Skade Status

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Skade Status

Indlæg af jensemand57 » 30. jun 2010, 13:57

Rolfe tager hjem til USA for at få en "second opinion", hvilket for mig beviser, hvilken standard vores helbredssektor arbejder ud fra. Det er under al kritik.

Perhsson udtaler også, at det kun går langsomt frem med de øvrige spillere på skadeslisten, hvilket der jo ikke er noget nyt i. Ang. Rolfe siger Perhsson, at kun tiden kan hele skaden! jamen så er det da godt, at Rolfe ikke lader det vente, men selv tager sagen i egen hånd, da der åbenbart ikke er nogen i AaB, som har evnerne til dette.

Jeg er godt nok ikke imponeret af AaB.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Skade Status

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. jun 2010, 17:19

Freddie skrev: Til Køllen. Man kan jo prøve at være lidt udadvendt. Informationerne på træningsbanen er der :-)
Nu er jeg aldrig blevet beskyldt for at være genert så jeg skal nok få min info :)

Jeg synes bare at der er så mange andre mennesker og fans af AaB i denne verden at man måske kunne overveje lidt info på hjemmesiden omkring skaderne i ny og næ. Det kan jo ikke passe at menigmand skal omkring Hornevej hver og hver anden dag for at blive opdateret om skadessituationen :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Skade Status

Indlæg af tegner » 30. jun 2010, 17:47

AaB kunne feks. også prøve, at være lidt udadvendt.............også selv om det er meeeget længe siden, at der har været noget at prale af..!!

I det hele taget er informationsniveauet mildest talt elendigt, nogen gange nærmest ikke eksisterende. Man burde jo egentlig tro at en fodboldklub med 125 år på bagen, måske havde lidt historiske informationer på sin hjemmeside,...allerede der, halter det kollosalt..

Men det tema (information/marketing/kundepleje) er vist efterhånden uddebatteret,..både herinde og derude..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Skade Status

Indlæg af Funky » 30. jun 2010, 18:34

jensemand57 skrev:Rolfe tager hjem til USA for at få en "second opinion", hvilket for mig beviser, hvilken standard vores helbredssektor arbejder ud fra. Det er under al kritik.

Perhsson udtaler også, at det kun går langsomt frem med de øvrige spillere på skadeslisten, hvilket der jo ikke er noget nyt i. Ang. Rolfe siger Perhsson, at kun tiden kan hele skaden! jamen så er det da godt, at Rolfe ikke lader det vente, men selv tager sagen i egen hånd, da der åbenbart ikke er nogen i AaB, som har evnerne til dette.

Jeg er godt nok ikke imponeret af AaB.
Jeg så også godt det dér med "second opinion" - men en anden nyhed idag siger så, at han er draget hjem for at modtage noget special-behandling.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Skade Status

Indlæg af Freddie » 30. jun 2010, 18:57

Der er ansat to journalister til at tage sig af den slags. Du kunne maile ba@AaB-as.dk

tegner skrev:AaB kunne feks. også prøve, at være lidt udadvendt.............også selv om det er meeeget længe siden, at der har været noget at prale af..!!

I det hele taget er informationsniveauet mildest talt elendigt, nogen gange nærmest ikke eksisterende. Man burde jo egentlig tro at en fodboldklub med 125 år på bagen, måske havde lidt historiske informationer på sin hjemmeside,...allerede der, halter det kollosalt..

Men det tema (information/marketing/kundepleje) er vist efterhånden uddebatteret,..både herinde og derude..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Elscorpio » 30. jun 2010, 20:18

Freddie skrev:Chris er ude i mindst to måneder, Daniel Holm gennemgik en mindre operation i sidste uge. Regner med 6 ugers tid inden han er på banen.
Hvordan kan det være at Holm først er blevet opereret nu?
Hvilken skade er det vores ulv fra USA har fået?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Jesper Schmidt » 1. jul 2010, 03:48

Elscorpio skrev:
Freddie skrev:Chris er ude i mindst to måneder, Daniel Holm gennemgik en mindre operation i sidste uge. Regner med 6 ugers tid inden han er på banen.
Hvordan kan det være at Holm først er blevet opereret nu?
Hvilken skade er det vores ulv fra USA har fået?
PFFØØJ!

Ulve hører hjemme i kloakkerne omkring Herning!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Skade Status

Indlæg af jensemand57 » 1. jul 2010, 17:43

Endelig er der en af spillerne, som udtrykker en vis forundring over skaderne i AaB http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/due ... noget-galt" onclick="window.open(this.href);return false;

Så må man håbe, at ledelsen også begynder at fokusere på dette store problem.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Skade Status

Indlæg af Freddie » 2. jul 2010, 14:29

Jah. Due ved besked. Grunden til at han siger noget om emnet er at han er blevet spurgt.

Men det er nu svært at tage en artikel alvorligt, når skribenten ikke aner, at Chris Rolfe også er skadet.

Hvad mener du med focus? AaB har fast ansat fysioterapeut og lægekonsultation to gange om ugen på anlægget. Skal klubben til at ansætte en medicinmand også.
jensemand57 skrev:Endelig er der en af spillerne, som udtrykker en vis forundring over skaderne i AaB http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/due ... noget-galt" onclick="window.open(this.href);return false;

Så må man håbe, at ledelsen også begynder at fokusere på dette store problem.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Skade Status

Indlæg af jensemand57 » 2. jul 2010, 15:36

Det kunne da være, at en medicinmand vil kunne lave mirakler :thumbsup:

For mig virker det ud af til, at den sportsligeledelse i AaB ikke focuserer på dette problem. Jeg har ikke hørt i pressen fra hverken Lynge, trænerstaben eller sundhedssketoren forundring over alle de skader, samt længden på at få spillerne klar igen.

Man kan selvfølgelig håbe, at de internt diskuterer dette store problem. Jeg mener faktisk, at det er et vigtigere problem for AaB end at få tilknyttet nye spillere. Der skal maks focus på problemet, da det kan betyde noget for slutresultatet, når den nye sæson er overstået.

Som jeg ser det, er det ikke en tilfældighed, men en tendens. Derfor skal der tages fat om tendensen og får den minimeret.

Jeg vil lige slutte af med at meddele, at hvis jeg ikke svarer igen indenfor den næste ugestid, er det fordi, at jeg fra i morgen lørdag befinder mig på Mallorca. Dog ikke som assistenttræner for Laudrup, men som en ganske almindelig dansker, som skal ned for at pleje min bette yndefulle krop i solen :cheers:

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Skade Status

Indlæg af svendpoulsen » 2. jul 2010, 19:27

Under backe/Søndergård var det minimalt antal skader , så det ligger nok i den fysiske træningstilstand :-)

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Skade Status

Indlæg af Holm-o1 » 2. jul 2010, 23:01

Hamrén's morgenmad hjalp på de glasben.
..

Brugeravatar
Viking
Allstar
Allstar
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:45

Re: Skade Status

Indlæg af Viking » 4. jul 2010, 17:46

Det er vel i realiteten lige så flydende som så meget andet i AaB. Det er nærmest tragikomisk, at Daniel Holm stadig er skadet.

Da vi fik ham kan jeg huske hans gamle klubs fans var mere end lykkelig for at slippe af med hans evigt skrantende glasben. Satme en dyr herre vi nu har rendende rundt til ingen verdens nytte. Som tildældet også er med vores rasta-fætter.

Eiler
Superliga
Superliga
Indlæg: 617
Tilmeldt: 4. maj 2009, 20:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Eiler » 6. jul 2010, 09:08

KEP har fået konstateret springerknæ i begge knæ.. Fantastisk start på dagen!
Kan vi ikke bare være venner alle sammen?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Coma » 6. jul 2010, 11:06

så mange konstante skader, kan satme ikke være "uheld"

syntes AaB historisk set har været plaget af en del skader konstant, må da være noget de gør forkert der ude!

