AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 13. aug 2016, 19:52

Helenius fik fuld tid i sin debut for SIF. Han gjorde det ok, og lavede bla en frispilning til Albers som han brændte. Hallur fik fuld tid for Den gule fare, og wow han har lagt på sit spil. Dygtig spiller!
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 13. aug 2016, 20:24

Martino skrev:Helenius fik fuld tid i sin debut for SIF. Han gjorde det ok, og lavede bla en frispilning til Albers som han brændte. Hallur fik fuld tid for Den gule fare, og wow han har lagt på sit spil. Dygtig spiller!
Peter Sørensen synes også Helenius var ok
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af sulakvelidze » 13. aug 2016, 20:28

Nu så jeg ikke kampen, men jeg vælger den skeptiske tilgang til meldingerne om en god indsats af Helenius. Vi ved jo fra velunderrettede kilder på debatsiden, at Helenius er psykisk ustabil, og at det er et helt vildt sats af Silkeborg at hente ham. Jeg ved godt, at han selv har givet udtryk for at være fysisk og psykisk på toppen, men mon ikke debatsiden ved bedre. Han kan umuligt have gjort det godt.

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 13. aug 2016, 20:40

Han spillede en ganske pæn kamp, ligesom resten af Silkeborg-offensiven.
Nu er det også AaB's sportslige ledelse der har fravalgt ham, da man ikke tror på at han kan udfylde den rolle han var købt til.
Og så er der vist ikke så meget mere at sige til det - han er ikke længere AaB-spiller. Mere interessant at diskutere de spillere vi har :-)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 13. aug 2016, 20:52

Provst i Brovst skrev:
Martino skrev:Helenius fik fuld tid i sin debut for SIF. Han gjorde det ok, og lavede bla en frispilning til Albers som han brændte. Hallur fik fuld tid for Den gule fare, og wow han har lagt på sit spil. Dygtig spiller!
Peter Sørensen synes også Helenius var ok
Man kan i hvertfald sige at de formår at score 3 mål...hvor meget der så er Helenius' skyld er nok så som så, men han skal nok få masser af kampe for Agger og Albers er satme ikke meget værd. Skritladze scorede et drømmemål på saksespark iøvrigt. Silkeborg har et elendigt forsvar, som fik André Bjerregaard til at ligne en stjernespiller.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AaB1978 » 13. aug 2016, 21:13

Spanky skrev:Thomsen er med fra start i Nantes præmiere i ligue 1 på udebane mod Dijon. Han spiller den offensive venstre kant i en 4-3-3.
Thomsen har netop bragt Nantes foran 1-0.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 13. aug 2016, 21:28

Gamen skrev:Han spillede en ganske pæn kamp, ligesom resten af Silkeborg-offensiven.
Nu er det også AaB's sportslige ledelse der har fravalgt ham, da man ikke tror på at han kan udfylde den rolle han var købt til.
Og så er der vist ikke så meget mere at sige til det - han er ikke længere AaB-spiller. Mere interessant at diskutere de spillere vi har :-)
Har du set hvad tråden hedder?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Funky » 13. aug 2016, 21:30

AaB1978 skrev:
Spanky skrev:Thomsen er med fra start i Nantes præmiere i ligue 1 på udebane mod Dijon. Han spiller den offensive venstre kant i en 4-3-3.
Thomsen har netop bragt Nantes foran 1-0.
Og nu sawwet modstanderens målmand.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 13. aug 2016, 21:30

AaB1978 skrev:
Spanky skrev:Thomsen er med fra start i Nantes præmiere i ligue 1 på udebane mod Dijon. Han spiller den offensive venstre kant i en 4-3-3.
Thomsen har netop bragt Nantes foran 1-0.
Og nu gult kort for at takle maalmanden i mavsen. Han er blevet lidt af en bisse den gode Thomsen, eller maaske saa han ham bare ikke :o

edit: Funky var foerst, den slyngel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Funky » 13. aug 2016, 21:46

Buzz Killington skrev:
AaB1978 skrev:
Spanky skrev:Thomsen er med fra start i Nantes præmiere i ligue 1 på udebane mod Dijon. Han spiller den offensive venstre kant i en 4-3-3.
Thomsen har netop bragt Nantes foran 1-0.
Og nu gult kort for at takle maalmanden i mavsen. Han er blevet lidt af en bisse den gode Thomsen, eller maaske saa han ham bare ikke :o

edit: Funky var foerst, den slyngel.
Jeg fik jo helt mindelser om Thorst. Så må man reagere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13670
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Funky » 13. aug 2016, 22:17

U23 mod Nigeria; Børsting pillet ud efter 55 minutter. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, der er satme mange af danskerne som spiller ringe. Eks. Lasse Vibe, som intet overhovedet har præsteret i kampene indtil videre. Men bevares, ud over at knokle rundt som sædvanligt har han ikke nået så meget andet denne kamp end at brænde en chance i 1. halvleg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 13. aug 2016, 22:24

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 13. aug 2016, 22:50

Tak. Nogen som så kampen? Spillede han godt?
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 13. aug 2016, 23:00

Funky skrev:U23 mod Nigeria; Børsting pillet ud efter 55 minutter. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, der er satme mange af danskerne som spiller ringe. Eks. Lasse Vibe, som intet overhovedet har præsteret i kampene indtil videre. Men bevares, ud over at knokle rundt som sædvanligt har han ikke nået så meget andet denne kamp end at brænde en chance i 1. halvleg.
En KÆMPEchance. Målfarlig bliver han aldrig, den kære Børsting.

seamann

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af seamann » 13. aug 2016, 23:36

Gamen skrev:
Funky skrev:U23 mod Nigeria; Børsting pillet ud efter 55 minutter. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, der er satme mange af danskerne som spiller ringe. Eks. Lasse Vibe, som intet overhovedet har præsteret i kampene indtil videre. Men bevares, ud over at knokle rundt som sædvanligt har han ikke nået så meget andet denne kamp end at brænde en chance i 1. halvleg.
En KÆMPEchance. Målfarlig bliver han aldrig, den kære Børsting.
Super. Jeg tror vi har den næste offensive prügelknappe efter Curth, Jönsson og Helenius.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 13. aug 2016, 23:38

seamann skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:U23 mod Nigeria; Børsting pillet ud efter 55 minutter. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, der er satme mange af danskerne som spiller ringe. Eks. Lasse Vibe, som intet overhovedet har præsteret i kampene indtil videre. Men bevares, ud over at knokle rundt som sædvanligt har han ikke nået så meget andet denne kamp end at brænde en chance i 1. halvleg.
En KÆMPEchance. Målfarlig bliver han aldrig, den kære Børsting.
Super. Jeg tror vi har den næste offensive prügelknappe efter Curth, Jönsson og Helenius.
Jammen lille ven, det er almindelig kendt i Aalborg og Peru at Børsting er stærkt upopulær i truppen. Der er ingen der vil dele saftevand med ham.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Olly » 14. aug 2016, 00:26

Og så med hovedet. Er det sket før?

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 14. aug 2016, 01:17

seamann skrev:
Super. Jeg tror vi har den næste offensive prügelknappe efter Curth, Jönsson og Helenius.
Nej. Men interessant, hvordan du kan vende en stille konstatering til noget helt andet.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kokkefar » 14. aug 2016, 01:52

Provst i Brovst skrev:
seamann skrev:
Gamen skrev:
Funky skrev:U23 mod Nigeria; Børsting pillet ud efter 55 minutter. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, der er satme mange af danskerne som spiller ringe. Eks. Lasse Vibe, som intet overhovedet har præsteret i kampene indtil videre. Men bevares, ud over at knokle rundt som sædvanligt har han ikke nået så meget andet denne kamp end at brænde en chance i 1. halvleg.
En KÆMPEchance. Målfarlig bliver han aldrig, den kære Børsting.
Super. Jeg tror vi har den næste offensive prügelknappe efter Curth, Jönsson og Helenius.
Jammen lille ven, det er almindelig kendt i Aalborg og Peru at Børsting er stærkt upopulær i truppen. Der er ingen der vil dele saftevand med ham.
Jeg har også hørt fra kilder tæt på ham, at han har en svag psyke, og slet ikke har mentaliteten der skal til som professionel fodboldspiller. Desuden er han slet ikke høj nok...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FIDEL » 14. aug 2016, 09:51

Stop nu.. Børsting spillede faktisk godt, og var en af de bedste på et slapt dansk hold.
Hvad fanden lavede maxsø på den def. Midtbane? Han var virkelig dårlig.
Børsting viser utrolig meget energi og fight i sine præstationer, og generelt er folk for hårde ved ham.
Jeg kan godt lide hans udstråling og type. Og han skal nok udvikle sit spil. Han er jo stadig ung.

Besvar