Ny træner - sommeren 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Tjubang
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22. dec 2014, 13:33

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Tjubang » 22. dec 2014, 14:37

Hvad med Lars Olsen?
Har skabt fine resultater i superligaen og årets træner i 2006.
Har international erfaring både som spiller og træner, hvilket ofte afgiver en sund respekt/autoritet i forhold til spillerne.
Virker til at have en solid og rolig personlighed. En god leder, god mentalitet uden for meget pis.


Jonas dal er desværre for grøn men ellers meget interessant.
Jeg har virkelig intet mod Søndergaard men nej en tand for uambitiøst.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Califfen » 22. dec 2014, 14:37

Ala skrev:
frederikshavneren skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Ala skrev:
Hanga skrev:Det går ikke super godt for Kasper Hjulmand og Mainz i denne sæson. Såfremt han kommer i farezonen, kunne han være et godt bud i min bog. Han vil passe fint ind i vores kultur og strategi. Professionel type der er dygtig til at føre unge spillere frem.

Men jeg vil også give Yankee ret i, at Kuhn på rigtig mange punkter er et oplagt valg. Spørgsmålet er om man denne gang tør forfremme en assistent eller om man fortsat føler, at han står spillertruppen for nært. Kent har trods alt haft succes med at holde en vis afstand til spillerne, og ladet Kuhn stå for den opgave.

Smulle Erik er drømmen men tvivler på at han forlader det svenske landshold.

Det er vel kun i de seneste kampe det er gået skidt for Mainz?

I starten af sæsonen satte de klubrekord for flest kampe som ubesejret - vi skal faktisk ikke længere tilbage end til medio oktober:

http://www.b.dk/sport/hjulmand-slog-rekord-i-mainz-sejr" onclick="window.open(this.href);return false;

Uden at kende til Mainz' forventninger til sæsonen, så tror jeg egentlig en 11. plads er okay - jeg forestiller mig ikke han skal nogle steder hen, i hvert fald.
Mainz har ikke vundet i de sidste 9 runder i bundesligaen, og kun fået 4 point i samme periode. Det må gøre et hvilket som helst trænersæde usikkert.
Mainz har kun 3 point til nedrykningsstregen så selvfølgelig er Hjulmand i risiko for at blive fyret. Tyske klubber har mindre tålmodighed end danske klubber og nu hvor resultaterne svigter så er Hjulmand naturligvis udsat.
Der er 10 klubber i nedrykningsfare pt. i tysk fodbold, så alle 10 trænere er simpelthen fyringstruet?? Nu ved jeg godt det lyder MEGA langt ude, men jeg tror altså kun en trænerfyring kommer på tale når klubbens EGEN målsætning ikke opnås.
Ja det er de jo uden tvivl.
Pointen er, at de tyske klubber ikke vil vente med at reagere til slutningen på sæsonen. Man bliver nødt til at være pro-aktiv.
Sådan er livet i Bundesligaen. Sådan er det egentlig de fleste steder. Det er en underlig romantisk tankegang du er ude i.
Dog kan du vel nok godt fraregne Paderborn i ligningen, da de er den ultimative prügelknabe i år, og alle forventer de ryger retur til 2. bundesligaen..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7875
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Forza » 22. dec 2014, 14:43

Gaarde udelukker Kuhn som cheftræner emne:

http://nordjyske.dk/sport/gaarde-udeluk ... a7/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Hanga » 22. dec 2014, 14:46

Forza skrev:Gaarde udelukker Kuhn som cheftræner emne:

http://nordjyske.dk/sport/gaarde-udeluk ... a7/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke det er farvel til Kuhn også :'(

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Yankee » 22. dec 2014, 14:46

Jesper Schmidt skrev: Jeg er meget enig, men de frederikshavnske argumenter gik på hvorvidt det er en god ide at forfremme ham fra en assistentrolle og hvilke problemer det vil give. Den del synes jeg ikke er problematisk, men jeg er til gengæld enig i at det problematiske kan ligge i om Kuhn er i stand til at videreudvikle, og iøvrigt komme med nye tanker. For den sidste del må vi jo gå ud fra at de tanker allerede er kommet frem internt i AaB, så på den del vinder man ikke noget set i forhold til en fremtidig udvikling, i forhold til at hente nye tanker ind ude fra.

Til gengæld kan det være et udmærket valg, hvis man vægter at fortsætte som man har gjort de sidste par år, og ligeledes hvis man mener de store tanker kan tænkes af andre i trænerteamet. Der er ingen tvivl om at Kuhn har nogle kvaliteter som er vigtige i AaB, og jeg tror på ingen måde det er nogen tilfældighed at han har været involveret i halvdelen af klubbens mesterskaber.

Jeg tror dog stadig at det bedste valg er at hente en ny mand ind udefra, uden jeg dog ser det som nogen katastrofe hvis man ender med at vælge Kuhn, for jeg kan også se argumenter for at gå den vej.
Men hvorfor skulle Kuhn ikke kunne tænke "store tanker"? Hvorfor skulle han ikke kunne videreudvikle AaB? Kuhn kan da have (eller få) masser af idéer, som Kent måske var imod eller ikke synes var lige så vigtige at prioritere i det daglige. Som assistent udfører du først og fremmest chefens ordrer og har så måske nogle ansvarsområder.

Som cheftræner i FC Midtjylland stod Kuhn eksempelvis fadder til en massiv satsning på dødboldene, som den dag i dag giver klubben læssevis af nemme mål på især hjørnespark. Det er et område, vi virkelig trænger til at gøre bedre i AaB, og hvor Kuhn med fuld magt over tilrettelæggelsen af den daglige træning kunne flytte vores hold.

Jeg kan nu så se, at Gaarde afviser Allan Kuhn, så det er næppe værd at fortsætte denne diskussion. Jeg synes dog det er en monumental fejl af Gaarde at vi ikke udnytter et af Danmarks mest lysende trænertalenter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af frederikshavneren » 22. dec 2014, 14:46

Ala skrev:
frederikshavneren skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Ala skrev:
Hanga skrev:Det går ikke super godt for Kasper Hjulmand og Mainz i denne sæson. Såfremt han kommer i farezonen, kunne han være et godt bud i min bog. Han vil passe fint ind i vores kultur og strategi. Professionel type der er dygtig til at føre unge spillere frem.

Men jeg vil også give Yankee ret i, at Kuhn på rigtig mange punkter er et oplagt valg. Spørgsmålet er om man denne gang tør forfremme en assistent eller om man fortsat føler, at han står spillertruppen for nært. Kent har trods alt haft succes med at holde en vis afstand til spillerne, og ladet Kuhn stå for den opgave.

Smulle Erik er drømmen men tvivler på at han forlader det svenske landshold.

Det er vel kun i de seneste kampe det er gået skidt for Mainz?

I starten af sæsonen satte de klubrekord for flest kampe som ubesejret - vi skal faktisk ikke længere tilbage end til medio oktober:

http://www.b.dk/sport/hjulmand-slog-rekord-i-mainz-sejr" onclick="window.open(this.href);return false;

Uden at kende til Mainz' forventninger til sæsonen, så tror jeg egentlig en 11. plads er okay - jeg forestiller mig ikke han skal nogle steder hen, i hvert fald.
Mainz har ikke vundet i de sidste 9 runder i bundesligaen, og kun fået 4 point i samme periode. Det må gøre et hvilket som helst trænersæde usikkert.
Mainz har kun 3 point til nedrykningsstregen så selvfølgelig er Hjulmand i risiko for at blive fyret. Tyske klubber har mindre tålmodighed end danske klubber og nu hvor resultaterne svigter så er Hjulmand naturligvis udsat.
Der er 10 klubber i nedrykningsfare pt. i tysk fodbold, så alle 10 trænere er simpelthen fyringstruet?? Nu ved jeg godt det lyder MEGA langt ude, men jeg tror altså kun en trænerfyring kommer på tale når klubbens EGEN målsætning ikke opnås.
Ja naturligvis er alle 10 trænere i bundsumpen fyringstruet. Der er kæmpe forskel på den trygge hjemlige andedam og Bundesligaen. Procentmæssigt bliver der fyret flere trænere i Bundesligaen end der gør i Superligaen.

Tyske klubber har notorisk kort tålmodighed. Hvis resultaterne svigter er træneren selvfølgelig meget udsat. Mainz har efterhånden etableret sig i Bundesligaen og kvalificerede sig tilmed til europæisk bold i denne sæson. Mainz' ledelse kan da kun være skuffet over holdets præstationer under Hjulmands ledelse.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af white splash » 22. dec 2014, 14:47

Mikael Stahre til odds 30 på danske spil er godt betalt!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af NIN » 22. dec 2014, 14:47

Califfen skrev:
Ala skrev:
frederikshavneren skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Ala skrev:
Hanga skrev:Det går ikke super godt for Kasper Hjulmand og Mainz i denne sæson. Såfremt han kommer i farezonen, kunne han være et godt bud i min bog. Han vil passe fint ind i vores kultur og strategi. Professionel type der er dygtig til at føre unge spillere frem.

Men jeg vil også give Yankee ret i, at Kuhn på rigtig mange punkter er et oplagt valg. Spørgsmålet er om man denne gang tør forfremme en assistent eller om man fortsat føler, at han står spillertruppen for nært. Kent har trods alt haft succes med at holde en vis afstand til spillerne, og ladet Kuhn stå for den opgave.

Smulle Erik er drømmen men tvivler på at han forlader det svenske landshold.

Det er vel kun i de seneste kampe det er gået skidt for Mainz?

I starten af sæsonen satte de klubrekord for flest kampe som ubesejret - vi skal faktisk ikke længere tilbage end til medio oktober:

http://www.b.dk/sport/hjulmand-slog-rekord-i-mainz-sejr" onclick="window.open(this.href);return false;

Uden at kende til Mainz' forventninger til sæsonen, så tror jeg egentlig en 11. plads er okay - jeg forestiller mig ikke han skal nogle steder hen, i hvert fald.
Mainz har ikke vundet i de sidste 9 runder i bundesligaen, og kun fået 4 point i samme periode. Det må gøre et hvilket som helst trænersæde usikkert.
Mainz har kun 3 point til nedrykningsstregen så selvfølgelig er Hjulmand i risiko for at blive fyret. Tyske klubber har mindre tålmodighed end danske klubber og nu hvor resultaterne svigter så er Hjulmand naturligvis udsat.
Der er 10 klubber i nedrykningsfare pt. i tysk fodbold, så alle 10 trænere er simpelthen fyringstruet?? Nu ved jeg godt det lyder MEGA langt ude, men jeg tror altså kun en trænerfyring kommer på tale når klubbens EGEN målsætning ikke opnås.
Ja det er de jo uden tvivl.
Pointen er, at de tyske klubber ikke vil vente med at reagere til slutningen på sæsonen. Man bliver nødt til at være pro-aktiv.
Sådan er livet i Bundesligaen. Sådan er det egentlig de fleste steder. Det er en underlig romantisk tankegang du er ude i.
Dog kan du vel nok godt fraregne Paderborn i ligningen, da de er den ultimative prügelknabe i år, og alle forventer de ryger retur til 2. bundesligaen..
Var der ikke 8-9 trænerfyringer det år Ståle blev fyret i Köln?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af NIN » 22. dec 2014, 14:50

Yankee skrev:
Jesper Schmidt skrev: Jeg er meget enig, men de frederikshavnske argumenter gik på hvorvidt det er en god ide at forfremme ham fra en assistentrolle og hvilke problemer det vil give. Den del synes jeg ikke er problematisk, men jeg er til gengæld enig i at det problematiske kan ligge i om Kuhn er i stand til at videreudvikle, og iøvrigt komme med nye tanker. For den sidste del må vi jo gå ud fra at de tanker allerede er kommet frem internt i AaB, så på den del vinder man ikke noget set i forhold til en fremtidig udvikling, i forhold til at hente nye tanker ind ude fra.

Til gengæld kan det være et udmærket valg, hvis man vægter at fortsætte som man har gjort de sidste par år, og ligeledes hvis man mener de store tanker kan tænkes af andre i trænerteamet. Der er ingen tvivl om at Kuhn har nogle kvaliteter som er vigtige i AaB, og jeg tror på ingen måde det er nogen tilfældighed at han har været involveret i halvdelen af klubbens mesterskaber.

Jeg tror dog stadig at det bedste valg er at hente en ny mand ind udefra, uden jeg dog ser det som nogen katastrofe hvis man ender med at vælge Kuhn, for jeg kan også se argumenter for at gå den vej.
Men hvorfor skulle Kuhn ikke kunne tænke "store tanker"? Hvorfor skulle han ikke kunne videreudvikle AaB? Kuhn kan da have (eller få) masser af idéer, som Kent måske var imod eller ikke synes var lige så vigtige at prioritere i det daglige. Som assistent udfører du først og fremmest chefens ordrer og har så måske nogle ansvarsområder.

Som cheftræner i FC Midtjylland stod Kuhn eksempelvis fadder til en massiv satsning på dødboldene, som den dag i dag giver klubben læssevis af nemme mål på især hjørnespark. Det er et område, vi virkelig trænger til at gøre bedre i AaB, og hvor Kuhn med fuld magt over tilrettelæggelsen af den daglige træning kunne flytte vores hold.

Jeg kan nu så se, at Gaarde afviser Allan Kuhn, så det er næppe værd at fortsætte denne diskussion. Jeg synes dog det er en monumental fejl af Gaarde at vi ikke udnytter et af Danmarks mest lysende trænertalenter.
Lad os håbe Gaarde har større indblik i Danmarks mest lysende trænertalenter end du har. Ellers ser hans beslutning mere end mistænkelig ud.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7875
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Forza » 22. dec 2014, 14:51

Hanga skrev:
Forza skrev:Gaarde udelukker Kuhn som cheftræner emne:

http://nordjyske.dk/sport/gaarde-udeluk ... a7/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke det er farvel til Kuhn også :'(
Jeg frygter godt nok også at Kuhn vælger at se dette som den rette timing at komme videre på. Hans erfaringer samt evner som assistenttræner er virkelig vigtig og for at sikre kontinuitet med Kent væk ville det være rigtig vigtigt at beholde ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Funky » 22. dec 2014, 14:51

Lars Søndergaard ligger da TOTALT til højreskøjten! Skal ikke frikøbes til sommer, bor i byen, er nok ikke verdens dyreste valg på lønsiden heller, har gjort det godt med en klub, som ALTID blev spået til nedrykning, indtil kommentatorerne til sidst nærmest blev bange for det! Søndergaard kender ligaen, er god til at læse modstanderne - jeg ser sådant set den samme profil, som da Kent i sin tid stod i spidsen for Horsens.

David Nielsen, tjah...jeg tror, folk undervurderer Gaarde, hvis de tror, han ville vælge David fra alene pga. personlig animositet. Mon ikke de begge er kommet videre i teksten. Hvis den gamle sag skal stå i vejen, så skal det være fordi folkene i AaB vurderer, at den vil fylde for meget i hovedet på alle andre. Umiddelbart har jeg ikke grund til at tro andet, end at både David og Gaarde nok skulle kunne håndtere det.

Kuhn - jeg tror bare ikke, han får buddet. Om det betyder slut for ham i AaB, evt. hvis den næste chef har en assistent med, det er et af de spændende spørgsmål. Det kan også være, man kunne se Kuhn i en anden rolle i AaB.

Thorup tror jeg ikke alverden på, men han er naturligvis også interessant, når nu hans kontrakt med DBU udløber til sommer.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Hanga » 22. dec 2014, 14:53

Yankee skrev:Jeg kan nu så se, at Gaarde afviser Allan Kuhn, så det er næppe værd at fortsætte denne diskussion. Jeg synes dog det er en monumental fejl af Gaarde at vi ikke udnytter et af Danmarks mest lysende trænertalenter.
Jeg tror det er en generel holdning i AaB, dvs. ikke kun hos Gaarde eller Lynge i 08, at det er en dårlig idé at forfremme assistenten. Man har været helt afklaret med det i begge tilfælde, og meldt det ud omgående. Det er svært for os at bedømme hvorvidt dette er klogt eller ej. Men er da enig i, at det set udefra var oplagt at forfremme Kuhn! Det værste er vel, at det højest sandsynligt betyder et nyt farvel til Kuhn.

Jeg synes virkelig det er en skidt dag i dag.

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Ala » 22. dec 2014, 14:57

Califfen skrev:
Ala skrev:
frederikshavneren skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Ala skrev:
Hanga skrev:Det går ikke super godt for Kasper Hjulmand og Mainz i denne sæson. Såfremt han kommer i farezonen, kunne han være et godt bud i min bog. Han vil passe fint ind i vores kultur og strategi. Professionel type der er dygtig til at føre unge spillere frem.

Men jeg vil også give Yankee ret i, at Kuhn på rigtig mange punkter er et oplagt valg. Spørgsmålet er om man denne gang tør forfremme en assistent eller om man fortsat føler, at han står spillertruppen for nært. Kent har trods alt haft succes med at holde en vis afstand til spillerne, og ladet Kuhn stå for den opgave.

Smulle Erik er drømmen men tvivler på at han forlader det svenske landshold.

Det er vel kun i de seneste kampe det er gået skidt for Mainz?

I starten af sæsonen satte de klubrekord for flest kampe som ubesejret - vi skal faktisk ikke længere tilbage end til medio oktober:

http://www.b.dk/sport/hjulmand-slog-rekord-i-mainz-sejr" onclick="window.open(this.href);return false;

Uden at kende til Mainz' forventninger til sæsonen, så tror jeg egentlig en 11. plads er okay - jeg forestiller mig ikke han skal nogle steder hen, i hvert fald.
Mainz har ikke vundet i de sidste 9 runder i bundesligaen, og kun fået 4 point i samme periode. Det må gøre et hvilket som helst trænersæde usikkert.
Mainz har kun 3 point til nedrykningsstregen så selvfølgelig er Hjulmand i risiko for at blive fyret. Tyske klubber har mindre tålmodighed end danske klubber og nu hvor resultaterne svigter så er Hjulmand naturligvis udsat.
Der er 10 klubber i nedrykningsfare pt. i tysk fodbold, så alle 10 trænere er simpelthen fyringstruet?? Nu ved jeg godt det lyder MEGA langt ude, men jeg tror altså kun en trænerfyring kommer på tale når klubbens EGEN målsætning ikke opnås.
Ja det er de jo uden tvivl.
Pointen er, at de tyske klubber ikke vil vente med at reagere til slutningen på sæsonen. Man bliver nødt til at være pro-aktiv.
Sådan er livet i Bundesligaen. Sådan er det egentlig de fleste steder. Det er en underlig romantisk tankegang du er ude i.
Dog kan du vel nok godt fraregne Paderborn i ligningen, da de er den ultimative prügelknabe i år, og alle forventer de ryger retur til 2. bundesligaen..
Jeg vil gerne vædde med at ikke engang halvdelen af de 10 trænere bliver fyret. Så hvilken 'romantik' er der over dét??

Selvfølgelig er der en risiko for at blive fyret - det er der vel for alle i arbejde. Men der blivr antydet at Kasper Hjulmand er i større risiko end andre og det er jeg uenig i.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af frederikshavneren » 22. dec 2014, 15:07

Hanga skrev:
Yankee skrev:Jeg kan nu så se, at Gaarde afviser Allan Kuhn, så det er næppe værd at fortsætte denne diskussion. Jeg synes dog det er en monumental fejl af Gaarde at vi ikke udnytter et af Danmarks mest lysende trænertalenter.
Jeg tror det er en generel holdning i AaB, dvs. ikke kun hos Gaarde eller Lynge i 08, at det er en dårlig idé at forfremme assistenten. Man har været helt afklaret med det i begge tilfælde, og meldt det ud omgående. Det er svært for os at bedømme hvorvidt dette er klogt eller ej. Men er da enig i, at det set udefra var oplagt at forfremme Kuhn! Det værste er vel, at det højest sandsynligt betyder et nyt farvel til Kuhn.

Jeg synes virkelig det er en skidt dag i dag.
Mon ikke at Lynge har en vigtig rolle i jagten på den nye træner? Han har selv erfaret hvor svær en opgave det er og hvor galt det kan gå! Udadtil er det naturligvis Gaarde som står som ansvarlig i rekrutteringen af den nye træner, men mon ikke at Lynge er klar med nogle gode råd til Gaarde...

Jeg kan godt se et scenarie for mig hvor der hentes en udenlandsk træner, mens Augu indstiller karrieren til sommer og bliver assistenttræner. På den måde kan man sikre kontinuiteten og Augu kan sikre sig er hæderligt eftermæle. Det vil være trist hvis Augu forlænger karrieren med et år og dermed risikerer, at blive husket som klubikonet som ikke stoppede i tide og de sidste 3 år af karrieren primært var henvist til bænken.

Jeg tror også at Kuhn er fortid til sommer. Jeg tror ikke at han følger men Kent, han vil sikkert prøve at stå på egne ben.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Yankee » 22. dec 2014, 15:14

Er det upassende, hvis man håber at Lynge har så lidt som muligt at gøre med ansættelsen af ny træner? Det plejede jo gerne at tage flere år.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Eksil » 22. dec 2014, 15:15

white splash skrev:Mikael Stahre til odds 30 på danske spil er godt betalt!
Haps. sætter lige en 50 penge på den.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13717
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af Funky » 22. dec 2014, 15:16

Eksil skrev:
white splash skrev:Mikael Stahre til odds 30 på danske spil er godt betalt!
Haps. sætter lige en 50 penge på den.
Hvem er manden?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af frederikshavneren » 22. dec 2014, 15:23

Funky skrev:
Eksil skrev:
white splash skrev:Mikael Stahre til odds 30 på danske spil er godt betalt!
Haps. sætter lige en 50 penge på den.
Hvem er manden?
Mikael Stahre har netop vundet sølv med IFK Göteborg, men kort efter sæson afslutningen blev han fyret. Jeg ved ikke helt præcis hvorfor den svenske storklub fyrede Stahre , overfor offentligheden blev det begrundet med skuffende resultater, men der kan naturligvis også være andre årsager til bruddet.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af white splash » 22. dec 2014, 15:24

Funky skrev:
Eksil skrev:
white splash skrev:Mikael Stahre til odds 30 på danske spil er godt betalt!
Haps. sætter lige en 50 penge på den.
Hvem er manden?
Ham der blev fyret i IFK Gøteborg efter en "skuffende" 2. plads.... Han har yderligere udtalt at han vil være træner i DK.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Ny træner - sommeren 2015

Indlæg af astonvilla » 22. dec 2014, 15:29

Funky skrev:
Eksil skrev:
white splash skrev:Mikael Stahre til odds 30 på danske spil er godt betalt!
Haps. sætter lige en 50 penge på den.
Hvem er manden?
Han fik da i hvert fald hevet flotte resultater hjem til IFK. Men det bekymrer da lidt at klubben valgte at terminere hans kontrakt sådan midt i en eller succesfuld periode. Jeg har ikke fulgt med i rygtestrømmen om hvorfor han blev sparket ud - men det kunne da indikere at der har været et eller andet fnidder.
Men spændende er han da.

Hvad egentlig med Lars Olsen? Hvad mon han er for en størrelse i disse dage? Hvis han vil noget kan han vel ikke fise rundt deroppe på Færøerne resten af sin tid. Jeg husker han gjorde det godt nede i Randers - i OB var det vel mere "ujævnt" (men sådan er det vel dernede ... ikke også, Kent). Men mon vi kan bruge ham?

Besvar