AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 23. jun 2021, 21:30

R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 20:58
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 20:02
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 19:47
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 19:23
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 19:01
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 18:55


Nu er du jo igen kværulerende. U19 trænererfaring og uddannelse er selvfølgelig kvalificerende. Derudover troede jeg du henviste til anden omgang med A og W hvilket var en nødssituation og derfor ikke affødte kritik. Mht. første omgang med var problemet selvfølgelig ikke det samme da Augo i første omgang kom til som andenassistent da der netop var kvalificerede assistenter tilstede som kunne udfylde rollen ift cheftraneren. Det er jo forskellen. Den situation vi står i nu er speciel da vi står med to folk nærmest uden og helt uden trænererfaring.
Jeg elsker, at andre er kværulerende og andet, når dine betragtninger bliver tilbagevist. Intet nyt under solen.

Der er intet faktuelt forkert i det, jeg skriver.
Desuden er Hiljemark, som jeg skriver, formodentlig UEFA B-træner om 10 dage, hvis AaB synes, han skal være det.
Skal vi bare stoppe her? Der er ikke fugls føde på den debat, du af uvisse årsager (andet end du ikke tåler ikke at have ret) forsøger at skabe. Det er som sagt helt faktuelt, hvad jeg skriver.
Der er sgu da ingen modsætning mellem at bringe fakta og at kværulere. Og den debat er sgu da mega relevant hvis du eller andre mener vi er godt besatte på assistentposten. Og hvis det ikke var det det handlede om, så fatter jeg ikke hvad dit ærinde er udover at gå i klinch med dem der ikke er søde ved din kammerat.
Jeg ved ikke, hvilken kammerat du taler om. Jeg giver udtryk for egne holdninger denne side. Så kan du droppe dit infantile pjat?
Selvfølgelig ved du det. Både din nuværende profil og din forrige "Bassogogsven" havde samme mønster. Men jeg tænker du kan tage den med mig i en pb. hvis du ikke har mere om AaB. Så vil jeg fortsatte med at blive kvalt i snobrød.
Naturligvis gider jeg ikke at skrive privat med dig, hvor ofte du end ønsker det. Men du er dog blevet anmeldt igen.
Og jeg diskuterer AaB, du diskuterer meta og ødelægger tråd på tråd med dit personfnidder - hyg dig i Hjørring.
Det er sgu da overhovedet ikke naturligt. Hvorfor pokker er det så vigtigt for dig at udsætte forummet for alt vores ævlebævle når du kunne tage den med mig i en pb? Drop nu det narcissistisk pis og vis du kan uden publikum. Lad os holde os til AaB i forummet.

Jeg bor forresten i Odder.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2997
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af raekkeettre » 23. jun 2021, 21:48

R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 21:02
raekkeettre skrev:
23. jun 2021, 19:58
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 19:47
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 19:23
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 19:01
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 18:55


Nu er du jo igen kværulerende. U19 trænererfaring og uddannelse er selvfølgelig kvalificerende. Derudover troede jeg du henviste til anden omgang med A og W hvilket var en nødssituation og derfor ikke affødte kritik. Mht. første omgang med var problemet selvfølgelig ikke det samme da Augo i første omgang kom til som andenassistent da der netop var kvalificerede assistenter tilstede som kunne udfylde rollen ift cheftraneren. Det er jo forskellen. Den situation vi står i nu er speciel da vi står med to folk nærmest uden og helt uden trænererfaring.
Jeg elsker, at andre er kværulerende og andet, når dine betragtninger bliver tilbagevist. Intet nyt under solen.

Der er intet faktuelt forkert i det, jeg skriver.
Desuden er Hiljemark, som jeg skriver, formodentlig UEFA B-træner om 10 dage, hvis AaB synes, han skal være det.
Skal vi bare stoppe her? Der er ikke fugls føde på den debat, du af uvisse årsager (andet end du ikke tåler ikke at have ret) forsøger at skabe. Det er som sagt helt faktuelt, hvad jeg skriver.
Der er sgu da ingen modsætning mellem at bringe fakta og at kværulere. Og den debat er sgu da mega relevant hvis du eller andre mener vi er godt besatte på assistentposten. Og hvis det ikke var det det handlede om, så fatter jeg ikke hvad dit ærinde er udover at gå i klinch med dem der ikke er søde ved din kammerat.
Jeg ved ikke, hvilken kammerat du taler om. Jeg giver udtryk for egne holdninger denne side. Så kan du droppe dit infantile pjat?
Alle kan sgu da se vi er dårligt besat rent fagligt på den post. Andre klubber henter yderst kvalificerede assistenter til deres klubber med senior erfaring, eller folk med mange års erfaringer på ungdomsniveau. Jeg vil dog sige, at jeg tror bestemt Hiljemark har potentiale udfra hans personlighed men fagligt er der ingen der ved noget om endnu.

Fordi man er en god medarbejder der tager ansvar, betyder det jo ikke at man er en god leder eller analytiker.

Men hvis Hiljemark bliver en Ståle tager jeg da gerne den med. Men der er bare ALT for mange år til.

Så ind med noget kvalificeret sparring til MC Tak!

Hvem har et trænerteam med en træner under 40 med 2-3 års seniorerfaring som cheftræner og 2 assistenttræner med 0 og 1 års erfaring?
Jamen, jeg synes nu ikke, at man nødvendigvis er dårligt kvalificeret rent fagligt, fordi man ikke har været på DBU's ugekurser.
Omvendt synes jeg, at der i Hiljemark er enormt meget potentiale. Og med hans karriere in mente, endu mere.
Og som jeg har skrevet adskillige gange, så er Hiljemark UEFA B-træner om 10 dage (5/7), hvis AaB mener, at det er relevant. Det er da uddannelse - tredjehøjeste trin.
Jeg ved sgu ikke så meget om de uddanelser, men betyder det han har taget en træneruddannelse mens han har spillet fodbold for AaB? Men vi er enige om at Hiljemark kunne ha potentiale, eller det viser historien omkring profiler som ham. Hele problemet er heller ikke ham men konstellationen, der er dælme ikke meget erfaring i den 3 kløver - og kan ikke forestille mig at de ikke kigger på en 4. Mand i det der setup. Med mindre vores fodboldchef ryger på bænken igen

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 23. jun 2021, 21:57

Det er ikke unormalt at spillere tager trænerkurser ved siden af fodbolden. Det er vist ikke noget der tager al din tid, men for at blive A og P træner mener jeg, at der er nogle krav om, at man skal have trænet på et vist niveau i en periode for at blive optaget.

Som tidligere professionel kan man vist starte direkte på B-kurset. Hvornår man så præcis kvalificerer kan jeg ikke huske
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 23. jun 2021, 22:05

raekkeettre skrev:
23. jun 2021, 21:48
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 21:02
raekkeettre skrev:
23. jun 2021, 19:58
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 19:47
Buzz Killington skrev:
23. jun 2021, 19:23
R Rosenberg skrev:
23. jun 2021, 19:01


Jeg elsker, at andre er kværulerende og andet, når dine betragtninger bliver tilbagevist. Intet nyt under solen.

Der er intet faktuelt forkert i det, jeg skriver.
Desuden er Hiljemark, som jeg skriver, formodentlig UEFA B-træner om 10 dage, hvis AaB synes, han skal være det.
Skal vi bare stoppe her? Der er ikke fugls føde på den debat, du af uvisse årsager (andet end du ikke tåler ikke at have ret) forsøger at skabe. Det er som sagt helt faktuelt, hvad jeg skriver.
Der er sgu da ingen modsætning mellem at bringe fakta og at kværulere. Og den debat er sgu da mega relevant hvis du eller andre mener vi er godt besatte på assistentposten. Og hvis det ikke var det det handlede om, så fatter jeg ikke hvad dit ærinde er udover at gå i klinch med dem der ikke er søde ved din kammerat.
Jeg ved ikke, hvilken kammerat du taler om. Jeg giver udtryk for egne holdninger denne side. Så kan du droppe dit infantile pjat?
Alle kan sgu da se vi er dårligt besat rent fagligt på den post. Andre klubber henter yderst kvalificerede assistenter til deres klubber med senior erfaring, eller folk med mange års erfaringer på ungdomsniveau. Jeg vil dog sige, at jeg tror bestemt Hiljemark har potentiale udfra hans personlighed men fagligt er der ingen der ved noget om endnu.

Fordi man er en god medarbejder der tager ansvar, betyder det jo ikke at man er en god leder eller analytiker.

Men hvis Hiljemark bliver en Ståle tager jeg da gerne den med. Men der er bare ALT for mange år til.

Så ind med noget kvalificeret sparring til MC Tak!

Hvem har et trænerteam med en træner under 40 med 2-3 års seniorerfaring som cheftræner og 2 assistenttræner med 0 og 1 års erfaring?
Jamen, jeg synes nu ikke, at man nødvendigvis er dårligt kvalificeret rent fagligt, fordi man ikke har været på DBU's ugekurser.
Omvendt synes jeg, at der i Hiljemark er enormt meget potentiale. Og med hans karriere in mente, endu mere.
Og som jeg har skrevet adskillige gange, så er Hiljemark UEFA B-træner om 10 dage (5/7), hvis AaB mener, at det er relevant. Det er da uddannelse - tredjehøjeste trin.
Jeg ved sgu ikke så meget om de uddanelser, men betyder det han har taget en træneruddannelse mens han har spillet fodbold for AaB? Men vi er enige om at Hiljemark kunne ha potentiale, eller det viser historien omkring profiler som ham. Hele problemet er heller ikke ham men konstellationen, der er dælme ikke meget erfaring i den 3 kløver - og kan ikke forestille mig at de ikke kigger på en 4. Mand i det der setup. Med mindre vores fodboldchef ryger på bænken igen
DBU's T-trænerkursus varer en uge. Og kan afsluttes med B-eksamen. Næste kursus starter på mandag. Og det er ikke fuldtegnet.

Cifuentes har vel faktisk noget erfaring, hans alder er vel underordnet.
Friis havde vel NUL erfaring med voksenbold, da han blev assistent.
Men ja, det kan da godt være, at man ansætter en analytisk dude - eller trækker mere på fx Søren Krogh.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 23. jun 2021, 22:07

jonas386 skrev:
23. jun 2021, 21:57
Det er ikke unormalt at spillere tager trænerkurser ved siden af fodbolden. Det er vist ikke noget der tager al din tid, men for at blive A og P træner mener jeg, at der er nogle krav om, at man skal have trænet på et vist niveau i en periode for at blive optaget.

Som tidligere professionel kan man vist starte direkte på B-kurset. Hvornår man så præcis kvalificerer kan jeg ikke huske
Korrekt. T-kurset er for tidligere professionelle. Varer en uge og kan afsluttes med B-eksamen.
Derefter skal der opdrives erfaringer, før man kan tage de næste kurser. Men det er ikke specifikke tal.
Ædruelighedens stemme

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af DenGamleMand » 26. jul 2021, 08:56

Kasper P. på vej væk fra Cirkus-Esbjerg og til unavngiven klub i Norge ifølge JydskeVestkysten.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Julgranen » 26. jul 2021, 09:00

DenGamleMand skrev:
26. jul 2021, 08:56
Kasper P. på vej væk fra Cirkus-Esbjerg og til unavngiven klub i Norge ifølge JydskeVestkysten.
Så fik han sit ønske opfyldt.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 26. jul 2021, 11:52

https://www.bold.dk/snak/index.php?acti ... t=20&vis=0

Ja, via nogle omveje. Han var jo på vej væk fra AaB i efter sæsonen 2018/2019, men dels kunne han ikke finde en ny klub, dels havde AaB faktisk brug for ham i forsvaret på det tidspunkt, inden han gled ud af holdet i løbet af det næste halve års tid.

Det er nu sigende, at Esbjerg i sin nuværende forfatning heller ikke kan bruge ham. Han har dog immervæk spillet en række sæsoner som nogenlunde fast mand i AaB.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Moen » 26. jul 2021, 14:33

Hovedet skrev:
26. jul 2021, 11:52
https://www.bold.dk/snak/index.php?acti ... t=20&vis=0

Ja, via nogle omveje. Han var jo på vej væk fra AaB i efter sæsonen 2018/2019, men dels kunne han ikke finde en ny klub, dels havde AaB faktisk brug for ham i forsvaret på det tidspunkt, inden han gled ud af holdet i løbet af det næste halve års tid.

Det er nu sigende, at Esbjerg i sin nuværende forfatning heller ikke kan bruge ham. Han har dog immervæk spillet en række sæsoner som nogenlunde fast mand i AaB.
Du ved vel ret beset ikke om de kunne bruge ham?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 26. jul 2021, 14:43

Julgranen skrev:
26. jul 2021, 09:00
DenGamleMand skrev:
26. jul 2021, 08:56
Kasper P. på vej væk fra Cirkus-Esbjerg og til unavngiven klub i Norge ifølge JydskeVestkysten.
Så fik han sit ønske opfyldt.
Besynderlig omvej. Han var på vej til en norsk klub sidste sommer, men de endte med at trække sig. Inden han skiftede til Esbjerg var det sidste jeg havde hørt, at han KUN ville til Norge og at dansk divisionsbold ikke interesserede ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BongasBingoaften
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 18. jan 2017, 10:24
Favoritspiller: Bo Tim Rade Tiger Prica
Geografisk sted: 2300

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BongasBingoaften » 26. jul 2021, 15:13

jonas386 skrev:
26. jul 2021, 14:43
Julgranen skrev:
26. jul 2021, 09:00
DenGamleMand skrev:
26. jul 2021, 08:56
Kasper P. på vej væk fra Cirkus-Esbjerg og til unavngiven klub i Norge ifølge JydskeVestkysten.
Så fik han sit ønske opfyldt.
Besynderlig omvej. Han var på vej til en norsk klub sidste sommer, men de endte med at trække sig. Inden han skiftede til Esbjerg var det sidste jeg havde hørt, at han KUN ville til Norge og at dansk divisionsbold ikke interesserede ham.
Er han ikke gift med en nordmand?
"Jeg føler bare lidt, at det er en legeplads for folk, der gerne vil svine truppen og spillerne til. Jeg synes bare, det er meget usagligt meget af det."
- Martin P. om debatside.dk

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 26. jul 2021, 15:57

BongasBingoaften skrev:
26. jul 2021, 15:13
jonas386 skrev:
26. jul 2021, 14:43
Julgranen skrev:
26. jul 2021, 09:00
DenGamleMand skrev:
26. jul 2021, 08:56
Kasper P. på vej væk fra Cirkus-Esbjerg og til unavngiven klub i Norge ifølge JydskeVestkysten.
Så fik han sit ønske opfyldt.
Besynderlig omvej. Han var på vej til en norsk klub sidste sommer, men de endte med at trække sig. Inden han skiftede til Esbjerg var det sidste jeg havde hørt, at han KUN ville til Norge og at dansk divisionsbold ikke interesserede ham.
Er han ikke gift med en nordmand?
Ved ikke om de er gift, men han har (eller har haft? kender ham ikke personligt) en norsk kæreste, hvilket også var grunden til at han gerne ville til Norge allerede for et år siden
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af DenGamleMand » 27. jul 2021, 10:09

Kasper P. om hvad der pt. sker i Esbjerg: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ng/8716880
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5092
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrBangDK » 27. jul 2021, 17:39

Kasper P til Stabæk. Godt han kom væk fra galehuset
Ska' vi hak'?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1638
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Patmand » 27. jul 2021, 19:28

DenGamleMand skrev:
27. jul 2021, 10:09
Kasper P. om hvad der pt. sker i Esbjerg: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ng/8716880
Ja, i betragtning af at han fandt det uudholdeligt i EfB, så er det godt nok ekstremt lidt han lukker op for sluserne.
Det absolut eneste eksempel er noget med at træneren under en bustur tager en snak med hver enkelt spiller og så roser han i øvrigt kvaliteten af træningen.
Han har ikke noget i klemme længere så hvorfor ikke give folk et mere præcist indblik i hvad der foregår?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3593
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 28. jul 2021, 14:02

