrev om Per Søndergaard:

https://radioanalyzer.com/a-true-gentle ... ssed-away/

Så skulle det ikke være så svært at forstå Ottesens dagsorden.
Efterforløbet slår fast med syvtommersøm, at den udbredte habilitetsbekymring over Nordjyskes journalistiske samarbejde med AaB's bestyrelsesformands søn var fuldt ud berettiget. Det spillede min deltagelse i debatten ingen rolle i.

De mener, at jeg skal være flov. Det skal jeg måske også. Men jeg kan vitterlig ikke se, hvad de kan være stolte af i forløbet.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1339
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Kasper » 11. maj 2024, 08:20

Du skal ikke være flov over dine passionerede tekster omkring AaB.
Du har AaB i hjertet og det har du altid med dig. Kan man ikke læse sig frem til det, så er man ikke AaB eller fodbold fan. Så er der en anden agenda bag.

Det er åbenlyst at fandens egne lakajer ikke kan se det. Fanden ham selv er Per Søndergaard.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10759
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af jonas386 » 11. maj 2024, 08:21

Ville nordjyske køre en peesonalesag fordi du udtalte dig om nepotisme?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af Stegosaurus » 11. maj 2024, 09:01

Fabbe skrev:
10. maj 2024, 23:44
9520AaB skrev:
10. maj 2024, 17:34
Den læste jeg også og fattede intet af hvad de snakkede om. Men tilsyneladende har Fabbe været ansat i AaB og ikke været så loyal.
Det er rigtigt nok, at jeg for ca. 14 år siden skrev noget på Debatside, som i en eller anden grad kunne udløse en personalesag, mens jeg var journalist på Nordjyske.

Frit fra hukommelsen skrev jeg måske, at Nordjyske åbenbart godt kunne skaffe plads til AaB's bestyrelsesformands søn midt i en tid med officielt ansættelsesstop. Jeg har sikkert også udtrykt mishag over inhabilitet og mediehuset tab af troværdighed på grund af forholdene.

Mine skriftlige kommentartics med pivåben pande har altid været min hæmsko.

Det samme virker også til at være deres last, og de kan godt lide rygter, men i modsætning til min dumdristighed, har de en forskanset position.

Det var selvfølgelig tåbedumdristigt af mig i 2011, at jeg ikke holdt fingrene i ro, da jeg syntes, at visse dispositioner for ca. 15 år siden ruinerede Nordjyske-sportens publicistiske troværdighed. Det mener jeg stadig, at de gjorde. Hele byen talte om det.

Så vel dansede jeg letsindigt på klippekanten.

Det eneste, jeg ikke vil beskyldes for, er anonymitet. Fabbe har ved grød aldrig været et fordækt pseudonym. Jeg har aldrig i livet gemt mig, når jeg skrev.

Men så truer de med at offentliggøre gamle kommentarer her fra Debatside, som kun tilfældigvis er væk, fordi ASC lader gamle tråde udgå. Ellers kunne alle jo se det gamle møg, jeg skrev; det, som forretningsparterne Ottesen og Søndergaard i dag er enige om, er løgn.

Men ikke desto mindre rejste ledelsen i mediehuset aldrig en sag imod mig i fortiden. Ledelsen i mediehuset rettede aldrig en henvendelse eller tilsvarende i fortiden. Så officielt har de aldrig kørt en sag. Den opfindes i 2024 som reaktion.

I 2024 bruges et gammelt forhold imod mig som hævn for min kritik af deres informationsadfærd i en helt anden kontekst uden den fjerneste tråd til en fortid.

I det ærinde låner Ottesen så sin gamle chefhabit og spinner sine indlæg som autoritative og prøver at gestalte et rollespil som "jeg er chef, og nu hører du efter". Time is up, Mikkel. Dette er en anden tid og andet sted.

Sådan kan man også prøve at true og spinne sig ud af min informationskritik. Min kritik kan læses her: https://twitter.com/DavidWedege/status/ ... 9623856398
Stegosaurus skrev:
10. maj 2024, 13:42
Det er slet ikke sært. Ottesen og Søndergaard er bonkammerater og har de sidste 10 år drevet virksomhed sammen - RADIOANALYZER ApS. Et selskab, som Per Søndergaard stiftede og også var medejer af frem til han døde. Læs fx de her "flotte ord" som Ottesen skrev om Per Søndergaard:

https://radioanalyzer.com/a-true-gentle ... ssed-away/

Så skulle det ikke være så svært at forstå Ottesens dagsorden.
Efterforløbet slår fast med syvtommersøm, at den udbredte habilitetsbekymring over Nordjyskes journalistiske samarbejde med AaB's bestyrelsesformands søn var fuldt ud berettiget. Det spillede min deltagelse i debatten ingen rolle i.

De mener, at jeg skal være flov. Det skal jeg måske også. Men jeg kan vitterlig ikke se, hvad de kan være stolte af i forløbet.
Som en journalistisk van Helsing jog du en træpæl ned i det pilrådne netværk, som Per Søndergaard “hjalp” AaB med i og som endte med at koste AaB dyrt.

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Pokaler/billeder fjernet på Hornevej.

Indlæg af MortenN » 11. maj 2024, 09:19

jonas386 skrev:
11. maj 2024, 08:21
Ville nordjyske køre en peesonalesag fordi du udtalte dig om nepotisme?
Og må den daværende leder omtale en sådan personalesag her 15 år senere?
Er der ikke forholdsvis strikse regler om den slags ting?
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Besvar