AaB Reklamer og Merchandise

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 18. okt 2015, 15:45

Dunkel skrev:Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg synes om Hummel som trøjeleverandør. Det kan lave flotte designs, men de kan godt nok også lave noget så jammerligt, at man skulle tro, de havde fået en flok blinde gigtpatienter med Parkinson til at lege med farvekridt og blyant.

Jeg fandt denne trøje og synes egentlig, det kunne være forfriskende med striber på tværs. Jeg ved godt, at størstedelen er imod denne idé, og det er sgu helt fair. Men personligt kunne jeg godt tænke mig at se noget innovativation på trøjefronten.

Billede
Har du tænkt på, at med røde/hvide striber vil det komme til at ligne den minerstrimmel politiet bruger ved afspærringer. Kan egentlig godt se det fede med andre farver, men lige med rød og hvid generelt og i en AaB-trøje i særdeleshed vil det se forfærdeligt ud.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af alithebeast » 19. okt 2015, 20:01

thomasjn skrev:
Dunkel skrev:Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg synes om Hummel som trøjeleverandør. Det kan lave flotte designs, men de kan godt nok også lave noget så jammerligt, at man skulle tro, de havde fået en flok blinde gigtpatienter med Parkinson til at lege med farvekridt og blyant.

Jeg fandt denne trøje og synes egentlig, det kunne være forfriskende med striber på tværs. Jeg ved godt, at størstedelen er imod denne idé, og det er sgu helt fair. Men personligt kunne jeg godt tænke mig at se noget innovativation på trøjefronten.

Billede
Har du tænkt på, at med røde/hvide striber vil det komme til at ligne den minerstrimmel politiet bruger ved afspærringer. Kan egentlig godt se det fede med andre farver, men lige med rød og hvid generelt og i en AaB-trøje i særdeleshed vil det se forfærdeligt ud.
Til gængæld tror jeg det ville være et fedt design til en udebanetrøje i de to røde farver fra denne trøje:
Billede

Er der en der kan photoshoppe det?
Hader København!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af budo » 22. okt 2015, 00:02

Hvad med Real Valladolid's 2013/14 trøjer i rød/hvid?

Billede

Kan også bæres af en råbende mand

Billede

Ellers er der nok ikke andet at gøre, end at lægge beslag på denne skønhed :thumbsup:

Billede
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 22. okt 2015, 13:27

alithebeast skrev:
thomasjn skrev:
Dunkel skrev:Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg synes om Hummel som trøjeleverandør. Det kan lave flotte designs, men de kan godt nok også lave noget så jammerligt, at man skulle tro, de havde fået en flok blinde gigtpatienter med Parkinson til at lege med farvekridt og blyant.

Jeg fandt denne trøje og synes egentlig, det kunne være forfriskende med striber på tværs. Jeg ved godt, at størstedelen er imod denne idé, og det er sgu helt fair. Men personligt kunne jeg godt tænke mig at se noget innovativation på trøjefronten.

Billede
Har du tænkt på, at med røde/hvide striber vil det komme til at ligne den minerstrimmel politiet bruger ved afspærringer. Kan egentlig godt se det fede med andre farver, men lige med rød og hvid generelt og i en AaB-trøje i særdeleshed vil det se forfærdeligt ud.
Til gængæld tror jeg det ville være et fedt design til en udebanetrøje i de to røde farver fra denne trøje:
Billede

Er der en der kan photoshoppe det?
Det holder bare ikke med en rød udebanetrøje IMO. Vi spiller i rødt og hvidt hjemme og derfor skal vores udebanetrøje ikke være en af de to. Selvfølgelig kan vi ikke gardere os mod alle farvekombinationer, men det er da tosset af bruge de samme farver som på hjemmetrøjen. Isoleret er jeg dog enig i, at det kunne være en fed trøje.

Jeg synes i øvrigt Hummel har begået en Ok trøje til islandke Trottur Billede
Synes især ryggen spiller + der er en fin fordeling med rød som den primære farve og en passe tykkelse på striberne.
Billede

Kunne man få fjernet det sorte ved hummel-pilene osv. og gjort det rødt i stedet + rød hummel-pile på shorts kunne jeg godt leve med noget hen af det her.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Ham der Emil » 22. okt 2015, 23:41

thomasjn skrev: Det holder bare ikke med en rød udebanetrøje IMO. Vi spiller i rødt og hvidt hjemme og derfor skal vores udebanetrøje ikke være en af de to. Selvfølgelig kan vi ikke gardere os mod alle farvekombinationer, men det er da tosset af bruge de samme farver som på hjemmetrøjen. Isoleret er jeg dog enig i, at det kunne være en fed trøje.

Jeg synes i øvrigt Hummel har begået en Ok trøje til islandke Trottur Billede
Synes især ryggen spiller + der er en fin fordeling med rød som den primære farve og en passe tykkelse på striberne.
Billede

Kunne man få fjernet det sorte ved hummel-pilene osv. og gjort det rødt i stedet + rød hummel-pile på shorts kunne jeg godt leve med noget hen af det her.

Fjerner man logo, navn og sponsor så ligner trøjen jo en ganske almindelig træningstrøje, som man køber i sin lokale Intersport.
Real Valladolid trøjen, som Budo linker til, syntes jeg faktisk ser ret godt ud!
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10780
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af jonas386 » 23. okt 2015, 10:54

Hvis man vil lege med striberne kunne den nederste her også være en variant. Jeg ved ikke hvordan det ville se ud med rød/hvid, men designet er meget fedt synes jeg.

Husker jeg helt forkert hvis jeg mener Milan har haft noget af det samme?

http://imgur.com/a/c1wAb
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 23. okt 2015, 12:10

budo skrev:
Ellers er der nok ikke andet at gøre, end at lægge beslag på denne skønhed :thumbsup:

Billede

Er det ikke Christiano Ronaldo nr. 2 fra venstre?

Denne kunne da være en sjove away-trøje variant. Den vil da i hvert fald skabe noget debat.
Bienvenu Bassogog!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af hje1980 » 23. okt 2015, 12:34

jonas386 skrev:Hvis man vil lege med striberne kunne den nederste her også være en variant. Jeg ved ikke hvordan det ville se ud med rød/hvid, men designet er meget fedt synes jeg.

Husker jeg helt forkert hvis jeg mener Milan har haft noget af det samme?

http://imgur.com/a/c1wAb
Ja den fra Toronto Raptors i sort og lilla tror jeg kunne være fed,hvor det sorte skulle være rød og lilla være hvid, så det hvide går ned i shortsene...
Og så hvide Hummel pile på armene.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. okt 2015, 12:49

astonvilla skrev:
budo skrev:
Ellers er der nok ikke andet at gøre, end at lægge beslag på denne skønhed :thumbsup:

Billede

Er det ikke Christiano Ronaldo nr. 2 fra venstre?

Denne kunne da være en sjove away-trøje variant. Den vil da i hvert fald skabe noget debat.
Men med tanke på at away trøjer i dag vel først og fremmest bruges fordi de skal sælges til masserne, forudser jeg nu at der vil være en del mere debat end salg, og at det dermed måske ikke ville være det mest oplagte ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. okt 2015, 13:17

astonvilla skrev:
budo skrev:
Ellers er der nok ikke andet at gøre, end at lægge beslag på denne skønhed :thumbsup:

Billede

Er det ikke Christiano Ronaldo nr. 2 fra venstre?
Kan godt se at de begge er ualmindeligt feminine men derudover synes jeg ikke helt det ligner...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af astonvilla » 23. okt 2015, 14:02

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:
budo skrev:
Ellers er der nok ikke andet at gøre, end at lægge beslag på denne skønhed :thumbsup:

Billede

Er det ikke Christiano Ronaldo nr. 2 fra venstre?
Kan godt se at de begge er ualmindeligt feminine men derudover synes jeg ikke helt det ligner...
OK - så er det nok bare mig der tager fejl. Synes bare der var noget....
Bienvenu Bassogog!

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Nitten » 5. nov 2015, 11:40

Efter at adidas nu er kommet med en ny landsholdstrøje som er en smule inspireret af landsholdstrøjen fra 86, så er det hørt at Stadil har banket i bordet over ved Hummel og krævet at deres designer skal bruge håndboldlandsholdet fra 84 som inspiration. :| især de korte shorts med striber er han vild med


Billede

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 375
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 556 » 7. nov 2015, 11:21

Nogen som kan forklare hvorfor det ikke er muligt at købe vores spilletrøjer i hverken voksen eller børnestørrelser?? Vil gerne købe to stk, men hverken webshoppen eller unisport at mere end en enkelt størrelse??
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Indlæg af abbifar » 7. nov 2015, 13:02

Jeg vil tro det er fordi vi skifter tøjsponsor med årets udgang... De vil nok ikke have for meget Adidas hængende, når vi går over til Hummel.

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re:

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. nov 2015, 15:17

abbifar skrev:Jeg vil tro det er fordi vi skifter tøjsponsor med årets udgang... De vil nok ikke have for meget Adidas hængende, når vi går over til Hummel.

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
Det virker som en skidegod strategi, hvis det er det som er tilfældet... medmindre man selvfølgelig tænker på hvor stor efterspørgsel der er på merchandise her op mod jul.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 562
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Re:

Indlæg af Elvis lever » 7. nov 2015, 16:10

Jesper Schmidt skrev:
abbifar skrev:Jeg vil tro det er fordi vi skifter tøjsponsor med årets udgang... De vil nok ikke have for meget Adidas hængende, når vi går over til Hummel.

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
Det virker som en skidegod strategi, hvis det er det som er tilfældet... medmindre man selvfølgelig tænker på hvor stor efterspørgsel der er på merchandise her op mod jul.
Er gavekortet blevet afskaffet?
Synes du det er bedre, at sælge den "forkerte" trøje til uvidende forældre?
Synes du det er bedre at skuffe børn juleaften?
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 375
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af 556 » 7. nov 2015, 23:08

Det virker efter min mening amatøragtigt at jeg ikke kan få lov at købe to trøjer til mig selv og sønnike. Ledte også for et par måneder siden. Det var det samme. Dermed går man så glip af indtægter fra salg af trøjer i et halvt år.
Det ville aldrig gå i en professionel kommerciel forretning.
Her er virkelig tale om lavt hængende frugter, hvis man gad plukke dem.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af Nitten » 17. dec 2015, 07:52

Er der nogen der ved hvornår den nye Hummel trøje præsenteres og hvornår den kan købes ?
Kan man købe den på gavekort her til jul og kommer der mon andet tøj fra Hummel ?

Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af AltidPaaTvaers » 21. dec 2015, 18:34

Dunkel skrev: Billede
Vi lægger fandeme også vores AaB-røv i klaskehøjde, hvis vi skal rende rundt og line Marianne-bolsjer. Jeg kan i hvert fald ikke se forskel på disse billeder.

Billede

Billede
Det her er internettet. Slap af.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB Reklamer og Merchandise

Indlæg af thomasjn » 22. dec 2015, 00:54

De skrå streger tiltaler heller ikke mig. Set før og bestemt ikke en vej vi bør gå. Dur ikke med rød og hvid.

http://a.bimg.dk/node-images/193/4/800x ... 93105-.jpg

Besvar