Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. mar 2014, 12:02

thomasjn skrev:Hvordan skal vi score mål hvis Curth starter. Er enig med nogle af jer andre, lad os prøve 4-3-3/4-5-1. Magter ikke at se Curth fejle og høvle store målchancer ud af stadion for gud ved hvilken gang i løbet af de sidste 5-6 år.
Jeg synes det er en skide god idé at lave om på spilsystemet for første gang i årevis, for at du kan slippe for at se på Curth. Det virker jo nemlig overhovedet ikke, og vi spiller elendig fodbold.

Hvad vil du gøre når Curth er fortid i AaB til sommer? Kan der så evt. laves en eller anden form for aftale, så du ikke nævner ham i mindst hvert andet indlæg?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Forza » 27. mar 2014, 13:02

Bliver spændende at se om den forholdsvist snævre trup kan bære at spille 3 kampe på en uge og stadig præstere.

ift. diskussion ovenfor ser jeg Curth som en bedre angriber end SF. Jeg mener ikke SF har nogle decideret kvaliteter og anser ham som værende LANGT fra truppen. Curth kan trods alt godt holde lidt på bolden og spille den af til holdkammeraterne, så selvom han er den dårligste afslutter i truppen udover Augu så ser jeg klart ham som den bedste ift. SF.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 27. mar 2014, 13:59

Forza skrev:Bliver spændende at se om den forholdsvist snævre trup kan bære at spille 3 kampe på en uge og stadig præstere.

ift. diskussion ovenfor ser jeg Curth som en bedre angriber end SF. Jeg mener ikke SF har nogle decideret kvaliteter og anser ham som værende LANGT fra truppen. Curth kan trods alt godt holde lidt på bolden og spille den af til holdkammeraterne, så selvom han er den dårligste afslutter i truppen udover Augu så ser jeg klart ham som den bedste ift. SF.
Da vi ofte spiller i stimer hvor vi enten ikke kan vinde eller tabe, så håber jeg godt nok ikke at søndagens nederlag i Haderslev varsler starten på en negativ stime. Så galt tror jeg ikke at det går da nederlaget mere var et resultat af tilfældigheder og enorm uskarphed, men historisk har vi det med at spille i stimer. Derudover rummer holdet så stor kvalitet (minus defensiven) at vi hurtigt nok skal komme tilbage på sporet.

Vi går et hårdt kampprogram i møde og jeg kan også godt være nervøs for om truppen kan præstere både i pokalen og i Superligaen, men det er jo også derfor at det vil være fornuftigt at spare et par nøgle spillere i aften (bl.a. Jönsson og Risgård). Kusk og Thomsen starter sikkert inde, men ideelt set vil det være godt at spare dem. Jeg tror ikke at det har den store betydning hvis vi sparer nogle spillere i aften, det gør Horsens sikkert også. For Horsens er pokalturneringen mere eller mindre ligegyldig, det er udelukkende oprykning til Superligaen der tæller for deres vedkommende. Jeg kender nogle stykker i Horsens og de håber at Horsens bliver lammetævet i aften, da de så kan sende et reservehold til returkampen og dermed udelukkende rette fokus på 1. division.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 27. mar 2014, 15:09

frederikshavneren skrev:
Forza skrev:Bliver spændende at se om den forholdsvist snævre trup kan bære at spille 3 kampe på en uge og stadig præstere.

ift. diskussion ovenfor ser jeg Curth som en bedre angriber end SF. Jeg mener ikke SF har nogle decideret kvaliteter og anser ham som værende LANGT fra truppen. Curth kan trods alt godt holde lidt på bolden og spille den af til holdkammeraterne, så selvom han er den dårligste afslutter i truppen udover Augu så ser jeg klart ham som den bedste ift. SF.
Da vi ofte spiller i stimer hvor vi enten ikke kan vinde eller tabe, så håber jeg godt nok ikke at søndagens nederlag i Haderslev varsler starten på en negativ stime. Så galt tror jeg ikke at det går da nederlaget mere var et resultat af tilfældigheder og enorm uskarphed, men historisk har vi det med at spille i stimer. Derudover rummer holdet så stor kvalitet (minus defensiven) at vi hurtigt nok skal komme tilbage på sporet.

Vi går et hårdt kampprogram i møde og jeg kan også godt være nervøs for om truppen kan præstere både i pokalen og i Superligaen, men det er jo også derfor at det vil være fornuftigt at spare et par nøgle spillere i aften (bl.a. Jönsson og Risgård). Kusk og Thomsen starter sikkert inde, men ideelt set vil det være godt at spare dem. Jeg tror ikke at det har den store betydning hvis vi sparer nogle spillere i aften, det gør Horsens sikkert også. For Horsens er pokalturneringen mere eller mindre ligegyldig, det er udelukkende oprykning til Superligaen der tæller for deres vedkommende. Jeg kender nogle stykker i Horsens og de håber at Horsens bliver lammetævet i aften, da de så kan sende et reservehold til returkampen og dermed udelukkende rette fokus på 1. division.
Hele den snak om stimer er graensende til overtro. Hvis der er stimer i fodbold er det naesten udelukkende fordi et eller andet paa holdet har aendret sig. Hertil kan man saa spoerge: har vi centrale spillere ude med skader? Har vi uro i truppen? Har vi for nyligt moedt hold over vores eget niveau? Har traeneren valgt forkert taktik? Er spillerne ikke i form? Andet? Hvis intet har aendret sig, er der ingen grund til at tro at spillet paa banen vaere anderledes end det plejer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7909
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Forza » 27. mar 2014, 16:06

MHJ skrev:
frederikshavneren skrev:
Forza skrev:Bliver spændende at se om den forholdsvist snævre trup kan bære at spille 3 kampe på en uge og stadig præstere.

ift. diskussion ovenfor ser jeg Curth som en bedre angriber end SF. Jeg mener ikke SF har nogle decideret kvaliteter og anser ham som værende LANGT fra truppen. Curth kan trods alt godt holde lidt på bolden og spille den af til holdkammeraterne, så selvom han er den dårligste afslutter i truppen udover Augu så ser jeg klart ham som den bedste ift. SF.
Da vi ofte spiller i stimer hvor vi enten ikke kan vinde eller tabe, så håber jeg godt nok ikke at søndagens nederlag i Haderslev varsler starten på en negativ stime. Så galt tror jeg ikke at det går da nederlaget mere var et resultat af tilfældigheder og enorm uskarphed, men historisk har vi det med at spille i stimer. Derudover rummer holdet så stor kvalitet (minus defensiven) at vi hurtigt nok skal komme tilbage på sporet.

Vi går et hårdt kampprogram i møde og jeg kan også godt være nervøs for om truppen kan præstere både i pokalen og i Superligaen, men det er jo også derfor at det vil være fornuftigt at spare et par nøgle spillere i aften (bl.a. Jönsson og Risgård). Kusk og Thomsen starter sikkert inde, men ideelt set vil det være godt at spare dem. Jeg tror ikke at det har den store betydning hvis vi sparer nogle spillere i aften, det gør Horsens sikkert også. For Horsens er pokalturneringen mere eller mindre ligegyldig, det er udelukkende oprykning til Superligaen der tæller for deres vedkommende. Jeg kender nogle stykker i Horsens og de håber at Horsens bliver lammetævet i aften, da de så kan sende et reservehold til returkampen og dermed udelukkende rette fokus på 1. division.
Hele den snak om stimer er graensende til overtro. Hvis der er stimer i fodbold er det naesten udelukkende fordi et eller andet paa holdet har aendret sig. Hertil kan man saa spoerge: har vi centrale spillere ude med skader? Har vi uro i truppen? Har vi for nyligt moedt hold over vores eget niveau? Har traeneren valgt forkert taktik? Er spillerne ikke i form? Andet? Hvis intet har aendret sig, er der ingen grund til at tro at spillet paa banen vaere anderledes end det plejer.
Der er jeg nu lidt uenig. Det svarer til at argumentere med at der ikke er hjemmebane fordele da det blot er en græsplæne med 11 modstandere uanset hvor man spiller.

Der er nogle afgørende faktorer som spiller ind, såsom selvtillid, denne kan svækkes efter nederlag. Ligeledes kan frygten for at man fejler igen også spille ind hvis man har en lignende oplevelse frit i erindringen fra sidste kamp man spillede.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 27. mar 2014, 16:22

Forza skrev:
MHJ skrev:
frederikshavneren skrev:
Forza skrev:Bliver spændende at se om den forholdsvist snævre trup kan bære at spille 3 kampe på en uge og stadig præstere.

ift. diskussion ovenfor ser jeg Curth som en bedre angriber end SF. Jeg mener ikke SF har nogle decideret kvaliteter og anser ham som værende LANGT fra truppen. Curth kan trods alt godt holde lidt på bolden og spille den af til holdkammeraterne, så selvom han er den dårligste afslutter i truppen udover Augu så ser jeg klart ham som den bedste ift. SF.
Da vi ofte spiller i stimer hvor vi enten ikke kan vinde eller tabe, så håber jeg godt nok ikke at søndagens nederlag i Haderslev varsler starten på en negativ stime. Så galt tror jeg ikke at det går da nederlaget mere var et resultat af tilfældigheder og enorm uskarphed, men historisk har vi det med at spille i stimer. Derudover rummer holdet så stor kvalitet (minus defensiven) at vi hurtigt nok skal komme tilbage på sporet.

Vi går et hårdt kampprogram i møde og jeg kan også godt være nervøs for om truppen kan præstere både i pokalen og i Superligaen, men det er jo også derfor at det vil være fornuftigt at spare et par nøgle spillere i aften (bl.a. Jönsson og Risgård). Kusk og Thomsen starter sikkert inde, men ideelt set vil det være godt at spare dem. Jeg tror ikke at det har den store betydning hvis vi sparer nogle spillere i aften, det gør Horsens sikkert også. For Horsens er pokalturneringen mere eller mindre ligegyldig, det er udelukkende oprykning til Superligaen der tæller for deres vedkommende. Jeg kender nogle stykker i Horsens og de håber at Horsens bliver lammetævet i aften, da de så kan sende et reservehold til returkampen og dermed udelukkende rette fokus på 1. division.
Hele den snak om stimer er graensende til overtro. Hvis der er stimer i fodbold er det naesten udelukkende fordi et eller andet paa holdet har aendret sig. Hertil kan man saa spoerge: har vi centrale spillere ude med skader? Har vi uro i truppen? Har vi for nyligt moedt hold over vores eget niveau? Har traeneren valgt forkert taktik? Er spillerne ikke i form? Andet? Hvis intet har aendret sig, er der ingen grund til at tro at spillet paa banen vaere anderledes end det plejer.
Der er jeg nu lidt uenig. Det svarer til at argumentere med at der ikke er hjemmebane fordele da det blot er en græsplæne med 11 modstandere uanset hvor man spiller.

Der er nogle afgørende faktorer som spiller ind, såsom selvtillid, denne kan svækkes efter nederlag. frygten for at man fejler igen kan spille ind hvis man har en lignende oplevelse frit i erindringen fra sidste kamp man spillede.
Hvis jeg skal vaere endnu mere kontroversiel, saa mener jeg ogsaa at selvtillid er ganske overvurderet i sport. Jovist, det har en lille indflydelse, men oftest har man lav selvtillid netop fordi man spiller daarligt. Jovist, hvis lille Ivan fra Hjoerring pludselig bliver sat paa banen mod Galatasaray i Istanbul, saa bliver han nok lidt shaky, som enhver nok ville blive hvis andre raaber efter en. Men med hensyn til stimer, er der evidens for at det mere at goere med at mennesker absolut vil tillaegge moenstre betydning, end at der er noget specielt ved selv moenstrene.

F.eks: http://blogs.telegraph.co.uk/news/tomch ... in-sports/ eller http://en.wikipedia.org/wiki/Hot-hand_fallacy

Anyway, ikke mere OT fra mig.

edit: havde fucket referencerne up.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af JFL » 27. mar 2014, 17:08

Danni skrev:
thomasjn skrev:Hvordan skal vi score mål hvis Curth starter. Er enig med nogle af jer andre, lad os prøve 4-3-3/4-5-1. Magter ikke at se Curth fejle og høvle store målchancer ud af stadion for gud ved hvilken gang i løbet af de sidste 5-6 år.
Mener du, at hvis Curth er på banen, så er han så dårlig, at samtlige 11 AaB-spillere så ikke kan score? Manden har lavet 51 mål i 221 superligakampe. Langtfra alle med fuld spilletid. Jeg synes heller ikke, at han er vores bedste angriber, men alternativerne er heller ikke de bedste. Personligt ser jeg Curth som en bedre afslutter end Søren Frederiksen.
Curth hjemsøger AaB med sine tidligere meritter som af en eller anden grund gør, at folk tror, at han kan noget i dag, som han gang på gang får lov at vise, at han ikke kan.

Holde i bolden? Jamen, det gør han jo ikke. Det er bare noget man siger, fordi man har en forestilling om, at det burde han kunne. Men empirisk set, så sker det jo aldrig. - og det er ikke AaBs spillestil under alle omstændigheder.

Bedre afslutter end SF? What? Vi taler selvfølgelig om Superligaens to dårligst afsluttende angribere, men det er alligevel en hån mod elendige SF at mene, at sørgelige Curth er en bedre afslutter.

Curths tilstedeværelse i klubben gør, på baggrund af hans tidligere meritter, at han konstant er på nippet til spilletid. Forestil jer, at han ikke var i klubben. Så havde Kent aldrig skiftet Spalvis ud mod SE (uagtet hans "træthed" den kamp) og knægten havde med garanti scoret et mål mere. Curths tilstedeværelse i klubben koster point på kontoen.

Jeg skriver stort set aldrig på debatten mere, men jeg føler en forpligtelse til at modgå enhver påstand om, at Curth faktisk er en OK angriber stadigvæk. For det er han ikke. Og bliver det aldrig for AaB igen. Lad nu alle andre komme foran Curth i køen om spilletid. Lad nu den kontrakt løbe så hurtigt og smertefrit ud som muligt.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af le Cid » 27. mar 2014, 18:26

With friends like these - who needs ennemies?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

seamann

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af seamann » 27. mar 2014, 18:32

JFL skrev:
Danni skrev:
thomasjn skrev:Hvordan skal vi score mål hvis Curth starter. Er enig med nogle af jer andre, lad os prøve 4-3-3/4-5-1. Magter ikke at se Curth fejle og høvle store målchancer ud af stadion for gud ved hvilken gang i løbet af de sidste 5-6 år.
Mener du, at hvis Curth er på banen, så er han så dårlig, at samtlige 11 AaB-spillere så ikke kan score? Manden har lavet 51 mål i 221 superligakampe. Langtfra alle med fuld spilletid. Jeg synes heller ikke, at han er vores bedste angriber, men alternativerne er heller ikke de bedste. Personligt ser jeg Curth som en bedre afslutter end Søren Frederiksen.
Curth hjemsøger AaB med sine tidligere meritter som af en eller anden grund gør, at folk tror, at han kan noget i dag, som han gang på gang får lov at vise, at han ikke kan.

Holde i bolden? Jamen, det gør han jo ikke. Det er bare noget man siger, fordi man har en forestilling om, at det burde han kunne. Men empirisk set, så sker det jo aldrig. - og det er ikke AaBs spillestil under alle omstændigheder.

Bedre afslutter end SF? What? Vi taler selvfølgelig om Superligaens to dårligst afsluttende angribere, men det er alligevel en hån mod elendige SF at mene, at sørgelige Curth er en bedre afslutter.

Curths tilstedeværelse i klubben gør, på baggrund af hans tidligere meritter, at han konstant er på nippet til spilletid. Forestil jer, at han ikke var i klubben. Så havde Kent aldrig skiftet Spalvis ud mod SE (uagtet hans "træthed" den kamp) og knægten havde med garanti scoret et mål mere. Curths tilstedeværelse i klubben koster point på kontoen.

Jeg skriver stort set aldrig på debatten mere, men jeg føler en forpligtelse til at modgå enhver påstand om, at Curth faktisk er en OK angriber stadigvæk. For det er han ikke. Og bliver det aldrig for AaB igen. Lad nu alle andre komme foran Curth i køen om spilletid. Lad nu den kontrakt løbe så hurtigt og smertefrit ud som muligt.
Men ikke desto mindre var det "den elendige" og "den sørgelige" der scorede målene i sidste sejr over FCK.

Dit indlæg er grotesk.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af RØDESVIN » 27. mar 2014, 18:38

Nogen der ved hvilken kanal der viser kampen ?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Buzz Killington » 27. mar 2014, 18:47

RØDESVIN skrev:Nogen der ved hvilken kanal der viser kampen ?
http://www.bold.dk/tv/
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af frederikshavneren » 27. mar 2014, 18:52

Bekræftet startopstilling:

Larsen
Patrick - K.Pedersen - KEP - Ahlmann
Kusk - Augu - Risgård - Thomsen
Due
Spalvis

:aabfan:

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af RØDESVIN » 27. mar 2014, 18:58

MHJ skrev:
RØDESVIN skrev:Nogen der ved hvilken kanal der viser kampen ?
http://www.bold.dk/tv/
:thumbsup: Takker

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. mar 2014, 19:08

Kusk som hængende angriber. Spændende.

Håber Augo viser hvad han står for. Sparres Thelander væk? Thelander gjorde det trods alt godt med Kasper P. da de spillede sidst. Nuvel.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 27. mar 2014, 19:26

Spændende at Kasper P får chancen
Er lidt bange for at det rammer Thelanders selvtillid at blive bænket ovenpå den dårlige indsats i Haderslev.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 27. mar 2014, 19:27

Og fedt som Spalvis har slået sig fast alene på toppen idag.
Men Jönnson og AK ude har han nu helt klart distanceret Curth, Toft og SF.

Iøvrigt har vi 6 angribere pt. Curth og Jönsson er nok væk til sommer men er Spalvis, Ak, Toft og SF nok til næste sæson eller bør der skiftes ud der.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 27. mar 2014, 19:32

Og de 30 minutters optakt der er sat af skal så bruges til at snakke om FCKs kamp igår :)
Elsker tv3+ :D
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af Freddie » 27. mar 2014, 19:34

Jeg vil da mene, at Kasper P er det naturlige valg til vores spillestil. Han spiller en brandkamp i dag, håber jeg, og så er der pludselig langt til spilletid for stakkels Thelander.
andreasaab89 skrev:Spændende at Kasper P får chancen
Er lidt bange for at det rammer Thelanders selvtillid at blive bænket ovenpå den dårlige indsats i Haderslev.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 2014

Indlæg af andreasaab89 » 27. mar 2014, 19:34

Freddie skrev:Jeg vil da mene, at Kasper P er det naturlige valg til vores spillestil. Han spiller en brandkamp i dag, håber jeg, og så er der pludselig langt til spilletid for stakkels Thelander.
andreasaab89 skrev:Spændende at Kasper P får chancen
Er lidt bange for at det rammer Thelanders selvtillid at blive bænket ovenpå den dårlige indsats i Haderslev.
jeg er heller ikke så nervøs ved ham. Syntes han har virket til at have en meget god placeringsevne og forudseenhed når han har spillet.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: Kamptråd: AC Horsens - AaB, torsdag d. 27. marts 201

Indlæg af BoomZ0R » 27. mar 2014, 19:42

andreasaab89 skrev:Og de 30 minutters optakt der er sat af skal så bruges til at snakke om FCKs kamp igår :)
Elsker tv3+ :D
Vist kun de første 10 minutter.

Besvar