Skade Status

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af jernskjorten » 1. maj 2011, 18:49

Thorshauge skrev:Status på Rolfe? Han kunne jo næsten ikke gå efter FCM kampen
Er også "spændt" på at høre status på Lasse, og Wæhler strøg også direkte ud og fik forbinding på knæet. Forhåbentlig er de alle med på fredag.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Skade Status

Indlæg af A_Strandfelt » 1. maj 2011, 18:50

Spillerne har fridag i dag, så vi må nok vente til i morgen med status på skader :)

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 2. maj 2011, 20:08

Nogen der så Rolfe, Lasse eller Wæhler i dag? Savner virkelig en status på dem!

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Yngvesson » 2. maj 2011, 21:08

Thorshauge skrev:Nogen der så Rolfe, Lasse eller Wæhler i dag? Savner virkelig en status på dem!
Du har sådan set selv svaret i en anden tråd omkring Wæhlers situation, hvor han fortæller at han har ondt og er stiv i knæet efter et vrid. Dette gør ham vel meget tvivlsom til fredagens kamp. Der er desuden højest sandsynligt tale om et forstrukket ledbånd.

http://fotball.aftenposten.no/internasj ... 199525.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 2. maj 2011, 21:36

Yngvesson skrev:
Thorshauge skrev:Nogen der så Rolfe, Lasse eller Wæhler i dag? Savner virkelig en status på dem!
Du har sådan set selv svaret i en anden tråd omkring Wæhlers situation, hvor han fortæller at han har ondt og er stiv i knæet efter et vrid. Dette gør ham vel meget tvivlsom til fredagens kamp. Der er desuden højest sandsynligt tale om et forstrukket ledbånd.

http://fotball.aftenposten.no/internasj ... 199525.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ville gerne have en rapport fra en der havde set dem i dag ;)

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Gentleman Finn » 2. maj 2011, 21:46

Vores stålmand kan godt klare lidt af hvert, men det kan da godt være fredagens vigtige kamp kommer for tidligt.

Hvis ikke Wæhler er parat, SKAL vi have Lasse klar til centerforsvaret. Så må PK gå ud på backen. PK gjorde et flot indhop senest, jeg kunne ikke se han havde været ude i det meste af foråret, ret imponerende faktisk :)

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Skade Status

Indlæg af Dot Bot » 5. maj 2011, 11:15

Så er det nyt om Tracy:
http://www.bold.dk/nyt/Endelig-fremgang ... ldig-AaBer" onclick="window.open(this.href);return false;

Forventes klar til den nye sæson!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Skade Status

Indlæg af alithebeast » 5. maj 2011, 11:21

Dot Bot skrev:Så er det nyt om Tracy:
http://www.bold.dk/nyt/Endelig-fremgang ... ldig-AaBer" onclick="window.open(this.href);return false;

Forventes klar til den nye sæson!
Så det vil sige en gang i april 2012. :thumbsup:
Hader København!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Skade Status

Indlæg af Yankee » 5. maj 2011, 11:46

Tracys kontrakt udløber jo til nytår, så det bliver i givet fald ikke i den bolsjestribede.

Tracy har aldrig vist andet end at han var komplet fejlscoutet. Han mangler fysik, hurtighed og spilforståelse - de tre vigtigste ting hos en ung spiller. Tracy er nu 24 år og har kun spillet 15 professionelle ligakampe. Han bliver aldrig god nok.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Skade Status

Indlæg af Winterburn » 5. maj 2011, 11:54

Yankee skrev:Tracys kontrakt udløber jo til nytår, så det bliver i givet fald ikke i den bolsjestribede.

Tracy har aldrig vist andet end at han var komplet fejlscoutet. Han mangler fysik, hurtighed og spilforståelse - de tre vigtigste ting hos en ung spiller. Tracy er nu 24 år og har kun spillet 15 professionelle ligakampe. Han bliver aldrig god nok.
Ved nu ikke. Har altid haft en smule fidus til ham. Tror han nu er "klimatiseret" til den europæiske spillestil selvom han har været skadet. Der er vel også en grund til at samtlige klubber i USA var desperate efter at drafte ham.

Giv ham efteråret til at bevise der er krudt i ham. Lykkes det ikke kan jeg godt se han er fejlkøbt.
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skade Status

Indlæg af Funky » 5. maj 2011, 13:00

Winterburn skrev:
Yankee skrev:Tracys kontrakt udløber jo til nytår, så det bliver i givet fald ikke i den bolsjestribede.

Tracy har aldrig vist andet end at han var komplet fejlscoutet. Han mangler fysik, hurtighed og spilforståelse - de tre vigtigste ting hos en ung spiller. Tracy er nu 24 år og har kun spillet 15 professionelle ligakampe. Han bliver aldrig god nok.
Ved nu ikke. Har altid haft en smule fidus til ham. Tror han nu er "klimatiseret" til den europæiske spillestil selvom han har været skadet. Der er vel også en grund til at samtlige klubber i USA var desperate efter at drafte ham.

Giv ham efteråret til at bevise der er krudt i ham. Lykkes det ikke kan jeg godt se han er fejlkøbt.
Manden har jo været skadet så længe, at han ikke har kunnet gennemgå den udvikling man måske har satset på. Giv ham dog en fair chance.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 5. maj 2011, 13:14

Duen, Lasse og Wæhler er tvivlsomme http://www.bold.dk/nyt/Waehler-tvivlsom-til-bundbrag

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Skade Status

Indlæg af Worminator » 5. maj 2011, 13:35

Yankee skrev:Tracys kontrakt udløber jo til nytår, så det bliver i givet fald ikke i den bolsjestribede.

Tracy har aldrig vist andet end at han var komplet fejlscoutet. Han mangler fysik, hurtighed og spilforståelse - de tre vigtigste ting hos en ung spiller. Tracy er nu 24 år og har kun spillet 15 professionelle ligakampe. Han bliver aldrig god nok.
Lige præcis fysikken synes jeg nu nok han har haft med sig og jeg mener egentlig også han har været hurtig nok, men vi kan hurtigt blive enige om at han ikke har for fem flade ører spilforståelse, ligesom hans generelle boldomgang lader en del tilbage at ønske. Hvis han så i det mindste kunne tæmme en bold kunne han jo blive lynende farlig.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Skade Status

Indlæg af andreasaab89 » 5. maj 2011, 13:43

Husker ham som en fyr med godt hovedspil og faktisk OK hurtig. Jeg kan huske at jeg syntes han var meget spændende og virkede som en der kunne udvikles. Håber da han får chancen, han har jo alle egenskaber fysisk for at blive en god boksspiller.

Det eneste minus er at jeg husker han minder mig lidt om en marshalludgave af en angriber rent taktisk.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Skade Status

Indlæg af AaB1978 » 5. maj 2011, 14:33

Chanko skal opereres i sin ankel, når sæsonen er slut - og måske skal han også opereres i sin hofte

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ch ... perationer" onclick="window.open(this.href);return false;

Gør det nok ikke ligefrem nemmere at slippe af med ham i sommerpausen!

Thorshauge

Re: Skade Status

Indlæg af Thorshauge » 5. maj 2011, 15:13

AaB1978 skrev:Chanko skal opereres i sin ankel, når sæsonen er slut - og måske skal han også opereres i sin hofte

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ch ... perationer" onclick="window.open(this.href);return false;

Gør det nok ikke ligefrem nemmere at slippe af med ham i sommerpausen!
Hvorfor vente?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Skade Status

Indlæg af Yankee » 5. maj 2011, 16:11

Worminator skrev: Lige præcis fysikken synes jeg nu nok han har haft med sig og jeg mener egentlig også han har været hurtig nok, men vi kan hurtigt blive enige om at han ikke har for fem flade ører spilforståelse, ligesom hans generelle boldomgang lader en del tilbage at ønske. Hvis han så i det mindste kunne tæmme en bold kunne han jo blive lynende farlig.
Nu skal det ikke udvikle sig til en tråd om Marcus Tracy. Men hans helt store svaghed var jo netop at han var alt for let at flytte rundt på for forsvarerne. Han hopper højt og er rimelig god i hovedspillet, men han var helt klart ikke nogen targetman-type fordi han slet ikke havde muskler eller erfaring til at tage de fysiske slagsmål i feltet. Derudover bærer han præg af ikke at være skolet til at spille europæisk fodbold med vores længere sæsoner, hårdere træningspas på dårligere baner og årelang træning i at tænke fodbold. Tracy er en typisk amerikansk spiller, der lige så godt kunne være blevet baseball- eller basketspiller og det kan ses. Det er måske også derfor han har haft så store problemer med skader.

Alt i alt synes jeg ikke vi bør satse på en spiller, der i en alder af 24 år kun har spillet 15 professionelle kampe og iøvrigt vel maksimalt trænet fodbold på eliteniveau i 5-6 sammenhængende år. Hvis han var 18 eller 19 kunne vi snakke om det.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. maj 2011, 16:31

Er faktum ikke også at en spiller som Tracy er så stort et spørgsmålstegn, at det at satse på ham via en ny kontrakt ville være en luksus vi ikke har råd til?

For mig må det optimale i den kommende tid være en trup som er bygget op omkring en rygrad af erfarne spillere som Augo, Würtz og Curth - med en hel del af vore unge talenter omkring dem, og krydret med en mindre skare af profiler udefra (sikre kort).

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skade Status

Indlæg af Funky » 6. maj 2011, 00:14

Jesper Schmidt skrev:Er faktum ikke også at en spiller som Tracy er så stort et spørgsmålstegn, at det at satse på ham via en ny kontrakt ville være en luksus vi ikke har råd til?

For mig må det optimale i den kommende tid være en trup som er bygget op omkring en rygrad af erfarne spillere som Augo, Würtz og Curth - med en hel del af vore unge talenter omkring dem, og krydret med en mindre skare af profiler udefra (sikre kort).
Det kommer vel for det første an på, hvad han koster. For det andet hvad han kan nå at vise i efteråret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Skade Status

Indlæg af Sauer » 6. maj 2011, 10:26

Så er Patrick Kristensen ude af aftenens kamp med en brækket finger. Er sgu lidt synd, nu hvor han endelig var ved at være klar. I stedet er Chanko udtaget, på trods af at han har en snarlig operation i vente (??).

Besvar