Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Høgh har nettet i 'AaB træffet' på Nadderud hvor Høgh og KP fra Stabæk møder FK Haugesund der har MC og Bærtelsen i startopstillingen.
Nu nettede KP minsandten også
AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
- Allstar
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Høgh har nettet i 'AaB træffet' på Nadderud hvor Høgh og KP fra Stabæk møder FK Haugesund der har MC og Bærtelsen i startopstillingen.
Lad dem bare hygge sig i Norge, det godt vi får renset ud i klubben og flere bør følge efter.R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ja, jeg er én af dem, der savner Børsting.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Og sjovt nok startede vores lange nedtur, i SiF-kampen på Aalborg stadion d27/2-22, da MC gik ud med en skade, og SiF derefter scorede 4 gange.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
- Allstar
Ja, det er jo en gratis omgang at gisne om.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Det er ikke gisninger, det er fakta...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 22:26Ja, det er jo en gratis omgang at gisne om.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
-
- Allstar
Hahahahaha. Shit, man.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 22:32Det er ikke gisninger, det er fakta...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 22:26Ja, det er jo en gratis omgang at gisne om.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Ædruelighedens stemme
Ligeså faktuelt som sidst du påstod Helenius ikke var i opstillingenraekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 22:32Det er ikke gisninger, det er fakta...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 22:26Ja, det er jo en gratis omgang at gisne om.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Tænk engang, jeg synes den startede omkring 2015.Brodernumsi skrev: ↑23. apr 2023, 21:59Ja, jeg er én af dem, der savner Børsting.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Og sjovt nok startede vores lange nedtur, i SiF-kampen på Aalborg stadion d27/2-22, da MC gik ud med en skade, og SiF derefter scorede 4 gange.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Alt andet lige, så er det altså fakta, at da KP, MC, Børsting, mf. spillede i AaB, så lå vi ikke under stregen. Hvis du altså blot læser "lå" som datidsformen af ligge.EnvenafFolket skrev: ↑24. apr 2023, 00:44Ligeså faktuelt som sidst du påstod Helenius ikke var i opstillingenraekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 22:32Det er ikke gisninger, det er fakta...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 22:26Ja, det er jo en gratis omgang at gisne om.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 19:14Guld på gaden! Eller noget...Aalborg frederikshavner skrev: ↑23. apr 2023, 18:41I går nettede Børsting for første gang i Eliteserien og nu har Kasper Waarst Høgh gjort det samme.
Hader København!
Den eneste grund til at man kan sidde og savne en spiller som Magnus er jo fordi tumperne Bælum og Sinke Andre Olsen partout nægtede at hente spillere til den centrale midtbane, selvom det har været brændende nødvendigt i henved fem sæsoner.
Ja det gik galt da Magnus gik ud, men det er ikke en blåstempling af Magnus' tårnhøje niveau, men nærmere at vi ikke havde alternativer da Pedro også var skadet, og så skulle Lucas pludselig lege 6'er.
Vi var flere der allerede ved indgangen til det forår påstod det aldrig ville ende godt med kun Fossum og Magnus til rådighed, og til nærmest ingens overraskelse kunne det nærmest ikke ende værre.
Efterfølgende har vi syltet pladsen både i sommer og igen i vinter. Resultatet er jo som man kunne forvente, hvis man har øjne i hovedet.
Ja det gik galt da Magnus gik ud, men det er ikke en blåstempling af Magnus' tårnhøje niveau, men nærmere at vi ikke havde alternativer da Pedro også var skadet, og så skulle Lucas pludselig lege 6'er.
Vi var flere der allerede ved indgangen til det forår påstod det aldrig ville ende godt med kun Fossum og Magnus til rådighed, og til nærmest ingens overraskelse kunne det nærmest ikke ende værre.
Efterfølgende har vi syltet pladsen både i sommer og igen i vinter. Resultatet er jo som man kunne forvente, hvis man har øjne i hovedet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
Argh fuck...fulgte ikke op på den, men jeg var i Midtjylland og en fra FCM sagde til mig st Helenius var skadet....det var han så ikke...alithebeast skrev: ↑24. apr 2023, 09:16Alt andet lige, så er det altså fakta, at da KP, MC, Børsting, mf. spillede i AaB, så lå vi ikke under stregen. Hvis du altså blot læser "lå" som datidsformen af ligge.EnvenafFolket skrev: ↑24. apr 2023, 00:44Ligeså faktuelt som sidst du påstod Helenius ikke var i opstillingenraekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 22:32Det er ikke gisninger, det er fakta...R Rosenberg skrev: ↑23. apr 2023, 22:26Ja, det er jo en gratis omgang at gisne om.raekkeettre skrev: ↑23. apr 2023, 21:10Med de spillere lå vi ikke til nedrykning. Så tja...måske...
Det er dejligt at tidligere AaB spillere have succes i Norge.
SuperPøleren og Don P var gode repræsentanter for AaB, så dem kan jeg kun unde al succes i verden.
SuperPøleren og Don P var gode repræsentanter for AaB, så dem kan jeg kun unde al succes i verden.
Uden Synd Ingen Frelse
Prica nu på 8 mål i den østrigske Bundesliga i indeværende sæson. Det er egentlig meget pænt taget i betragtning af, at han ofte er startet ude.
Stærkt interview med Jacob Friis om hans stilfærdige personlighed, inkluderende ledelsesfilosi og om at finde sig til rette i Viborg.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... nglere-med
Han får da også stukket lidt til AaBs ledelsesmæssige beslutninger de seneste år.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... nglere-med
Han får da også stukket lidt til AaBs ledelsesmæssige beslutninger de seneste år.
At han selv sidder på den grønne gren, mens hans barndomsklub kæmper for at redde livet, må dog først og fremmest give stof til eftertanke til dem, der har truffet beslutningerne.
- Der er en evig diskussion i Aalborg, om det er for indspist eller ej i AaB. Folk kan jo ikke bestemme sig. Nu har klubben i de seneste år prøvet noget andet, så kan de selv vurdere, om det gør den store forskel, eller om det handler om at have de rette mennesker, siger Jacob Friis.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Oliver A på ugens hold i serie A...
Bittert at vi ikke fik fingrene i ham, men man må rose ham for at tage nogle gode beslutninger og kunne begå sig under fremmede himmelstrøg, hvor det ikke er den nordiske mentalitet som er udbredt.
Ser ud til at han får en sæson mere i serie A, og ikke skal finde ny klub som følge af en nedrykning.
Bittert at vi ikke fik fingrene i ham, men man må rose ham for at tage nogle gode beslutninger og kunne begå sig under fremmede himmelstrøg, hvor det ikke er den nordiske mentalitet som er udbredt.
Ser ud til at han får en sæson mere i serie A, og ikke skal finde ny klub som følge af en nedrykning.
Det er vildt, som det er gået for Kusk. Han er lige blevet skiftet ind i 2. halveg på et ikke imponerende Silkeborg hold, og han viste da også strøg af klasse i sine minutter på banen. Men han blev skiftet ind i stedet for Tengstedt?! Lidt sørgeligt synes jeg.
Han er bare en gammeldags offensivspiller. Forstået på den måde, at moderne fodbold kræver at alle er med i presset og at presspillet er både en del af det offensive og defensive spil i dag.Raptorr skrev:Det er vildt, som det er gået for Kusk. Han er lige blevet skiftet ind i 2. halveg på et ikke imponerende Silkeborg hold, og han viste da også strøg af klasse i sine minutter på banen. Men han blev skiftet ind i stedet for Tengstedt?! Lidt sørgeligt synes jeg.
Og det er egentlig ikke sådan jeg tror, at Kusk er doven, men det virker som en introvert spiller, hvor de negative facetter af det introverte fylder mest.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Så det du siger er, at han ikke er doven, men bare ikke kan levere den arbejdsindsats, som skal til?Jakobsen skrev: ↑14. maj 2023, 16:14Han er bare en gammeldags offensivspiller. Forstået på den måde, at moderne fodbold kræver at alle er med i presset og at presspillet er både en del af det offensive og defensive spil i dag.Raptorr skrev:Det er vildt, som det er gået for Kusk. Han er lige blevet skiftet ind i 2. halveg på et ikke imponerende Silkeborg hold, og han viste da også strøg af klasse i sine minutter på banen. Men han blev skiftet ind i stedet for Tengstedt?! Lidt sørgeligt synes jeg.
Og det er egentlig ikke sådan jeg tror, at Kusk er doven, men det virker som en introvert spiller, hvor de negative facetter af det introverte fylder mest.
Nej, men jeg er med på det er lidt fluffy. Jeg tror ikke at Kusk er typen der sådan i negativ forstand er selvtilstrækkelig eller ikke gider hjælpe holdet. Jeg tror måske han har lidt skyklapper, men jeg tror mere det er måden at tænke på og begrænsninger i den end fordi han er doven eller dn skidt fyr.Raptorr skrev:Så det du siger er, at han ikke er doven, men bare ikke kan levere den arbejdsindsats, som skal til?Jakobsen skrev: ↑14. maj 2023, 16:14Han er bare en gammeldags offensivspiller. Forstået på den måde, at moderne fodbold kræver at alle er med i presset og at presspillet er både en del af det offensive og defensive spil i dag.Raptorr skrev:Det er vildt, som det er gået for Kusk. Han er lige blevet skiftet ind i 2. halveg på et ikke imponerende Silkeborg hold, og han viste da også strøg af klasse i sine minutter på banen. Men han blev skiftet ind i stedet for Tengstedt?! Lidt sørgeligt synes jeg.
SSE22 Indexet