Skade Status

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2208
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Skade Status

Indlæg af Sauer » 12. jan 2011, 21:58

Klaus skrev:Dejligt, at det lysner lidt... Er der en eller anden, der har noget seriøs info om Ahlman. Er han løsningen på venstre back, eller er han et talent, der først forventes at slå igennem om et par år????
Han blev vel kåret som 'årets akademispiller' i FCMs ungdomsafdeling, som plejer at være vældig talentfuld, inden han kom tilbage til Aalborg. Mindes også at huske, at Pehrsson egentlig kørte ham i stilling som førstevalg efter Jakobsens skifte, men han blev jo så som bekendt skadet i sæsonoptakten. Har ellers hørt gode meldinger om ham, og han har da også spillet et par ganske udmærkede træningskampe på venstre back for os.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Skade Status

Indlæg af thomasjn » 13. jan 2011, 02:30

Det eneste jeg ved om Ahlmann var, at han gjorde det rigtigt godt sidste år på denne tid i en træningskamp mod Randers. Var vidst også i forbindelse med den kamp, at han røg på skadestuen, hvis jeg ikke husker meget galt fordi han blev slået i gulvet af en Randers spiller. Er dog ikke helt sikker på det sidste.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Skade Status

Indlæg af A_Strandfelt » 13. jan 2011, 12:46

thomasjn skrev:Det eneste jeg ved om Ahlmann var, at han gjorde det rigtigt godt sidste år på denne tid i en træningskamp mod Randers. Var vidst også i forbindelse med den kamp, at han røg på skadestuen, hvis jeg ikke husker meget galt fordi han blev slået i gulvet af en Randers spiller. Er dog ikke helt sikker på det sidste.
Jep, han fik en hjernerystelse efter et sammenstød med Søren Pedersen. :)

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Skade Status

Indlæg af Kilde » 13. jan 2011, 14:47

Ahlmann har tidligere været på AaBs ungdomshold før han tog til Heden (BI > AaB > FCM > AaB) - tror han står som førstevalg til venstrebacken, når han er tilbage. Meget talentfuld :)

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Skade Status

Indlæg af JacobKoustrup » 13. jan 2011, 18:02

http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... A4DE3C7A34" onclick="window.open(this.href);return false;

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Skade Status

Indlæg af FlæskeFrank » 13. jan 2011, 20:04

Jeg synes, at det lyder bekymrende, at Rolfe ikke er fit fra dag et af, men skal "løbes igang". Det betyder ofte stor risiko for tilbagefald end hvis han var startet på lige fod med de andre.

Men glæder mig til at lufte Rolfe-trøjen igen.

Og endelig nogle positive meldinger på skadesfronten kan jo helt give troen tilbage.
- FlæskeFrank

neonkid
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 27. jul 2008, 11:33

Re: Skade Status

Indlæg af neonkid » 13. jan 2011, 22:03

FlæskeFrank skrev:Jeg synes, at det lyder bekymrende, at Rolfe ikke er fit fra dag et af, men skal "løbes igang". Det betyder ofte stor risiko for tilbagefald end hvis han var startet på lige fod med de andre.

Men glæder mig til at lufte Rolfe-trøjen igen.

Og endelig nogle positive meldinger på skadesfronten kan jo helt give troen tilbage.
Der ville vel være mere bekymrende hvis hans genoptræning var blevet forceret for at han død og pine skulle være klar til 1. træningsdag.
Ud fra hans udtalelser lyder det som om han har tålmodigheden til først at køre 100% på når skaden er helt væk.

Men enig, jeg tror Rolfe kan bidrage med noget kreativitet og så husker jeg ham også som en type der kan sætte sin direkte modstander, noget som vi mangler på holdet nu.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Skade Status

Indlæg af Yankee » 18. jan 2011, 14:32

A_Strandfelt skrev:Skadeslisten er efterhånden lang... :thumbsdown:
AaBSport.dk skrev:På skadeslisten har AaB Jeppe Curth, Chris Rolfe, Daniel Fredheim Holm, Marcus Tracy, Jakob Ahlmann og Dennis Marshall.
Lidt skræmmende at finde sådan et indlæg fra 20. marts 2010 frem. Udover Jeppe Curth og til dels Marshall er det jo nøjagtig samme skadesliste som vi har idag. Det er immervæk utroligt at Rolfe, DFH og Tracy kan gøre så få fremskridt på 10 måneder! Det er altså unge, sportstrænede mennesker vi har med at gøre.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Skade Status

Indlæg af jensemand57 » 18. jan 2011, 16:19

Yankee skrev:
A_Strandfelt skrev:Skadeslisten er efterhånden lang... :thumbsdown:
AaBSport.dk skrev:På skadeslisten har AaB Jeppe Curth, Chris Rolfe, Daniel Fredheim Holm, Marcus Tracy, Jakob Ahlmann og Dennis Marshall.
Lidt skræmmende at finde sådan et indlæg fra 20. marts 2010 frem. Udover Jeppe Curth og til dels Marshall er det jo nøjagtig samme skadesliste som vi har idag. Det er immervæk utroligt at Rolfe, DFH og Tracy kan gøre så få fremskridt på 10 måneder! Det er altså unge, sportstrænede mennesker vi har med at gøre.
Dette indlæg fortæller lige nøjagtig, hvorfor jeg ikke er imponeret af sundhedsektoren i AaB

Lindvang

Re: Skade Status

Indlæg af Lindvang » 21. jan 2011, 12:16

Iflg. NORDJYSKE, er Rolfe i Startopstillingen til dagens træningskamp mod Skive. Et tegn på, at han er ved at være fit.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. jan 2011, 13:47

Yankee skrev:
A_Strandfelt skrev:Skadeslisten er efterhånden lang... :thumbsdown:
AaBSport.dk skrev:På skadeslisten har AaB Jeppe Curth, Chris Rolfe, Daniel Fredheim Holm, Marcus Tracy, Jakob Ahlmann og Dennis Marshall.
Lidt skræmmende at finde sådan et indlæg fra 20. marts 2010 frem. Udover Jeppe Curth og til dels Marshall er det jo nøjagtig samme skadesliste som vi har idag. Det er immervæk utroligt at Rolfe, DFH og Tracy kan gøre så få fremskridt på 10 måneder! Det er altså unge, sportstrænede mennesker vi har med at gøre.
Omvendt er der så sket vanvittige fremskridt på 3 dage siden du skrev dette indlæg, idet skadeslisten vel nu kun tæller Tracy og Ahlmann, hvis vi ser bort fra dem som står over med småskavanker.

Jeg ved godt det er lidt letkøbt, fordi det tildels skyldes at vi har solgt en skadet spiller, men det ser alligevel rigtig positivt ud. i øjeblikket, og for Rolfes vedkommende er det vel egentlig langt over forventning at han allerede nu kan starte inde i en træningskamp.

Brugeravatar
Tifosa9000
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 3. feb 2010, 11:54

Re: Skade Status

Indlæg af Tifosa9000 » 21. jan 2011, 15:17

Ifølge opdateringer på aabfan.dk starter Lucas Andersen inde i stedet for Rolfe. Forhåbentligt ikke et tegn på en skade hos Rolfe...

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Yngvesson » 26. jan 2011, 20:27

Er der nogen der har en update angående Anders Due, som tilsyneladende er skadet?

http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... CE25418D64" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Skade Status

Indlæg af Hanga » 26. jan 2011, 20:29

Yngvesson skrev:Er der nogen der har en update angående Anders Due, som tilsyneladende er skadet?

http://www.aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46 ... CE25418D64" onclick="window.open(this.href);return false;
Så vidt jeg husker er det en lille overbelastningsskade.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Mr Hmmm
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 15. aug 2010, 09:36
Favoritspiller: Rolfe

Re: Skade Status

Indlæg af Mr Hmmm » 31. jan 2011, 09:19

Hvor langt er Ahlmann fra at være spilleklar?!!

Og Tracy er umiddelbart væk hele sæsonen, ik'?!!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Skade Status

Indlæg af A_Strandfelt » 10. feb 2011, 21:07

Ahlmann stadig langt fra Superliga-klar: http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... %20ahlmann" onclick="window.open(this.href);return false; :(

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Skade Status

Indlæg af alithebeast » 14. feb 2011, 19:00

Kenneth Emil Petersen og Henrik Dalsgaard bliver fløjet hjem pga. skader. :(

Kilde:
http://v2.aabsport.dk/5F99858C-64A0-4D1 ... 4BE9EA7D73
Hader København!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Skade Status

Indlæg af FlæskeFrank » 14. feb 2011, 23:19

Jeg kan godt begynde at frygte for om vi nogensinde får set en fit KEP over en længere periode. Han vil være en klar gevinst, men skaderne vil ikke slippe ham.
- FlæskeFrank

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Skade Status

Indlæg af Simon-RS » 15. feb 2011, 09:31

FlæskeFrank skrev:Jeg kan godt begynde at frygte for om vi nogensinde får set en fit KEP over en længere periode. Han vil være en klar gevinst, men skaderne vil ikke slippe ham.
Kenneth Emil faker bare skaden, for at vise hvor meget han kan.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Skade Status

Indlæg af hje1980 » 15. feb 2011, 16:07

Yankee skrev:
A_Strandfelt skrev:Skadeslisten er efterhånden lang... :thumbsdown:
AaBSport.dk skrev:På skadeslisten har AaB Jeppe Curth, Chris Rolfe, Daniel Fredheim Holm, Marcus Tracy, Jakob Ahlmann og Dennis Marshall.
Lidt skræmmende at finde sådan et indlæg fra 20. marts 2010 frem. Udover Jeppe Curth og til dels Marshall er det jo nøjagtig samme skadesliste som vi har idag. Det er immervæk utroligt at Rolfe, DFH og Tracy kan gøre så få fremskridt på 10 måneder! Det er altså unge, sportstrænede mennesker vi har med at gøre.
Vil være mere skræmmende hvis det der hele tiden var spillere ind og ud af derfra... Dem der har været skadet har været LANGTIDSSKADET... og det rammer altså også klubber der har de bedste læger og sundhedssektor...

Nogle skader tager bare den tid det tager...

Besvar