Brugeravatar
Viking
Allstar
Allstar
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:45

Re: Skade Status

Indlæg af Viking » 6. jul 2010, 13:38

Coma skrev:så mange konstante skader, kan satme ikke være "uheld"

syntes AaB historisk set har været plaget af en del skader konstant, må da være noget de gør forkert der ude!
Jeg synes Hamrén fik pænt styr på det (og det handler egentligt ikke så meget om hans havegrød), men nu ser det ud til at vi i dén grad er faldet tilbage i et dybt hul af amatøragtigt gøren og laden omkring skader.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Skade Status

Indlæg af Coma » 6. jul 2010, 14:05

Viking skrev:
Coma skrev:så mange konstante skader, kan satme ikke være "uheld"

syntes AaB historisk set har været plaget af en del skader konstant, må da være noget de gør forkert der ude!
Jeg synes Hamrén fik pænt styr på det (og det handler egentligt ikke så meget om hans havegrød), men nu ser det ud til at vi i dén grad er faldet tilbage i et dybt hul af amatøragtigt gøren og laden omkring skader.
det var jo først imod slutnignen af hans tid vi begyndte at få få skader. Trode det var pga vi fik Asley ind, men han er der vel stadig?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Skade Status

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. jul 2010, 15:39

Hvad er det som er amatøragtigt, lige præcis? Hvad er det i VED der bliver gjort anderledes nu end da Hamren var her? Hvad er det som beviser at det ikke bare er sort uheld, og Hamrens sidste periode en heldig tid?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skade Status

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. jul 2010, 16:16

Poker-One-Kenobi skrev:Hvad er det som er amatøragtigt, lige præcis? Hvad er det i VED der bliver gjort anderledes nu end da Hamren var her? Hvad er det som beviser at det ikke bare er sort uheld, og Hamrens sidste periode en heldig tid?
Det er vel nærmest umuligt præcist at se årsagen, men jeg håber godt nok at det er et område som får AL opmærksomhed i AaB for øjeblikket.

Man kan snakke om tilfældigheder, men når hele 2 spillere indenfor et halvt år får springerknæ i begge knæ, og andre spillere også får skader som ligner en eller anden form for overbelastning, også i forbindelse med at de har haft andre skader, så ER der altså noget som tyder på at et eller andet ikke er som det skal være.

Jeg mener at man i vinter og starten af foråret med rette kunne mene at de hårde og elendige baner, og den lange periode med frost og deraf megen træning på kunstgræs, kunne være grunden til mange problemer, men den forklaring er næppe brugbar nu.

Der SKAL altså styr på de skader vi har på vigtige spillere som KEP, Rolfe, Holm og Tracy for at truppen kan være nogenlunde konkurrencedygtig, og man kan også frygte at skaderne sætter en stopper for eventuelle salg, og deraf følgende nyt blod til truppen i dette vindue, for det er efterhånden svært at få øje på positioner hvor vi kan undvære spillere (måske med den centrale midtbane som en undtagelse).

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Skade Status

Indlæg af FlæskeFrank » 6. jul 2010, 17:46

Er det ikke lidt en ond/god cirkel.

Når nogle bliver skadet slides de andre mere og bliver nemmere skadet. Omvendt når alle er friske, så er det nemmere at skifte ud på pladserne.

Men derfor er det trættende at starte op med skadede spillere, når en ny sæson skal til at begynde. Men hvis AaB var lidt mere venlige til at skrive om de skadede spillere, så ville rygtedannelserne nok ikke være helt så kraftige. F.eks. "Nu starter sæsonen op for AaB. Til den første træning manglede .... Det skyldtes bla bla, men forventes at være med om 4-6 uger. Springerknæ er svært at sige en skadesperiode på, men forhåbentlig med om 4 uger." Eller i den stil.

Så kunne vi måske slippe for historierne om havregrøden.
- FlæskeFrank

Besvar