Jeg syns det er fedt at vi vil presse og spille direkteMaglau skrev: ↑10. nov 2024, 16:13Jeg må indrømme at jeg ikke er helt inde alle Mennos ideer, det det eneste jeg ved er et ønske om at spille med højt pres. Det synes jeg lykkedes et 100% i dag og medførte vi fik et mål.baresi skrev: ↑10. nov 2024, 16:05Der har jeg det stik modsatMaglau skrev: ↑10. nov 2024, 16:00Fuldstændig uenig.baresi skrev: ↑10. nov 2024, 15:55Det er mega dumpet Idagjonas386 skrev: ↑10. nov 2024, 15:52Det er vist den mest forudsigelige udvikling man overhovedet kunne forestille sig. Skal desperat forsvare tre point, er nervøse af helvedes til og bliver stadig kun dårligere og dårligere. Så kommer der selvfølgelig en totalt latterlig situation i feltet, som aldrig må opstå, straffe, rødt kort og mindst to point mindre. Det er sket SÅ mange gange i den her sæson.
Menno der ikke kan finde ud af at bruge fem udskiftninger når vi desperat har brug for det, og at han venter så længe med at lave ændringerne er også under al' kritik. Dumpet over hele linjen.
Indsatsen ringe på og udenfor banen.
Og indskiftningerne har gjort os værre
Vores sidste 15 af først halvleg gode og den første halve time af anden halvleg var rigtigt godt.
Fint at få 1 point på udebane mod vores store nedrykning konkurrenter.
Hvis vi skal undgå nedrykning så skal vi netop vinde mod lyngby ude
Vi vinder jo ikke for meget i forvejen og derfor er de kampe nogen der skal vindes.
Jeg syns kampen tydeligt viser at vi er langt fra det menno gerne vil.
At vi er uerfarne (kan man jo ikke bare ændre)
Men også at vores kvalitet ikke er super
Enig i at vores hold er uerfarent og kvaliteten er til bunden af superligaen - det er der ligesom ikke noget nyt i.
Jeg er bare bange for at ift overlevelse så satser vi for stort i og med vi mangler erfaring og fordi vi som hold har en mangel i at kunne holde på bolden og skabe ro.
Vi mangler en meget dygtigere 6er til det her spil bl.a.
og iredale scorer ja. Men alt ude på banen mister han. Alle bilde sejler væk fra ham.
Kunne han nøjes med at stå i feltet og score - fint.
Men han mangler meget i det opbyggende.
Bevares vi har ikke tabt i 3. Men det kunne også have været 9point.
Håber vi kan få en otoa klar mod Viborg