Randers - AaB 11. november 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Olly » 11. nov 2013, 12:42

doukas skrev:
Olly skrev:Det virker underligt omkring Christian Keller. Der er ikke nogen der omtaler han ikke er med(bold.dk-Randers FC hjemmeside), men de ligger meget vægt på at Jonas Borring har karentæne. Det vil da være værd at påpege at holdets normale anføre sidder ude med en skade. Men af truppen på Randers FC hjemmeside ser det godt nok ud til han ikke er med. Jeg vil godt nok gerne have helt bekræftet at han ikke er med.
Nu vil jeg ned og sætte 1.300 spir på en AaB sejr og så ellers kæmpe mig igennem de sidste 3,5 arbejdstimer inden jeg vil liste til Randers, og forhåbentlig være lidt rigere når jeg tager hjem :cool:
Randers FC fremhæver åbenbart ikke dem, der ikke er med pga. skader, idet hverken Fall eller Riise er nævnt heller

Nu håber jeg f*@£ing ikke du jinxer den ved at lægge penge på AaB!
Men på bold.dk fremhæver de Riise og Fall som skadet. Men intet omkring Keller. Det skulle sgu ikke undre mig han render og varmer op når vi kommer derned.
Det håber jeg godt nok ikke heller ikke jeg gør. Men det skal siges til mit forsvar at jeg har vundet lidt penge på AaB tidligere. :money: Hvis de taber lover jeg aldrig og spille på AaB. Eller det kommer af sig selv, det har jeg ikke råd til

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af doukas » 11. nov 2013, 13:19

Olly skrev:
doukas skrev:
Olly skrev:Det virker underligt omkring Christian Keller. Der er ikke nogen der omtaler han ikke er med(bold.dk-Randers FC hjemmeside), men de ligger meget vægt på at Jonas Borring har karentæne. Det vil da være værd at påpege at holdets normale anføre sidder ude med en skade. Men af truppen på Randers FC hjemmeside ser det godt nok ud til han ikke er med. Jeg vil godt nok gerne have helt bekræftet at han ikke er med.
Nu vil jeg ned og sætte 1.300 spir på en AaB sejr og så ellers kæmpe mig igennem de sidste 3,5 arbejdstimer inden jeg vil liste til Randers, og forhåbentlig være lidt rigere når jeg tager hjem :cool:
Randers FC fremhæver åbenbart ikke dem, der ikke er med pga. skader, idet hverken Fall eller Riise er nævnt heller

Nu håber jeg f*@£ing ikke du jinxer den ved at lægge penge på AaB!
Men på bold.dk fremhæver de Riise og Fall som skadet. Men intet omkring Keller. Det skulle sgu ikke undre mig han render og varmer op når vi kommer derned.
Det håber jeg godt nok ikke heller ikke jeg gør. Men det skal siges til mit forsvar at jeg har vundet lidt penge på AaB tidligere. :money: Hvis de taber lover jeg aldrig og spille på AaB. Eller det kommer af sig selv, det har jeg ikke råd til
Tror heldigvis det bare er bold.dk der ikke har gjort sit job godt nok
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Jesper Schmidt » 11. nov 2013, 13:21

doukas skrev:
Olly skrev:Det virker underligt omkring Christian Keller. Der er ikke nogen der omtaler han ikke er med(bold.dk-Randers FC hjemmeside), men de ligger meget vægt på at Jonas Borring har karentæne. Det vil da være værd at påpege at holdets normale anføre sidder ude med en skade. Men af truppen på Randers FC hjemmeside ser det godt nok ud til han ikke er med. Jeg vil godt nok gerne have helt bekræftet at han ikke er med.
Nu vil jeg ned og sætte 1.300 spir på en AaB sejr og så ellers kæmpe mig igennem de sidste 3,5 arbejdstimer inden jeg vil liste til Randers, og forhåbentlig være lidt rigere når jeg tager hjem :cool:
Randers FC fremhæver åbenbart ikke dem, der ikke er med pga. skader, idet hverken Fall eller Riise er nævnt heller

Nu håber jeg f*@£ing ikke du jinxer den ved at lægge penge på AaB!
Der er heldigvis sendt en voldsom jinx afsted fra hestefolden:

FENGER: SIKKER PÅ AT VI FÅR 3 POINT!

http://www.randersfc.dk/index.php?side=7985" onclick="window.open(this.href);return false;

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Olly » 11. nov 2013, 13:31

doukas skrev:
Olly skrev:
doukas skrev:
Olly skrev:Det virker underligt omkring Christian Keller. Der er ikke nogen der omtaler han ikke er med(bold.dk-Randers FC hjemmeside), men de ligger meget vægt på at Jonas Borring har karentæne. Det vil da være værd at påpege at holdets normale anføre sidder ude med en skade. Men af truppen på Randers FC hjemmeside ser det godt nok ud til han ikke er med. Jeg vil godt nok gerne have helt bekræftet at han ikke er med.
Nu vil jeg ned og sætte 1.300 spir på en AaB sejr og så ellers kæmpe mig igennem de sidste 3,5 arbejdstimer inden jeg vil liste til Randers, og forhåbentlig være lidt rigere når jeg tager hjem :cool:
Randers FC fremhæver åbenbart ikke dem, der ikke er med pga. skader, idet hverken Fall eller Riise er nævnt heller

Nu håber jeg f*@£ing ikke du jinxer den ved at lægge penge på AaB!
Men på bold.dk fremhæver de Riise og Fall som skadet. Men intet omkring Keller. Det skulle sgu ikke undre mig han render og varmer op når vi kommer derned.
Det håber jeg godt nok ikke heller ikke jeg gør. Men det skal siges til mit forsvar at jeg har vundet lidt penge på AaB tidligere. :money: Hvis de taber lover jeg aldrig og spille på AaB. Eller det kommer af sig selv, det har jeg ikke råd til
Tror heldigvis det bare er bold.dk der ikke har gjort sit job godt nok
Det vil være at foretrække

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af frederikshavneren » 11. nov 2013, 13:34

Jeg har dårlige fornemmelser vedr. kampen. Vi er nu nået til det stadie af efterårssæsonen hvor AaB ofte har det svært. Banerne er præget af efteråret og er blevet tunge og de seneste dages massive regnvejr har næppe gjort det bedre. Vejrudsigten for i aften varsler regn og kraftig blæst, hvilket sikkert passer det fysisk prægede Randers hold glimrende.
Græsset på Brøndby Stadion lignede i går aftes en pløjemark efterhånden som kampen skred frem, og hvis banen i Randers er i samme stand så får vi det svært. Derudover har vi været ganske svage på udebane hidtil. 6 point i de hidtidige 6 udekampe er bestemt ikke imponerende.

Det bliver afgørende at få kampen spillet på vores præmisser. Får vi gang i spillet og fastholder bolden så ser jeg gode muligheder, men den seneste kamp i Randers viste også med al tydelighed, at vi risikerer at blive mast fysisk hvis kampen bliver spillet på Randers´ præmisser.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af MrBangDK » 11. nov 2013, 13:45

frederikshavneren skrev:Jeg har dårlige fornemmelser vedr. kampen. Vi er nu nået til det stadie af efterårssæsonen hvor AaB ofte har det svært. Banerne er præget af efteråret og er blevet tunge og de seneste dages massive regnvejr har næppe gjort det bedre. Vejrudsigten for i aften varsler regn og kraftig blæst, hvilket sikkert passer det fysisk prægede Randers hold glimrende.
Græsset på Brøndby Stadion lignede i går aftes en pløjemark efterhånden som kampen skred frem, og hvis banen i Randers er i samme stand så får vi det svært. Derudover har vi været ganske svage på udebane hidtil. 6 point i de hidtidige 6 udekampe er bestemt ikke imponerende.

Det bliver afgørende at få kampen spillet på vores præmisser. Får vi gang i spillet og fastholder bolden så ser jeg gode muligheder, men den seneste kamp i Randers viste også med al tydelighed, at vi risikerer at blive mast fysisk hvis kampen bliver spillet på Randers´ præmisser.
Du har jo notorisk dårlige fornemmelser for AaB's kampe... :)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Kasper » 11. nov 2013, 13:45

Rolig nu frederikshavneren. Du har bange anelser før alle kampe, de røde kører den sikkert hjem i dag!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af frederikshavneren » 11. nov 2013, 13:48

Kasper skrev:Rolig nu frederikshavneren. Du har bange anelser før alle kampe, de røde kører den sikkert hjem i dag!
Håber virkelig at du har ret. Ja jeg skal være den første til at indrømme at jeg er nervøs forud for mange af kampene. Derudover er jeg også ualmindelig dårlig til at forudse resultaterne, så når jeg nu frygter at vi taber aftenens kamp så betyder det forhåbentlig at vi vinder ;)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7885
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Forza » 11. nov 2013, 15:26

Kasper skrev:Rolig nu frederikshavneren. Du har bange anelser før alle kampe, de røde kører den sikkert hjem i dag!
Jinx! :@

Håber du får ret! ville virkelig være vigtigt at følge med indavls-bønderne nu når de vandt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Freddie » 11. nov 2013, 15:36

Mikkel Andersen, Johnny Thomsen, Mads Agesen, Elmar Bjarnason, Lorenzo Davids, Ronnie Schwartz, Mads Fenger, Chris Sørensen, Jonas Kamper, Edgar Babayan, Martin Svensson, Alexander Fischer, Jacob Dehn Andersen, Viktor Lundberg, Peter Friis Jensen, Adama Tamboura, Nicolai Poulsen, Nicolai Brock-Madsen

Her er hestetruppen til aftenens kamp, sakset fra bold.dk. Ingen Keller
Olly skrev:Det virker underligt omkring Christian Keller. Der er ikke nogen der omtaler han ikke er med(bold.dk-Randers FC hjemmeside), men de ligger meget vægt på at Jonas Borring har karentæne. Det vil da være værd at påpege at holdets normale anføre sidder ude med en skade. Men af truppen på Randers FC hjemmeside ser det godt nok ud til han ikke er med. Jeg vil godt nok gerne have helt bekræftet at han ikke er med.
Nu vil jeg ned og sætte 1.300 spir på en AaB sejr og så ellers kæmpe mig igennem de sidste 3,5 arbejdstimer inden jeg vil liste til Randers, og forhåbentlig være lidt rigere når jeg tager hjem :cool:

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Elscorpio » 11. nov 2013, 15:47

3 point i aften og vi har skabt et mini hul ned til det store midterfelt

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af NIN » 11. nov 2013, 15:57

Ja, ja. Jeg ved et godt. "Lad være med at læse det lort. Jeg har ikke set eller besøgt deres hjemmeside i tre år" osv. ALLIGEVEL kan det bringe mit pis i kog, at eksponenten for landets bedste fodboldrække ikke har en eneste linje om aftens opgør i ligaen. Der i mod har man en nyhed kl. 15.19 som hedder: Pourié sikrede FCK-reserver uafgjort mod Brøndby. Jeg kaster op. Ikke sådan i overført betydning, men rent fysisk.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af frederikshavneren » 11. nov 2013, 17:41

Startopstillingen er med the usual suspects:

Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Risgård - Thomsen
RJ - AK

:aabfan:

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af limey » 11. nov 2013, 17:44

Kampen der bare ikke må tabes!

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Bundgaard » 11. nov 2013, 17:56

er der ikke et klog menneske herinde der ved om man kan se kampen på stream på pcen, sidder uden for lov og ret med ingen tv
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10780
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af jonas386 » 11. nov 2013, 17:58

Du har fået en pb med link.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af andreasaab89 » 11. nov 2013, 18:37

Randers midtbane er uden Kamper, Borring og Keller idag

Det skal vi altså udnytte !
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af Martino » 11. nov 2013, 19:02

Hej Jonas. Kan jeg få et link også. Jeg er i Kbh uden min pc hvor mine links til de gode streamsider ligger.
Jeg savner Winsnes

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af jayC » 11. nov 2013, 19:03

jonas386 skrev:Du har fået en pb med link.
Kan du sende link til mig også? :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10780
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Randers - AaB 11. november 2013

Indlæg af jonas386 » 11. nov 2013, 19:05

I har alle fået en pb :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar