Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af awnaw » 1. apr 2013, 14:51

AllanPedersen skrev: tilgengæld fuldt forståeligt augo bliver taget ud

Augo effekten mig i røven
op til i dag har han i foråret fået 2 indskiftninger.. efter han er kommet ind har vi tabt point i begge kampe
i denne kamp laver han fejl på fejl på fejl, han ligner Fedtmule inde på banen.. løber folk ned og fejl afleverer konstant.
Du må leve en særdeles trist tilværelse.

Brugeravatar
Mipodanmark
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 16. dec 2009, 16:37

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Mipodanmark » 1. apr 2013, 14:51

birk skrev:Må man ikke lave drop i en god sæson Allan P ?
Hvis vi skal rose når det går godt vil vi også have lov til at påpege når det er mindre godt og så er det vel ok at blive skuffet over et drop !

Bisgaard
1. div
1. div
Indlæg: 424
Tilmeldt: 5. aug 2007, 18:01
Geografisk sted: Støvring

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Bisgaard » 1. apr 2013, 14:52

[/quote]

Selvfølgelig er det et drop... men det gør ham da ikke til en elendig målmand som ikke er god nok. At du kan få øje på en masse fejl fra ham som har kostet os point, kan jeg da virkelig kun grine af. Nicolai har stået en rigtig fin sæson.[/quote]


Så prøv lige at fortæl hvor mange pointgivende redninger han har haft? Jeg kan ikke tælle mange.

Nikolai er niveaumæssigt i den ringe del af superligaen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 1. apr 2013, 14:52

birk skrev:Må man ikke lave drop i en god sæson Allan P ?
Jo hvis han har stået en god sæson, det er vi så bare ikke enige om han har.
Hans manglende kommunikation med KEP var direkte skyld til det første mål i mod os sidste runde.

Han er forfærdelig inde på stregen.. sorry men det er han altså. på hjørnespark er vi oftest magtesløse

og i en mod en mands situation, der kan selv de tammeste forsvarsspillere i ligaen passere ham

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. apr 2013, 14:54

AllanPedersen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev:havde håbet på Europæisk spil (4) plads.. kun pga. af vores økonomi for klubben
det havde været rart at få lidt penge i kassen der

Men det ligner en 6-7 plads når sæsonnen er slut lige nu

kan ikke se hvorfor AGF ikke skulle passere os som OB allerede har gjort.
At du havde håbet på en fjerde plads er fint nok, men vi har en trup som stort set ALLE havde dømt til nedrykning. Fat dog at trup og resultater har det med at hænge sammen, og at vi derfor skal være mere end glade for en 6-7 plads.

Må jeg ikke forholde mig til vores efterår?!
Skal jeg sidde og juble over de første 4-5 kampe her i foråret og tænke 'det kunne have været nedrykning'
Spillerne selv.. har alle været ude og sige de går efter europæisk spil inden forårets start
Skal jeg sidde og være taknemmelig? fis dog af.

Prøv at læse alle andre herinde.. jeg er sku da ikke den eneste der havde forventninger til foråret..
Svar ærligt i stedet for at være sådan en skide kværulant hele tiden
Havde du for 1 måned siden håbet på en 7. plads ved sæson afslutning!?
havde du!?.
Der er forskel på at håbe på/gå efter og så hvad der er realistisk at forvente. Ikke at jeg forventer du kan overskue det, men så er det sagt. Der er da masser af grunde til at være skuffet over foråret, men totalt set er det stadig godkendt og det er vel det totale billede som gælder? Eller skal man konstant regulere sine forventninger til holdet efter hvert eneste kamp, for nu slog de jo lige X hold, så skal de fandme svines hvis de ikke slår Y hold ugen efter? Det er den her retoriske krydsning mellem Nationen og et vælgermøde i DF som du repræsenterer der er så enerverende, dine holdninger er jeg sådan set ligeglad med.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 1. apr 2013, 14:56

Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev:havde håbet på Europæisk spil (4) plads.. kun pga. af vores økonomi for klubben
det havde været rart at få lidt penge i kassen der

Men det ligner en 6-7 plads når sæsonnen er slut lige nu

kan ikke se hvorfor AGF ikke skulle passere os som OB allerede har gjort.
At du havde håbet på en fjerde plads er fint nok, men vi har en trup som stort set ALLE havde dømt til nedrykning. Fat dog at trup og resultater har det med at hænge sammen, og at vi derfor skal være mere end glade for en 6-7 plads.

Må jeg ikke forholde mig til vores efterår?!
Skal jeg sidde og juble over de første 4-5 kampe her i foråret og tænke 'det kunne have været nedrykning'
Spillerne selv.. har alle været ude og sige de går efter europæisk spil inden forårets start
Skal jeg sidde og være taknemmelig? fis dog af.

Prøv at læse alle andre herinde.. jeg er sku da ikke den eneste der havde forventninger til foråret..
Svar ærligt i stedet for at være sådan en skide kværulant hele tiden
Havde du for 1 måned siden håbet på en 7. plads ved sæson afslutning!?
havde du!?.
Der er forskel på at håbe på/gå efter og så hvad der er realistisk at forvente. Ikke at jeg forventer du kan overskue det, men så er det sagt. Der er da masser af grunde til at være skuffet over foråret, men totalt set er det stadig godkendt og det er vel det totale billede som gælder? Eller skal man konstant regulere sine forventninger til holdet efter hvert eneste kamp, for nu slog de jo lige X hold, så skal de fandme svines hvis de ikke slår Y hold ugen efter? Det er den her retoriske krydsning mellem Nationen og et vælgermøde i DF som du repræsenterer der er så enerverende, dine holdninger er jeg sådan set ligeglad med.
Hold dog kæft.. du mangler en eller anden at fyre din frustration udover og så er jeg nærmest fordi du husker mig der svinede Lynge.
længere er den ikke

Jeg skriver ordret.. 'Jeg havde håbet på' jeg skriver ikke 'jeg havde forventet.'
Prøv dog at læse hvad der står.. du ligner et fjols når du så selv bagefter står og definerer forskellen til min fordel.
Du er og bliver en ren kværulant.. at du overhovedet begynder at ville diskutere at jeg har sagt
'jeg havde håbet på' er hjernedødt.. jeg havde også håbet på at vinde i lotto, men har ikke forventet det

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af mich1596 » 1. apr 2013, 14:56

sådan noget FUCK....nu må vi se på torsdag.......vi ses på stadion

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4455
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af doukas » 1. apr 2013, 14:56

3 kampe imod EFB, 1 point 0-3 i målscore

Derudover, EFB havde faktisk ingen chancer over hele kampen, på nær Fabrisius' dårlige første berøring.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 1. apr 2013, 14:57

PeterS skrev:Er vi ikke forårets dårligste hold point mæssigt efter denne kamp?
Som jeg hurtigt erindrer resultaterne så er vi forårets dårligste hold sammen med Sønderjyske (3 point i 5 kampe).
AGF og Silkeborg har også hentet 3 point, men de har kun spillet 4 kampe. Begge hold spiller senere i dag.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 1. apr 2013, 14:57

Brodernumsi skrev:
AllanPedersen skrev:
mich1596 skrev:Så hedder vores midtbane Due Patrick Thomsen Kusk........ det er bare for tyndt
tilgengæld fuldt forståeligt augo bliver taget ud

Augo effekten mig i røven
op til i dag har han i foråret fået 2 indskiftninger.. efter han er kommet ind har vi tabt point i begge kampe
i denne kamp laver han fejl på fejl på fejl, han ligner Fedtmule inde på banen.. løber folk ned og fejl afleverer konstant.
Han er lige kommet tilbage efter en længere skade, og du forventer han går ind, ene mand, og vender kampen til vores fordel, hvis han kunne det, spillede han ikke i AaB. Din realitets sans er helt i skoven.
lige kommet tilbage!? han har været indskiftet 2 gange siden
Han spillede en hel kamp mod Vejle.. vi har haft andre spillere skadet før der ikke går ind og spiller elendigt..
der er en grund til han blev skiftet ud.. og det var ikke skaden.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Popnizzen » 1. apr 2013, 14:58

Fucking aprilsnar. Pivringe AaB hold, hvor man nærmest ikke kan lave en bund 3 da alle spillerne vil være at finde dernede. INGEN præsterede hvad man skal for at være et subtophold i Superligaen i dag. fy for helvede da!!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af jonas386 » 1. apr 2013, 15:00

Jeg er sgu mere sikker ved Nikolaj end jeg var ved Jimmy eller Zaza i den sidste sæson.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 400
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Remark » 1. apr 2013, 15:00

Man kan jo netop ikke tage en kamp eller et par stykker ud af en sæson, og så konkludere, at det hele er ad helvede til.

Vi er kommet meget dårligt fra land i foråret, ingen tvivl om det. Men for to år siden var vi en hårsbredde fra en rykke ned, sidste år var vi heldige med at Lyngby og Herfølge var så ringe. I år er ligaen bedre, men vi har stadig ingen midler til at forstærke holdet. Kan vi ende i top 6 vil det være fremragende stadigvæk. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det her hold vil kunne stille op i Europa - tværtimod er chancen for fiasko enorm og det vil gå ud over ligaen. Husk på, at vi jo også vil skulle kvalificere os til et gruppespil.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 1. apr 2013, 15:01

jonas386 skrev:Jeg er sgu mere sikker ved Nikolaj end jeg var ved Jimmy eller Zaza i den sidste sæson.
Jeg ville være mere sikker ved både Jimmy og Zaza i dag. end Nikolaj

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 1. apr 2013, 15:02

Remark skrev:Man kan jo netop ikke tage en kamp eller et par stykker ud af en sæson, og så konkludere, at det hele er ad helvede til.

Vi er kommet meget dårligt fra land i foråret, ingen tvivl om det. Men for to år siden var vi en hårsbredde fra en rykke ned, sidste år var vi heldige med at Lyngby og Herfølge var så ringe. I år er ligaen bedre, men vi har stadig ingen midler til at forstærke holdet. Kan vi ende i top 6 vil det være fremragende stadigvæk. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det her hold vil kunne stille op i Europa - tværtimod er chancen for fiasko enorm og det vil gå ud over ligaen. Husk på, at vi jo også vil skulle kvalificere os til et gruppespil.
det ville være enormmmmmmmmt tiltrænkt økonomi at kunne komme til europa..
det er totalt ligemeget at vi ikke kan nå langt
det handler om vi er helt og aldeles fallit..

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Buzz Killington » 1. apr 2013, 15:02

Æv med øv på. Det var et drop, men det er næppe Nikolajs skyld vi ikke formår at skabe chancer i anden halvleg. Jeg hader egentlig når folk brokker sig over det, men må erkende at det netop var 'vildskab' og 'fight' vi manglede i dag. Ikke at jeg tror spillerne bevidst holder noget tilbage, men det virker som om det sidder mentalt i dem, at man skal spille sikkert, og løbe i position, i stedet for at tage de nødvendige chancer, og spille aggresivt. Et eller andet sted falder den jo tilbage på trænerstaben. På den anden side spiller EFB bare pisse godt på hjemmebane, og de er som de spiller nu, et hold vi bør have problemer med.

pis.

Top 3:
Patrick Kristensen
Ahlmann
Lasse/KEP

Bund 3:
Augo
Dalle
Due

Dommer: ok præstation
Banen: elendig
Vejret: fint
Humøret: luk røven

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af limey » 1. apr 2013, 15:03

Vi spiller bare notorisk ringe imod hold som Silkeborg og Esbjerg. Jeg er sikker på at nok skal vende snart, for i mange af kampene (ikke den i dag) har der været masser af gode momenter og vi så i efteråret, at når vi rammer en stime så rammer vi den godt. Jeg er nødt til at gentage hvad jeg sagde i kamtråden imod Horsens:
For mig er det vigtigste i denne sæson dog, at de unge spillere bliver mere erfarne og får nogle superligakampe i bæltet. De fleste havde regnet med en overlevelseskamp i denne sæson og da vi heldigvis er blevet forskånet for dette, kan drengene spille uden for meget pres, hvilket, i mine øjne, er truppens største problem i øjeblikket (altså at håndtere forventninger). Der bliver betalt dyre lærepenge i dette forår med de dumme pointtab i kampenes sidste fase, men det er en uvægerlig ting som en ung og uerfaren trup skal igennem - og så er det godt, at det ikke er fatalt ifht. nedrykning. Vi kender næsten denne trups topniveau og rammer de det hver gang snakker vi ædelmetal, men det kræver at truppen vænner sig til at kunne håndtere hårdt fysisk spillende og defensivt indstillede hold som kæmper i 94 minutter for et enkelt point.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. apr 2013, 15:03

AllanPedersen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev:havde håbet på Europæisk spil (4) plads.. kun pga. af vores økonomi for klubben
det havde været rart at få lidt penge i kassen der

Men det ligner en 6-7 plads når sæsonnen er slut lige nu

kan ikke se hvorfor AGF ikke skulle passere os som OB allerede har gjort.
At du havde håbet på en fjerde plads er fint nok, men vi har en trup som stort set ALLE havde dømt til nedrykning. Fat dog at trup og resultater har det med at hænge sammen, og at vi derfor skal være mere end glade for en 6-7 plads.

Må jeg ikke forholde mig til vores efterår?!
Skal jeg sidde og juble over de første 4-5 kampe her i foråret og tænke 'det kunne have været nedrykning'
Spillerne selv.. har alle været ude og sige de går efter europæisk spil inden forårets start
Skal jeg sidde og være taknemmelig? fis dog af.

Prøv at læse alle andre herinde.. jeg er sku da ikke den eneste der havde forventninger til foråret..
Svar ærligt i stedet for at være sådan en skide kværulant hele tiden
Havde du for 1 måned siden håbet på en 7. plads ved sæson afslutning!?
havde du!?.
Der er forskel på at håbe på/gå efter og så hvad der er realistisk at forvente. Ikke at jeg forventer du kan overskue det, men så er det sagt. Der er da masser af grunde til at være skuffet over foråret, men totalt set er det stadig godkendt og det er vel det totale billede som gælder? Eller skal man konstant regulere sine forventninger til holdet efter hvert eneste kamp, for nu slog de jo lige X hold, så skal de fandme svines hvis de ikke slår Y hold ugen efter? Det er den her retoriske krydsning mellem Nationen og et vælgermøde i DF som du repræsenterer der er så enerverende, dine holdninger er jeg sådan set ligeglad med.
Hold dog kæft.. du mangler en eller anden at fyre din frustration udover og så er jeg nærmest fordi du husker mig der svinede Lynge.
længere er den ikke

Jeg skriver ordret.. 'Jeg havde håbet på' jeg skriver ikke 'jeg havde forventet.'
Prøv dog at læse hvad der står.. du ligner et fjols når du så selv bagefter står og definerer forskellen til min fordel.
Du er og bliver en ren kværulant.. at du overhovedet begynder at ville diskutere at jeg har sagt
'jeg havde håbet på' er hjernedødt.. jeg havde også håbet på at vinde i lotto, men har ikke forventet det

Men hvis du ikke havde forventet det, hvad hidser du dig så op over? Sviner du også den lokale kioskejer til når du ikke vinder i Lotto?

Aner ikke hvad du snakker om med Lynge, men du har vel svinet ham til fordi han ikke leverede det du havde håbet/forventet. For svines det skal der, spillere og ansatte, det er jo sådan det skal være.....

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af Popnizzen » 1. apr 2013, 15:05

Remark skrev:Man kan jo netop ikke tage en kamp eller et par stykker ud af en sæson, og så konkludere, at det hele er ad helvede til.

Vi er kommet meget dårligt fra land i foråret, ingen tvivl om det. Men for to år siden var vi en hårsbredde fra en rykke ned, sidste år var vi heldige med at Lyngby og Herfølge var så ringe. I år er ligaen bedre, men vi har stadig ingen midler til at forstærke holdet. Kan vi ende i top 6 vil det være fremragende stadigvæk. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det her hold vil kunne stille op i Europa - tværtimod er chancen for fiasko enorm og det vil gå ud over ligaen. Husk på, at vi jo også vil skulle kvalificere os til et gruppespil.
Vi vil så quo tidligere meritter i Europa står bedre ifht. seeding et godt stykke hen i kval spillet kontra RendOs eller lignende lorte hold. Lige nu er jeg dog egentlig pisse ligeglad med det hele. Holdet som spillede så flot fodbold og lavede så mange point sidste år har selv fucket det her op. Christ vi har ikke kunne slå middelmådige hold som EFB, Horsens og Silkeborg.....

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: Esbjerg fb - AaB, 2. Påskedag d. 1. april 2013

Indlæg af mich1596 » 1. apr 2013, 15:05

Ingen top...men i mine øjne var de tre ringeste Kusk Wichmann og SF

Besvar