Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Mogens » 29. apr 2021, 09:17

baresi skrev:
29. apr 2021, 08:39
der er naturligvis stadig fare for nedrykning. men alle hold tager point fra alle så meget skal altså gå galt hvis vi rykker ned.
jeg gad godt se at Cifuentes igen prøver at finde ind til sit koncept (hvis det så er det vi ser lige nu, jamen så må han fortsætte med det)
Men med denne sæson in mente er der en 7. plads at spille for og sidste kamp var ingen åbenbaring ift. 3-4-3 eller 3-4-1-2.
Synes det er et godt tidspunkt at få sat et aftryk (hvis han da kan med de spillere der er til rådighed - ikke til at vide)

Jeg så gerne en 3 mands midt hvor vi har Pedro som 6er. det tror jeg ville skabe stærkere balance, og få det bedste frem i Pedro.
Jeg kunne let se en midt med:
Hilje - Pedro - Fossum
Og så et 3 mands angreb med pt:
Kusk - Prica - Lucas (jeg så gerne tom men han skal jo væk så ingen grund til at spille ham mere ind, og samuelsen mangler lidt ift. 9eren, men kan være god at få ind.

jeg tror vi får en bedre balance med 3 på midten for her ville backs fra forsvaret også støtte op og komme i overlap. Og de forreste kan være lidt mere frie i deres rolle. Men lad os nu se - der skal 3 point på kontoen imorgen.
Hilje er da formentlig slet ikke i spil til denne kamp -i hvert fald ikke, hvis Julgranens udmelding står til troende (hvilket jeg ikke har grund til at anfægte)?

Opstillingen er som altid svært at spå om - jeg er mere spændt på at se, hvilken taktik der er lagt op til, og hvilket udtryk drengene kommer ud med i morgen.

Forza de røde...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Uldahl » 29. apr 2021, 10:52

Mogens skrev:
29. apr 2021, 09:17
baresi skrev:
29. apr 2021, 08:39
der er naturligvis stadig fare for nedrykning. men alle hold tager point fra alle så meget skal altså gå galt hvis vi rykker ned.
jeg gad godt se at Cifuentes igen prøver at finde ind til sit koncept (hvis det så er det vi ser lige nu, jamen så må han fortsætte med det)
Men med denne sæson in mente er der en 7. plads at spille for og sidste kamp var ingen åbenbaring ift. 3-4-3 eller 3-4-1-2.
Synes det er et godt tidspunkt at få sat et aftryk (hvis han da kan med de spillere der er til rådighed - ikke til at vide)

Jeg så gerne en 3 mands midt hvor vi har Pedro som 6er. det tror jeg ville skabe stærkere balance, og få det bedste frem i Pedro.
Jeg kunne let se en midt med:
Hilje - Pedro - Fossum
Og så et 3 mands angreb med pt:
Kusk - Prica - Lucas (jeg så gerne tom men han skal jo væk så ingen grund til at spille ham mere ind, og samuelsen mangler lidt ift. 9eren, men kan være god at få ind.

jeg tror vi får en bedre balance med 3 på midten for her ville backs fra forsvaret også støtte op og komme i overlap. Og de forreste kan være lidt mere frie i deres rolle. Men lad os nu se - der skal 3 point på kontoen imorgen.
Hilje er da formentlig slet ikke i spil til denne kamp -i hvert fald ikke, hvis Julgranens udmelding står til troende (hvilket jeg ikke har grund til at anfægte)?

Opstillingen er som altid svært at spå om - jeg er mere spændt på at se, hvilken taktik der er lagt op til, og hvilket udtryk drengene kommer ud med i morgen.

Forza de røde...
Det kan du godt regne med, der er en artikel i stifltidende i dag, bag betalingsmur hvor Cifuentes udtaler at de har lært at være mere påpasselig ang følgeskader. Vi får ham nok først at se i kamp i de sidste kampe.

Tror igen på en sejr, som den uforberlige optimist jeg er. Vi skal altså have den 7 plads, og en tur ud i Europa :aabfan:

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 865
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af hit666 » 29. apr 2021, 11:18

Mogens skrev:
29. apr 2021, 09:17
baresi skrev:
29. apr 2021, 08:39
der er naturligvis stadig fare for nedrykning. men alle hold tager point fra alle så meget skal altså gå galt hvis vi rykker ned.
jeg gad godt se at Cifuentes igen prøver at finde ind til sit koncept (hvis det så er det vi ser lige nu, jamen så må han fortsætte med det)
Men med denne sæson in mente er der en 7. plads at spille for og sidste kamp var ingen åbenbaring ift. 3-4-3 eller 3-4-1-2.
Synes det er et godt tidspunkt at få sat et aftryk (hvis han da kan med de spillere der er til rådighed - ikke til at vide)

Jeg så gerne en 3 mands midt hvor vi har Pedro som 6er. det tror jeg ville skabe stærkere balance, og få det bedste frem i Pedro.
Jeg kunne let se en midt med:
Hilje - Pedro - Fossum
Og så et 3 mands angreb med pt:
Kusk - Prica - Lucas (jeg så gerne tom men han skal jo væk så ingen grund til at spille ham mere ind, og samuelsen mangler lidt ift. 9eren, men kan være god at få ind.

jeg tror vi får en bedre balance med 3 på midten for her ville backs fra forsvaret også støtte op og komme i overlap. Og de forreste kan være lidt mere frie i deres rolle. Men lad os nu se - der skal 3 point på kontoen imorgen.
Hilje er da formentlig slet ikke i spil til denne kamp -i hvert fald ikke, hvis Julgranens udmelding står til troende (hvilket jeg ikke har grund til at anfægte)?

Opstillingen er som altid svært at spå om - jeg er mere spændt på at se, hvilken taktik der er lagt op til, og hvilket udtryk drengene kommer ud med i morgen.

Forza de røde...
Der er sikker på startplads er kun (Rinne-Ferreir-Thelande-Ahlmann
AaB AaB AaB AaB

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af baresi » 29. apr 2021, 11:59

hit666 skrev:
29. apr 2021, 11:18
Mogens skrev:
29. apr 2021, 09:17
baresi skrev:
29. apr 2021, 08:39
der er naturligvis stadig fare for nedrykning. men alle hold tager point fra alle så meget skal altså gå galt hvis vi rykker ned.
jeg gad godt se at Cifuentes igen prøver at finde ind til sit koncept (hvis det så er det vi ser lige nu, jamen så må han fortsætte med det)
Men med denne sæson in mente er der en 7. plads at spille for og sidste kamp var ingen åbenbaring ift. 3-4-3 eller 3-4-1-2.
Synes det er et godt tidspunkt at få sat et aftryk (hvis han da kan med de spillere der er til rådighed - ikke til at vide)

Jeg så gerne en 3 mands midt hvor vi har Pedro som 6er. det tror jeg ville skabe stærkere balance, og få det bedste frem i Pedro.
Jeg kunne let se en midt med:
Hilje - Pedro - Fossum
Og så et 3 mands angreb med pt:
Kusk - Prica - Lucas (jeg så gerne tom men han skal jo væk så ingen grund til at spille ham mere ind, og samuelsen mangler lidt ift. 9eren, men kan være god at få ind.

jeg tror vi får en bedre balance med 3 på midten for her ville backs fra forsvaret også støtte op og komme i overlap. Og de forreste kan være lidt mere frie i deres rolle. Men lad os nu se - der skal 3 point på kontoen imorgen.
Hilje er da formentlig slet ikke i spil til denne kamp -i hvert fald ikke, hvis Julgranens udmelding står til troende (hvilket jeg ikke har grund til at anfægte)?

Opstillingen er som altid svært at spå om - jeg er mere spændt på at se, hvilken taktik der er lagt op til, og hvilket udtryk drengene kommer ud med i morgen.

Forza de røde...
Der er sikker på startplads er kun (Rinne-Ferreir-Thelande-Ahlmann
enig i at hilje ikke er med, havde jeg måske overset i min iver efter at sætte en vild 3 mands midt. haha. Men den midt kan altså bide skeer med de fleste i suppen.
Nå jeg er spændt, og jeg gad godt se et balanceret AaB hold hvor kæderne hænger sammen uagtet formation. SPændende spændende. der skal sgu vindes.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Fromthecradle » 29. apr 2021, 12:32

Er det ikke ved at være tid til en startplads til Lucas - han må snart være klar til 50-60 minutter.
You pay for this?

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af emenike » 29. apr 2021, 12:41

Fromthecradle skrev:
29. apr 2021, 12:32
Er det ikke ved at være tid til en startplads til Lucas - han må snart være klar til 50-60 minutter.
Jo, spørgsmålet må være om trænerteamet mener, at han vil gøre mest gavn fra start og spille flere minutter af kampen, eller blive skiftet ind igen til f.eks. de sidste 40-35 minutter hvor modstanderne begynder at blive lidt mere møre så han får bedre forudsætninger. Den effekt så vi dog ikke sidst i Horsens, så hvis han er fit bør han starte (sammen med Kusk der selvfølgelig skal starte).
Immer für AaB, immer für Aalborg!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af FlæskeFrank » 29. apr 2021, 12:54

Er det ikke en skrøne om møre modstanderhold. Især med 5 udskiftninger. Det gælder vel kun for de hold, som kun har 8-10 gode spillere. Selvom Lyngby ikke har mange gode spillere, så kompensere de ved et klart spilsystem, så reserverne ved meget klart, hvad deres job er og så har vi jo ikke hurtigere spillere, som kan udnytte det eller hurtigt spil...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 803
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af emenike » 29. apr 2021, 13:24

FlæskeFrank skrev:
29. apr 2021, 12:54
Er det ikke en skrøne om møre modstanderhold. Især med 5 udskiftninger. Det gælder vel kun for de hold, som kun har 8-10 gode spillere. Selvom Lyngby ikke har mange gode spillere, så kompensere de ved et klart spilsystem, så reserverne ved meget klart, hvad deres job er og så har vi jo ikke hurtigere spillere, som kan udnytte det eller hurtigt spil...
Tror godt det i nogle tilfælde kan have en effekt, men enig i at det nok ikke i tilfældet med Lucas vil give det store at vente med at sætte ham i spil, ligesom det ikke ændrede meget ved kampen i Horsens at han kom ind i anden halvleg mod et hold der var foran og parkerede bussen. Men igen, kommer jo an på om han rent fysisk kan være med de andre fra start og så ellers give hvad han kan i en times tid.
Immer für AaB, immer für Aalborg!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5268
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Jakobsen » 29. apr 2021, 13:57

baresi skrev:
29. apr 2021, 08:39
der er naturligvis stadig fare for nedrykning. men alle hold tager point fra alle så meget skal altså gå galt hvis vi rykker ned.
jeg gad godt se at Cifuentes igen prøver at finde ind til sit koncept (hvis det så er det vi ser lige nu, jamen så må han fortsætte med det)
Men med denne sæson in mente er der en 7. plads at spille for og sidste kamp var ingen åbenbaring ift. 3-4-3 eller 3-4-1-2.
Synes det er et godt tidspunkt at få sat et aftryk (hvis han da kan med de spillere der er til rådighed - ikke til at vide)

Jeg så gerne en 3 mands midt hvor vi har Pedro som 6er. det tror jeg ville skabe stærkere balance, og få det bedste frem i Pedro.
Jeg kunne let se en midt med:
Hilje - Pedro - Fossum
Og så et 3 mands angreb med pt:
Kusk - Prica - Lucas (jeg så gerne tom men han skal jo væk så ingen grund til at spille ham mere ind, og samuelsen mangler lidt ift. 9eren, men kan være god at få ind.

jeg tror vi får en bedre balance med 3 på midten for her ville backs fra forsvaret også støtte op og komme i overlap. Og de forreste kan være lidt mere frie i deres rolle. Men lad os nu se - der skal 3 point på kontoen imorgen.
Jeg ville nok vende den lidt om, hvis alle mand var klar. Største udfordring er dog klart, at vores stoppere er bedst med tre bagerst.
Vores bedste formation vil jeg tro er

Hiljemark, Pedro

Kusk, Lucas, Fossum

Prica

Prica fordi han er den mand i boksen, som TvW ikke er. At han ikke kom til meget i Horsens er ikke kun hans skyld.
Fossum vil jeg havde op at løbe i andet geled så han kan skabe nogle rum ved at løbe dybt og så så skal Kusk være offensiv højre. Lucas har tidligere fungeret godt som 10'er og jeg tror det han kan komme mere til rette herinde end ude på siden.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Hanga » 29. apr 2021, 14:38

Rufo er formentlig ude grundet et slag på læggen i sidste kamp. Hiljemark ligeledes tvivlsom.

Ellers er truppen fit for fight.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/to-s ... dkaRrr6nQc
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6409
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af FlæskeFrank » 29. apr 2021, 17:39

Bruttotruppen blev følgende 19 mand
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Tom van Weert, 10 Lucas Andersen, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Martin Samuelsen, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 31 Daniel Granli og 35 Marcus Hannesbo.
19. mand er nok ikke Samuelsen igen...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4454
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af doukas » 29. apr 2021, 18:21

FlæskeFrank skrev:
29. apr 2021, 17:39
Bruttotruppen blev følgende 19 mand
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Tom van Weert, 10 Lucas Andersen, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Martin Samuelsen, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 31 Daniel Granli og 35 Marcus Hannesbo.
19. mand er nok ikke Samuelsen igen...
Har svært ved at forstå, hvis Kakeeto ikke bliver siet fra.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10806
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af jonas386 » 29. apr 2021, 18:36

doukas skrev:
29. apr 2021, 18:21
FlæskeFrank skrev:
29. apr 2021, 17:39
Bruttotruppen blev følgende 19 mand
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Tom van Weert, 10 Lucas Andersen, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Martin Samuelsen, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 31 Daniel Granli og 35 Marcus Hannesbo.
19. mand er nok ikke Samuelsen igen...
Har svært ved at forstå, hvis Kakeeto ikke bliver siet fra.
Hvis vi skal starter med to "defensive" midtbanespillere, mens Fossum tager 10'eren (nu hvor Rufo er ude), så er der ikke mange muligheder for at skifte ud hvis det skulle blive nødvendigt med de to i motorrummet. Vi kan selvfølgelig rykke Fossum længere ned i løbet af kampen, eller når Lucas kommer ind, så vi bevarer de bedste boldspillere på banen, men det kræver også noget mod og afhænger af at kampbilledet flasker sig.

Tænker vi stiller som følger

Rinne
Ross-Thelander-Granli
Pallesen-Pedro-MC-Ahlmann
Fossum
Kusk-Prica

Jeg håber at Samuelsen kommer med. Jeg ville gerne se ham sammen med Kusk, Lucas og Fossum på et tidspunkt i kampen, det kunne potentielt blive rigtig sjovt. Hvis Prica stadig er inde på det tidspunkt tror jeg han kunne få rigtig meget at arbejde med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af baresi » 29. apr 2021, 18:43

jeg så gerne samuelsen inde også, men ikke som angriber.
til gengæld kunne jeg godt se ham som hængende angriber / 10er
men så skulle det være i Cifuentes 4-2-3-1
palle - ross - thelander - ahlmann
fossum - pedro
kusk - samuelsen - lucas
prica

jeg tror stadig det bliver med 3 bagved endnu. MEN her gad jeg godt man satte ahlmann ned igen og hannesbo som wingbach. Ahlmann var suveræn i bagkæden. Dejlig aggresiv og naturlig med sit venstreben i den side til også at slippe af med kuglen.
Ross - thelander - ahlmann
palle - fossum - pedro - hannesbo
kusk - prica - lucas

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10806
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af jonas386 » 29. apr 2021, 18:49

baresi skrev:
29. apr 2021, 18:43
jeg så gerne samuelsen inde også, men ikke som angriber.
til gengæld kunne jeg godt se ham som hængende angriber / 10er
men så skulle det være i Cifuentes 4-2-3-1
palle - ross - thelander - ahlmann
fossum - pedro
kusk - samuelsen - lucas
prica

jeg tror stadig det bliver med 3 bagved endnu. MEN her gad jeg godt man satte ahlmann ned igen og hannesbo som wingbach. Ahlmann var suveræn i bagkæden. Dejlig aggresiv og naturlig med sit venstreben i den side til også at slippe af med kuglen.
Ross - thelander - ahlmann
palle - fossum - pedro - hannesbo
kusk - prica - lucas
Jeg hverken tror eller håber, at Lucas starter inde. Det er for tidligt og han kan formentlig ikke spille meget mere end 30-35 minutter alligevel. Jeg tror ikke at vi ser ham i starteren før Vejle kampen i næstsidste spillerunde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1500
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Lyfe » 29. apr 2021, 22:04

Må fandme have lavet mange dumme kommentarer herinde... Der var i hvert fald ikke en eneste der skrev i indbakken og tog imod tilbuddet om en gratis tur på stadion med fri bar, under og efter kampen :D :D

Nå men så er den da afklaret.. ( og for sent at skrive nu )

Lyngby har virkelig alt og spille for i morgen og kommer helt sikkert blæsende ud. Et hurtigt mål kan let blive kamp afgørende.
Tror dog på at vi kan lukke ned for dem de første 10 min og så langsomt tage over på kampen og være dominerende. Et fyldt stadion på en fridag, må betyde god stemning og det kan forhåbentlig bære vores hold lidt frem.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Uldahl » 29. apr 2021, 22:43

Lyfe skrev:
29. apr 2021, 22:04
Må fandme have lavet mange dumme kommentarer herinde... Der var i hvert fald ikke en eneste der skrev i indbakken og tog imod tilbuddet om en gratis tur på stadion med fri bar, under og efter kampen :D :D

Nå men så er den da afklaret.. ( og for sent at skrive nu )

Lyngby har virkelig alt og spille for i morgen og kommer helt sikkert blæsende ud. Et hurtigt mål kan let blive kamp afgørende.
Tror dog på at vi kan lukke ned for dem de første 10 min og så langsomt tage over på kampen og være dominerende. Et fyldt stadion på en fridag, må betyde god stemning og det kan forhåbentlig bære vores hold lidt frem.
Det synes jeg absolut ikke du har. Men helt uforståelig der ikke er nogen der har taget imod dit flotte tilbud med kyshånd. Det havde jeg takket ja til hvis jeg var i Danmark på det tidspunkt. :cheers:

Nitten
Landshold
Landshold
Indlæg: 750
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Nitten » 30. apr 2021, 08:50

Altså nu har jeg og gutterne allerede billetter men hvor er den bar hvor vi henter øllerne henne ?? 🥴

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 30. apr 2021, 17:07

Startopstillingen:

Rinne
Pallesen
Granli
Thelander
Ross
Ahlmann
MC
Fossum
Kusk
van Weert
Andersen


Reserver:

Hansen
Ferreira
Børsting
Hannesbo
Prica
Højholt
Samuelsen

:aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13739
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Lyngby Boldklub, Store bededag, fredag d. 30. april kl. 18.05

Indlæg af Funky » 30. apr 2021, 17:12

Aalborg frederikshavner skrev:
30. apr 2021, 17:07
Startopstillingen:

Rinne
Pallesen
Granli
Thelander
Ross
Ahlmann
MC
Fossum
Kusk
van Weert
Andersen
Nu hvor Hiljemark, Ferreira og Rufo ikke er klar, så ser det da rimeligt okay ud. 3-mands forsvar, som flere har efterspurgt. Jeg kunne godt bruge Børsting mod Lyngbys powerfodbold, jeg er bange for, Fossum bliver blind passager når de lægger tryk på, men det er selvfølgelig svært at tro på, at man nogensinde laver den prioritering derude.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar