AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 11. mar 2016, 19:54

limey skrev:Men han er jo en ugidelig egoist med en taberattitude. Er I sikre på at det rent faktisk er Helenius?
Når han ikke spiller er han. Og AaB kan selvfølgelig ikke garantere ham spilletid, når der er andre der er bedre end ham.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2016, 20:20

Gad vide hvad den der forkøbsret lyder på...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Rams » 11. mar 2016, 20:23

Håber det er tegn på, at det lange hyl er ved at få styr på sit pis igen.

Fire kasser indtil videre. Når han de ti mål, får vi enten en bomber tilbage eller også indløser Paderborn klausulen, som Gaarde kaldte meget stor. Mon ikke vi taler 7,5-10 mio. Kr
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hinrup85 » 11. mar 2016, 20:43

Rams skrev:Håber det er tegn på, at det lange hyl er ved at få styr på sit pis igen.

Fire kasser indtil videre. Når han de ti mål, får vi enten en bomber tilbage eller også indløser Paderborn klausulen, som Gaarde kaldte meget stor. Mon ikke vi taler 7,5-10 mio. Kr
Jeg tror ikke Helenius nødvendigvis er interesseret i en permanent aftale i Paderborn. Og vi får ikke den slags penge for ham, nærmere 3-4 mio.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 11. mar 2016, 20:48

Hinrup85 skrev:
Rams skrev:Håber det er tegn på, at det lange hyl er ved at få styr på sit pis igen.

Fire kasser indtil videre. Når han de ti mål, får vi enten en bomber tilbage eller også indløser Paderborn klausulen, som Gaarde kaldte meget stor. Mon ikke vi taler 7,5-10 mio. Kr
Jeg tror ikke Helenius nødvendigvis er interesseret i en permanent aftale i Paderborn. Og vi får ikke den slags penge for ham, nærmere 3-4 mio.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis han bomber igennem i den liga, er det måske heller ikke Paderborn der bliver destinationen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 11. mar 2016, 22:40

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Henriksen » 12. mar 2016, 09:19

Trickster skrev:Mål nummer to:

https://www.youtube.com/watch?v=xOxzM1uk4Zo

Dårligt, meget dårligt forsvarsspil
Er KEP kommet til St.Pauli?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 12. mar 2016, 14:10

Virkelig flot kasse. Det ligner jo Helenius før han tog ti Asyl Villa. Gad vide, om der er håb endnu. Kan han mon holde fast i de ydmyghed, der skal til?
Fodbold skal ses med hjertet!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Eksil » 13. mar 2016, 12:16

AaB 85 95 99 08 skrev:Virkelig flot kasse. Det ligner jo Helenius før han tog ti Asyl Villa. Gad vide, om der er håb endnu. Kan han mon holde fast i de ydmyghed, der skal til?
LOL. Du er blevet hacket.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 13. mar 2016, 22:00

Kasper Kusk scorede en kasse og stod for to oplæg i storsejr. Flot at han har fået karrieren tilbage på sporet. :thumbsup:
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Salle17 » 13. mar 2016, 23:18

Gnu skrev:Kasper Kusk scorede en kasse og stod for to oplæg i storsejr. Flot at han har fået karrieren tilbage på sporet. :thumbsup:
Der står AaB'ere i andre klubber.. Dusken er ikke en AaB'ere..

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 14. mar 2016, 08:50

Han er da mindst lige så meget AaBer som Daniel Christensen, Henrik Dalsgaard, Lucas Andersen og Michael Jakobsen, som diskuteres i tråden her. Hvis ikke mere.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 14. mar 2016, 19:08

Wæhler fylder 40 år på onsdag. Han er ikke desto mindre med fra start i Vålerengas sæsonpremiere i Tippeligaen mod Viking Stavanger, DFH er ligeledes i startopstillingen.

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 15. mar 2016, 10:36

Kayke er blevet solgt fra Flamengo til japanske Yokohama F. Marinos for 15 mio. kr.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af thomasjn » 15. mar 2016, 11:03

frederikshavneren skrev:Wæhler fylder 40 år på onsdag. Han er ikke desto mindre med fra start i Vålerengas sæsonpremiere i Tippeligaen mod Viking Stavanger, DFH er ligeledes i startopstillingen.
En 40 årig Wæhler er formodentlig bedre end Kasper P nogensinde bliver. En af de største forsvarsspillere i klubbens historie, som måske ikke får det allerstørste eftermægle da han var her i krisetider. Tænk i øvrigt hvilken bredde vi havde i midterforsvaret for år tilbage. Wæhler, Lasse og KEP - nu har vi KEP, en Danmarksseriespiller og et middelmådigt talent som både mangler at overbevise som stopper og back.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af limey » 15. mar 2016, 11:08

thomasjn skrev:Tænk i øvrigt hvilken bredde vi havde i midterforsvaret for år tilbage. Wæhler, Lasse og KEP - nu har vi KEP, en Danmarksseriespiller og et middelmådigt talent som både mangler at overbevise som stopper og back.
Uforståeligt hårde ord om vores egne spillere. Især når du blandt dine favoritspillere har listet folk som Mathias Wichman og Martin Pedersen.

Brugeravatar
cJoey
1. div
1. div
Indlæg: 371
Tilmeldt: 2. sep 2005, 10:18
Geografisk sted: 8000 Århus C

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af cJoey » 15. mar 2016, 11:27

limey skrev:
thomasjn skrev:Tænk i øvrigt hvilken bredde vi havde i midterforsvaret for år tilbage. Wæhler, Lasse og KEP - nu har vi KEP, en Danmarksseriespiller og et middelmådigt talent som både mangler at overbevise som stopper og back.
Uforståeligt hårde ord om vores egne spillere. Især når du blandt dine favoritspillere har listet folk som Mathias Wichman og Martin Pedersen.
Jeg er helt enig med Thomasjn, vores forsvar er bare blevet dårligere og dårligere over de sidste tre sæsoner. Nu begynder det så endelig at gå galt, så der måske kan blive gjort noget ved det.

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af johnfrank » 15. mar 2016, 12:16

cJoey skrev:
limey skrev:
thomasjn skrev:Tænk i øvrigt hvilken bredde vi havde i midterforsvaret for år tilbage. Wæhler, Lasse og KEP - nu har vi KEP, en Danmarksseriespiller og et middelmådigt talent som både mangler at overbevise som stopper og back.
Uforståeligt hårde ord om vores egne spillere. Især når du blandt dine favoritspillere har listet folk som Mathias Wichman og Martin Pedersen.
Jeg er helt enig med Limey, vores forsvar er bare blevet dårligere og dårligere over de sidste tre sæsoner. Nu begynder det så endelig at gå galt, så der måske kan blive gjort noget ved det.
Du er ikke så skarp vel? Du er enig med thomas og ikke limey. Right?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 15. mar 2016, 12:23

limey skrev:
thomasjn skrev:Tænk i øvrigt hvilken bredde vi havde i midterforsvaret for år tilbage. Wæhler, Lasse og KEP - nu har vi KEP, en Danmarksseriespiller og et middelmådigt talent som både mangler at overbevise som stopper og back.
Uforståeligt hårde ord om vores egne spillere. Især når du blandt dine favoritspillere har listet folk som Mathias Wichman og Martin Pedersen.
Enig i at det er unødvendigt hårde ord mod KP og Blåbjerg. Det er trods alt spillere der har spillet mange gode kampe for AaB.

Jeg er dog enig i hans overordnede pointe - kvaliteten i vores forsvar er ikke hvad den har været.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af limey » 15. mar 2016, 12:30

Hanga skrev:
limey skrev:
thomasjn skrev:Tænk i øvrigt hvilken bredde vi havde i midterforsvaret for år tilbage. Wæhler, Lasse og KEP - nu har vi KEP, en Danmarksseriespiller og et middelmådigt talent som både mangler at overbevise som stopper og back.
Uforståeligt hårde ord om vores egne spillere. Især når du blandt dine favoritspillere har listet folk som Mathias Wichman og Martin Pedersen.
Enig i at det er unødvendigt hårde ord mod KP og Blåbjerg. Det er trods alt spillere der har spillet mange gode kampe for AaB.

Jeg er dog enig i hans overordnede pointe - kvaliteten i vores forsvar er ikke hvad den har været.
Det er jeg egentlig også. Men det er jo klart med det set-up vi har. Spillere fra ungdomsrækkerne tager over for stamspillere og det tager tid, før de er, hvor de skal være. Så er der spillere som P. og Wichmann som gjorde deres bedste for klubben, men i sidste ende blev vejet og fundet for lette. Det synes jeg er alt for tidligt at sige om KP og Blåbjerg også bliver.

Besvar