Prica22 skrev:
26. jul 2021, 14:33
Hovedet skrev:
26. jul 2021, 11:52
https://www.bold.dk/snak/index.php?acti ... t=20&vis=0

Ja, via nogle omveje. Han var jo på vej væk fra AaB i efter sæsonen 2018/2019, men dels kunne han ikke finde en ny klub, dels havde AaB faktisk brug for ham i forsvaret på det tidspunkt, inden han gled ud af holdet i løbet af det næste halve års tid.

Det er nu sigende, at Esbjerg i sin nuværende forfatning heller ikke kan bruge ham. Han har dog immervæk spillet en række sæsoner som nogenlunde fast mand i AaB.
Du ved vel ret beset ikke om de kunne bruge ham?
Jeg tog blot udgangspunkt i den oprindelige udmelding, som så vist heller ikke holder vand. Min undren gik på, at en mand, der trods alt var nogenlunde fast starter i AaB gennem flere år, ikke kunne komme på holdet i Esbjergs nuværende forfatning. Den gav ikke helt mening.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1964
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Tyskeren » 28. jul 2021, 21:34

Hold nu op Dalsgaard er en dygtig spiller… Godt vi sagde nej til ham :S :S

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2435
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Moen » 28. jul 2021, 21:39

Tyskeren skrev:
28. jul 2021, 21:34
Hold nu op Dalsgaard er en dygtig spiller… Godt vi sagde nej til ham :S :S
Jeg tror ikke der er nogen, der er i tvivl om, at han havde været en god spiller for os. Men vi kender ikke økonomien i det. AaB har ikke råd til at splashe store penge efter en 32-årig forsvarsspiller.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Fromthecradle » 28. jul 2021, 22:02

Prica22 skrev:
28. jul 2021, 21:39
Tyskeren skrev:
28. jul 2021, 21:34
Hold nu op Dalsgaard er en dygtig spiller… Godt vi sagde nej til ham :S :S
Jeg tror ikke der er nogen, der er i tvivl om, at han havde været en god spiller for os. Men vi kender ikke økonomien i det. AaB har ikke råd til at splashe store penge efter en 32-årig forsvarsspiller.
Næh, vi er åbenbart mere til Prijovic og Hagelskjær.
You pay for this?

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlemmingG » 28. jul 2021, 22:33

Fromthecradle skrev:
28. jul 2021, 22:02
Prica22 skrev:
28. jul 2021, 21:39
Tyskeren skrev:
28. jul 2021, 21:34
Hold nu op Dalsgaard er en dygtig spiller… Godt vi sagde nej til ham :S :S
Jeg tror ikke der er nogen, der er i tvivl om, at han havde været en god spiller for os. Men vi kender ikke økonomien i det. AaB har ikke råd til at splashe store penge efter en 32-årig forsvarsspiller.
Næh, vi er åbenbart mere til Prijovic og Hagelskjær.
Arh, stop nu!! Jeg er helt sikker på at Inge meget gerne ville ha haft Dalsgaard. Men hvis han er en af de højst lønnede i FCM, så ville han helt sikkert blive lønførende i AaB. De økonomiske muligheder har vi simpelthen ikke heroppe - det har intet med Prijovic el Hagelskjær at gøre.
Det er med rette blevet vurderet at vores hold har haft behov for forstærkninger på andre positioner end lige højre back..
Skal vi vende den om? Hvis nu AaB havde signet Dalsgaard og der dermed ikke var plads til Prip og Markaric. Ville vi ha været tilfredse med det? Det ville jeg i hvert fald ikke.
Misforstå mig ikke, jeg synes Dalsgaard er en fantastisk spiller og jeg så ham da også gerne i den rød/hvide trøje igen. Men vi er sgu også nødt til at være realistiske omkring vores klub og dens økonomiske formåen

Besvar