AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2014, 04:53

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg vil helst møde FCK i finalen. De er også klare favoritter til at kvalificere sig til finalen. Med 1- 0 sejren i hjemmekampen så skal de bare score ét udebanemål så er Farum fucked.
Desværre har vi det svært mod både FCK og Farum på Djævleøen. Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har besejret FCK/Farum på Djævleøen.

Der er flere årsager til at foretrække FCK som finale modstander, men de primære årsager er: mange tilskuere, hype og stemning.

Farum vil bidrage med få fans, larmende tavshed, grim tifo og en kvalmende selvfed Hjulmand i medierne.

I øvrigt spændende hvor mange nordjyder som tager turen til Parken. I 2009 var der ca. 29.000 tilskuere til pokalfinalen ml. FCK og AaB, hvilket var et skuffende lavt tilskuertal. Der var vist ca. 10.000 nordjyder i Parken i 2009, men det hænger måske også sammen med en vis mæthed i Nordjylland oven på Champions League og UEFA Cup eventyret (La Coruna og Man City).

Jeg bookede allerede flybillet dagen efter sejren i Horsens. Kampen i dag var en ren walkover. Det er lidt svært at spå om antallet af nordjyder til finalen. Da kampen spilles en hverdag så kan det klart få en indflydelse.
Vi har det svært ude mod Farum fordi de spiller på kunstgræs - correct me if i'm wrong, men jeg mener vi max. har tabt 1 kamp ude i farum før de fik plastikbanen. FCN er elendige på rigtige græsbaner i denne sæson, og det er deres helt store hæmsko. Samtidig er den idiotiske lortebane de har også deres største styrke, og det får FCK også at mærke i morgen.

Mit bud er det bliver FCN i finalen, og det har jeg det glimrende med. Jeg mener sådan set ikke vi har fantastisk store chancer for at slå FCK i Parken (hvornår har vi sidst gjort det?), desuden kan der da ALDRIG være nogen fordel i at skulle møde holdet som har hjemmebane i finalen.

Stemningen bliver bedre??? Det vil jeg helt ærligt skide på, jeg vil have den pokal til Aalborg, og jeg vil til enhver tid foretrække at møde den modstander hvor chancerne for det er størst.

Er det skuffende hvis der kommer 10.000 nordjyder til en pokalfinale i København? Really?
Det har du helt ret i. Lad os få FCN på græsplænen og banke dem. Og så er stemning skide-ligegyldig. Det handler om at få pokalen, ikke vores personlige oplevelse med en stemningsfyldt parken.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af BoT » 10. apr 2014, 09:39

Der var ganske givet også rigtig god stemning i både 2004 og 2009 - og jeg hadede begge kampe!

Jeg vil 1000 gange hellere vinde en kedelig, stemningsforladt finale, end tabe et brag af en kamp på både bane og lægter. Især til fck!!!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Lindmark » 10. apr 2014, 11:29

frederikshavneren skrev:Jeg vil helst møde FCK i finalen. De er også klare favoritter til at kvalificere sig til finalen. Med 1- 0 sejren i hjemmekampen så skal de bare score ét udebanemål så er Farum fucked.
Desværre har vi det svært mod både FCK og Farum på Djævleøen. Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har besejret FCK/Farum på Djævleøen.

Der er flere årsager til at foretrække FCK som finale modstander, men de primære årsager er: mange tilskuere, hype og stemning.

Farum vil bidrage med få fans, larmende tavshed, grim tifo og en kvalmende selvfed Hjulmand i medierne.

I øvrigt spændende hvor mange nordjyder som tager turen til Parken. I 2009 var der ca. 29.000 tilskuere til pokalfinalen ml. FCK og AaB, hvilket var et skuffende lavt tilskuertal. Der var vist ca. 10.000 nordjyder i Parken i 2009, men det hænger måske også sammen med en vis mæthed i Nordjylland oven på Champions League og UEFA Cup eventyret (La Coruna og Man City).

Jeg bookede allerede flybillet dagen efter sejren i Horsens. Kampen i dag var en ren walkover. Det er lidt svært at spå om antallet af nordjyder til finalen. Da kampen spilles en hverdag så kan det klart få en indflydelse.
1) Farum vil klart være at foretrække - af totalt indlysende grunde. Undrer mig faktisk at man kan mene andet som aalborgenser.

2) Der har været stort set fuldt hus til vores seneste 2 (af 7) Pokalfinalenederlag. Grunden til at der var under 30k i '09 var ombygning af den modsatte endetribune.

3) Der bliver næppe lige så stort nordjysk rykind i år, hvor kampen falder på en hverdagsaften.
Lindmark / Vendelbokartellet

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af awnaw » 10. apr 2014, 12:35

dyhrmaN skrev:er der nogen, der kan lægge højdepunkterne op, sådan man kan se dem i udlandet?
http://fodbold.aabsport.dk/hoejdepunkte ... -2014.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af frederikshavneren » 10. apr 2014, 13:05

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg vil helst møde FCK i finalen. De er også klare favoritter til at kvalificere sig til finalen. Med 1- 0 sejren i hjemmekampen så skal de bare score ét udebanemål så er Farum fucked.
Desværre har vi det svært mod både FCK og Farum på Djævleøen. Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har besejret FCK/Farum på Djævleøen.

Der er flere årsager til at foretrække FCK som finale modstander, men de primære årsager er: mange tilskuere, hype og stemning.

Farum vil bidrage med få fans, larmende tavshed, grim tifo og en kvalmende selvfed Hjulmand i medierne.

I øvrigt spændende hvor mange nordjyder som tager turen til Parken. I 2009 var der ca. 29.000 tilskuere til pokalfinalen ml. FCK og AaB, hvilket var et skuffende lavt tilskuertal. Der var vist ca. 10.000 nordjyder i Parken i 2009, men det hænger måske også sammen med en vis mæthed i Nordjylland oven på Champions League og UEFA Cup eventyret (La Coruna og Man City).

Jeg bookede allerede flybillet dagen efter sejren i Horsens. Kampen i dag var en ren walkover. Det er lidt svært at spå om antallet af nordjyder til finalen. Da kampen spilles en hverdag så kan det klart få en indflydelse.
Vi har det svært ude mod Farum fordi de spiller på kunstgræs - correct me if i'm wrong, men jeg mener vi max. har tabt 1 kamp ude i farum før de fik plastikbanen. FCN er elendige på rigtige græsbaner i denne sæson, og det er deres helt store hæmsko. Samtidig er den idiotiske lortebane de har også deres største styrke, og det får FCK også at mærke i morgen.

Mit bud er det bliver FCN i finalen, og det har jeg det glimrende med. Jeg mener sådan set ikke vi har fantastisk store chancer for at slå FCK i Parken (hvornår har vi sidst gjort det?), desuden kan der da ALDRIG være nogen fordel i at skulle møde holdet som har hjemmebane i finalen.

Stemningen bliver bedre??? Det vil jeg helt ærligt skide på, jeg vil have den pokal til Aalborg, og jeg vil til enhver tid foretrække at møde den modstander hvor chancerne for det er størst.

Er det skuffende hvis der kommer 10.000 nordjyder til en pokalfinale i København? Really?
Det var tilskuertallet på 29.000 som jeg fandt lidt skuffende. FCK burde kunne trække nogle flere tilskuere til en pokalfinale på hjemmebane.

Det var flot at der i 2009 var ca. 10.000 nordjyder i Parken, men imponerende vil jeg ikke kalde det. Sidste år var der ca. 12.000 esbjergensere og 10.000 randrusianere i Parken (muligt at jeg husker lidt forkert). Set i forhold til byernes størrelse/opland så er det mere imponerende end 10.000 aalborgensere/nordjyder.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Søgaard » 10. apr 2014, 13:27

frederikshavneren skrev:Det var tilskuertallet på 29.000 som jeg fandt lidt skuffende. FCK burde kunne trække nogle flere tilskuere til en pokalfinale på hjemmebane.
Til info var der kapaciteten i Parken kun på 33.500 under ombygningen. Ved ikke om der var yderligere kapacitetsbegrænsninger ifbm. pokalfinalen.
Aalborg BK 1885!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Mogens » 10. apr 2014, 14:05

Vi skal gerne spille mod fcn.

Først og fremmest fordi vi af uransaglige årsager ligger os på ryggen, når vi spiller i parken og modstanderen er fck. Dernæst fordi et fck-hold sandsynligvis vil være mere end tændte for at vise fodbold-DK, at det var en klar fejl, at de ikke blev danske mestre. Derudover vægter hjemmebanen også som et tungt argument. Sidst, men ikke mindst tror jeg også, at en kamp mod fck vil blive fysisk hårdere end mod fcn, og med en måske afgørende kamp allerede om søndagen (fuck DBU), skal vi slippe så let om ved det som muligt.

At stemningen bliver lidt mere fesen kan jeg leve med al den stund, at et forhåbentlig stort opbud af feststemte nordjyder nok skal lave en fest.

Lad os så for helvede få DEN pokal med hjem til 9000, og lad os så ligeledes håbe, at vi ender med det mest ædle metal om søndagen efter pokalfinalen. Vi kan jo passende starte med at neutralisere de urin-gule på søndag.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Lucas Kuskenius » 11. apr 2014, 23:52

FCK var klart ønskemodstanderen. Jovist, vi har det svært mod dem i Parken, men i en kamp hvor der er tre dage til sidste spillerunde, er det nu en fordel at FCK, ligesom os, højst sandsynligt har noget at spille for i begge kampe. FCN's dårlige placering i ligaen betyder at de ville kunne satse alt på pokalfinalen, hvilket FCK og AaB ikke kan.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. apr 2014, 00:07

Lucas Kuskenius skrev:FCK var klart ønskemodstanderen. Jovist, vi har det svært mod dem i Parken, men i en kamp hvor der er tre dage til sidste spillerunde, er det nu en fordel at FCK, ligesom os, højst sandsynligt har noget at spille for i begge kampe. FCN's dårlige placering i ligaen betyder at de ville kunne satse alt på pokalfinalen, hvilket FCK og AaB ikke kan.
Selvfølgelig satser vi alt i en pokalfinale, nu må det vrøvl der altså stoppe. De kan godt spille fodbold mer end hver 7 dag og de kan faktisk godt lide det, ovenikøbet.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Lucas Kuskenius » 12. apr 2014, 01:00

Poker-One-Kenobi skrev:
Lucas Kuskenius skrev:FCK var klart ønskemodstanderen. Jovist, vi har det svært mod dem i Parken, men i en kamp hvor der er tre dage til sidste spillerunde, er det nu en fordel at FCK, ligesom os, højst sandsynligt har noget at spille for i begge kampe. FCN's dårlige placering i ligaen betyder at de ville kunne satse alt på pokalfinalen, hvilket FCK og AaB ikke kan.
Selvfølgelig satser vi alt i en pokalfinale, nu må det vrøvl der altså stoppe. De kan godt spille fodbold mer end hver 7 dag og de kan faktisk godt lide det, ovenikøbet.
Jeg tror da helt sikkert at vi kommer til at stille med stærkeste opstilling i pokalen, men jeg mener samtidig at det vil betyde at nogle af spillerne ikke er på 100% i kampen mod AGF. Det er trods alt tre kampe på en uge det skal spilles i den periode.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. apr 2014, 01:44

Poker-One-Kenobi skrev:
Lucas Kuskenius skrev:FCK var klart ønskemodstanderen. Jovist, vi har det svært mod dem i Parken, men i en kamp hvor der er tre dage til sidste spillerunde, er det nu en fordel at FCK, ligesom os, højst sandsynligt har noget at spille for i begge kampe. FCN's dårlige placering i ligaen betyder at de ville kunne satse alt på pokalfinalen, hvilket FCK og AaB ikke kan.
Selvfølgelig satser vi alt i en pokalfinale, nu må det vrøvl der altså stoppe. De kan godt spille fodbold mer end hver 7 dag og de kan faktisk godt lide det, ovenikøbet.
Hvis Jönsson f.eks. kun kan spille en af de sidste to kampe (det er ikke noget utænkeligt scenarie, eftersom han ikke hidtil har kunnet spille 3 kampe på en uge), og vi kan blive mestre med et resultat i kampen mod AGF - hvilken kamp synes du så han skal spille?

Selvfølgelig kan spillerne spille 3 kampe om ugen, men vi har også set at der sædvanligvis løber MEGET trætte hold rundt, når vi når de sidste par runder, fordi slutprogrammet er hårdt og komprimeret. Spillerne er hjemme i Aalborg først på natten til fredag, og skal enten bearbejde et nederlag, eller få armene ned efter en sejr... når de så står op er der godt to døgn til de skal spille det som i mit scenarie er sæsonens klart vigtigste kamp. Det er bestemt ikke optimal forberedelse, ikke så meget fordi der er 3 kampe i den uge, men fordi betydningen af begge kampe, som ligger tættere på hinanden end man normalt byder holdene ved midtugekampe, er enorm.

Det er synd og skam, og det er tåbeligt at FIFA skal diktere så brutalt hvornår der må spilles fodbold, som ingen betydning har for slutrunden.

Men i det mindste er vores sidste runde da på hjemmebane...

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. apr 2014, 08:37

Jesper Schmidt skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Lucas Kuskenius skrev:FCK var klart ønskemodstanderen. Jovist, vi har det svært mod dem i Parken, men i en kamp hvor der er tre dage til sidste spillerunde, er det nu en fordel at FCK, ligesom os, højst sandsynligt har noget at spille for i begge kampe. FCN's dårlige placering i ligaen betyder at de ville kunne satse alt på pokalfinalen, hvilket FCK og AaB ikke kan.
Selvfølgelig satser vi alt i en pokalfinale, nu må det vrøvl der altså stoppe. De kan godt spille fodbold mer end hver 7 dag og de kan faktisk godt lide det, ovenikøbet.
Hvis Jönsson f.eks. kun kan spille en af de sidste to kampe (det er ikke noget utænkeligt scenarie, eftersom han ikke hidtil har kunnet spille 3 kampe på en uge), og vi kan blive mestre med et resultat i kampen mod AGF - hvilken kamp synes du så han skal spille?

Selvfølgelig kan spillerne spille 3 kampe om ugen, men vi har også set at der sædvanligvis løber MEGET trætte hold rundt, når vi når de sidste par runder, fordi slutprogrammet er hårdt og komprimeret. Spillerne er hjemme i Aalborg først på natten til fredag, og skal enten bearbejde et nederlag, eller få armene ned efter en sejr... når de så står op er der godt to døgn til de skal spille det som i mit scenarie er sæsonens klart vigtigste kamp. Det er bestemt ikke optimal forberedelse, ikke så meget fordi der er 3 kampe i den uge, men fordi betydningen af begge kampe, som ligger tættere på hinanden end man normalt byder holdene ved midtugekampe, er enorm.

Det er synd og skam, og det er tåbeligt at FIFA skal diktere så brutalt hvornår der må spilles fodbold, som ingen betydning har for slutrunden.

Men i det mindste er vores sidste runde da på hjemmebane...

Hvis Jønsson er klar til at spille pokalfinalen, spiller han den. Så må man se om han kun er klar til noget af AGF kampen eller hele AGF kampen når den så kommer. Jeg gætter på at han sagtens kan spille minimum 60 minutter i begge kampe, som han har gjort hele sæsonen når han ikke har været skadet.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Pastorius » 12. apr 2014, 09:10

Jesper Schmidt skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Lucas Kuskenius skrev:FCK var klart ønskemodstanderen. Jovist, vi har det svært mod dem i Parken, men i en kamp hvor der er tre dage til sidste spillerunde, er det nu en fordel at FCK, ligesom os, højst sandsynligt har noget at spille for i begge kampe. FCN's dårlige placering i ligaen betyder at de ville kunne satse alt på pokalfinalen, hvilket FCK og AaB ikke kan.
Selvfølgelig satser vi alt i en pokalfinale, nu må det vrøvl der altså stoppe. De kan godt spille fodbold mer end hver 7 dag og de kan faktisk godt lide det, ovenikøbet.
Hvis Jönsson f.eks. kun kan spille en af de sidste to kampe (det er ikke noget utænkeligt scenarie, eftersom han ikke hidtil har kunnet spille 3 kampe på en uge), og vi kan blive mestre med et resultat i kampen mod AGF - hvilken kamp synes du så han skal spille?

Selvfølgelig kan spillerne spille 3 kampe om ugen, men vi har også set at der sædvanligvis løber MEGET trætte hold rundt, når vi når de sidste par runder, fordi slutprogrammet er hårdt og komprimeret. Spillerne er hjemme i Aalborg først på natten til fredag, og skal enten bearbejde et nederlag, eller få armene ned efter en sejr... når de så står op er der godt to døgn til de skal spille det som i mit scenarie er sæsonens klart vigtigste kamp. Det er bestemt ikke optimal forberedelse, ikke så meget fordi der er 3 kampe i den uge, men fordi betydningen af begge kampe, som ligger tættere på hinanden end man normalt byder holdene ved midtugekampe, er enorm.

Det er synd og skam, og det er tåbeligt at FIFA skal diktere så brutalt hvornår der må spilles fodbold, som ingen betydning har for slutrunden.

Men i det mindste er vores sidste runde da på hjemmebane...
Det giver vel sig selv, da han forhåbentlig har spillet i weekenden, og ikke kan spille i midtugen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Buzz Killington » 12. apr 2014, 09:18

Hvis vi er så vanvittigt heldige at mesterskabet står og falder med den AGF kamp, så skal reserverne til København. Det lille pistrofæ kan slet ikke måle sig med et mesterskab og de muligheder der potentielt i i Ch.L. Og hvis den sidste superligakamp vitterligt kan afgøre mesterskabet, er vi allerede sikret en tur i europa på det tidspunkt, hvorfor der igen ikke er nogen grund til at brænde spillerne af i en udekamp, på en bane hvor vi aldrig vinder.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Kristian » 12. apr 2014, 09:58

Hold nu op. Ja mesterskabet er vigtigere. Men en pokal vi ikke har vundet siden kong roders tid er sq også vigtig. De skal kunne spille de 2 kampe med max gas.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4251
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Klaus » 12. apr 2014, 10:28

Det er klart, at vi kan komme i en situation, hvor vi ikke kan stille med stærkeste hold i pokalfinalen. Endnu mere træls er, at vores nøglespillere skal rende rundt og være bange for små knubs... Hvad med gule kort, følger de med over i turneringen??

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af BoomZ0R » 12. apr 2014, 10:30

Kort følger ikk med fra liga til pokal eller omvendt.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af MrBangDK » 12. apr 2014, 10:32

Ligegyldig diskussion.. Vi har afgjort det inden sidste runde! Og pokalen i Parken bliver bare glasur på kagen! :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9620
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af Buzz Killington » 12. apr 2014, 10:40

Kristian skrev:Hold nu op. Ja mesterskabet er vigtigere. Men en pokal vi ikke har vundet siden kong roders tid er sq også vigtig. De skal kunne spille de 2 kampe med max gas.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Det er jo egentlig ret ligegyldigt hvad de "skal kunne", hvis de ikke kan. Mesterskabet er langt vigtigere. 3 kampe på 7 dage har en indflydelse på spillernes fysik. Det har vi set gang på gang med klubber der har skulle fokusere på mere end en turnering. Og med den dertil øgede risiko for skader, er det et meget simpelt valg.

Men fååk det, vi sørger jo bare for superligaen allerede er afviklet på det tidspunkt, og så er den skid slået.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014

Indlæg af limey » 12. apr 2014, 12:35

Og således døde mantraet "en kamp af gangen" på debatsiden.

Besvar