AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Rams » 17. maj 2013, 10:15

Det undrede mig gevaldigt, at Kayke blev sendt på banen i går. Nogen der ved om Toft og Curth døjer med småskavanker, for ellers virker det da underligt at give Kayke, der snart er fortid spilletid fremfor Toft, der må formodes, at skulle en rolle omkring angriberpladserne næste sæson, hvis Helenius ryger.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Pastorius » 17. maj 2013, 10:18

Rams skrev:Det undrede mig gevaldigt, at Kayke blev sendt på banen i går. Nogen der ved om Toft og Curth døjer med småskavanker, for ellers virker det da underligt at give Kayke, der snart er fortid spilletid fremfor Toft, der må formodes, at skulle en rolle omkring angriberpladserne næste sæson, hvis Helenius ryger.
Det var vel for at holde SF og Hellenius i angrebet og få en ind der kan spille fløjen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Rams » 17. maj 2013, 10:28

Måske - men Curth har da også spillet på kanten et hav af gange tidligere
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Jonas K » 17. maj 2013, 10:50

Det var en forfærdelig gang ynk vi var vidne til igår, ærgeligt at spillerne åbenbart vælger at gå tidligt på ferie igen i år. Super præstation på tribunen antalsmæssigt, dagens "spiller" igår må være ham med megafonen og kernen omrking ham. For dælen jeg bliver imponeret gang på gang, tænkt at ofre så meget for at skabe den stemning vi andre "bare nyder"

Men ellers må posen godt nok rystes til sidste kamp! Vi må og skal have Ahlman tilbage på backen, hvor er Patricks hurtighed blevet af? Augu og Wurtz skal have midten, også vil jeg foretrække at Due, Wichman og Kusken får en pause, det har godt nok ikke været deres forår. Det går simpelthen for langsomt i øjeblikket. Det er næsten som i de gamle Rudbæk dage, vi dribler og dribler, men mangler godt nok modet til at hamre på kassen.

Jeg håber på:

Dalle - Nielsen - Kasper P - Ahlman
??? - Wurtz - Augu - Thomsen
Helenius - SF

Hvem kan vi sætte på den højre kant med speed og sult? Vi må og skal give Lynge en ordentlig afsked, og spillerne må for en gangs skyld slutte sæsonen med fight, gejst og vilje!
Martin P - ægte Aalborg

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af frederikshavneren » 17. maj 2013, 11:13

Elendig kamp i går, men heldigvis er sæsonen stadigvæk mere end godkendt hvis vi vinder på mandag. Det bliver imidlertid ikke nemmere af, at dommeren til mandagens kamp er ingen ringere end Mads K. Kristoffersen :S Når det er sagt så har han forhåbentlig opbrugt kvoten af udvisninger til os, samt dømte straffespark og offside mål til modstanderne!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Elscorpio » 17. maj 2013, 18:41

Mon ikke truppens reelle styrke blev vist igår???

Man sad og frygtede 4-0 længe. Føj for en elendig indsats igår fra spillerne og de fik ellers god opbakning ude fra lægterne

Det er tydeligt vi mangler gode 2-vejs spillere inde på den centrale midtbane og nogen der har rutinen(Augo kom ind alt for sent).

Vi mangler også en type mere som Kusk og Thomsen der tør udfordre når vores modstander spiller med 11 mand bag bolden. Det duer bare ikke at blive ved med at drible og trække ind på midten

Synes Lucas er stærkt savnet.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Rams » 17. maj 2013, 19:52

Oliver Thychosen. Jeg synes Gaarde skulle ringe til Mads Bro i Vejle og krejle lidt
In verbis simus faciles

Besvar