AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 7. nov 2010, 13:54

thomasjn skrev:
Aabwibz skrev:David Nielsen stopper karrieren efter dagens kamp mod Odd Grenland :)

http://www.bold.dk/nyt/Tre-danskere-paa ... roemmehold" onclick="window.open(this.href);return false;
Fremtidige karrieremuligheder:

Matchfixer
Dørmand
Rocker
U-træner for en superligaklub i nordjylland.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 7. nov 2010, 14:46

Stefan Schmidt scorede i dag for Brønshøj BK på sin (og min!) fødselsdag. 35 år gammel. :thumbsup:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af thomasjn » 7. nov 2010, 22:05

Jacob Taz Sørensen spillede idag for FK Haugesund i den norske tippeliga mod IK Start. Taz bragte Haugesund på 2-1 i det 42' minut i en kamp der endte 3-3. Taz og Haugesund endte dermed på en flot 6. plads i denne sæson som oprykkere. Det blev til fem sæsontræffere for den hurtige kantspiller.

Rade Prica scorede til 2-1 i Rosenborgs 2-2 kamp mod Aalesund. Prica og Rosenborg er dermed ubesejrede mestre i denne sæsons Tippeliga. Det blev i alt til 13 sæsontræffere for Prica.

Luton Shelton scorede til 1-0 i Vålerengas 3-0 sejr over Tromsø. Vålerenga og Shelton endte dermed på en flot 2. plads. Shelton endte på en sæsonscore på 12 mål.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 11. nov 2010, 09:13

ved godt det har været oppe og vende i andre tråde. men:

det er sgu da helt igennem fantastisk at se, at spillerne lige frem bejler for at komme tilbage til AaB. først augu, og nu ris:
http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-Ring-til-mig-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Thorshauge

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Thorshauge » 11. nov 2010, 12:56

MJ spillede hele pokal kampen for Almeria mod Real Sociedad som Almeria vandt 2-1, MJ fik desuden en advarsel.
http://www.udalmeriasad.com/udalmeria/i ... &Itemid=74

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Spanky » 13. nov 2010, 18:21

Jakobsen er med fra start igen idag, de er dog bagud efter 17 min. Mon han er ved at spille sig ind i varmen?

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 13. nov 2010, 18:32

Spanky skrev:Jakobsen er med fra start igen idag, de er dog bagud efter 17 min. Mon han er ved at spille sig ind i varmen?
det kan man da håbe for ham.
lynge er gud!

ebbox
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 22. feb 2009, 10:29

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af ebbox » 13. nov 2010, 18:43

12mand skrev:
Spanky skrev:Jakobsen er med fra start igen idag, de er dog bagud efter 17 min. Mon han er ved at spille sig ind i varmen?
det kan man da håbe for ham.
Jepsen. han spiller midterforsvarer og har indtil videre gjort det fint i kampen.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af rAaBe » 14. nov 2010, 20:14

Thomas Kortegaard scorede til 2-1 for Horsens i aftenens kamp imod Brøndby

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3277
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Brodernumsi » 15. nov 2010, 05:27

rAaBe skrev:Thomas Kortegaard scorede til 2-1 for Horsens i aftenens kamp imod Brøndby
Ja desværre....iøvrigt meget svært at skulle holde med Brøndby.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 16. nov 2010, 20:09

pehrsson har fået nyt job - dog først fra 2012 desværre.
http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Pehrsson- ... et-nyt-job" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10817
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 16. nov 2010, 20:10

Emil fra Lønneberg er på vej til Djurården... Djurgården har dog også lagt mærke til Magnus' fantastisk scouting egenskaber og evne til at motivere spillerne, så han er ikke blot træner, men overikøbet manager... Man undres.

http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Pehrsson- ... et-nyt-job" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13745
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Funky » 16. nov 2010, 20:15

jonas386 skrev:Emil fra Lønneberg er på vej til Djurården... Djurgården har dog også lagt mærke til Magnus' fantastisk scouting egenskaber og evne til at motivere spillerne, så han er ikke blot træner, men overikøbet manager... Man undres.

http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Pehrsson- ... et-nyt-job" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad os nu se om ikke han kan få succes derovre. Manden har fejlet i AaB, men været en loyal ansat til det sidste - og efter - så hånen kan jeg ikke se den store grund til.
Held og lykke til Magnus. Djurgården må da godt finde en (lønnet) funktion til dig lidt tidligere...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af thomasjn » 16. nov 2010, 20:24

Djurgården har ikke været i nærheden af toppen af den svenske liga siden 2007. Det kommer de i hvert fald heller ikke fra 2012 og frem. Dog ærgeligt, at vi skal være A-kasse for Pehrsson indtil da. Han skal vel øve sig ved at spille Football Manager indtil da.

seamann

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af seamann » 16. nov 2010, 20:36

thomasjn skrev:Djurgården har ikke været i nærheden af toppen af den svenske liga siden 2007. Det kommer de i hvert fald heller ikke fra 2012 og frem. Dog ærgeligt, at vi skal være A-kasse for Pehrsson indtil da. Han skal vel øve sig ved at spille Football Manager indtil da.
Klaphat. Manden har sgu da opført sig ordentligt - det er ikke ham der har sagt op i AaB.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af thomasjn » 16. nov 2010, 20:50

seamann skrev:
thomasjn skrev:Djurgården har ikke været i nærheden af toppen af den svenske liga siden 2007. Det kommer de i hvert fald heller ikke fra 2012 og frem. Dog ærgeligt, at vi skal være A-kasse for Pehrsson indtil da. Han skal vel øve sig ved at spille Football Manager indtil da.
Klaphat. Manden har sgu da opført sig ordentligt - det er ikke ham der har sagt op i AaB.
Siger da ikke noget dårligt om Pehrsson udover, at jeg mener at han er en dårlig manager. Og at jeg synes det er ærgeligt vi skal betale for to cheftrænere i 2011 omend det er nødvendigt.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 16. nov 2010, 20:52

thomasjn skrev:
seamann skrev:
thomasjn skrev:Djurgården har ikke været i nærheden af toppen af den svenske liga siden 2007. Det kommer de i hvert fald heller ikke fra 2012 og frem. Dog ærgeligt, at vi skal være A-kasse for Pehrsson indtil da. Han skal vel øve sig ved at spille Football Manager indtil da.
Klaphat. Manden har sgu da opført sig ordentligt - det er ikke ham der har sagt op i AaB.
Siger da ikke noget dårligt om Pehrsson udover, at jeg mener at han er en dårlig manager. Og at jeg synes det er ærgeligt vi skal betale for to cheftrænere i 2011 omend det er nødvendigt.
Det er måske måden du formulerer dig på?

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 16. nov 2010, 20:56

giver man pehrsson økonomien til at bestemme over hvilken spillere han vil ha, så tror jeg stadig vitterligt på han er en god træner. og ja han har lavet dårlige resultater, men se på hvad han har at gøre med økonomisk. sgu ikk hans skyld at AaB koncernen har haft chefer der lige skulle lave lidt hurtige penge til dem selv.
lynge er gud!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10817
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 16. nov 2010, 20:57

Funky skrev:
jonas386 skrev:Emil fra Lønneberg er på vej til Djurården... Djurgården har dog også lagt mærke til Magnus' fantastisk scouting egenskaber og evne til at motivere spillerne, så han er ikke blot træner, men overikøbet manager... Man undres.

http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Pehrsson- ... et-nyt-job" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad os nu se om ikke han kan få succes derovre. Manden har fejlet i AaB, men været en loyal ansat til det sidste - og efter - så hånen kan jeg ikke se den store grund til.
Held og lykke til Magnus. Djurgården må da godt finde en (lønnet) funktion til dig lidt tidligere...
Manden har ikke blot fejlet, han har stortset forvandlet et mesterhold til et bundhold på 2 år... Jeg siger ikke det alene er Magnus skyld, men han bærer godt nok en stor del af den.
Hvor loyal han så har været er jeg flintrendes ligeglad med...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13745
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Funky » 16. nov 2010, 21:18

jonas386 skrev:
Funky skrev:
jonas386 skrev:Emil fra Lønneberg er på vej til Djurården... Djurgården har dog også lagt mærke til Magnus' fantastisk scouting egenskaber og evne til at motivere spillerne, så han er ikke blot træner, men overikøbet manager... Man undres.

http://www.bold.dk/nyt/Magnus-Pehrsson- ... et-nyt-job" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad os nu se om ikke han kan få succes derovre. Manden har fejlet i AaB, men været en loyal ansat til det sidste - og efter - så hånen kan jeg ikke se den store grund til.
Held og lykke til Magnus. Djurgården må da godt finde en (lønnet) funktion til dig lidt tidligere...
Manden har ikke blot fejlet, han har stortset forvandlet et mesterhold til et bundhold på 2 år... Jeg siger ikke det alene er Magnus skyld, men han bærer godt nok en stor del af den.
Hvor loyal han så har været er jeg flintrendes ligeglad med...
Nånå. Jamen fortsæt endelig så.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar