U19, U17 og U15 tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Vase » 27. mar 2013, 23:41

Haha du har ret, Peter.

U17 spillede 1-1, men var allerede inden kampen sikret førstepladsen, så de har sandsynligvis sparet spillere.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 27. mar 2013, 23:47

PeterS skrev:Hvis Lynge ser kampen over samme stream tror jeg han bliver lækker sulten når kommentatorene udtaler Christian Rye's navn.
Haha, ja :D

Jeg synes dog, at AaB har mistet grebet fuldstændigt, efter Spalvis gik ud. Indskifteren for Spalvis gjorde intet rigtigt, selvom han sikkert er en glimrende fodboldspiller. Han blev også udskiftet 15 minutter senere.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. mar 2013, 00:17

Jeg synes snarere de virker til at være gået flade, men med 3 kampe på så kort tid mens de vel egentlig er tidligt i en opstartsfase er det vel meget forståeligt.

Ellers et imponerende højt teknisk niveau mange af spillerne har... meget lovende.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. mar 2013, 00:25

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes snarere de virker til at være gået flade, men med 3 kampe på så kort tid mens de vel egentlig er tidligt i en opstartsfase er det vel meget forståeligt.

Ellers et imponerende højt teknisk niveau mange af spillerne har... meget lovende.
Det er tydeligt at se, at Spalvis var en vigtig brik. De dominerede til han forlod kampen med en skade. De er selvfølgelig trætte, men Tigres har spillet samme antal kampe. De er så nok bedre til at tackle varmen.

u19 er bestemt et talentfuldt hold, men er nu mere begejstret for u17


Kommer der mon u17 streams, hvis de går til finalen?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. mar 2013, 00:29

Nu presser vi ellers på! Flere store chancer!

Edit: Satans keeper de har.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. mar 2013, 00:45

Oldager skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes snarere de virker til at være gået flade, men med 3 kampe på så kort tid mens de vel egentlig er tidligt i en opstartsfase er det vel meget forståeligt.

Ellers et imponerende højt teknisk niveau mange af spillerne har... meget lovende.
Det er tydeligt at se, at Spalvis var en vigtig brik. De dominerede til han forlod kampen med en skade. De er selvfølgelig trætte, men Tigres har spillet samme antal kampe. De er så nok bedre til at tackle varmen.

u19 er bestemt et talentfuldt hold, men er nu mere begejstret for u17


Kommer der mon u17 streams, hvis de går til finalen?
Jamen jeg skal sådan set ikke modsige dig, det er jo tydeligt at du har stort indblik i ungdomsholdene, og jeg kan sagtens forestille mig at Spalvis er vigtig for dem, han så stærk ud som opspilsstation. Men jeg synes det er tydeligt at de ret hurtigt kom til at mangle energi.

Jeg er nu stadig imponeret, især over Ahlmann Jr., Rye og Bruhn... der skal vist gå meget galt hvis de ikke kommer til at være faste førsteholdsspillere.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. mar 2013, 00:53

Jesper Schmidt skrev:
Oldager skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes snarere de virker til at være gået flade, men med 3 kampe på så kort tid mens de vel egentlig er tidligt i en opstartsfase er det vel meget forståeligt.

Ellers et imponerende højt teknisk niveau mange af spillerne har... meget lovende.
Det er tydeligt at se, at Spalvis var en vigtig brik. De dominerede til han forlod kampen med en skade. De er selvfølgelig trætte, men Tigres har spillet samme antal kampe. De er så nok bedre til at tackle varmen.

u19 er bestemt et talentfuldt hold, men er nu mere begejstret for u17


Kommer der mon u17 streams, hvis de går til finalen?
Jamen jeg skal sådan set ikke modsige dig, det er jo tydeligt at du har stort indblik i ungdomsholdene, og jeg kan sagtens forestille mig at Spalvis er vigtig for dem, han så stærk ud som opspilsstation. Men jeg synes det er tydeligt at de ret hurtigt kom til at mangle energi.

Jeg er nu stadig imponeret, især over Ahlmann Jr., Rye og Bruhn... der skal vist gå meget galt hvis de ikke kommer til at være faste førsteholdsspillere.

Ja, det er dem man kan pille ud af kollektivet :-)!
Sammen med Blåbjerg og Spalvis selvfølgelig :-D


Du har i øvrigt fuldstændig ret. Varmen er ikke let at tackle for danskerne og energien slipper derfor hurtigt op.

Edit: Kampen er slut. 1-0 til Aalborg. V. Ahlmann scorede målet.
u17 spillede skuffende 1-1, men jeg kender ikke til deres startopstilling. De var så godt som videre, så måske sparrede de en del spillere. Glæder mig til at høre mere til dem!
Jeg er ikke sikker på om Aalborg u19 er videre nu?


GLIMRENDE SIDSTE REDNING AF AALBORGS KEEPER!

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af PeterS » 28. mar 2013, 00:57

Målmanden, Rune Mortensen har også flere flotte redninger. Har ikke set nogle kampe med ham på mål, plejer han at være førstevalg?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. mar 2013, 01:00

Hvis u19 er videre, så må vi håbe, at Spalvis er klar igen. De har brug for ham som den stærke boksspiller, som han jo er, men de har også virkelig brug ham som opspilsstation.

MR er den rigtige vinder
Allstar
Allstar
Indlæg: 2159
Tilmeldt: 26. jul 2007, 08:56

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af MR er den rigtige vinder » 28. mar 2013, 01:01

Super produktion - og spændende kamp - og sendte vi åbenbart indirekte Man-U ud :-). Håber der kommer stream fra Semi,

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Vase » 28. mar 2013, 01:03

De er formentlig videre som bedste 2'er (på bekostning af Man Utd). Fluminense har i hvert fald en bedre målscore.

http://events.gotsport.com/events/resul ... pID=276556" onclick="window.open(this.href);return false;

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 28. mar 2013, 01:03

Jeg lyder uvidende nu :) Men målmanden og venstreback imponerede mig nu også.

En flot sejr, og med 3 kampe på 4 dage synes jeg bestemt ikke der er noget at sige til de manglede energi. Det første kvarter var på et utroligt flot teknisk niveau må jeg sige, og som uvidende når det gælder ungdomsholdene, er det lækkert at se hvordan det hurtige småspil er en del af fødekæden, og at vi ikke kommer til at miste den del af spillet den dag Kusk og Helenius må videre.

Og så er de bedste årgange vel endda fra U17 og ned ikke? Man kan jo blive helt optimistisk :)

Jeg må iøvrigt sige at jeg især håber Rye er i stand til at fortsætte sin udvikling, når den kommer til at stå på seniorbold, hold da op for en playmaker, det var jo næsten som at se en blond Xavi til tider.

nwoko
1. div
1. div
Indlæg: 324
Tilmeldt: 21. jun 2006, 12:02

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af nwoko » 28. mar 2013, 01:03

De er videre..
Manchester Uniteds u19 røg faktisk ud, pga. vores sejr.

Dejligt at u17 og u19 ser talentfulde ud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Pastorius » 28. mar 2013, 01:05

Vase skrev:De er formentlig videre som bedste 2'er (på bekostning af Man Utd). Fluminense har i hvert fald en bedre målscore.

http://events.gotsport.com/events/resul ... pID=276556" onclick="window.open(this.href);return false;
Det må være på bekostning af LA galaxy?

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Vase » 28. mar 2013, 01:08

Pastorius skrev:
Vase skrev:De er formentlig videre som bedste 2'er (på bekostning af Man Utd). Fluminense har i hvert fald en bedre målscore.

http://events.gotsport.com/events/resul ... pID=276556" onclick="window.open(this.href);return false;
Det må være på bekostning af LA galaxy?
Nej. LA Galaxy har 4 point. United har 6 point.

MR er den rigtige vinder
Allstar
Allstar
Indlæg: 2159
Tilmeldt: 26. jul 2007, 08:56

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af MR er den rigtige vinder » 28. mar 2013, 01:09

Pastorius skrev:
Vase skrev:De er formentlig videre som bedste 2'er (på bekostning af Man Utd). Fluminense har i hvert fald en bedre målscore.

http://events.gotsport.com/events/resul ... pID=276556" onclick="window.open(this.href);return false;
Det må være på bekostning af LA galaxy?
Utd. har 6 point mod Galaxy 4 point - og AaB slutter på 7 point so bedste 2er.

Så vi skal møde enten Reysol eller Fulham

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Vase » 28. mar 2013, 01:12

U17 har lidt længere vej til finalen. De skal spille kvartfinale mod TSF GINGA.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af rAaBe » 28. mar 2013, 06:40

Det er stort at høre om de yngre årgange der er på vej! Tak for info og indsigt!

Hvis der er nogen der har misset det, så kan den omtalte U19 kamp "Tigres (Mexico) vs Aalborg (Denmark) - 2013 Dallas Cup" stadig ses via linket der blev givet tidligere i denne tråd:
http://www.youtube.com/watch?v=VcnWBaeBqJU&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

.... Nøj hvis bare SuperLiga kampene kunne ses på samme måde fra udlandet! :thumbsup:

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af rAaBe » 28. mar 2013, 07:49

rAaBe skrev:Det er stort at høre om de yngre årgange der er på vej! Tak for info og indsigt!

Hvis der er nogen der har misset det, så kan den omtalte U19 kamp "Tigres (Mexico) vs Aalborg (Denmark) - 2013 Dallas Cup" stadig ses via linket der blev givet tidligere i denne tråd:
http://www.youtube.com/watch?v=VcnWBaeBqJU&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

.... Nøj hvis bare SuperLiga kampene kunne ses på samme måde fra udlandet! :thumbsup:
Har ikke nået at se så meget, men her er 1-0 målet ved Ahlman junior:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JU#t=1400s" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: U19, U17 og U15 tråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 28. mar 2013, 10:40

Jesper Schmidt skrev:Jeg lyder uvidende nu :) Men målmanden og venstreback imponerede mig nu også.

Kahr (venstre back) har også været inde omkring u18 sammen med Blåbjerg og Viktor Ahlmann :-)!

Besvar