Kuhn til Malmø

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af birk » 8. jan 2016, 13:49

Jacob Friis ind som afløser, bare et bud

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af N » 8. jan 2016, 13:55

PIS

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Provst i Brovst » 8. jan 2016, 13:55

Stort. Tillykke til Kuhn! :danmarkfan: :aabfan: :danmarkfan:

Det er så fortjent! Danmarks næste landstræner!

Der er ingen tvivl om at trænernes arbejde i klubben bemærkes i fodboldverden.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af FlæskeFrank » 8. jan 2016, 14:03

Gamen skrev:
MrBangDK skrev:Det var sjovt at høre interviewet på eb.dk - han prøvede at fedte lidt svenske ord ind hist og her, men det var hans bornholmske rødder der viste sig. Hold da kæft det lød sjovt! :D
Mærkeligt. Han har tidligere talt flydende svensk, men det må han have glemt :-)
Han har jo været spiller i Sverige, så det er nok ikke ukendt.

Men denne ansættelse viser nok med alt tydelighed, hvilken kapacitet vi har haft gående.

Den vel pt. største klub i Norden ansætter AaBs assistent. Ja Malmø er større end FCM - two times Champions League - måske FCK kan snige sig derop de senere år.
- FlæskeFrank

Fritz
1. div
1. div
Indlæg: 281
Tilmeldt: 17. mar 2008, 12:17

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Fritz » 8. jan 2016, 14:08

Kenneth K skrev:FUCK! PIS! LORT!

Men lad os få Jimmy hjem så.
Jimmy var også min første tanke (/ønske) til afløser.

Ærgerlig over at se Kuhn smutte igen. En skøn mand! Men fedt for ham! Ønsker ham og Malmö det bedste.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af A_Strandfelt » 8. jan 2016, 14:20

FlæskeFrank skrev:Men denne ansættelse viser nok med alt tydelighed, hvilken kapacitet vi har haft gående.

Den vel pt. største klub i Norden ansætter AaBs assistent. Ja Malmø er større end FCM - two times Champions League - måske FCK kan snige sig derop de senere år.
Præcis også min tanke. Det er jo helt vildt, at de ikke bare henter vores cheftræner, men assistenttræner ind som deres cheftræner. Det er godt nok imponerende, så meget tiltro de har i Kuhn. Og de fleste her er nok enige i, at det er en godt valg af Malmö.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af fish » 8. jan 2016, 14:24

KlaskmyggenNoah skrev:passende kompensation ...hmmm ...gad vide hvad det er ???
Har de ikke en god center forsvarer?

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2209
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Sauer » 8. jan 2016, 14:24

Fritz skrev:
Kenneth K skrev:FUCK! PIS! LORT!

Men lad os få Jimmy hjem så.
Jimmy var også min første tanke (/ønske) til afløser.

Ærgerlig over at se Kuhn smutte igen. En skøn mand! Men fedt for ham! Ønsker ham og Malmö det bedste.
Uden at gøre mig klog på, om Jimmy ville være den rigtige mand at få ind, tror jeg, han kan blive svær at hente hjem til Danmark. Han virker svært glad for det amerikanske, når han har fortalt om livet derovre. Tror mere på Enevoldsen eller rekruttering i egne rækker.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Martino » 8. jan 2016, 14:25

Tillykke til Kuhn. Alt det bedste herfra. Så henter vi vel Enevoldsen "hjem" fra Haderslev?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af mich1596 » 8. jan 2016, 14:36

Tyskeren skrev:Nej nej nej nej nej.. Det er satme løgn! Kæmpe stort skulderklap til Kuhn - sikke et job han får der! Men hold da op det er skidt for AaB.

Så er Peter Enevoldsen sgu på vej til AaB.

Stort tab for os med Kuhns skifte, :thumbsdown: han har godt nok været os en god mand. stort tilykke med et rigtigt spændende job :danmarkfan:
Håber du får ret, så gerne "farmand" i AaB.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4251
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Klaus » 8. jan 2016, 14:40

For pokker hvor kommer jeg til at savne Kuhn. Men på den anden side fortjener han om nogen sådan et skulderklap. Tænk sig vores assistenttræner bliver chef i en af Skandinaviens største klubber. Nogle svenskere har tydeligvis forstand på fodbold og henter ikke al information fra de danske formiddagsblade. Jeg tror og håber Kuhn bliver en kæmpe succes... :cheers:

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Trickster » 8. jan 2016, 14:42

Jeg har ikke noget at have det i, men jeg synes Peter Enevoldsen virker rigtig kedelig. Jeg håber det bliver en, der har noget energi som Kuhn, og som kan råbe spillerne op på en god måde. Jeg forventer ikke samme mandskabsbehandling, for Kuhn er enestående på dette område, men det er en af de værdier, der skal vægte højt i jobbeskrivelsen. Tja, det er sgu en trist dag, synes jeg, selvom Kuhn selvfølgelig har fortjent denne chance. Vi håber alle på succes.
Hair is not a right: it´s a privilege!

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af svendpoulsen » 8. jan 2016, 14:48

ENIG. jeg håber også på en ny assistent med mere humor og gejst, end det der stråler ud af Enevoldsen senior. Måske det vil være en rigtig god ide at finde en ude fra, med samme egenskaber som Kuhn har (selv om det bliver vanskeligt) :aabfan:

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Spanky » 8. jan 2016, 14:54

svendpoulsen skrev:ENIG. jeg håber også på en ny assistent med mere humor og gejst, end det der stråler ud af Enevoldsen senior. Måske det vil være en rigtig god ide at finde en ude fra, med samme egenskaber som Kuhn har (selv om det bliver vanskeligt) :aabfan:
Søren Evigglad!

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af svendpoulsen » 8. jan 2016, 14:59

Spanky skrev:
svendpoulsen skrev:ENIG. jeg håber også på en ny assistent med mere humor og gejst, end det der stråler ud af Enevoldsen senior. Måske det vil være en rigtig god ide at finde en ude fra, med samme egenskaber som Kuhn har (selv om det bliver vanskeligt) :aabfan:
Søren Evigglad!
Ikke helt tosset :-)

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2209
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af Sauer » 8. jan 2016, 15:08

FlæskeFrank skrev:
Gamen skrev:
MrBangDK skrev:Det var sjovt at høre interviewet på eb.dk - han prøvede at fedte lidt svenske ord ind hist og her, men det var hans bornholmske rødder der viste sig. Hold da kæft det lød sjovt! :D
Mærkeligt. Han har tidligere talt flydende svensk, men det må han have glemt :-)
Han har jo været spiller i Sverige, så det er nok ikke ukendt.

Men denne ansættelse viser nok med alt tydelighed, hvilken kapacitet vi har haft gående.

Den vel pt. største klub i Norden ansætter AaBs assistent. Ja Malmø er større end FCM - two times Champions League - måske FCK kan snige sig derop de senere år.
Han taler da bare lidt 'skandinavisk' for at lette forståelsen for journalisten. Kuhn kunne nemt lære Ståle et par ting :)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af frederikshavneren » 8. jan 2016, 15:16

Søndergaard finder det naturligt at Jacob Friis bliver ny assistenttræner i første omgang
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... -for-kuhn/

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af astonvilla » 8. jan 2016, 15:26

frederikshavneren skrev:Søndergaard finder det naturligt at Jacob Friis bliver ny assistenttræner i første omgang
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lars ... -for-kuhn/
Det er det også (naturligt altså) - men bare det ikke kommer til at gå ud over talentarbejdet. Jeg forstår det som om at Friis er troldmandens (a.k.a. PEA) lærling, og vi skulle jo gerne kunne fortsætte med at spytte talenter ud af fabrikken.

I øvrigt virkelige flotte ord som Kuhn får med på vejen af Søndergaard dér.
Igen udviser vi enormt overskud i vores udmeldinger (modsat de altid forkrampede udmeldinger fra Heden og Pestegnen). Dejligt.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10780
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af jonas386 » 8. jan 2016, 15:26

Man kan jo så overveje hvorfor Kuhn får den her mulighed og Glen ryger til galehuset i Aarhus.

Iøvrigt, set på twitter:
Blått ett lag!
Kuhn et hold!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kuhn til Malmø

Indlæg af frederikshavneren » 8. jan 2016, 15:38

Klaus skrev:For pokker hvor kommer jeg til at savne Kuhn. Men på den anden side fortjener han om nogen sådan et skulderklap. Tænk sig vores assistenttræner bliver chef i en af Skandinaviens største klubber. Nogle svenskere har tydeligvis forstand på fodbold og henter ikke al information fra de danske formiddagsblade. Jeg tror og håber Kuhn bliver en kæmpe succes... :cheers:
MFF har i skrivende stund solgt over 8.000 sæsonkort til den kommende sæson, det vidner lidt om hvor stor klubben er.

Hvis man skulle have lyst til at overvære Kuhn stå i spidsen for MFF så afvikles klassikeren IFK Göteborg - Malmö FF d. 27. april

Besvar