AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Freddie » 22. nov 2013, 14:37

Jeg ved heller ikke, om han skal kaldes for en god træner. Det er ikke min ambition at have en mening om det. Jeg mener bare, at når forskellen mellem succes og fiasko kan hænge på, om en esbjergangriber rammer overliggeren med et hovedstød eller det går ind, kunne man godt være lidt mere specifik og argumenterende med sin kritik, og undlade at hoppe med på en stemning, der ikke virker ordentligt gennemtænkt.

Jeg skal dog ærligt indrømme, at jeg aldrig er for en trænerfyring. Den er kostbar, og risikoen for, at den virker positivt, er forsvindende ringe. Fyringen af Pehrsson og ansættelsen af Kent Nielsen var så utroligt tæt på at give et bagslag, som selskabet bag AaBs bedste hold næppe kunne have overlevet.
Pastorius skrev: Det er simpelthen noget vrøvl. Hvis man i flere forskellige trænerjobs ikke har præsteret andet end middelmådighed, fortjener man ikke at blive kaldt en god træner. Længere er den ikke. Hvad mener du han har præstreret for at fortjene at blive kaldt mere? Vi er enige så langt at han muligvis godt stadig kan være en god træner, men det er han altså langt fra at have bevist overhovedet at have potentialet til.

Jeg er helt sikker på at han trænerfagligt er dygtig. Men der må altså være andre af trænerrollerne han ikke magter. I AaB så det ud til at være lederrollen. Jeg har ikke godt kendskab til hans andre trænerjobs, udover resultaterne, men det kan da også være så enkelt at han bare har taget de forkerte karrierebeslutninger og var uheldig i AaB - men jeg vil altså se nogle flere hårde kendsgerning før jeg vil være med til at hæve ham over middelmådigheden.

Både Kent og Hamrén har i mere end én klub og i mere end én periode vist at de kan levere resultater der rækker noget ud over det forventlige.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 22. nov 2013, 15:26

Alle trænere er gode. Det handler bare om at stille tilpas mange hvis-og-hvis'er op.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 22. nov 2013, 16:20

Freddie skrev:Jeg ved heller ikke, om han skal kaldes for en god træner. Det er ikke min ambition at have en mening om det. Jeg mener bare, at når forskellen mellem succes og fiasko kan hænge på, om en esbjergangriber rammer overliggeren med et hovedstød eller det går ind, kunne man godt være lidt mere specifik og argumenterende med sin kritik, og undlade at hoppe med på en stemning, der ikke virker ordentligt gennemtænkt.

Jeg skal dog ærligt indrømme, at jeg aldrig er for en trænerfyring. Den er kostbar, og risikoen for, at den virker positivt, er forsvindende ringe. Fyringen af Pehrsson og ansættelsen af Kent Nielsen var så utroligt tæt på at give et bagslag, som selskabet bag AaBs bedste hold næppe kunne have overlevet.
Pastorius skrev: Det er simpelthen noget vrøvl. Hvis man i flere forskellige trænerjobs ikke har præsteret andet end middelmådighed, fortjener man ikke at blive kaldt en god træner. Længere er den ikke. Hvad mener du han har præstreret for at fortjene at blive kaldt mere? Vi er enige så langt at han muligvis godt stadig kan være en god træner, men det er han altså langt fra at have bevist overhovedet at have potentialet til.

Jeg er helt sikker på at han trænerfagligt er dygtig. Men der må altså være andre af trænerrollerne han ikke magter. I AaB så det ud til at være lederrollen. Jeg har ikke godt kendskab til hans andre trænerjobs, udover resultaterne, men det kan da også være så enkelt at han bare har taget de forkerte karrierebeslutninger og var uheldig i AaB - men jeg vil altså se nogle flere hårde kendsgerning før jeg vil være med til at hæve ham over middelmådigheden.

Både Kent og Hamrén har i mere end én klub og i mere end én periode vist at de kan levere resultater der rækker noget ud over det forventlige.
JEg er slet ikke enig med din præmis om at en enkelt scoring kan betyde den store forskel.

...måske ift til AaB alene, men ikke som et samlet efterbillede. Fx er Hans Backes ry nok mest positivt fordi vi mener han havde flest midler til rådighed, men hvis nu ikke den bold var blevet dømt ude over baglinjen i Kiev, var han måske vores alle sammens helt stadigvæk.

...men jeg kan ikke komme på en enkelt situation der kunne have ændret MP's præstation i AaB. Heller ikke hvis den var faldet mod Sarajevo - så stor betydning ville den kval trods alt ikke have haft.

Selvfølgelig har timing noget at sige, men hvis man ikke er i stand til at præstere over et langt sejt træk, så hjælper den ikke noget alene. Fx skyldes Hamréns succes jo ikke at han var heldig, men at han gennem sit arbejde og væsen havde overbevist Lynge om sine kvaliteter på en måde der gjorde at Lynge var villig til at sætte hele sin prestige og sit eget job på spil for at undgå at fyre ham - efterfølgende leverede Hamrén så varen - også i den grad.

Vi får selvfølgelig aldrig bevis, men jeg vil love dig jeg er fuldstændig overbevist om at AaB havde været i ringere forfatning, hvis de ikke havde fyret MP, end de havde været, selvom Kent havde været lidt dårligere end han viste sig at være.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Freddie » 22. nov 2013, 19:50

Jeg kan nu sagtens finde situationen, der måske kunne have ændret tilværelsen for Magnus Pehrsson. I stedet for at bruge et par millioner på at fyre træneren, og smide 8-10 millioner i et par lejesvende, kunne AaB jo have fortsat med Pehrsson og givet ham de 10-12 millioner, der var i spil. Ingen ved hvordan den situation kunne have udviklet sig. Men det er nu ikke noget jeg har søvnløse nætter over.
Pastorius skrev: Det er simpelthen noget vrøvl. Hvis man i flere forskellige trænerjobs ikke har præsteret andet end middelmådighed, fortjener man ikke at blive kaldt en god træner. Længere er den ikke. Hvad mener du han har præstreret for at fortjene at blive kaldt mere? Vi er enige så langt at han muligvis godt stadig kan være en god træner, men det er han altså langt fra at have bevist overhovedet at have potentialet til.

Jeg er helt sikker på at han trænerfagligt er dygtig. Men der må altså være andre af trænerrollerne han ikke magter. I AaB så det ud til at være lederrollen. Jeg har ikke godt kendskab til hans andre trænerjobs, udover resultaterne, men det kan da også være så enkelt at han bare har taget de forkerte karrierebeslutninger og var uheldig i AaB - men jeg vil altså se nogle flere hårde kendsgerning før jeg vil være med til at hæve ham over middelmådigheden.

Både Kent og Hamrén har i mere end én klub og i mere end én periode vist at de kan levere resultater der rækker noget ud over det forventlige.
[/quote]

JEg er slet ikke enig med din præmis om at en enkelt scoring kan betyde den store forskel.

...måske ift til AaB alene, men ikke som et samlet efterbillede. Fx er Hans Backes ry nok mest positivt fordi vi mener han havde flest midler til rådighed, men hvis nu ikke den bold var blevet dømt ude over baglinjen i Kiev, var han måske vores alle sammens helt stadigvæk.

...men jeg kan ikke komme på en enkelt situation der kunne have ændret MP's præstation i AaB. Heller ikke hvis den var faldet mod Sarajevo - så stor betydning ville den kval trods alt ikke have haft.

Selvfølgelig har timing noget at sige, men hvis man ikke er i stand til at præstere over et langt sejt træk, så hjælper den ikke noget alene. Fx skyldes Hamréns succes jo ikke at han var heldig, men at han gennem sit arbejde og væsen havde overbevist Lynge om sine kvaliteter på en måde der gjorde at Lynge var villig til at sætte hele sin prestige og sit eget job på spil for at undgå at fyre ham - efterfølgende leverede Hamrén så varen - også i den grad.

