AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 24. aug 2016, 12:30

AaB-Jones skrev:
Buzz Killington skrev:
Good riddance. Ikke noget imod Ronnie personligt, men han passer ikke ind, og vi har andre spillere paa vej der ikke skal staa i skyggen af en loentung (naesten) 27-aarig spiller uden stort salgspotentiale.

Alt det bedste til ham.
Jeg må indrømme, at jeg også er glad for, at Ronnie fortsætter udenlands - især for hans egen skyld efter 2 små-dårlige oplevelser i Brøndby og Esbjerg. Det siger måske også lidt om hans nuværende situation, at det er en belgisk midterklub, der henter ham.

Som en bruger på bold bemærker, så er det jo fantastisk, at han samtidig kan have en dansk sportsdirektør i Ole Wedel :P
Billede

Ja hold da kaeft eh heeh
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lindmark » 24. aug 2016, 14:42

FlæskeFrank skrev:...

Er Ståle en god træner ?
Nej! :cool:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AaB1978 » 24. aug 2016, 15:27

Daniel Christensen på vej til belgisk fodbold

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... l-belgien/

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 24. aug 2016, 16:02

AaB1978 skrev:Daniel Christensen på vej til belgisk fodbold

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... l-belgien/
DC forlængede ellers kontrakten med gjæf i foråret, men han har ikke fået særlig meget spilletid i denne sæson.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Rams » 24. aug 2016, 16:18

Det under jeg "konditorsønnen". Han er et fint bevis på, at vilje kan bringe en langt, selvom andre har større talent,
In verbis simus faciles

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 24. aug 2016, 16:28

Rams skrev:Det under jeg "konditorsønnen". Han er et fint bevis på, at vilje kan bringe en langt, selvom andre har større talent,
Absolut, MEN han har altid haft en god teknik og et kælent venstreben. Fatter ikke GF. Han er da en de spillere som kan noget i deres trup!?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 24. aug 2016, 18:08

Martino skrev:
Rams skrev:Det under jeg "konditorsønnen". Han er et fint bevis på, at vilje kan bringe en langt, selvom andre har større talent,
Absolut, MEN han har altid haft en god teknik og et kælent venstreben. Fatter ikke GF. Han er da en de spillere som kan noget i deres trup!?
Måske han selv har presset på for at komme væk? Tænk at vågne op hver morgen og tro, at verden er et dejligt sted indtil du fem sekunder senere kommer i tanke om, at Glen Riddersholm er din chef.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 24. aug 2016, 20:02

Rigtigt fint at endnu to AaB drenge får en tur til udlandet, hvor de forhåbentlig slår til. Det er sgu vigtigt for fremtidens muligheder for at sælge talenter, at der er så mange som muligt der har "product of AaB" tatoveringen

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jernskjorten » 25. aug 2016, 06:17

Kusk var ikke med i truppen på Cypern. Er han ved at være til overs derovre?

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sauer » 25. aug 2016, 10:20

jernskjorten skrev:Kusk var ikke med i truppen på Cypern. Er han ved at være til overs derovre?
På den ene side var det måske ikke rigtigt en kamp for Kusk i går, hvor der skulle kæmpes og fightes i 90 minutter. På den anden side var jeg alligevel noget overrasket over, at fx Amankwaa tog en plads i truppen på hans bekostning. Men mon ikke Ståle insisterer på at holde sammen på truppen?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2016, 12:44

Sauer skrev:
jernskjorten skrev:Kusk var ikke med i truppen på Cypern. Er han ved at være til overs derovre?
På den ene side var det måske ikke rigtigt en kamp for Kusk i går, hvor der skulle kæmpes og fightes i 90 minutter. På den anden side var jeg alligevel noget overrasket over, at fx Amankwaa tog en plads i truppen på hans bekostning. Men mon ikke Ståle insisterer på at holde sammen på truppen?
Men hvad hvis de var kommet bagud 2-0? Så havde behovet jo ændret sig markant, og Kusk kunne have været oplagt. Så jeg køber ikke rigtigt den med at der skulle være behov for andre typer, jeg tror bare at han er røget langt tilbage i køen, medmindre det var en skade som gjorde han gik ud i pausen mod os.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sauer » 25. aug 2016, 12:53

Jesper Schmidt skrev:
Sauer skrev:
jernskjorten skrev:Kusk var ikke med i truppen på Cypern. Er han ved at være til overs derovre?
På den ene side var det måske ikke rigtigt en kamp for Kusk i går, hvor der skulle kæmpes og fightes i 90 minutter. På den anden side var jeg alligevel noget overrasket over, at fx Amankwaa tog en plads i truppen på hans bekostning. Men mon ikke Ståle insisterer på at holde sammen på truppen?
Men hvad hvis de var kommet bagud 2-0? Så havde behovet jo ændret sig markant, og Kusk kunne have været oplagt. Så jeg køber ikke rigtigt den med at der skulle være behov for andre typer, jeg tror bare at han er røget langt tilbage i køen, medmindre det var en skade som gjorde han gik ud i pausen mod os.
Det var jo så den undren, jeg havde over, at Amankwaa ligefrem var foretrukket over Kusk. Det er lidt vildt, synes jeg. Kusk havde trods alt en helt fornuftig sidste sæson.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. aug 2016, 12:58

Sauer skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Sauer skrev:
jernskjorten skrev:Kusk var ikke med i truppen på Cypern. Er han ved at være til overs derovre?
På den ene side var det måske ikke rigtigt en kamp for Kusk i går, hvor der skulle kæmpes og fightes i 90 minutter. På den anden side var jeg alligevel noget overrasket over, at fx Amankwaa tog en plads i truppen på hans bekostning. Men mon ikke Ståle insisterer på at holde sammen på truppen?
Men hvad hvis de var kommet bagud 2-0? Så havde behovet jo ændret sig markant, og Kusk kunne have været oplagt. Så jeg køber ikke rigtigt den med at der skulle være behov for andre typer, jeg tror bare at han er røget langt tilbage i køen, medmindre det var en skade som gjorde han gik ud i pausen mod os.
Det var jo så den undren, jeg havde over, at Amankwaa ligefrem var foretrukket over Kusk. Det er lidt vildt, synes jeg. Kusk havde trods alt en helt fornuftig sidste sæson.
Ganske enig, det virker voldsomt hvis han er direkte foretrukket fremfor Kusk.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 25. aug 2016, 13:01

Jesper Schmidt skrev:
Sauer skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Sauer skrev:
jernskjorten skrev:Kusk var ikke med i truppen på Cypern. Er han ved at være til overs derovre?
På den ene side var det måske ikke rigtigt en kamp for Kusk i går, hvor der skulle kæmpes og fightes i 90 minutter. På den anden side var jeg alligevel noget overrasket over, at fx Amankwaa tog en plads i truppen på hans bekostning. Men mon ikke Ståle insisterer på at holde sammen på truppen?
Men hvad hvis de var kommet bagud 2-0? Så havde behovet jo ændret sig markant, og Kusk kunne have været oplagt. Så jeg køber ikke rigtigt den med at der skulle være behov for andre typer, jeg tror bare at han er røget langt tilbage i køen, medmindre det var en skade som gjorde han gik ud i pausen mod os.
Det var jo så den undren, jeg havde over, at Amankwaa ligefrem var foretrukket over Kusk. Det er lidt vildt, synes jeg. Kusk havde trods alt en helt fornuftig sidste sæson.
Ganske enig, det virker voldsomt hvis han er direkte foretrukket fremfor Kusk.
Det kan der vel være mange grunde til. Amankwaa kan både være kant og angriber, kan være Ståle foretrak en ekstra angriber såfrem man kom i problemer. Det er alt sammen spekulation. Men mon ikke han bliver i FCK medmindre han bliver for nedtrykt over ikke at spille.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 25. aug 2016, 13:02

Amada er en helt anden type en Kusk. Kusk ville blive mast af Cyprioternes fysik, hvor Amada har nogle flere muller. Det er vel aarsagen. Saa hjaelper det heller ikke at Kusk var elendig mod os.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

cpcpcp
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 14
Tilmeldt: 20. jan 2009, 13:55

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af cpcpcp » 25. aug 2016, 20:41

Lucas lige piftet ud af tilskuerne efter 80 min. Han ligner også en der helt har opgivet at spille fodbold. Slasker rundt på banen og rører bolden ca. 4 gange i anden halvleg.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sauer » 25. aug 2016, 21:15

cpcpcp skrev:Lucas lige piftet ud af tilskuerne efter 80 min. Han ligner også en der helt har opgivet at spille fodbold. Slasker rundt på banen og rører bolden ca. 4 gange i anden halvleg.
Var de i det hele taget ikke bare oppe mod et noget bedre Fenerbahce-mandskab? Kan se, han blev udskiftet umiddelbart efter, Fener havde bragt sig foran. Det kan måske også ha' spillet ind på stemningen? Men uanset er det da lidt trist at høre.

cpcpcp
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 14
Tilmeldt: 20. jan 2009, 13:55

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af cpcpcp » 26. aug 2016, 08:54

Sauer skrev:
cpcpcp skrev:Lucas lige piftet ud af tilskuerne efter 80 min. Han ligner også en der helt har opgivet at spille fodbold. Slasker rundt på banen og rører bolden ca. 4 gange i anden halvleg.
Var de i det hele taget ikke bare oppe mod et noget bedre Fenerbahce-mandskab? Kan se, han blev udskiftet umiddelbart efter, Fener havde bragt sig foran. Det kan måske også ha' spillet ind på stemningen? Men uanset er det da lidt trist at høre.
GCZ havde bolden mest i anden halvleg så tror desværre ikke det kan bruges som undskyldning. De havde faktisk mest optakt til chancer inden fenerbache scorede. Fener havde trods alt 3-0 med fra første kamp. Det var meget frustrerende at se når man håber det bedste for ham.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af birk » 27. aug 2016, 22:12

Opindo på Hjørringsc 2 hold i Jyllamds serien . Desværre ingen fremtid til ham , hvis man er på deres 2 hold nu .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 27. aug 2016, 23:07

birk skrev:Opindo på Hjørringsc 2 hold i Jyllamds serien . Desværre ingen fremtid til ham , hvis man er på deres 2 hold nu .
Der kan vaere en million aarsager til han ikke er paa foersteholdet, og det behoever da ikke vaere fordi han er for daarlig til foersteholdet. Maaske han har vaeret skadet? Han blev saa vidt jeg kan forstaa skiftet ind i sidste kamp for Dalgaard, og selvom han skulle vaere et fint talent, saa er Dalgaard vel stadig foersteangriber. At han er med hos reserverne betyder maaske ogsaa bare at man gerne vil udnytte muligheden til at give en reserve noogle ekstra kampe.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar