Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af jonas386 » 1. aug 2021, 16:50

Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:43

Fordi han allerede var på kontrakt og kun går på pension hvis han får den gamle vekslet til en ny og nogenlunde sammenlignelig en som ass man.. Som nævnt.
Hvorfor skulle AaB være interesserede i det? Han siger stop fordi hans krop ikke kan holde til at spille fodbold. Hvis han bliver på kontrakten, så skal han også leve op til egne forpligtelser med genoptræning, almindelig træning og på et tidspunkt kamptræning med henblik på at skulle spille professionelle kampe igen.

Han er ingenlunde ligeså meget værd som assistent som spiller der måske kunne spille nogle flere kampe på et tidspunkt. Hvis han har forventet bare tæt på det samme i løn, så forventer jeg at både Bælum, Inge og Cifuentes havde sagt tak for denne gang og nøjes med at annullere kontrakten
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2021, 16:55

jonas386 skrev:
1. aug 2021, 16:50
Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:43

Fordi han allerede var på kontrakt og kun går på pension hvis han får den gamle vekslet til en ny og nogenlunde sammenlignelig en som ass man.. Som nævnt.
Hvorfor skulle AaB være interesserede i det? Han siger stop fordi hans krop ikke kan holde til at spille fodbold. Hvis han bliver på kontrakten, så skal han også leve op til egne forpligtelser med genoptræning, almindelig træning og på et tidspunkt kamptræning med henblik på at skulle spille professionelle kampe igen.

Han er ingenlunde ligeså meget værd som assistent som spiller der måske kunne spille nogle flere kampe på et tidspunkt. Hvis han har forventet bare tæt på det samme i løn, så forventer jeg at både Bælum, Inge og Cifuentes havde sagt tak for denne gang og nøjes med at annullere kontrakten
Fordi han får rigtig mange penge for at køre på kondicykel jf. kontrakten, og den kontrakt er et meget fornuftig forhandlingsudgangspunkt (eller hvad "leverage" nu hedder på dansk). Han står med alle kortene i forhandlingen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Fromthecradle » 1. aug 2021, 17:00

Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:55
jonas386 skrev:
1. aug 2021, 16:50
Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:43

Fordi han allerede var på kontrakt og kun går på pension hvis han får den gamle vekslet til en ny og nogenlunde sammenlignelig en som ass man.. Som nævnt.
Hvorfor skulle AaB være interesserede i det? Han siger stop fordi hans krop ikke kan holde til at spille fodbold. Hvis han bliver på kontrakten, så skal han også leve op til egne forpligtelser med genoptræning, almindelig træning og på et tidspunkt kamptræning med henblik på at skulle spille professionelle kampe igen.

Han er ingenlunde ligeså meget værd som assistent som spiller der måske kunne spille nogle flere kampe på et tidspunkt. Hvis han har forventet bare tæt på det samme i løn, så forventer jeg at både Bælum, Inge og Cifuentes havde sagt tak for denne gang og nøjes med at annullere kontrakten
Fordi han får rigtig mange penge for at køre på kondicykel jf. kontrakten, og den kontrakt er et meget fornuftig forhandlingsudgangspunkt (eller hvad "leverage" nu hedder på dansk). Han står med alle kortene i forhandlingen.
Det ved vi vel ikke rigtigt. Der kan dels være noget præstationsorienteret i den gamle kontrakt samt noget forsikringsmæssigt ift karrierestop.

Anyway må man jo et eller andet sted være glade for hinanden siden assistent bliver udgangen.
You pay for this?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10807
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af jonas386 » 1. aug 2021, 17:01

Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:55
jonas386 skrev:
1. aug 2021, 16:50
Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:43

Fordi han allerede var på kontrakt og kun går på pension hvis han får den gamle vekslet til en ny og nogenlunde sammenlignelig en som ass man.. Som nævnt.
Hvorfor skulle AaB være interesserede i det? Han siger stop fordi hans krop ikke kan holde til at spille fodbold. Hvis han bliver på kontrakten, så skal han også leve op til egne forpligtelser med genoptræning, almindelig træning og på et tidspunkt kamptræning med henblik på at skulle spille professionelle kampe igen.

Han er ingenlunde ligeså meget værd som assistent som spiller der måske kunne spille nogle flere kampe på et tidspunkt. Hvis han har forventet bare tæt på det samme i løn, så forventer jeg at både Bælum, Inge og Cifuentes havde sagt tak for denne gang og nøjes med at annullere kontrakten
Fordi han får rigtig mange penge for at køre på kondicykel jf. kontrakten, og den kontrakt er et meget fornuftig forhandlingsudgangspunkt (eller hvad "leverage" nu hedder på dansk). Han står med alle kortene i forhandlingen.
Men det får han jo ikke lov til for evigt. Man kan mig bekendt ikke bare melde sig skadet, og så vente et par år før kontrakten løber ud. Det er heller ikke Hiljemark der bestemmer hvad han skal træne eller hvordan
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af FlemmingG » 1. aug 2021, 17:02

Da vi hentede Cifuentes var det fremme at vi ikke var i stand til at honorere store trænerlønninger. Det var nævnt at de sidste cheftrænere alle lå omkring 1 million i årsløn, endda lidt lavere.
Jeg nægter at tro at AaB vil betale en assistenttræner mellem 2-3 millioner. En assistenttræner som ingen trænererfaring eller uddannelse har? Come on.
Hiljemark har fået den gamle kontrakt annulleret og fået en ny kontrakt som assistenttræner. Ellers ville vi ha landets suverænt dyreste assistenttræner ansat. Jeg står ved at han IKKE får mere Cifuentes

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Kunji » 1. aug 2021, 17:02

Hiljemark var en af de mest løntunge spillere i AaB-truppen, og der er tale om en betydelig lønnedgang i skiftet til at blive assistenttræner.

- Det siger sig selv. Oscar kom hertil som en topspiller, og han blev betalt derefter. Derfor har Oscar også måttet ofre meget, nu når han er overgået til en ny rolle, men vores forhandlinger med Oscar og hans agent har altid været fornuftige.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fret-meget

Så medmindre nogle vil påstå Inge lyver, så er Hiljemark gået betydeligt/markant/signifikant/meget, eller hvad end man har lyst til at kalde det, ned i løn.

Og så er det i øvrigt uendeligt ligegyldigt, medmindre man selvfølgelig får et kick af den slags diskussioner.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Kasper » 1. aug 2021, 17:02

Martino skrev:
1. aug 2021, 16:21
Kasper skrev:
1. aug 2021, 16:08
Martino skrev:
1. aug 2021, 15:59
baresi skrev:
1. aug 2021, 15:56
JonasK skrev:
1. aug 2021, 15:55
Pallesen og Fossum…. I guder de er faldet i niveau
fossum er da helt væk. og palle, jooo men har det nogensinde været sådan godt godt :-)
Problemet med Pallesen er at selv i Hobro har de en bedre wingback i Mathias Haarup - det siger jo alt om vores top 4 ambitioner. Fossum skal vi forsøge at skibbe videre.
Synes Prip og Granli var gode idag.
Så længe at Pallesen spiller 90 min. for AaB, så længe bør Marti og Inge stå til en fyreseddel. Det er under al kritik at han for det første spiller i AaB og for det andet starter inde hver eneste gang.
Hvis vi havde valgt at tonse lange baller kunne det måske være en idé at spille med ham, men spil langs jorden.... forhelvede altså.. Kom nu Hornevej!

Jeg er enig - vi har pt problemer på vores wingbacks. Det skal fikses! Her mener jeg bare det er sigende for vores niveau at en Haarup, er væsentlig bedre teknisk og i forsvarsspillet end Pallesen, og så kan han slå et indlæg. Altså hvad tænkte Gaarde på da han smed et millionbeløb til Viborg for at få ham.
Jeg kan gode leve med vores venstre wingback, Ahlmann virker ikke helt i gear, men er tryg ved at Børsting og Hannesbo slås om at være 2. valg. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men pengene skal bruges på en højre wingback pr. omgående! Vi er alt for nemme at læse, bolden ud til Pallesen og så kommer modstanderen i hårdt pres. Hvad skal de centrale midtbanespillere gøre, de kan ikke blotte deres område når han mister bolden 9/10 gange.

Det må være et af AaBs ringeste indkøb nogensinde, men det er endnu mere rystende at Bælum forlængede hans kontrakt eller at Marti starter med ham hver gang. Jeg er bekymret for hvad der foregår på Hornevej, når så dårlige beslutninger bliver taget.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Fromthecradle » 1. aug 2021, 17:04

bedstefar skrev:
1. aug 2021, 16:48
Godt indhop af Pedro. Håber det var MCs sidste starter, for hold nu op hvor mangler han meget. Højholt ikke meget bedre, men lidt nosser har knægten da. 3 point mod gf og vi har fået en god sæsonstart.
Enig i at det var en ringe præstation af Magnus, men der er jo tilsyneladende ikke nogen alternativer, der er bedre. Vores norske fænomen må til at præstere lidt bedre.
You pay for this?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Forza » 1. aug 2021, 17:05

Kunji skrev:
1. aug 2021, 17:02
Hiljemark var en af de mest løntunge spillere i AaB-truppen, og der er tale om en betydelig lønnedgang i skiftet til at blive assistenttræner.

- Det siger sig selv. Oscar kom hertil som en topspiller, og han blev betalt derefter. Derfor har Oscar også måttet ofre meget, nu når han er overgået til en ny rolle, men vores forhandlinger med Oscar og hans agent har altid været fornuftige.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fret-meget

Så medmindre nogle vil påstå Inge lyver, så er Hiljemark gået betydeligt/markant/signifikant/meget, eller hvad end man har lyst til at kalde det, ned i løn.

Og så er det i øvrigt uendeligt ligegyldigt, medmindre man selvfølgelig får et kick af den slags diskussioner.
Ja, opret dog en seperat tråd hvor i kan tæske dette emne til døde.

Topic: Pallesens udtalelser til Per Rishøj tyder på han er meget tilfreds med præstationen i dag. Jeg synes ikke helt jeg så den samme kamp som ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2586
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af troelsh » 1. aug 2021, 17:06

FlemmingG skrev:
1. aug 2021, 17:02
Da vi hentede Cifuentes var det fremme at vi ikke var i stand til at honorere store trænerlønninger. Det var nævnt at de sidste cheftrænere alle lå omkring 1 million i årsløn, endda lidt lavere.
Jeg nægter at tro at AaB vil betale en assistenttræner mellem 2-3 millioner. En assistenttræner som ingen trænererfaring eller uddannelse har? Come on.
Hiljemark har fået den gamle kontrakt annulleret og fået en ny kontrakt som assistenttræner. Ellers ville vi ha landets suverænt dyreste assistenttræner ansat. Jeg står ved at han IKKE får mere Cifuentes
“Hej Oscar
Du får godt nok knap fem millioner om året og det har du kontrakt på de næste to år, men nu hvor du er skadet er det så ikke ok du kun får 600.000-700.000 istedet for som assistent?”

Han kunne da bare sige rend og hop, hvis det er hvad i kan tilbyde vil jeg hellere sidde på en kondicykel de næste par år og genoptræne.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af bedstefar » 1. aug 2021, 17:10

Fromthecradle skrev:
1. aug 2021, 17:04
bedstefar skrev:
1. aug 2021, 16:48
Godt indhop af Pedro. Håber det var MCs sidste starter, for hold nu op hvor mangler han meget. Højholt ikke meget bedre, men lidt nosser har knægten da. 3 point mod gf og vi har fået en god sæsonstart.
Enig i at det var en ringe præstation af Magnus, men der er jo tilsyneladende ikke nogen alternativer, der er bedre. Vores norske fænomen må til at præstere lidt bedre.
Jo pedro, det fik vi set i dag. Håber Cifuentes har smidt ham foran i køen nu og MC ned til kakeeto.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2021, 17:22

Kunji skrev:
1. aug 2021, 17:02
Hiljemark var en af de mest løntunge spillere i AaB-truppen, og der er tale om en betydelig lønnedgang i skiftet til at blive assistenttræner.

- Det siger sig selv. Oscar kom hertil som en topspiller, og han blev betalt derefter. Derfor har Oscar også måttet ofre meget, nu når han er overgået til en ny rolle, men vores forhandlinger med Oscar og hans agent har altid været fornuftige.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fret-meget

Så medmindre nogle vil påstå Inge lyver, så er Hiljemark gået betydeligt/markant/signifikant/meget, eller hvad end man har lyst til at kalde det, ned i løn.

Og så er det i øvrigt uendeligt ligegyldigt, medmindre man selvfølgelig får et kick af den slags diskussioner.
Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil deltage. Personligt synes jeg det er interessant i forhold til hvor mange penge vi har bundet op på hvad.

Om "ofre meget" så stemmer overens med folks nok subjektive opfattelser af hvad "markant" i denne sammenhæng er jo enormt svært at sige. Men der er da spændvidde nok i begreberne til at man ikke behøver kalde Inge løgner. Men, hvis Hilje fik (lad os sige) 4 mio om året før, så tvivler jeg på han vil gå mere end en bette million ned at lønstigen over hele kontraktperioden (som så er blevet forlænget) , selvom det selvfølgelig også er en slags penge. Det nægter jeg at tro er i nærheden af Wurtz-niveau, og det gør ham vel til den bedst betalte ass man i superligaen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Mephisto2 » 1. aug 2021, 17:25

Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 17:22
Kunji skrev:
1. aug 2021, 17:02
Hiljemark var en af de mest løntunge spillere i AaB-truppen, og der er tale om en betydelig lønnedgang i skiftet til at blive assistenttræner.

- Det siger sig selv. Oscar kom hertil som en topspiller, og han blev betalt derefter. Derfor har Oscar også måttet ofre meget, nu når han er overgået til en ny rolle, men vores forhandlinger med Oscar og hans agent har altid været fornuftige.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... fret-meget

Så medmindre nogle vil påstå Inge lyver, så er Hiljemark gået betydeligt/markant/signifikant/meget, eller hvad end man har lyst til at kalde det, ned i løn.

Og så er det i øvrigt uendeligt ligegyldigt, medmindre man selvfølgelig får et kick af den slags diskussioner.
Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil deltage. Personligt synes jeg det er interessant i forhold til hvor mange penge vi har bundet op på hvad.

Om "ofre meget" så stemmer overens med folks nok subjektive opfattelser af hvad "markant" i denne sammenhæng er jo enormt svært at sige. Men der er da spændvidde nok i begreberne til at man ikke behøver kalde Inge løgner. Men, hvis Hilje fik (lad os sige) 4 mio om året før, så tvivler jeg på han vil gå mere end en bette million ned at lønstigen over hele kontraktperioden (som så er blevet forlænget) , selvom det selvfølgelig også er en slags penge. Det nægter jeg at tro er i nærheden af Wurtz-niveau, og det gør ham vel til den bedst betalte ass man i superligaen.
Hold så kæ’’ med den debat i denne tråd!!

I ødelægger Debatsiden for alle andre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2021, 17:28

jonas386 skrev:
1. aug 2021, 17:01
Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:55
jonas386 skrev:
1. aug 2021, 16:50
Buzz Killington skrev:
1. aug 2021, 16:43

Fordi han allerede var på kontrakt og kun går på pension hvis han får den gamle vekslet til en ny og nogenlunde sammenlignelig en som ass man.. Som nævnt.
Hvorfor skulle AaB være interesserede i det? Han siger stop fordi hans krop ikke kan holde til at spille fodbold. Hvis han bliver på kontrakten, så skal han også leve op til egne forpligtelser med genoptræning, almindelig træning og på et tidspunkt kamptræning med henblik på at skulle spille professionelle kampe igen.

Han er ingenlunde ligeså meget værd som assistent som spiller der måske kunne spille nogle flere kampe på et tidspunkt. Hvis han har forventet bare tæt på det samme i løn, så forventer jeg at både Bælum, Inge og Cifuentes havde sagt tak for denne gang og nøjes med at annullere kontrakten
Fordi han får rigtig mange penge for at køre på kondicykel jf. kontrakten, og den kontrakt er et meget fornuftig forhandlingsudgangspunkt (eller hvad "leverage" nu hedder på dansk). Han står med alle kortene i forhandlingen.
Men det får han jo ikke lov til for evigt. Man kan mig bekendt ikke bare melde sig skadet, og så vente et par år før kontrakten løber ud. Det er heller ikke Hiljemark der bestemmer hvad han skal træne eller hvordan
Jeg mente ikke bogstaveligt talt kondicykel. Jeg mente skånekost og genoptræning. Og det er vel læge og fys der bestemmer i samråd med spilleren.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Hovedet » 1. aug 2021, 17:30

Selvfølgelig får Hiljemark markant mindre i løn som assisterende assistenttræner end som spiller! Der kan da ikke sidde et forstandigt menneske og tro, at AaB forlænger en hundedyr og ubrugelig kontrakt og smider manden over i en sinicurelignende stilling. Hvis Cifuentes gik fra træner til kantinebestyrer i AaB, ville han også få mindre i løn.

Men nok om det: Jeg tror, mange overser, hvor jævnbyrdig Superligaen er. Det er ikke forbløffende, at vi spiller uafgjort ude mod både FCK og Silkeborg. Der har pt. kun været 2 favoritsejre i Superligaen, nemlig FCMs over AaB og Viborg. Og FCM kom bestemt ikke let til den sejr i går mod oprykkerne, der led deres første nederlag. efter at have slået FCN og spillet uafgjort mod Brøndby på udebane. Samme Brøndby er i øvrigt pt. bagud mod Vejle med et kvarter igen.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1672
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Debatjuntaen » 1. aug 2021, 17:31

Godt, folkens. Flyt debatten om Hiljemark over i anden tråd, hvis den skal tages videre.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14877
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Hanga » 1. aug 2021, 17:33

Hjemvendt fra endnu en skuffende AaB præstation :@

Det er en 50/50 kamp der vel retfærdigt ender uafgjort. Kunne være tippet begge veje med lidt skarphed og held. Det er trist at vi ikke rigtig formår at sætte et større tryg på et oprykkerhold. I 1. halvleg lider vi enormt meget af vores meget ringe præsterende midtbane, der kommer simpelthen nul og niks derinde fra. Magnus med en rigtig dårlig indsats og en fortjent udskiftning i pausen. En af de få lyspunkter i dag var Pedros indhop, det er det bedste vi har set fra ham længe. Pludseligt fik vi vundet nogle bolde derinde og fik lidt mere gang i spillet. Det hjalp bestemt også at Kusk kom ind, stor fejl at starte med ham ude. Vi er sku nød til at have vores eneste to kreative spillere (Kusk og Prip) på banen, når vi stiller med en midtbane, der har nul gram fodbold i sig.

Jeg forstår ikke hvorfor vi skal skifte så meget rundt som vi gør. Jeg er med på at taktisk fleksibilitet er mere anvendt i dag end tidligere, men jeg føler at vores mange skift handler mere om at vi ikke rigtig kan finde formlen. Sådan var det for Wieghorst, sådan var det for Friis, og sådan lader det også til at være for Cifuentes.

Der er pres på inden hjemmekampen mod AGF. Taberen af det opgør kan vist roligt begynde at snakke om krise.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
The Double
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. maj 2021, 11:19
Favoritspiller: Kasper Kusk

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af The Double » 1. aug 2021, 17:38

Det kan godt blive top 4 det bliver bare i NordicBet Liga det er et fantasiløst hold lige nu 👹
Kasper Kusk er Gud

Brugeravatar
The Double
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. maj 2021, 11:19
Favoritspiller: Kasper Kusk

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af The Double » 1. aug 2021, 17:45

Jeg kan ikke se på nogen som helst måde at den startopstilling kan få os i top 6 det er dårligt træner arbejde at stille så defensivt op 👹
Kasper Kusk er Gud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Silkeborg IF - AaB 01/08/21 klokken 14:00

Indlæg af Forza » 1. aug 2021, 17:57

Hanga skrev:
1. aug 2021, 17:33
Hjemvendt fra endnu en skuffende AaB præstation :@

Det er en 50/50 kamp der vel retfærdigt ender uafgjort. Kunne være tippet begge veje med lidt skarphed og held. Det er trist at vi ikke rigtig formår at sætte et større tryg på et oprykkerhold. I 1. halvleg lider vi enormt meget af vores meget ringe præsterende midtbane, der kommer simpelthen nul og niks derinde fra. Magnus med en rigtig dårlig indsats og en fortjent udskiftning i pausen. En af de få lyspunkter i dag var Pedros indhop, det er det bedste vi har set fra ham længe. Pludseligt fik vi vundet nogle bolde derinde og fik lidt mere gang i spillet. Det hjalp bestemt også at Kusk kom ind, stor fejl at starte med ham ude. Vi er sku nød til at have vores eneste to kreative spillere (Kusk og Prip) på banen, når vi stiller med en midtbane, der har nul gram fodbold i sig.

Jeg forstår ikke hvorfor vi skal skifte så meget rundt som vi gør. Jeg er med på at taktisk fleksibilitet er mere anvendt i dag end tidligere, men jeg føler at vores mange skift handler mere om at vi ikke rigtig kan finde formlen. Sådan var det for Wieghorst, sådan var det for Friis, og sådan lader det også til at være for Cifuentes.

Der er pres på inden hjemmekampen mod AGF. Taberen af det opgør kan vist roligt begynde at snakke om krise.
Jeg er meget enig. Jeg synes man hører rigtig positive ting om Cifuentes ude fra Hornevej, men der bliver godt nok skiftet meget rundt fra kamp til kamp.

En ny midtbanespiller med evner i spillet ville virkelig gøre en forskel for os. Det er tydeligt i dag hvor hæmmet vi er at midtbanen er vores største svaghed.

Dejligt at se Pedro præstere igen. Jeg håber han starter næste gang i stedet for MC. og Makaric viser også lidt af hans evner. Han ser stærk ud inde i feltet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar