Champions League kvalifikation

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af frederikshavneren » 20. maj 2014, 15:14

Søgaard skrev:
MrBangDK skrev:
Lindmark skrev:Okay, det er alligevel en hel del potentielle såvel som reelle slanter, allerede inden gruppespillet. Det gør det så bare ultrameget endnu vigtigere at komme igennem den første kvalrunde, således at vi som minimum er sikret en trøsteprømie på nogle millioner euro + adgang til EL-gruppespil...
Euro League gruppespil giver vel I omegnen af 40-50mill? Det er jo også en slat for en klub som vores :)
Nu skal vi huske, at det ikke er penge lige i lommen (udgifter til bonusser, transport, you name it...). Tror også 40-50 mill. er lige i overkanten, jf. ovenstående besked - så ligner det mere 25 mill i grundsum inkl. TV.

/Søgaard
Nu er det svært at stille sort/hvidt op, men selvfølgelig er der penge i europæisk bold hvis man når til gruppespillet, men det skal også med i betragtning at europæisk succes kan koste økonomisk på den hjemlige scene i form af dårligere suppe resultater (færre entré og tv indtægter).

Bort fra EL diskussionen, vi har CL kval at se frem til :aabfan:

Jeg tror sgu at vi trækker Celtic i kvalen. Så får de tøsefornærmede skotter mulighed for revanche, men vi vil sikkert have en fin chance mod skotterne, som er hårdt ramt af den skotske ligas deroute (bl.a. pga. Rangers´ økonomiske nedsmeltning).

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af frederikshavneren » 29. maj 2014, 09:08

AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis det forudsættes, at de seedede hold alle vinder i 2. kval-runde til CL, vil vi i 3. runde kunne møde følgende hold:

Red Bull Salzburg, Østrig
Steaua Bukarest, Rumænien
Celtic, Skotland
BATE Borisov, Hviderusland
Sparta Prag, Tjekkiet
Dinamo Zagreb, Kroatien
Ludogorets Razgrad, Bulgarien
Maccabi Tel-Aviv, Israel
Sheriff Tiraspol, Moldova
NK Maribor, Slovenien
Hvis de seedede hold klarer sig videre fra 2. kvalrunde venter der en svær modstander blandt ovenstående hold. Jeg kender bestemt ikke alle holdenes niveau, men på papiret vil jeg nok foretrække at møde Dinamo Zagreb. Kroatisk ffodbold er et stykke fra fordums styrke.

Tiraspol og Maribor lyder ikke så slemt, men jeg aner ikke hvor gode eller dårlige disse hold er. Jeg husker imidlertid stadigvæk at slovenske Gorica for en del år siden udraderede FCK i Parken.

Brugeravatar
Dissing
1. div
1. div
Indlæg: 402
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Dissing » 29. maj 2014, 12:33

frederikshavneren skrev:Tiraspol og Maribor lyder ikke så slemt, men jeg aner ikke hvor gode eller dårlige disse hold er. Jeg husker imidlertid stadigvæk at slovenske Gorica for en del år siden udraderede FCK i Parken.
Maribor har været i EL gruppespil 3 gange i træk.
Senest blev de nr. 2 i en gruppe med Kazan (Rusland), Waregem og Wigan. Og i den efterfølgende 16-dels finale tabte de sammenlagt 3-4 til Sevilla - ret tæt mod et godt spansk hold.
Tiraspol er det store hold i Moldova, og deres seneste europæiske bedrifter fra 2009-2011 inkluderer sejre over Twente og Dynamo Kiev, samt uafgjort mod Steaua Bukarest og AZ Alkmaar - men har tabt til Basel og Fenerbache.

Altså umiddelbart hold der kan drille.

Husk dog at AaB har slået Deportivo, Gent, Manchester City, Celtic og Sampdoria - og spillet uafgjort mod Man.United.
Men i nyere tid kan AaB ude i Europa mest "prale" af at have tabt til Dila Gori...
Hvad kom først, hønen eller ægget ?? - Det gjorde hanen.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Søgaard » 29. maj 2014, 15:50

frederikshavneren skrev:
Søgaard skrev:
Nu skal vi huske, at det ikke er penge lige i lommen (udgifter til bonusser, transport, you name it...). Tror også 40-50 mill. er lige i overkanten, jf. ovenstående besked - så ligner det mere 25 mill i grundsum inkl. TV.

/Søgaard
Nu er det svært at stille sort/hvidt op, men selvfølgelig er der penge i europæisk bold hvis man når til gruppespillet, men det skal også med i betragtning at europæisk succes kan koste økonomisk på den hjemlige scene i form af dårligere suppe resultater (færre entré og tv indtægter).

Bort fra EL diskussionen, vi har CL kval at se frem til :aabfan: ......
Helt sikkert, det var såmænd også min pointe. EL giver os ikke nogen fantastisk økonomi. Bevares, det pynter da, og man kan måske få solgt nogle spillere på det til lidt bedre priser, som Esbjerg. De har nok fået det optimale ud af EL for et dansk hold.

Yes, vi skal se frem mod CL-kval, det bliver vildt uanset hvem vi trækker. Krydser fingre for en realistisk away-modstander, så man kan komme på en lille udetur. Når jeg kigger på listen over modstandere, er der ikke rigtig nogen jeg foretrækker frem for andre, for drengene skal spille op til deres bedste uanset hvem det er vi trækker, hvis vi skal videre. Selv Salzburg, det ville være en fin away og så er de heller ikke mere skræmmende - mon ikke Peter Ankersen vil smide en i eget net for os, igen. De vil komme frem på banen og det passer fint til vores spillestil.

Når det er sagt, så skal vi bare slå en på papiret bedre modstander, for at komme i gruppespillet. Vi kan lige så godt tage den ene som den anden. Ryger vi ud af CL, så bliver det bestemt ikke nemmere modstandere i EL 4. kval.

Mulige modstandere EL Q4:
Olympique Lyon *3
Internazionale
Tottenham Hotspur
PSV Eindhoven *3
Villarreal
FC Twente Enschede
Metalist Kharkiv
Viktoria Plzen *3
PAOK Thessaloniki
Club Brugge *3
Dnipro Dnipropetro
Hapoel Tel-Aviv **
Trabzonspor
Panathinaikos @3
Borussia Mönchengl
CFR Cluj **
Real Sociedad *3
Young Boys *3
Lokomotiv Moscow
Rapid Wien
FC Zürich
Nacional Funchal
FSV Mainz 05 *3
Lech Poznan **
Hull City *3
Slovan Liberec **
Maribor / Besiktas
Chernomorets Odesa
Legia Warsaw @3
Partizan Belgrade
Parma FC *3

Der er jo en del ret håbløse modstandere imellem, som bør splitte os ad. Men ja, hvem husker ikke Sampdoria :)

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Provst i Brovst » 29. maj 2014, 16:00

Hvis AaB kan holde sammen på truppen suppleret med Helenius så er AaB altså et langt stærke hold end vores rangering giver udtryk for og jeg vil personligt ikke regne eks. Celtic for en uoverkommelig modstander.



Kan gøre det meget hårdt for mange hold også italienske.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af frederikshavneren » 30. maj 2014, 12:26

Søgaard skrev:
frederikshavneren skrev:
Søgaard skrev:
Nu skal vi huske, at det ikke er penge lige i lommen (udgifter til bonusser, transport, you name it...). Tror også 40-50 mill. er lige i overkanten, jf. ovenstående besked - så ligner det mere 25 mill i grundsum inkl. TV.

/Søgaard
Nu er det svært at stille sort/hvidt op, men selvfølgelig er der penge i europæisk bold hvis man når til gruppespillet, men det skal også med i betragtning at europæisk succes kan koste økonomisk på den hjemlige scene i form af dårligere suppe resultater (færre entré og tv indtægter).

Bort fra EL diskussionen, vi har CL kval at se frem til :aabfan: ......
Helt sikkert, det var såmænd også min pointe. EL giver os ikke nogen fantastisk økonomi. Bevares, det pynter da, og man kan måske få solgt nogle spillere på det til lidt bedre priser, som Esbjerg. De har nok fået det optimale ud af EL for et dansk hold.

Yes, vi skal se frem mod CL-kval, det bliver vildt uanset hvem vi trækker. Krydser fingre for en realistisk away-modstander, så man kan komme på en lille udetur. Når jeg kigger på listen over modstandere, er der ikke rigtig nogen jeg foretrækker frem for andre, for drengene skal spille op til deres bedste uanset hvem det er vi trækker, hvis vi skal videre. Selv Salzburg, det ville være en fin away og så er de heller ikke mere skræmmende - mon ikke Peter Ankersen vil smide en i eget net for os, igen. De vil komme frem på banen og det passer fint til vores spillestil.

Når det er sagt, så skal vi bare slå en på papiret bedre modstander, for at komme i gruppespillet. Vi kan lige så godt tage den ene som den anden. Ryger vi ud af CL, så bliver det bestemt ikke nemmere modstandere i EL 4. kval.

Mulige modstandere EL Q4:
Olympique Lyon *3
Internazionale
Tottenham Hotspur
PSV Eindhoven *3
Villarreal
FC Twente Enschede
Metalist Kharkiv
Viktoria Plzen *3
PAOK Thessaloniki
Club Brugge *3
Dnipro Dnipropetro
Hapoel Tel-Aviv **
Trabzonspor
Panathinaikos @3
Borussia Mönchengl
CFR Cluj **
Real Sociedad *3
Young Boys *3
Lokomotiv Moscow
Rapid Wien
FC Zürich
Nacional Funchal
FSV Mainz 05 *3
Lech Poznan **
Hull City *3
Slovan Liberec **
Maribor / Besiktas
Chernomorets Odesa
Legia Warsaw @3
Partizan Belgrade
Parma FC *3

Der er jo en del ret håbløse modstandere imellem, som bør splitte os ad. Men ja, hvem husker ikke Sampdoria :)

/Søgaard
Af de potentielle modstandere er Salzburg for mig at se den ultimative skrækmodstander. Jeg tror at det er slut hvis vi trækker dem. Red Bull koncernen pumper årligt et millionbeløb i klubben i forsøget på at nå CL, det er endnu ikke lykkedes men i år har de en gylden mulighed da de er seedet. Derfor satser østrigerne helt sikkert benhårdt i forsøget på endelig at nå i det forjættede land.
Sportsligt er Salzburg også en meget giftig modstander. Så sent som i sidste sæsons EL kvaste de Esbjerg uden problemer, samt udraderede Ajax både på hjemme- og udebane. Efterfølgende tabte de måske lidt overraskende til Basel, men det var efter dramatiske kampe med flere udvisninger. Østrigerne er et stærkt hold som vi vil have en meget lille chance imod og når de nu er ejet af en koncern, så er det jo meget passende at de spiller på en plasticbane :S
Må hellere smide et antijinx på for østrigerne skal vi absolut ikke trække...

Jeg tror stadigvæk at vi trækker Celtic. Det er måske ikke en drømmemodstander, men sportsligt vil vi absolut ikke være chanceløse mod den skotske storklub.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Hovedet » 30. maj 2014, 13:03

Mulige modstandere EL Q4:
Olympique Lyon *3
Internazionale
Tottenham Hotspur
PSV Eindhoven *3
Villarreal
FC Twente Enschede
Metalist Kharkiv
Viktoria Plzen *3
PAOK Thessaloniki
Club Brugge *3
Dnipro Dnipropetro
Hapoel Tel-Aviv **
Trabzonspor
Panathinaikos @3
Borussia Mönchengl
CFR Cluj **
Real Sociedad *3
Young Boys *3
Lokomotiv Moscow
Rapid Wien
FC Zürich
Nacional Funchal
FSV Mainz 05 *3
Lech Poznan **
Hull City *3
Slovan Liberec **
Maribor / Besiktas
Chernomorets Odesa
Legia Warsaw @3
Partizan Belgrade
Parma FC *3

Hvis dette er listen over hold, vi kan møde i play off til EL, tør jeg simpelthen ikke tænke på, hvilke hold der måtte vente i play off til CL. Hvis ikke vi går videre fra Q3 i CL, skal vi reelt ud og lave en direkte sensation for "bare" at nå Europa League. Husker da, at FCN -endda som nr. 2 i Superligaen - kun skulle møde Elfsborg, der jo er af en helt anden kaliber end de her nævnte hold.

Tal lige om en fejltime et mesterskab ud af det blå. Vi skulle have været på pletten i 2012 eller 2013!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Freddie » 30. maj 2014, 15:11

Det kunne da være fantastisk at møde Maccabi Tell Aviv, med Rade Prica i truppen. Israelsk fodbold plejer at ligge fantastisk godt til dansk.

http://nr.soccerway.com/teams/israel/ma ... v-fc/1204/" onclick="window.open(this.href);return false;
frederikshavneren skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis det forudsættes, at de seedede hold alle vinder i 2. kval-runde til CL, vil vi i 3. runde kunne møde følgende hold:

Red Bull Salzburg, Østrig
Steaua Bukarest, Rumænien
Celtic, Skotland
BATE Borisov, Hviderusland
Sparta Prag, Tjekkiet
Dinamo Zagreb, Kroatien
Ludogorets Razgrad, Bulgarien
Maccabi Tel-Aviv, Israel
Sheriff Tiraspol, Moldova
NK Maribor, Slovenien
Hvis de seedede hold klarer sig videre fra 2. kvalrunde venter der en svær modstander blandt ovenstående hold. Jeg kender bestemt ikke alle holdenes niveau, men på papiret vil jeg nok foretrække at møde Dinamo Zagreb. Kroatisk ffodbold er et stykke fra fordums styrke.

Tiraspol og Maribor lyder ikke så slemt, men jeg aner ikke hvor gode eller dårlige disse hold er. Jeg husker imidlertid stadigvæk at slovenske Gorica for en del år siden udraderede FCK i Parken.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Provst i Brovst » 30. maj 2014, 15:29

Er der kun fem hold i den israelske liga? Det må bare være kedeligt.
Edit. Der er 14!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af larsdahl » 1. jun 2014, 10:00

Efter APOEL Nicosia i går blev mestre på Cypern ligger det nu fast at AaB kommer til at møde et af følgende hold:

FC Salzburg
APOEL Nicosia
Vinderen af kampe mellem Steaua Bukarest og {*}
Vinderen af kampe mellem Celtic og {*}
Vinderen af kampe mellem BATE Borisov og {*}
Vinderen af kampe mellem Sparta Prag og {*}
Vinderen af kampe mellem Dinamo Zagreb og {*}
Vinderen af kampe mellem Ludogorets Razgrad og {*}
Vinderen af kampe mellem Maccabi Tel-Aviv og {*}
Vinderen af kampe mellem Sheriff Tiraspol og {*}

Hvor {*} er et af følgende hold: Dinamo Tbilisi, Malmö FF, KR Reykjavik, F91 Dudelange, Strømsgodset IF, The New Saints, St. Patrick's Athletic, Skënderbeu Korçë, Levadia Tallinn, Rabotnicki Skopje, Valletta FC, Zrinjski Mostar, Cliftonville, HB Torshavn, Zalgiris Vilnius, Sutjeska Niksic, FC Santa Coloma, Banants Yerevan, La Fiorita, Lincoln Red Imps.

Der er lodtrækning til kampene i 2. kval. runde 23. juni, hvor de otte kampe ovenfor bliver fastlagt. Kampene i 2. kval. runde er ikke færdigspillet når der trækkes lod til 3. kval. runde, hvor AaB indtræder. I tilfælde af en overraskelse i 2. kval. runde er der altså mulighed for at AaB kommer til at møde et useedet hold som Malmø eller Strømsgodset (eller får et gensyn med Georgien)...

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... l2014.html

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af FlæskeFrank » 1. jun 2014, 10:52

Maccabi Tel Aviv er det ikke Rade?
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af frederikshavneren » 2. jun 2014, 14:05

larsdahl skrev:Efter APOEL Nicosia i går blev mestre på Cypern ligger det nu fast at AaB kommer til at møde et af følgende hold:

FC Salzburg
APOEL Nicosia
Vinderen af kampe mellem Steaua Bukarest og {*}
Vinderen af kampe mellem Celtic og {*}
Vinderen af kampe mellem BATE Borisov og {*}
Vinderen af kampe mellem Sparta Prag og {*}
Vinderen af kampe mellem Dinamo Zagreb og {*}
Vinderen af kampe mellem Ludogorets Razgrad og {*}
Vinderen af kampe mellem Maccabi Tel-Aviv og {*}
Vinderen af kampe mellem Sheriff Tiraspol og {*}

Hvor {*} er et af følgende hold: Dinamo Tbilisi, Malmö FF, KR Reykjavik, F91 Dudelange, Strømsgodset IF, The New Saints, St. Patrick's Athletic, Skënderbeu Korçë, Levadia Tallinn, Rabotnicki Skopje, Valletta FC, Zrinjski Mostar, Cliftonville, HB Torshavn, Zalgiris Vilnius, Sutjeska Niksic, FC Santa Coloma, Banants Yerevan, La Fiorita, Lincoln Red Imps.

Der er lodtrækning til kampene i 2. kval. runde 23. juni, hvor de otte kampe ovenfor bliver fastlagt. Kampene i 2. kval. runde er ikke færdigspillet når der trækkes lod til 3. kval. runde, hvor AaB indtræder. I tilfælde af en overraskelse i 2. kval. runde er der altså mulighed for at AaB kommer til at møde et useedet hold som Malmø eller Strømsgodset (eller får et gensyn med Georgien)...

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... l2014.html
Bortset fra Malmö FF og Strømsgodset IF ligner de øvrige useedede hold i 2. kvalrunde slagtekvæg. Vi kan håbe at der sker nogle overraskelser i 2. kvalrunde og et par af de "grimme seedede hold" ryger ud, men sandsynligheden er nok ikke så stor.

I forhold til lodtrækningen til 3. kvalrunde så skal vi for alt i verden undgå Red Bull Salzburg, APOEL Nicosia og BATE Borisov (antijinx).

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Yankee » 2. jun 2014, 14:51

Det er også værd at bemærke at der ikke kommer flere, stærkere hold ind til 4. kvalrunde. Det er "bare" de 10 vindere fra 3. kvalrunde.

Min skrækmodstander er nok Razgrad, der var uhyggeligt stærke i den netop overståede sæson. Samtidig er Bulgarien ikke nogen drømme-away. Sparta Prag, derimod...

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Brent » 3. jun 2014, 09:20

Hvad helvede sker der, spillerforeningen er godt igang med at bombe dansk fodbold tilbage til stenalderen... Det her er jo grotesk opførsel http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 297969.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Olly » 3. jun 2014, 12:39

Brent skrev:Hvad helvede sker der, spillerforeningen er godt igang med at bombe dansk fodbold tilbage til stenalderen... Det her er jo grotesk opførsel http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 297969.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er jo en skandale hvis det sker. Så er jeg snart færdi med at se dansk fodbold. Det er jo skandale på skandale konstant.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10780
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af jonas386 » 3. jun 2014, 23:25

Isåfald kan de jo passende give AaB pengene igen. Plus renter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 844
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Dr.Jones » 4. jun 2014, 16:22

Er det ikke df man burde være pissed over?!?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. jun 2014, 16:31

Dr.Jones skrev:Er det ikke df man burde være pissed over?!?
Enig, havde de ikke opsagt overenskomsten var intet af dette sket.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af frederikshavneren » 17. jun 2014, 13:02

Cesar Santin forlader APOEL Nicosia http://www.bold.dk/nyt/santin-forlader- ... mesterklub" onclick="window.open(this.href);return false;

Cyprioterne er ikke ligefrem min drømmemodstander, men det er skønt at CL kvalkampene nærmer sig. På mandag er der lodtrækning til 1. og 2. kvalrunde, det vil være dejligt hvis et par af de useedede hold (primært MFF og Godset) kan slå et par af de seedede hold ud. Bortset fra Malmö FF og Strømsgodset ser de øvrige useedede hold i 2. kvalrunde ret svage ud, så det vil nok være så som så med overraskende resultater i 2. kvalrunde.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Champions League kvalifikation

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jun 2014, 13:32

frederikshavneren skrev:Cesar Santin forlader APOEL Nicosia http://www.bold.dk/nyt/santin-forlader- ... mesterklub" onclick="window.open(this.href);return false;

Cyprioterne er ikke ligefrem min drømmemodstander, men det er skønt at CL kvalkampene nærmer sig. På mandag er der lodtrækning til 1. og 2. kvalrunde, det vil være dejligt hvis et par af de useedede hold (primært MFF og Godset) kan slå et par af de seedede hold ud. Bortset fra Malmö FF og Strømsgodset ser de øvrige useedede hold i 2. kvalrunde ret svage ud, så det vil nok være så som så med overraskende resultater i 2. kvalrunde.
Omvendt skal Malmø og Godset helst ikke kvalificere sig sammen med os. Så får vi færre penge.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar