AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Dalgaard
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 6. jul 2005, 20:24
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Rødding, Sønderjylland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Dalgaard » 2. okt 2013, 10:20

Hvordan præsterede Lucas ? Var desværre på arbejde og havde ikke mulighed for at se det.
/Jan

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af YesAaBcan » 2. okt 2013, 21:09

Dalgaard skrev:Hvordan præsterede Lucas ? Var desværre på arbejde og havde ikke mulighed for at se det.
De få offensive muligheder han fik, forvaltede han godt. I "en til en" situationer viste han godt mod og kreativitet (gjorde Robinho lettere rundtosset i et enkelt tilfælde). Tog god del i de defensive opgaver, som var præmissen i den fase af kampen. Så :thumbsup: herfra.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 6. okt 2013, 13:57

lucas andersen er lige kommet på banen for ajax, men godt 25 min. igen.
lynge er gud!

charles
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 20. jan 2009, 15:44
Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Århus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af charles » 6. okt 2013, 14:02

Flot sammenspil af Lucas og Victor

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Erasmus Montanus » 6. okt 2013, 17:22

Rolf Toft kikser foran tomt mål, bolden lander hos Albers som også brænder tæt under mål, og så er Toft offside da han ligger bolden i mål.

Toft kom nok op på superligaholdet i mangel på bedre, men han er nu en type som nok skal bombe i 1. division, hvis han blot får chancen. Denne situation var dog pinlig.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jensemand57 » 7. okt 2013, 20:25

Curth gør det rigtigt godt på den midtbane i FCM. Håber, at AaB og Kent holder øje.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af thomasjn » 7. okt 2013, 23:08

jensemand57 skrev:Curth gør det rigtigt godt på den midtbane i FCM. Håber, at AaB og Kent holder øje.
Kan ikke se hvad Curth skal på vores midtbane. Tror simpelthen ikke på han magter at spille central midt på en flad 4-mands midtbane. Der skal man trods alt også fylde lidt defensivt og det kommer Curth aldrig til at kunne. Derudover kan jeg ikke se han skulle kunne slå Risgård af som den offensive. Han ville fungere på den tre mands midtbane, hvor hans løb kan bruges sådan lidt Jon Dahl agtigt som hængende angriber, men når det nærmest er umuligt for ham at score er det ikke meget ved. Derudover kan jeg ikke se Kusk, Thomsen Jønsson eller AK skulle sættes af holdet for Curth. Hvis han kommer tilbage kan han få lov at gå og hygge sig på reserveholdet og nyde tanken om feriepengene.

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Frank Buck » 8. okt 2013, 07:47

thomasjn skrev:
jensemand57 skrev:Curth gør det rigtigt godt på den midtbane i FCM. Håber, at AaB og Kent holder øje.
Kan ikke se hvad Curth skal på vores midtbane. Tror simpelthen ikke på han magter at spille central midt på en flad 4-mands midtbane. Der skal man trods alt også fylde lidt defensivt og det kommer Curth aldrig til at kunne. Derudover kan jeg ikke se han skulle kunne slå Risgård af som den offensive. Han ville fungere på den tre mands midtbane, hvor hans løb kan bruges sådan lidt Jon Dahl agtigt som hængende angriber, men når det nærmest er umuligt for ham at score er det ikke meget ved. Derudover kan jeg ikke se Kusk, Thomsen Jønsson eller AK skulle sættes af holdet for Curth. Hvis han kommer tilbage kan han få lov at gå og hygge sig på reserveholdet og nyde tanken om feriepengene.
Så ikke kampen i går, men EB har ham da på rundens hold på midtbanen. Det vil sige at han, i følge dem, klarede sig bedre end alle AaBs midtbanespillere, som der ikke blev plads til på rundens hold....Så med mindre det er en enlig svale, så har FCM måske set rigtigt ved at placere ham der.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af le Cid » 8. okt 2013, 08:04

Frank Buck skrev:
thomasjn skrev:
jensemand57 skrev:Curth gør det rigtigt godt på den midtbane i FCM. Håber, at AaB og Kent holder øje.
Kan ikke se hvad Curth skal på vores midtbane. Tror simpelthen ikke på han magter at spille central midt på en flad 4-mands midtbane. Der skal man trods alt også fylde lidt defensivt og det kommer Curth aldrig til at kunne. Derudover kan jeg ikke se han skulle kunne slå Risgård af som den offensive. Han ville fungere på den tre mands midtbane, hvor hans løb kan bruges sådan lidt Jon Dahl agtigt som hængende angriber, men når det nærmest er umuligt for ham at score er det ikke meget ved. Derudover kan jeg ikke se Kusk, Thomsen Jønsson eller AK skulle sættes af holdet for Curth. Hvis han kommer tilbage kan han få lov at gå og hygge sig på reserveholdet og nyde tanken om feriepengene.
Så ikke kampen i går, men EB har ham da på rundens hold på midtbanen. Det vil sige at han, i følge dem, klarede sig bedre end alle AaBs midtbanespillere, som der ikke blev plads til på rundens hold....Så med mindre det er en enlig svale, så har FCM måske set rigtigt ved at placere ham der.
Man skal passe på med at lægge for meget i "rundens hold"!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. okt 2013, 08:49

Jeg er overbevist om at vi har set det sidste til Curth i AaB. Udlejningen og hans udtalelser om feriepengesagen peger kraftigt den vej. Passer mig helt fint, Rasmus Jønsson og AK har allerede bidraget med langt mere end vi kunne forvente at have fået fra Curth.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 8. okt 2013, 08:56

Jeg er ganske overbevist om, at Curth er færdig med og hos Kent. Han føler ikke, at han får flere chancer på Hornevej og ser sig som den reserve, han er, i AaB.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. okt 2013, 09:07

le Cid skrev:
Frank Buck skrev:
thomasjn skrev:
jensemand57 skrev:Curth gør det rigtigt godt på den midtbane i FCM. Håber, at AaB og Kent holder øje.
Kan ikke se hvad Curth skal på vores midtbane. Tror simpelthen ikke på han magter at spille central midt på en flad 4-mands midtbane. Der skal man trods alt også fylde lidt defensivt og det kommer Curth aldrig til at kunne. Derudover kan jeg ikke se han skulle kunne slå Risgård af som den offensive. Han ville fungere på den tre mands midtbane, hvor hans løb kan bruges sådan lidt Jon Dahl agtigt som hængende angriber, men når det nærmest er umuligt for ham at score er det ikke meget ved. Derudover kan jeg ikke se Kusk, Thomsen Jønsson eller AK skulle sættes af holdet for Curth. Hvis han kommer tilbage kan han få lov at gå og hygge sig på reserveholdet og nyde tanken om feriepengene.
Så ikke kampen i går, men EB har ham da på rundens hold på midtbanen. Det vil sige at han, i følge dem, klarede sig bedre end alle AaBs midtbanespillere, som der ikke blev plads til på rundens hold....Så med mindre det er en enlig svale, så har FCM måske set rigtigt ved at placere ham der.
Man skal passe på med at lægge for meget i "rundens hold"!
- Især et rundens hold som kun har en enkelt AaB'er på, efter så stærk en præstation som mod Viborg. Det er jo decideret useriøst, og lugter langt væk af at man kun har set højdepunkterne :)

Curth? Han kommer ikke til at spille igen for AaB, det kan der vist ikke være nogen tvivl om.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 8. okt 2013, 09:42

http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/5321" onclick="window.open(this.href);return false;

Hos TV3sport er der dog hele 3 AaB'ere på iform af Jönsson, Kusk og Risgaard. Hvilket medie har sat Curth på?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. okt 2013, 09:43

jonas386 skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/5321

Hos TV3sport er der dog hele 3 AaB'ere på iform af Jönsson, Kusk og Risgaard. Hvilket medie har sat Curth på?
Ekstra Bladet

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 8. okt 2013, 10:13

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg er overbevist om at vi har set det sidste til Curth i AaB. Udlejningen og hans udtalelser om feriepengesagen peger kraftigt den vej. Passer mig helt fint, Rasmus Jønsson og AK har allerede bidraget med langt mere end vi kunne forvente at have fået fra Curth.
Hvad har Curth udtalt omkring feriepengene?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. okt 2013, 10:22

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jeg er overbevist om at vi har set det sidste til Curth i AaB. Udlejningen og hans udtalelser om feriepengesagen peger kraftigt den vej. Passer mig helt fint, Rasmus Jønsson og AK har allerede bidraget med langt mere end vi kunne forvente at have fået fra Curth.
Hvad har Curth udtalt omkring feriepengene?
Officielt vel intet sprængfarligt, men rygterne siger jo at han har valgt side i spørgsmålet, og at det ikke er AaB's side. Når Lynge stort set samtidig skulle have udtalt til et foredrag, at en spiller eller to ikke har nogen fremtid i AaB pga. deres holdninger til feriepengesagen, kan man vist godt regne ud hvad klokken har slået for Curth.

