Silkeborg - AaB - en kamptråd

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Brodernumsi » 3. dec 2011, 18:15

Aabwibz skrev:Kæmpe klovn KEP!!...
PK har mindst ligeså stor andel i den foræring som KEP.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4760
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Maglau » 3. dec 2011, 18:15

Jaaaaaahhh Due ud
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Brodernumsi » 3. dec 2011, 18:16

Aabwibz skrev:Kayke ind, due ud.. Forhåbentligt Dalsgaard ned på fløjen.
Håber Dalle blev rykket ned på kanten, for den kan Kayke ikke spille.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Dalbjerg » 3. dec 2011, 18:16

abbifar skrev:Nyt midterforsvar tak... Fejl af wæhler og kep der koster de to mål.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Seriøsitet tak...

Pinligt indlæg, også selvom det er skrevet i ophidselse..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Funky » 3. dec 2011, 18:16

Brodernumsi skrev:
Aabwibz skrev:Kæmpe klovn KEP!!...
PK har mindst ligeså stor andel i den foræring som KEP.
Jeps - jeg havde sgu ikke skiftet Ahlman. Det er netop sådan en kamp han skal blive inde og lære af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Brodernumsi » 3. dec 2011, 18:19

KEP er da på vej i Guiness, 4000 fejlafleveringer på 60min, det må da være en slags rekord.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Aabwibz » 3. dec 2011, 18:22

Oh my God, Dalsgaard er jo decideret ELENDIG!!! Skift ham forhelvede da ud! Han bliver ved med at prøve at drible dem, men har ikke lykkedes bare én gang idag !!!!!!!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Funky » 3. dec 2011, 18:23

Aabwibz skrev:Oh my God, Dalsgaard er jo decideret ELENDIG!!! Skift ham forhelvede da ud! Han bliver ved med at prøve at drible dem, men har ikke lykkedes bare én gang idag !!!!!!!
Det er jo ikke hans styrke - den så man i 1. halvleg, til gengæld. Men nogen Diego Maradona bliver han aldrig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Aabwibz » 3. dec 2011, 18:24

Funky skrev:
Aabwibz skrev:Oh my God, Dalsgaard er jo decideret ELENDIG!!! Skift ham forhelvede da ud! Han bliver ved med at prøve at drible dem, men har ikke lykkedes bare én gang idag !!!!!!!
Det er jo ikke hans styrke - den så man i 1. halvleg, til gengæld. Men nogen Diego Maradona bliver han aldrig.
Dårligt argument for at han skal blive inde - vi får jo heller ikke udnyttet hans hurtighed, så hvorfor lade ham blive inde?
Og tak for LORT Risgård!! KOM NU FORPULEDE LEJESVENDE
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Brodernumsi » 3. dec 2011, 18:25

Nu er det squ ligefør jeg slår over på kvindehåndbold, de er da mere mænd end det her AaB hold.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af jensemand57 » 3. dec 2011, 18:25

Dårligt forsvarsspil igen, igen

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Mr. Larsen » 3. dec 2011, 18:25

flot !!

det bliver sgu en sjov lang vinter vi får, håber fandeme der ryger hoveder efter de sidste 2 kampe´s præstationer, der er folk på det hold som ikke har den påkrævede lyst og evner til at være en del af det her hold !!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Dalbjerg » 3. dec 2011, 18:25

Det er også svært, når Silkeborg stiller op med en helt ny spiller, som man ikke har en chance for at ane noget om.. Hvem kunne vide han var en god header, og derfor skal dækkes op..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Funky » 3. dec 2011, 18:26

Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Aabwibz skrev:Oh my God, Dalsgaard er jo decideret ELENDIG!!! Skift ham forhelvede da ud! Han bliver ved med at prøve at drible dem, men har ikke lykkedes bare én gang idag !!!!!!!
Det er jo ikke hans styrke - den så man i 1. halvleg, til gengæld. Men nogen Diego Maradona bliver han aldrig.
Dårligt argument for at han skal blive inde - vi får jo heller ikke udnyttet hans hurtighed, så hvorfor lade ham blive inde?
Og tak for LORT Risgård!! KOM NU FORPULEDE LEJESVENDE
Du nævner lige den meget bedre angriber, som AaB skal sætte ind i stedet....

Jeg synes man skulle overveje at indskifte et forsvar i stedet for. Man har tydeligvis valgt at stille op helt uden. Ordet er vist "udstillet"....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af A_Strandfelt » 3. dec 2011, 18:27

Nu ender det i en afklapsning...

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2209
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Sauer » 3. dec 2011, 18:27

Så må det være tid til at give lidt minutter til den pågående Rolf Toft. Lad os se hvad han kan!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Brodernumsi » 3. dec 2011, 18:28

Nu begynder det at lugte af sidste sæson, hvor vi sluttede efteråret af med 6-0 i Odense...PINLIGT!!!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Aabwibz » 3. dec 2011, 18:28

Funky skrev:
Aabwibz skrev:
Funky skrev:
Aabwibz skrev:Oh my God, Dalsgaard er jo decideret ELENDIG!!! Skift ham forhelvede da ud! Han bliver ved med at prøve at drible dem, men har ikke lykkedes bare én gang idag !!!!!!!
Det er jo ikke hans styrke - den så man i 1. halvleg, til gengæld. Men nogen Diego Maradona bliver han aldrig.
Dårligt argument for at han skal blive inde - vi får jo heller ikke udnyttet hans hurtighed, så hvorfor lade ham blive inde?
Og tak for LORT Risgård!! KOM NU FORPULEDE LEJESVENDE
Du nævner lige den meget bedre angriber, som AaB skal sætte ind i stedet....

Jeg synes man skulle overveje at indskifte et forsvar i stedet for. Man har tydeligvis valgt at stille op helt uden. Ordet er vist "udstillet"....
Jeg ved ikke om mit TV er bagud, men her spiller han da fløj. Ud med Dalle og ind med Wichmann..

Igen: Tag jer forhelvede sammen, forpulede lejesvende. Krafthelvede hvor er det ydmygende at tage til de læskefede idioter fra Silkeborg. Argh.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Mipodanmark
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 16. dec 2009, 16:37

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af Mipodanmark » 3. dec 2011, 18:28

Jeg er ked af at sige det igen men utrolig dårlig ledelse igennem flere år giver desværre et hold som intet har at byde ind med ....sorry vi ses på stadion igen om nogle år!!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Silkeborg - AaB - en kamptråd

Indlæg af jensemand57 » 3. dec 2011, 18:28

Vores forsvar igen, igen. tyndt.

Besvar