AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AaB1978 » 10. jan 2017, 23:36

Spalvis udlejet til Belenenses resten af sæsonen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spor ... -paa-laan/

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af birk » 11. jan 2017, 06:50

FC Nantes: Nicolaj Thomsen på vej til Købehavn
http://www.tipsbladet.dk/node/272920/appview

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 11. jan 2017, 07:04

birk skrev:FC Nantes: Nicolaj Thomsen på vej til Købehavn
http://www.tipsbladet.dk/node/272920/appview
Det var sgu hurtigt! Mon ham og Kusk havde en konkurrence kørende omkring hvem der ville falde igennem hurtigst? Kusk må også være en stor inspiration her. Tænk at få lov til at bo i København og dagligt mærke indre bys urinstank blæse igennem en. Ikke mange ville sige nej til sådan en "golden" mulighed.

Held og lykke i det Københavnske Thomsen. Dream come true.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Martino » 11. jan 2017, 07:24

Buzz Killington skrev:
birk skrev:FC Nantes: Nicolaj Thomsen på vej til Købehavn
http://www.tipsbladet.dk/node/272920/appview
Det var sgu hurtigt! Mon ham og Kusk havde en konkurrence kørende omkring hvem der ville falde igennem hurtigst? Kusk må også være en stor inspiration her. Tænk at få lov til at bo i København og dagligt mærke indre bys urinstank blæse igennem en. Ikke mange ville sige nej til sådan en "golden" mulighed.

Held og lykke i det Københavnske Thomsen. Dream come true.
Uambitiøst. Han burde søge en aftale et andet sted udenlandsk. Forstår ikke hvad han vil i FCK.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: RE: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af budo » 11. jan 2017, 07:27

Martino skrev:
Buzz Killington skrev:
birk skrev:FC Nantes: Nicolaj Thomsen på vej til Købehavn
http://www.tipsbladet.dk/node/272920/appview
Det var sgu hurtigt! Mon ham og Kusk havde en konkurrence kørende omkring hvem der ville falde igennem hurtigst? Kusk må også være en stor inspiration her. Tænk at få lov til at bo i København og dagligt mærke indre bys urinstank blæse igennem en. Ikke mange ville sige nej til sådan en "golden" mulighed.

Held og lykke i det Københavnske Thomsen. Dream come true.
Uambitiøst. Han burde søge en aftale et andet sted udenlandsk. Forstår ikke hvad han vil i FCK.
Sidde på en velbetalt bænk.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9800 » 11. jan 2017, 07:36

Tja jeg håber han er klogere. Han kan jo kigge i øjnene på Kasper kusk, og se hvad de udstråler...

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 11. jan 2017, 07:40

Ring til forargelses-politiet, en eller anden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9000AA » 11. jan 2017, 07:55

Bedst som man tror man kender vores Aalborg drenge... Fuck ham hvis han tager til København. Det vil sgu gøre ondt i hjertet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: RE: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 11. jan 2017, 08:16

9000AA skrev:Bedst som man tror man kender vores Aalborg drenge... Fuck ham hvis han tager til København. Det vil sgu gøre ondt i hjertet.
Man er velefterhånden ved at være vant til det. Vores drenge giver op så snart de møder lidt modgang i udlandet, og søger derfor mod trygge Danmark igen, og her er det altså bare FCK der kan tilbyde det klart bedste.

Han har sikkert ment det da han sagde, at AaB var hans klub i Danmark og at han ikke kunne se sig selv i andre klubber, men piben får en anden lyd når de reelt står i situationen og skal vælge. AaB er tilfredse med en 6. plads og det er altså bare ikke særligt tillokkende.

Skuffende at man nok engang skal se en af vores drenge havne derovre, og nok engang mister man lidt for en af de absolut vigtigste brikker fra double holdet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: RE: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Breezer » 11. jan 2017, 08:33

Hanga skrev:
9000AA skrev:Bedst som man tror man kender vores Aalborg drenge... Fuck ham hvis han tager til København. Det vil sgu gøre ondt i hjertet.
Man er velefterhånden ved at være vant til det. Vores drenge giver op så snart de møder lidt modgang i udlandet, og søger derfor mod trygge Danmark igen, og her er det altså bare FCK der kan tilbyde det klart bedste.

Han har sikkert ment det da han sagde, at AaB var hans klub i Danmark og at han ikke kunne se sig selv i andre klubber, men piben får en anden lyd når de reelt står i situationen og skal vælge. AaB er tilfredse med en 6. plads og det er altså bare ikke særligt tillokkende.

Skuffende at man nok engang skal se en af vores drenge havne derovre, og nok engang mister man lidt for en af de absolut vigtigste brikker fra double holdet.
Er også noget overrasket over denne nyhed, og min første reaktion er egentlig også skuffelse. Når det er sagt, så mener jeg ikke at FCK nødvendigvis er uambitiøst. Fast spilletid i FCK kan bringe ham tættere på landsholdet end en rotationsplads hos Nantes. Thomsen er også mindst på niveau med Verbic, Toutouh og Falk. Desuden er der oftere europæisk fodbold i FCK, hvilket også er et klart udstillingsvindue. Jeg er også træt af at se vores drenge smutte derover, men jeg ville have mindre forståelse for et skifte til FCM eller Brøndby. Jeg tror ikke Nantes nødvendigvis er et bedre springbræt mod f.eks. Bundesligaen end FCK er.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: RE: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af hje1980 » 11. jan 2017, 08:36

Hanga skrev:
9000AA skrev:Bedst som man tror man kender vores Aalborg drenge... Fuck ham hvis han tager til København. Det vil sgu gøre ondt i hjertet.
Man er velefterhånden ved at være vant til det. Vores drenge giver op så snart de møder lidt modgang i udlandet, og søger derfor mod trygge Danmark igen, og her er det altså bare FCK der kan tilbyde det klart bedste.

Han har sikkert ment det da han sagde, at AaB var hans klub i Danmark og at han ikke kunne se sig selv i andre klubber, men piben får en anden lyd når de reelt står i situationen og skal vælge. AaB er tilfredse med en 6. plads og det er altså bare ikke særligt tillokkende.

Skuffende at man nok engang skal se en af vores drenge havne derovre, og nok engang mister man lidt for en af de absolut vigtigste brikker fra double holdet.
Hvem siger AaB er tilfredse med en 6. plads? Så vidt jeg ved har bestyrelsen godkendt et budget der hedder en 6. plads. Altså for økonomien i forretningen AaB A/S. Tror sgu ikke klubben er tilfreds med en 6. plads - jo måske i år, hvor det er første sæson efter udrensningen.

Men nej. Ingen klub kan tages seriøst vedr. udmelding om guld end FCK - heller ikke BIF og FCM da de kun ligger deroppe for lånte penge.

Men vedr. Thomsen. Vil godt nok være endnu en falit-erklæring for en Aalborg-dreng med det skifte. Hvis det sker gider jeg bare slet ikke den leflen med; at han håber fansene i AaB kan acceptere dette, da dette var eneste mulighed i hans karriere på nuværende tidspunkt. GU ER DET DA RØV!!!
Så vær dog ærlig istedet og sige at pengene er bare det bedre og holdet FCK er bare de bedste og dem ønsker jeg at spille for da der næsten er garanti for Europæisk fodbold.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2017, 08:51

Buzz Killington skrev:
birk skrev:FC Nantes: Nicolaj Thomsen på vej til Købehavn
http://www.tipsbladet.dk/node/272920/appview
Det var sgu hurtigt! Mon ham og Kusk havde en konkurrence kørende omkring hvem der ville falde igennem hurtigst? Kusk må også være en stor inspiration her. Tænk at få lov til at bo i København og dagligt mærke indre bys urinstank blæse igennem en. Ikke mange ville sige nej til sådan en "golden" mulighed.

Held og lykke i det Københavnske Thomsen. Dream come true.
Mmmm, urinstank. Hele Indre By er som pisgyden i Gaden. Alle elsker det i Kbh. Især fordi det er sandt.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af De Fem » 11. jan 2017, 08:52

I mesterskabsforåret kaldte Ståle Kusk og Thomsen DKs bedste kanter. Nu har han begge to. Det er vel godt arbejde?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Forza » 11. jan 2017, 08:56

Skræmmende hvis både Kusk og Thomsen giver op efter så korte ophold i udlandet for at vende hjem til FCK. Det viser manglende moral!

Især Thomsen med 7 måneder i det franske.

Jeg kan sådan set ikke se noget odiøst i at de vælger FCK. Det er den eneste der har råd til at hente dem i en transfer, kan give dem den bedste løn i DK og opfylde deres europæiske ambitioner.

Det er mere selve ideen om at vende hjem efter SÅ kort tid efter den mindste modgang. Ingen af de to har tilsyneladende ville kæmpe for chancen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af gravballe » 11. jan 2017, 09:08

Man er jo ved at være van til det...

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af alithebeast » 11. jan 2017, 09:29

De Fem skrev:I mesterskabsforåret kaldte Ståle Kusk og Thomsen DKs bedste kanter. Nu har han begge to. Det er vel godt arbejde?
Bare synd at FCK spiller primitiv knoldesparkerbold med lange bolde efter to store lokummer foran. Den slags er ikke befordrende for den slags fodbold Kusk og Thomsen er bedst til
Hader København!

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af birk » 11. jan 2017, 09:33

Hvis du kalder FCK spillestil for knoldesparkeri,hvad vil du kalde AaBs i 2016 ?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Mr. Larsen » 11. jan 2017, 09:37

Fuck mand jeg er træt af at se vores gamle profiler ende op i FCK :(
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrBangDK » 11. jan 2017, 09:43

Lindvang skrev:
Buzz Killington skrev:
birk skrev:FC Nantes: Nicolaj Thomsen på vej til Købehavn
http://www.tipsbladet.dk/node/272920/appview
Det var sgu hurtigt! Mon ham og Kusk havde en konkurrence kørende omkring hvem der ville falde igennem hurtigst? Kusk må også være en stor inspiration her. Tænk at få lov til at bo i København og dagligt mærke indre bys urinstank blæse igennem en. Ikke mange ville sige nej til sådan en "golden" mulighed.

Held og lykke i det Københavnske Thomsen. Dream come true.
Mmmm, urinstank. Hele Indre By er som pisgyden i Gaden. Alle elsker det i Kbh. Især fordi det er sandt.
Præcis - selv TV Lorry er på sagen..

http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2017-01-10 ... -til-doede
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 11. jan 2017, 10:11

Det er ikke sikkert Thomsen rigtig har noget valg. Bænken (eller helt uden for truppen) i Nantes eller den klub der vil kompensere Nantes bedst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar