HB Køge-AaB tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af alithebeast » 14. mar 2012, 09:41

MrBangDK skrev:
Joker skrev:
Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:Hvem forventer at tage turen fra Aalborg? Det er en en lortedag at komme til kamp. Selv hvis man kommer fra København. Der går et tog tilbage kl. 20.48 - der er kampen formentligt ikke fløjtet af. Næste tog går kl. 21.47.... latterligt :/
Hvad er problemet, du skal vente 40 minutter på et tog eller hvad?
ja!
Velkommen til verdenen udenfor Kbh.
Ehm..der går da S-tog fra Køge hvert 20. Minut..tager 35 min til Købehavn H.. ;)
Øhhhh.. NÅ!!! Kampen spilles i Herfølge, og der kører ikke S-tog..
Jamen det er jo også for dårligt. Jeg kræver at bilister i Jylland skal beskattes ekstra, så der kan gå s-tog med 5 minutters intervaller. Jyderne køber jo bilerne alligevel, fordi den offentlige transport er så ringe, at man ikke kan komme frem uden egen bil.
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af MrBangDK » 14. mar 2012, 09:45

alithebeast skrev: Jamen det er jo også for dårligt. Jeg kræver at bilister i Jylland skal beskattes ekstra, så der kan gå s-tog med 5 minutters intervaller. Jyderne køber jo bilerne alligevel, fordi den offentlige transport er så ringe, at man ikke kan komme frem uden egen bil.
Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 14. mar 2012, 09:54

MrBangDK skrev:
alithebeast skrev: Jamen det er jo også for dårligt. Jeg kræver at bilister i Jylland skal beskattes ekstra, så der kan gå s-tog med 5 minutters intervaller. Jyderne køber jo bilerne alligevel, fordi den offentlige transport er så ringe, at man ikke kan komme frem uden egen bil.
Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Jeg forstår det stadig ikke, kampen slutter vel ca 20.50, så skal du lige klappe af spillerne efter en overlegen 4-0 sejr med hattrick af KEP, derefter hen til stationen, købe en billet, puste din nakkepude op og tage flysokkerne på, inden du er klar triller toget ind og du kan slå dig ned i en stillekupe. Hvad er problemet??

Joker
1. div
1. div
Indlæg: 266
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:07

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Joker » 14. mar 2012, 12:50

MrBangDK skrev:
Joker skrev:
Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:Hvem forventer at tage turen fra Aalborg? Det er en en lortedag at komme til kamp. Selv hvis man kommer fra København. Der går et tog tilbage kl. 20.48 - der er kampen formentligt ikke fløjtet af. Næste tog går kl. 21.47.... latterligt :/
Hvad er problemet, du skal vente 40 minutter på et tog eller hvad?
ja!
Velkommen til verdenen udenfor Kbh.
Ehm..der går da S-tog fra Køge hvert 20. Minut..tager 35 min til Købehavn H.. ;)
Øhhhh.. NÅ!!! Kampen spilles i Herfølge, og der kører ikke S-tog..
wups..min fejl..glemmer at Håndbold Køge ikke spiller på Køge stadion, men SKAL være så provins-agtige at spille i Herfølge...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Pastorius » 14. mar 2012, 14:19

MrBangDK skrev: Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Der går en bus til Køge station. 102a kl 20:57.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af seamann » 14. mar 2012, 17:32

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Der går en bus til Køge station. 102a kl 20:57.
Jo, jo, men der kan så nemt blive 10 min ventetid på Køge station.

MrBang - Hvad med at tage bilen - efter de nye udebaneregler vil dit indtagne kvantum øller alligevel blive registreret og sendt til din samlever real time, hvorfor hjemkomst med et udsagn om at du kun har drukket 2 øl alligevel ikke duer.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af MrBangDK » 14. mar 2012, 17:45

seamann skrev:
Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Der går en bus til Køge station. 102a kl 20:57.
Jo, jo, men der kan så nemt blive 10 min ventetid på Køge station.

MrBang - Hvad med at tage bilen - efter de nye udebaneregler vil dit indtagne kvantum øller alligevel blive registreret og sendt til din samlever real time, hvorfor hjemkomst med et udsagn om at du kun har drukket 2 øl alligevel ikke duer.

Hold da kæft, hvor er niveauet på debatsiden faldet drastisk den sidste uge!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 14. mar 2012, 17:51

MrBangDK skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Der går en bus til Køge station. 102a kl 20:57.
Jo, jo, men der kan så nemt blive 10 min ventetid på Køge station.

MrBang - Hvad med at tage bilen - efter de nye udebaneregler vil dit indtagne kvantum øller alligevel blive registreret og sendt til din samlever real time, hvorfor hjemkomst med et udsagn om at du kun har drukket 2 øl alligevel ikke duer.

Hold da kæft, hvor er niveauet på debatsiden faldet drastisk den sidste uge!!
Seriøst? Du skriver til folk som er vant til at vente 2 timer på en rutebil ind til byen, når de altså ikke kører 6 timer i en bus for at se AaB tabe 3-0 i parken for tyvende gang! Havde du virkelig regnet med andet?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af alithebeast » 14. mar 2012, 18:33

Poker-One-Kenobi skrev:
MrBangDK skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
MrBangDK skrev: Der er jo ikke nogen der brokker sig over der ikke kører S-tog - jeg påpeger blot, at det ikke er i Køge kampen spiller!! Det eneste jeg er irriteret over er, at det er noget lort at komme hjem fra den kamp, da der først går tog 1 time efter kampen er slut.
Der går en bus til Køge station. 102a kl 20:57.
Jo, jo, men der kan så nemt blive 10 min ventetid på Køge station.

MrBang - Hvad med at tage bilen - efter de nye udebaneregler vil dit indtagne kvantum øller alligevel blive registreret og sendt til din samlever real time, hvorfor hjemkomst med et udsagn om at du kun har drukket 2 øl alligevel ikke duer.

Hold da kæft, hvor er niveauet på debatsiden faldet drastisk den sidste uge!!
Seriøst? Du skriver til folk som er vant til at vente 2 timer på en rutebil ind til byen, når de altså ikke kører 6 timer i en bus for at se AaB tabe 3-0 i parken for tyvende gang! Havde du virkelig regnet med andet?
Jeg tror Bang er blevet for meget københavner til kunne forestille sig et sted, hvor bussen kun kommer hver 2. time.
Hader København!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af AllanPedersen » 14. mar 2012, 19:37

Forstår ikke i gider....

var lige inde på norwegian.dk


21:45
København
22:30
Aalborg
0:45
299 DKK


21:45 fra lufthavnen 300kr så er i .. i Aalborg indenfor en time...
koster det ikke 450 i tog eller sådan noget?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Yankee » 15. mar 2012, 09:03

AllanPedersen skrev: 21:45 fra lufthavnen 300kr så er i .. i Aalborg indenfor en time...
koster det ikke 450 i tog eller sådan noget?
Nu letter det fly jo ikke fra Herfølge... Det er relativt imponerende hvis du kan komme fra Herfølge (hvor toget går 20.57) til Lufthavnen i tide til at nå det fly.

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Simon » 15. mar 2012, 10:18

SGLoco skrev:Here goes then :) Her er vel den formodet opstilling til mandag:


Tror ikke han ændre på andet en Lucas kommer ud. Rolfe er stadig det bedre end Lucas i defensiven og derfor er rolfe sikker. Derudover fortsætter han med Helenius og Dalle oppe foran, da de fungerer godt sammen og de skaber mange chancer sammen.
Jeg har svært ved at se Lucas udenfor startopstillingen efter præstationen i søndags. Specielt mod et hold som Køge som kan være nemme at drille med finurlige driblinger, præcis som det var tilfældet mod Lyngby.
Det er dog et dilemma/luksusproblem på midtbanen, idet alle vores midtbanefolk for tiden gør det rigtig godt og i modsætning til forsvaret er der rigeligt med folk at tage af. Jeg tænker også her på en mand som Wichmann blandt mange andre.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af jonas386 » 15. mar 2012, 10:22

Det kunne måske være en fordel at smide Augo ned i forsvaret frem for KEP, for han spillede altså ikke ligefrem imponerende mod Lyngby. Og så selvfølgelig Wichmann ind centralt... Men det sker nok ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af le Cid » 15. mar 2012, 10:31

jonas386 skrev:Det kunne måske være en fordel at smide Augo ned i forsvaret frem for KEP, for han spillede altså ikke ligefrem imponerende mod Lyngby. Og så selvfølgelig Wichmann ind centralt... Men det sker nok ikke.
KEP er helt klart Kents mand - jeg tror der skal meget til, før han ryger ud af holdet, med den trup vi har pt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. mar 2012, 10:44

Hvorfor i alverden skulle KEP også ryge af, vi har den smalleste trup i ligaen forsvarsmæssigt og vi har spillet 2 kampe og lukket 1 mål ind?!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af jonas386 » 15. mar 2012, 10:47

Jeg siger ikke han skal smides af. Rolig nu. Siger bare det kunne være en fordel for at få en mand som Wichmann i spil.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. mar 2012, 11:14

Yankee skrev:
AllanPedersen skrev: 21:45 fra lufthavnen 300kr så er i .. i Aalborg indenfor en time...
koster det ikke 450 i tog eller sådan noget?
Nu letter det fly jo ikke fra Herfølge... Det er relativt imponerende hvis du kan komme fra Herfølge (hvor toget går 20.57) til Lufthavnen i tide til at nå det fly.
Og hvis jeg husker rigtigt skal Hr Bang til Herlev, pæn omvej at flyve til Aalborg så. Men ellers en god ide, at flyve er luksus, minus Ryanair.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af RØDESVIN » 15. mar 2012, 12:41

Poker-One-Kenobi skrev:
Yankee skrev:
AllanPedersen skrev: 21:45 fra lufthavnen 300kr så er i .. i Aalborg indenfor en time...
koster det ikke 450 i tog eller sådan noget?
Nu letter det fly jo ikke fra Herfølge... Det er relativt imponerende hvis du kan komme fra Herfølge (hvor toget går 20.57) til Lufthavnen i tide til at nå det fly.
Og hvis jeg husker rigtigt skal Hr Bang til Herlev, pæn omvej at flyve til Aalborg så. Men ellers en god ide, at flyve er luksus, minus Ryanair.
Kunne i evt lave jeres ejen lille hygge tråd til alt det der i stedet for at fylde kampteåden med alt det gøgl :)

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af hje1980 » 15. mar 2012, 12:47

jonas386 skrev:Jeg siger ikke han skal smides af. Rolig nu. Siger bare det kunne være en fordel for at få en mand som Wichmann i spil.
Hvor skulle han så spille... Augo skal jo have hans plads?

Jeg håber og tror han stiller med samme hold som startede mod Lyngby... Evt. med Kayke/Curth istedet for Dalsgaard, da jeg ikke tror der bliver meget plads til Dalsgaards hurtige løb i dybden...

Brugeravatar
iloveaab4ever
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 2. jun 2009, 17:19

Re: HB Køge-AaB tråden

Indlæg af iloveaab4ever » 15. mar 2012, 13:25

Personligt håber jeg virkelig at Lucas og Kayke starter inde. Det så vi også mod Lyngby hvor meget det gav at vi bare fik Lucas ind som en kreativ playmaker. Hvis vi også fik Kayke med så alt ikke blev lagt over på Lucas så tror jeg Køge vil få rigtig svært med at følge med.

Noget andet er at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor folk så gerne vil have Wichmann med fra start. Ja han er fremtidens mand der inde, og har mere offensivt i sig end Augo og Würtz. Men jeg tror ikke Wichmann han passer ind til den måde Kent har fundet på vi skal spille. Hvis man holder øje med det, så her i der har Augo hver gang der har været et indlæg været løbet med ind i feltet. Dette kræver udover et løbepensum som jeg ikke rigtig tror Wichmann har, også at man er rigtig stærk i hovedespillet. Der er Augo også langt stærkere. Jeg vil faktisk gå så langt og sammenligne den nye Augo og hans rolle lidt med Frank Lampard og hans rolle. De er begge kæmpe midtbaneslidere og har et kæmpe ansvar. Desuden så er begge to altid i feltet når der kommer indlæg, men er møg farlige da det ikke er dem forsvarene først for øje på.

opstillingen tror jeg kommer til at være uden Dalsgaard og Lucas. Lucas fordi Kent hellere vil have Rolfe og Due. Dalsgaard da ha trods flere store chancer ikke ar scoret i de to første kampe. Mit bud på en opstilling.
På forhånd undskyld for det pinlige brugernavn, der blev oprettet i en alder af 11.

Besvar