Træningskamp: AaB - Vejle, søndag d. 26. januar 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Træningskamp: AaB - Vejle, søndag d. 26. januar 2014

Indlæg af Lindmark » 27. jan 2014, 08:35

frederikshavneren skrev:Var ret skuffet over AK. Han havde et par store afbrændere i 2. halvleg.
1. halvleg var udmærket, mens 2. halvleg var noget rod. Et utal af fejlfleveringer og generelt på et ringe niveau.
Jeg er meget enig i denne korte version af kampen, hvis ellers "udmærket" betyder meget meget god. Vi sad totalt på Vejle i de første 45, og alle 11 fra startopstillingen gjorde det godt, måske bortset fra Wich og Frede2.

Vejle sad til gengæld på os i det meste af anden halvleg, men der blev kørt nogle giftige kontraangreb, og AK var ganske rigtigt alene med målmanden to gange. Kuhn var heller ikke tilfreds med udbyttet kunne man høre...
Lindmark / Vendelbokartellet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskamp: AaB - Vejle, søndag d. 26. januar 2014

Indlæg af frederikshavneren » 27. jan 2014, 11:12

Lindmark skrev:
frederikshavneren skrev:Var ret skuffet over AK. Han havde et par store afbrændere i 2. halvleg.
1. halvleg var udmærket, mens 2. halvleg var noget rod. Et utal af fejlfleveringer og generelt på et ringe niveau.
Jeg er meget enig i denne korte version af kampen, hvis ellers "udmærket" betyder meget meget god. Vi sad totalt på Vejle i de første 45, og alle 11 fra startopstillingen gjorde det godt, måske bortset fra Wich og Frede2.

Vejle sad til gengæld på os i det meste af anden halvleg, men der blev kørt nogle giftige kontraangreb, og AK var ganske rigtigt alene med målmanden to gange. Kuhn var heller ikke tilfreds med udbyttet kunne man høre...
Jeg er helt enig i din analyse. I 1. halvleg spillede vi godt, vi var dominerende og skabte en del chancer. Wichmann spillede ganske rigtigt ikke specielt godt, men han havde trods alt en assist til 2-0 målet.
SF blev prøvet på kanten, men han skuffede igen. Han virker helt blottet for selvtillid. Med det niveau han har vist i det sidste halve års tid er det nemt, at forstå hvorfor FCK lod ham gå. Hvis jeg ellers husker rigtigt spillede SF nogle gange på højrekanten på
U21 landsholdet, her var han en af profilerne. U21 landsholdet praktiserede selvfølgelig en anden spillestil end AaB, men her kunne SF sagtens begå sig.

2. halvleg var ringe. Det var koldt og måske det smittede af på spillerne.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Træningskamp: AaB - Vejle, søndag d. 26. januar 2014

Indlæg af andreasaab89 » 27. jan 2014, 20:52

Spalvis skal bare have noget tiltro. Folk kan jo ikke tro at han går ind og bomber løs fra første øjeblik.
Helenius skulle også bruge en hel sæson som indskifter før han bare nærmede sig superliganiveau. Spalvis skal bruge 10-15 minutter hist og pist i kampene.

Men når han bomber løs i træningskampene både før sæsonen og i vinterpausen tyder det da på at der trods alt er et potentiale her.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Besvar