Hvis dette er korrekt, trækker jeg iøvrigt samtidig samtlige udtalelser om hvor gerne jeg så Curth tilbage i AaB tilbage, og smider til gengæld 1 stk :thumbsdown: afsted til Curth.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sauer » 8. okt 2013, 12:34

Jesper Schmidt skrev:
MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jeg er overbevist om at vi har set det sidste til Curth i AaB. Udlejningen og hans udtalelser om feriepengesagen peger kraftigt den vej. Passer mig helt fint, Rasmus Jønsson og AK har allerede bidraget med langt mere end vi kunne forvente at have fået fra Curth.
Hvad har Curth udtalt omkring feriepengene?
Officielt vel intet sprængfarligt, men rygterne siger jo at han har valgt side i spørgsmålet, og at det ikke er AaB's side. Når Lynge stort set samtidig skulle have udtalt til et foredrag, at en spiller eller to ikke har nogen fremtid i AaB pga. deres holdninger til feriepengesagen, kan man vist godt regne ud hvad klokken har slået for Curth.

Hvis dette er korrekt, trækker jeg iøvrigt samtidig samtlige udtalelser om hvor gerne jeg så Curth tilbage i AaB tilbage, og smider til gengæld 1 stk :thumbsdown: afsted til Curth.
Hvor fremgår det at Lynge har udtalt det? De udtalelser er vist også gået min næse forbi

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. okt 2013, 12:44

Lynges udtalelser faldt i forbindelse med et eller andet foredrag, det samme gjorde Curths, mener en bruger herinde citerede Curth for at sige at han mente at klubben havde prøvet at snyde spillerne for penge. Curth har i andre ombæringer udtalt sig uheldigt, f.eks da han forklarede hans manglende startplads med det åbne transfervindue, og er sikkert persona non grata i AaB i fremtiden. Jeg glæder mig personligt til at få både Curth og Due sendt videre, vi har brug for en trup med typer som Thelander og AK, der sætter pris på de chancer de får.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 8. okt 2013, 13:02

Poker-One-Kenobi skrev:Lynges udtalelser faldt i forbindelse med et eller andet foredrag, det samme gjorde Curths, mener en bruger herinde citerede Curth for at sige at han mente at klubben havde prøvet at snyde spillerne for penge. Curth har i andre ombæringer udtalt sig uheldigt, f.eks da han forklarede hans manglende startplads med det åbne transfervindue, og er sikkert persona non grata i AaB i fremtiden. Jeg glæder mig personligt til at få både Curth og Due sendt videre, vi har brug for en trup med typer som Thelander og AK, der sætter pris på de chancer de får.
Den første del går under kategorien utilgiveligt forræderi, så før den er bekræftet skal den godt nok tages med et kæmpe forbehold. Men hvis det er sandt, har han aldrig noget at gøre i AaB mere, hverken som spiller eller gæst.

Jeg kan dog ikke forestille mig at Curth er så stor en idiot, og med så kontroversiel en påstand kræves der tilsvarende overvældende beviser, før vi har nogen reel grund til at tro på det. Har du evt. et link til det oprindelige rygte herinde?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2213
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sauer » 8. okt 2013, 14:15

MHJ skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Lynges udtalelser faldt i forbindelse med et eller andet foredrag, det samme gjorde Curths, mener en bruger herinde citerede Curth for at sige at han mente at klubben havde prøvet at snyde spillerne for penge. Curth har i andre ombæringer udtalt sig uheldigt, f.eks da han forklarede hans manglende startplads med det åbne transfervindue, og er sikkert persona non grata i AaB i fremtiden. Jeg glæder mig personligt til at få både Curth og Due sendt videre, vi har brug for en trup med typer som Thelander og AK, der sætter pris på de chancer de får.
Den første del går under kategorien utilgiveligt forræderi, så før den er bekræftet skal den godt nok tages med et kæmpe forbehold. Men hvis det er sandt, har han aldrig noget at gøre i AaB mere, hverken som spiller eller gæst.

Jeg kan dog ikke forestille mig at Curth er så stor en idiot, og med så kontroversiel en påstand kræves der tilsvarende overvældende beviser, før vi har nogen reel grund til at tro på det. Har du evt. et link til det oprindelige rygte herinde?
Jeg kunne forestille mig, at det er det her indlæg, der lægger til grund for det hele.
A_Strandfelt skrev:Jeppe Curth gav foredrag i Frejas klubhus i går, hvor han også fortalte om feriepengesagen. Der er i hvert fald ingen tvivl om, at han føler, at klubberne har snydt spillerne.
Det kunne være meget rart at få en uddybende kommentar, inden man dømmer Curth til at være det ene eller det andet.

Besvar