En retur til Viborg kunne vel også godt være en mulighed. De er noget tynde i angrebet, og har vel ikke rigtigt andre end Ementa?
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ellers tak. Han skal nok score i 1.div, men er for begrænset til SL, især i 4-3-3Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:15Jeg så gerne, at vi hentede Grønning. Men så skal vi sige farvel til Prica, ellers bliver det noget rod igen med for mange angribere.
-
- Allstar
Han er trods alt blevet bedre med tiden, og Prica har imo vist absolut intet i sin AaB-tid.Eksil skrev: ↑10. aug 2023, 19:52Ellers tak. Han skal nok score i 1.div, men er for begrænset til SL, især i 4-3-3Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:15Jeg så gerne, at vi hentede Grønning. Men så skal vi sige farvel til Prica, ellers bliver det noget rod igen med for mange angribere.
Nej, det er heller ikke overbevisende, men kommer vi til sommer og står med SL, så vil jeg håbe man kan finde en bedre løsning end nogen af de to.Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:59Han er trods alt blevet bedre med tiden, og Prica har imo vist absolut intet i sin AaB-tid.Eksil skrev: ↑10. aug 2023, 19:52Ellers tak. Han skal nok score i 1.div, men er for begrænset til SL, især i 4-3-3Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:15Jeg så gerne, at vi hentede Grønning. Men så skal vi sige farvel til Prica, ellers bliver det noget rod igen med for mange angribere.
Lige præcis. Vi ved med sikkerhed Grønning ikke er god nok. Det ligner med stor sandsynlighed også at Prica heller ikke er god nok. Der skal hentes en ny konkurrent til Helenius når vi rykker op, gerne en med noget fart som vi desperat manglerEksil skrev: ↑10. aug 2023, 20:02Nej, det er heller ikke overbevisende, men kommer vi til sommer og står med SL, så vil jeg håbe man kan finde en bedre løsning end nogen af de to.Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:59Han er trods alt blevet bedre med tiden, og Prica har imo vist absolut intet i sin AaB-tid.Eksil skrev: ↑10. aug 2023, 19:52Ellers tak. Han skal nok score i 1.div, men er for begrænset til SL, især i 4-3-3Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:15Jeg så gerne, at vi hentede Grønning. Men så skal vi sige farvel til Prica, ellers bliver det noget rod igen med for mange angribere.
-
- Allstar
Vi er vel der, hvor det nærmere er én, der er noget mere end en konkurrent til Helenius, når vi når næste sommer.Alexis skrev: ↑10. aug 2023, 20:59Lige præcis. Vi ved med sikkerhed Grønning ikke er god nok. Det ligner med stor sandsynlighed også at Prica heller ikke er god nok. Der skal hentes en ny konkurrent til Helenius når vi rykker op, gerne en med noget fart som vi desperat manglerEksil skrev: ↑10. aug 2023, 20:02Nej, det er heller ikke overbevisende, men kommer vi til sommer og står med SL, så vil jeg håbe man kan finde en bedre løsning end nogen af de to.Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:59Han er trods alt blevet bedre med tiden, og Prica har imo vist absolut intet i sin AaB-tid.Eksil skrev: ↑10. aug 2023, 19:52Ellers tak. Han skal nok score i 1.div, men er for begrænset til SL, især i 4-3-3Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:15Jeg så gerne, at vi hentede Grønning. Men så skal vi sige farvel til Prica, ellers bliver det noget rod igen med for mange angribere.
Til sommer er Helenius 33, og han er allerede way over the hill på superliganiveau.
Og her er svaret ikke Grønning og - desværre - nok heller ikke Prica.
Ædruelighedens stemme
Prica har måske ikke brændt totalt igennem, men han lagde trods alt op til Sousas mål i søndags...Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:59Han er trods alt blevet bedre med tiden, og Prica har imo vist absolut intet i sin AaB-tid.Eksil skrev: ↑10. aug 2023, 19:52Ellers tak. Han skal nok score i 1.div, men er for begrænset til SL, især i 4-3-3Stegosaurus skrev: ↑10. aug 2023, 19:15Jeg så gerne, at vi hentede Grønning. Men så skal vi sige farvel til Prica, ellers bliver det noget rod igen med for mange angribere.
-
- Allstar
Ementa igen med fra start (mod Hvidovre). Han er med i meget, og kommer frem til en del chancer når han får bolden lidt tilbage på banen, men hans afvikling af skud er langsom og kluntet og han ender tit med at blive tacklet. Ved indlæg er han ikke-eksisterende inde i feltet. Han et helt sikkert en lille hovedpine for Jakob Friis.
Grønning på vej til den 3 bedste række i Spanien. Vildt hvordan Viborg fik ham til at se ganske fornuftig ud i et års tid
Det var vist helt fint at han valgte AGF over os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Ja, jeg sad også og tænkte på, hvordan man kunne være helt vild efter ham.
Ædruelighedens stemme
Bælum gør comeback i rekrutteringsbranchen hos Kompetent
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tidl ... ds/4520455
Man kan ikke just sige han levede op til at være kompetent her.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/tidl ... ds/4520455
Man kan ikke just sige han levede op til at være kompetent her.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!
All Cops Are Heroes!
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!
All Cops Are Heroes!
-
- Allstar
Jeg ser det her som et måske ret fornuftigt træk fra Grønnings side - men måske lidt sent i karrieren. Den 3. bedste spanske række rummer en lang række landsbyhold, hvor omklædningsrummet også er et hønsehus, men de større klubber i Spanien holder skarpt øje med divisionerne. Vi får se.R Rosenberg skrev: ↑17. aug 2023, 11:41Ja, jeg sad også og tænkte på, hvordan man kunne være helt vild efter ham.
Sander starter inde for FCK imod Hvidovre. Nok ikke den værste debut for Sander, men det må da også give Hvidovre lidt mere tro på tingene, når det ikke er Grabara der står derinde.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Hvorfor starter han? Grabara er vel ikke skadet?jonas386 skrev:Sander starter inde for FCK imod Hvidovre. Nok ikke den værste debut for Sander, men det må da også give Hvidovre lidt mere tro på tingene, når det ikke er Grabara der står derinde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
JoLyfe skrev: ↑18. aug 2023, 19:20Hvorfor starter han? Grabara er vel ikke skadet?jonas386 skrev:Sander starter inde for FCK imod Hvidovre. Nok ikke den værste debut for Sander, men det må da også give Hvidovre lidt mere tro på tingene, når det ikke er Grabara der står derinde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Theo blandt de bedste på banen. Flot debut.
- Brodernumsi
- Allstar
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det har vi vel heller ikke fortjent. Det talent er blevet forvaltet helt forkert.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.