Vi får selvfølgelig aldrig bevis, men jeg vil love dig jeg er fuldstændig overbevist om at AaB havde været i ringere forfatning, hvis de ikke havde fyret MP, end de havde været, selvom Kent havde været lidt dårligere end han viste sig at være.[/quote]

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 22. nov 2013, 20:25

Var det egentlig ikke noget med at vi i Pehrssons regeringstid havde helt vanvittigt mange langtidsskader på en gang, og hvor Lynge snakkede om at det næsten var som spillerindkøb da de blev "raske" efter katastrofesæsonnen.

Mindes (husker måske fejl) bl.a. Rolfe, Chanko, Fredheim Holm, KEP og Curth var inde og ude af holdet konstant med skader, eller helt væk som Tracy. Og Ahlmann ligeså, omend han ikke havde fået gennembrud endnu. Min hukommelse svigter mig, men havde vi forresten overhovedet en habil angriber på det tidspunkt (udover Curth og Dalle og Ronnie)?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Haure » 22. nov 2013, 20:50

DC fik endnu et rødt kort i SønderjyskEs 1-0 sejr over EfB i dagens tidlige Superligakamp
No one can guarantee succes in war but only deserve it

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2013, 18:10

Med 1-0 scoringen mod OB er "sorte" den mest scorende i Randers' superliga historie. Fantastisk mål af Schwartz, han har dælme lavet nogle gode kasser for randrusianerne.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 24. nov 2013, 14:10

Marcus Tracy får ikke forlænget i San Jose Earthquakes i MLS. 58 min fordelt på 5 kampe. 0 mål.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 24. nov 2013, 16:09

http://nordjyske.dk/mobil-artikel/jimmy ... 9a2bb/1560" onclick="window.open(this.href);return false;
Sådan Jimbo!

Håber virkelig at Jimmy og Kansas vinder MLS titlen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 30. nov 2013, 15:34

Nicklas har mistet sin plads på bænken og spillede sidst u21 .... Det er nu anden kamp i træk han ikke engang har kunne få en plads på bænken.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2882
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Eksil » 30. nov 2013, 16:46

Provst i Brovst skrev:Nicklas har mistet sin plads på bænken og spillede sidst u21 .... Det er nu anden kamp i træk han ikke engang har kunne få en plads på bænken.
Ja, det var mildest talt ikke planen for ham. Måske skal han overveje at finde en 1.div klub i England hvor han kan få spilletid i foråret?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af alithebeast » 30. nov 2013, 23:21

Eksil skrev:
Provst i Brovst skrev:Nicklas har mistet sin plads på bænken og spillede sidst u21 .... Det er nu anden kamp i træk han ikke engang har kunne få en plads på bænken.
Ja, det var mildest talt ikke planen for ham. Måske skal han overveje at finde en 1.div klub i England hvor han kan få spilletid i foråret?
Eller Holland, Belgien, Norge eller Danmark.
Hader København!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 1. dec 2013, 00:02

Foreløbig har der ikke været det store at glæde sig over i forhold til Helenius. Samtidig må vi også konstatere, at Lucas Andersens ophold i Ajax efter nu 14 måneder har været en temmelig fesen omgang. I stedet for at spille på diverse ungdoms- og sekundahold i Ajax havde det været langt mere gavnligt for hans udvikling at have spillet fast på AaBs superligahold, hvor han kun lige akkurat var ved at slå igennem, da han som 17-årig blev solgt. Jesper Grønkjær var 19 år og en etableret profil, da han blev solgt, og det er trist, at AaBs økonomiske forfatning tvinger klubben til at skille sig ad med talenter, inden de er flyvefærdige, jf. ligeledes Jakob Barett, der selvfølgelig ikke kunne anvendes i Juventus. Helenius havde jeg større forventninger til (og det kan selvfølgelig nås endnu, selv om det går den forkerte vej), men Premier League synes at være mere, end han kan gabe over.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 1. dec 2013, 00:04

Hovedet skrev:Foreløbig har der ikke været det store at glæde sig over i forhold til Helenius. Samtidig må vi også konstatere, at Lucas Andersens ophold i Ajax efter nu 14 måneder har været en temmelig fesen omgang. I stedet for at spille på diverse ungdoms- og sekundahold i Ajax havde det været langt mere gavnligt for hans udvikling at have spillet fast på AaBs superligahold, hvor han kun lige akkurat var ved at slå igennem, da han som 17-årig blev solgt. Jesper Grønkjær var 19 år og en etableret profil, da han blev solgt, og det er trist, at AaBs økonomiske forfatning tvinger klubben til at skille sig ad med talenter, inden de er flyvefærdige, jf. ligeledes Jakob Barett, der selvfølgelig ikke kunne anvendes i Juventus. Helenius havde jeg større forventninger til (og det kan selvfølgelig nås endnu, selv om det går den forkerte vej), men Premier League synes at være mere, end han kan gabe over.
Mikro salgssummerne bider både spilleren og AaB i r000ven.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 1. dec 2013, 10:41

Hovedet skrev:Foreløbig har der ikke været det store at glæde sig over i forhold til Helenius. Samtidig må vi også konstatere, at Lucas Andersens ophold i Ajax efter nu 14 måneder har været en temmelig fesen omgang. I stedet for at spille på diverse ungdoms- og sekundahold i Ajax havde det været langt mere gavnligt for hans udvikling at have spillet fast på AaBs superligahold, hvor han kun lige akkurat var ved at slå igennem, da han som 17-årig blev solgt. Jesper Grønkjær var 19 år og en etableret profil, da han blev solgt, og det er trist, at AaBs økonomiske forfatning tvinger klubben til at skille sig ad med talenter, inden de er flyvefærdige, jf. ligeledes Jakob Barett, der selvfølgelig ikke kunne anvendes i Juventus. Helenius havde jeg større forventninger til (og det kan selvfølgelig nås endnu, selv om det går den forkerte vej), men Premier League synes at være mere, end han kan gabe over.
nu blev hverken lucas eller helenius solgt til førsteholdet, men som at de skulle udvikle sig, inden de eventuelt kom på holdet. men jeg havde måske forventet / håbet noget mere på de 2.
lynge er gud!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Yankee » 1. dec 2013, 10:49

Selvfølgelig havde det ikke været bedre for Lucas at blive i AaB. Han er lige på kanten til at være fast mand i Ajax, og har tydeligvis udviklet sig enormt som fodboldspiller. Og så er han altså kun 19 år.

Helenius' udvikling er svær at vurdere når han ikke spiller, men han har altså ikke engang spillet et halvt år i klubben, og lider også under at Christian Benteke alligevel ikke blev solgt. Vi ved at han har mange af de kvaliteter, der skal til, og det er altså hårdt at kalde ham et flop når han ikke har fået chancen endnu. Det skal nok komme.

Det er netop denne attitude, der skader danske spillere i udlandet. Helenius er kommet til en rigtig stor klub og skal arbejde stenhårdt og have tålmodighed. Så skal chancen nok komme. Lucas skal forbedre sig og fokusere på at være 100% klar fysisk når han skal på banen, for så har han afgjort også talentet til at slå igennem i hollandsk fodbold. Så er det ikke så altafgørende hvor mange kampe de spiller de første 1-2 år når de stadig er så unge.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. jul 2005, 18:51
Geografisk sted: Horsens

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af larsdahl » 1. dec 2013, 12:16

Hovedet skrev:Foreløbig har der ikke været det store at glæde sig over i forhold til Helenius. Samtidig må vi også konstatere, at Lucas Andersens ophold i Ajax efter nu 14 måneder har været en temmelig fesen omgang. I stedet for at spille på diverse ungdoms- og sekundahold i Ajax havde det været langt mere gavnligt for hans udvikling at have spillet fast på AaBs superligahold, hvor han kun lige akkurat var ved at slå igennem, da han som 17-årig blev solgt. Jesper Grønkjær var 19 år og en etableret profil, da han blev solgt, og det er trist, at AaBs økonomiske forfatning tvinger klubben til at skille sig ad med talenter, inden de er flyvefærdige, jf. ligeledes Jakob Barett, der selvfølgelig ikke kunne anvendes i Juventus. Helenius havde jeg større forventninger til (og det kan selvfølgelig nås endnu, selv om det går den forkerte vej), men Premier League synes at være mere, end han kan gabe over.
Nu er det ikke kun AaBs økonomi der spiller ind, men også UEFAs regel om 'homegrown players'. Klubber, der deltager i Champions League eller Europa League, skal have minimum otte 'homegrown' spillere i deres 25 mand store trup. En spiller er 'homegrown' hvis de har spillet tre år i det pågældende land mens de var mellem 15 og 21 år. Ud af de otte spillere skal halvdelen have spillet tre år, ikke blot i landet, men i selve klubben mens de var mellem 15 og 21 år.

Min påstand er, at havde Lukas Andersen været én dag over 18, havde han været fuldstændig uinteressant for Ajax for så ville han aldrig kunne blive en af deres 'homegrown' spillere. Tilsvarende med Jakob Barett og de utallige andre spillere under 18, der i hobetal bliver hentet i håb om, at fire af dem bliver de 'homegrown' spillere som UEFA stiller krav om, man skal have i truppen. Paradoksalt nok, har UEFAs program til "beskyttelse" af unge spiller, nøjagtigt den modsatte effekt!

http://www.uefa.org/footballfirst/prote ... ngplayers/

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 1. dec 2013, 12:18

Præcis, jeg tror mange glemmer at Lucas altså kun var 16 da han fik debut i AaB trøjen. Han er stadig meget ung, det er de færreste steder hvor 19 årige spiller fast. Det skal nok komme, han har fået en del spilletid i år, og det er vel bedre end ingenting.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 2. dec 2013, 23:36

jonas386 skrev:Præcis, jeg tror mange glemmer at Lucas altså kun var 16 da han fik debut i AaB trøjen. Han er stadig meget ung, det er de færreste steder hvor 19 årige spiller fast. Det skal nok komme, han har fået en del spilletid i år, og det er vel bedre end ingenting.
Efter fast tjans på bænken i de sidste mange kampe var Lucas i aften degraderet til Jong Ajax. Her bragte han Ajax foran 1-0 i kampen mod Almere City. Kampen sluttede 1-1.

Selvfølgelig er det ok at få spilletid på reserveholdet når han ikke spiller på førsteholdet. Bemærkelsesværdigt at Lucas
vel ikke har spillet et eneste minut på førsteholdet siden den meget omtalte artikel af en hollandsk journalist.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 2. dec 2013, 23:57

frederikshavneren skrev:
jonas386 skrev:Præcis, jeg tror mange glemmer at Lucas altså kun var 16 da han fik debut i AaB trøjen. Han er stadig meget ung, det er de færreste steder hvor 19 årige spiller fast. Det skal nok komme, han har fået en del spilletid i år, og det er vel bedre end ingenting.
Efter fast tjans på bænken i de sidste mange kampe var Lucas i aften degraderet til Jong Ajax. Her bragte han Ajax foran 1-0 i kampen mod Almere City. Kampen sluttede 1-1.

Selvfølgelig er det ok at få spilletid på reserveholdet når han ikke spiller på førsteholdet. Bemærkelsesværdigt at Lucas
vel ikke har spillet et eneste minut på førsteholdet siden den meget omtalte artikel af en hollandsk journalist.
Nærmest i samme sekund som den artikel var der en nyhed om at Lucas ikke blev udtaget til u21 pga. problemer med fysikken. Så mon ikke det har mere med det at gøre.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar