AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 481
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AnyFellow » 11. jan 2024, 15:11

raekkeettre skrev:
11. jan 2024, 09:41
Alexis skrev:
10. jan 2024, 15:08
raekkeettre skrev:
9. jan 2024, 15:06
Hanga skrev:
9. jan 2024, 11:14
RicoBR02 skrev:
9. jan 2024, 11:07
Jakobsen skrev:
9. jan 2024, 10:12

Synes han fik masser af chancer og ikke rigtigt viste noget. Jeg sad lidt med følelse, at han måske var “komplet” som du siger, men bare på et for lavt niveau.
Der var vel også en grund til Silkeborg sendte ham videre til Hjørring. Hvad jeg også hører fra en med forbindelse til Vendsyssel truppen er, at Wessam også gjorde sig uheldigt bemærket deroppe og bl.a. bedt om ikke at tale usandt overfor pressen om nogle ting.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Der tror jeg vi kommer tilbage til det punkt ned at sådan en spiller har brug for en "voksen" til at hjælpe sig. Havde man tilknyttet en mentor til Ali da han spillede i AaB er jeg sikker på at han var kommet meget længere. Efter den famøse bowling tur snakkede jeg med okore der var totalt uforstående overfor hvordan nordjyder og den nordjyske presse var hurtig til at slagte så ung en spiller på baggrund af så lille en ting som en bowlingtur aftenen før en kamp.. Men sket er sket og jeg håber han får en god karriere i Egypten, talentet er der..
Jeg synes bestemt også at Wessam fik pænt med chancer i AaB. Og han har jo altså også selv indrømmet at han måske ikke var seriøs og professionel nok før virkeligheden gik op for ham i Vendsyssel. Jeg mener han gav daværende træner Henrik Pedersen meget af æren.

Spørgsmålet er om vi kunne have grebet ham anderledes an og formået at give ham de skub og indsigter da han var hos os. Det har vi ganske enkelt ikke indsigt i, men jeg tvivler. Set udefra har han virket umoden og hans talent var ikke stort nok til at det kunne stå alene.

Men han er endnu et fint eksempel på at det er svært det her med hvor lang snor og tillid man skal give unge spillere. Vi har set flere unge spillere finde melodien efter lang tid i AaB uden gennembruddet, men bestemt også mange eksempler på det modsatte.
Det her må da være et kæmpe bet lige meget hvordan vi vender og drejer det, og måske en kæmpe fuck finger til os alle der tvivlede på hans potentiale. Så kan man snakke nok om at han fik chancer etc etc...det gør alle jo inden de slår igennem, vi har fejlet big time. Men er det ikke også den eneste gang at vi lader en spiller gå der efterfølgende er solgt for plus 15?

Vi har ladet hele MC, Børsting, AH banden etc etc gå som jo meget meget nemt havde holdt os i superligaen, men der er sgu ingen af dem der bliver solgt for plus 15. Theo Sander er vel den næste men der er vi stadigvæk mega usikker på hans potentiale....
Det er på ingen måde et bet for AaB. Det er en tabermentalitet at have ikke at kunne glæde for andres succes. Ali fik chancen i AaB og slog ikke igennem. Fik chancen i Silkeborg og slog heller ikke igennem. Ryger så til 1 division som passede fint til ham og udviklede sig så der. Det er ydersdt tvivlsomt at han i AaB ville tage samme forløb. Han har ikke klar til superliga fodbold og vi stod ikke i en situation hvor vi bare kunne vente i flere år på ham.
Hvem siger jeg/vi ikke glæder os på hans vegne? Jrg kigger udelukket på AaB, og der må man sige, at man fejlede, ikke siden Mæhle er der vel solgt en spiller fra det Nordjyske til de priser - og til og med en som var i vores miljø. Det er jo ikke fordi manden er blevet tømmer eller klejnsmed, han spiller fodbold, som han også gjorde i AaB, og når vi ikke kan udvikle ham eller skabe et miljø til det, så synes jeg det er tabermentalitet at give op og sige, han fik chancer nok, som om det er Alis skyld han ikke slå igennem....det VAR vores miljø, håber og tror på det er bedre nu.

Men gå da ikke hen og tro han ikke sidder i flyet på vej mod sydligere forhold og kigger ned på AaB og tænker...I told you so...men ingen troede på mig....og fingeren stritter lidt ;)
Jeg synes det er ret hårdt at snakke om at AaB har fejlet i dette tilfælde.

Der kan være en verden til forskel på under hvilke rammer en spiller kan yde optimalt, og det vil ikke være muligt, hverken for AaB eller andre klubber, at tilbyde rammer, der favner alle typer af spillere.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 789
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Raptorr » 11. jan 2024, 15:44

AnyFellow skrev:
11. jan 2024, 15:11
raekkeettre skrev:
11. jan 2024, 09:41
Alexis skrev:
10. jan 2024, 15:08
raekkeettre skrev:
9. jan 2024, 15:06
Hanga skrev:
9. jan 2024, 11:14
RicoBR02 skrev:
9. jan 2024, 11:07


Der tror jeg vi kommer tilbage til det punkt ned at sådan en spiller har brug for en "voksen" til at hjælpe sig. Havde man tilknyttet en mentor til Ali da han spillede i AaB er jeg sikker på at han var kommet meget længere. Efter den famøse bowling tur snakkede jeg med okore der var totalt uforstående overfor hvordan nordjyder og den nordjyske presse var hurtig til at slagte så ung en spiller på baggrund af så lille en ting som en bowlingtur aftenen før en kamp.. Men sket er sket og jeg håber han får en god karriere i Egypten, talentet er der..
Jeg synes bestemt også at Wessam fik pænt med chancer i AaB. Og han har jo altså også selv indrømmet at han måske ikke var seriøs og professionel nok før virkeligheden gik op for ham i Vendsyssel. Jeg mener han gav daværende træner Henrik Pedersen meget af æren.

Spørgsmålet er om vi kunne have grebet ham anderledes an og formået at give ham de skub og indsigter da han var hos os. Det har vi ganske enkelt ikke indsigt i, men jeg tvivler. Set udefra har han virket umoden og hans talent var ikke stort nok til at det kunne stå alene.

Men han er endnu et fint eksempel på at det er svært det her med hvor lang snor og tillid man skal give unge spillere. Vi har set flere unge spillere finde melodien efter lang tid i AaB uden gennembruddet, men bestemt også mange eksempler på det modsatte.
Det her må da være et kæmpe bet lige meget hvordan vi vender og drejer det, og måske en kæmpe fuck finger til os alle der tvivlede på hans potentiale. Så kan man snakke nok om at han fik chancer etc etc...det gør alle jo inden de slår igennem, vi har fejlet big time. Men er det ikke også den eneste gang at vi lader en spiller gå der efterfølgende er solgt for plus 15?

Vi har ladet hele MC, Børsting, AH banden etc etc gå som jo meget meget nemt havde holdt os i superligaen, men der er sgu ingen af dem der bliver solgt for plus 15. Theo Sander er vel den næste men der er vi stadigvæk mega usikker på hans potentiale....
Det er på ingen måde et bet for AaB. Det er en tabermentalitet at have ikke at kunne glæde for andres succes. Ali fik chancen i AaB og slog ikke igennem. Fik chancen i Silkeborg og slog heller ikke igennem. Ryger så til 1 division som passede fint til ham og udviklede sig så der. Det er ydersdt tvivlsomt at han i AaB ville tage samme forløb. Han har ikke klar til superliga fodbold og vi stod ikke i en situation hvor vi bare kunne vente i flere år på ham.
Hvem siger jeg/vi ikke glæder os på hans vegne? Jrg kigger udelukket på AaB, og der må man sige, at man fejlede, ikke siden Mæhle er der vel solgt en spiller fra det Nordjyske til de priser - og til og med en som var i vores miljø. Det er jo ikke fordi manden er blevet tømmer eller klejnsmed, han spiller fodbold, som han også gjorde i AaB, og når vi ikke kan udvikle ham eller skabe et miljø til det, så synes jeg det er tabermentalitet at give op og sige, han fik chancer nok, som om det er Alis skyld han ikke slå igennem....det VAR vores miljø, håber og tror på det er bedre nu.

Men gå da ikke hen og tro han ikke sidder i flyet på vej mod sydligere forhold og kigger ned på AaB og tænker...I told you so...men ingen troede på mig....og fingeren stritter lidt ;)
Jeg synes det er ret hårdt at snakke om at AaB har fejlet i dette tilfælde.

Der kan være en verden til forskel på under hvilke rammer en spiller kan yde optimalt, og det vil ikke være muligt, hverken for AaB eller andre klubber, at tilbyde rammer, der favner alle typer af spillere.
Al udvikling af vores evner, når det kommer til udvikling af spillerne er selvfølgelig velkommen. Men der er jo også et element, som hedder personligt ansvar og personlig udvikling. Abou Ali har selv udtalt, at det nødvendige skift i mentalitet og tilgang for ham skete under opholdet i Vendsyssel. Jeg tror på ingen måde, at han sender fingre eller uvenlige tanker til Aalborg. Tværtimod virker han som en mand, der er modnet og nu høster frugten af seriøst arbejde. Mon ikke hans energi går til at glædes over det og måske sætte sig nye mål. Tillykke til ham, og held og lykke med karrieren.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 9520AaB » 13. jan 2024, 08:22

R Rosenberg skrev:
raekkeettre skrev:
11. jan 2024, 09:41
Alexis skrev:
10. jan 2024, 15:08
raekkeettre skrev:
9. jan 2024, 15:06
Hanga skrev:
9. jan 2024, 11:14
RicoBR02 skrev:
9. jan 2024, 11:07
Der tror jeg vi kommer tilbage til det punkt ned at sådan en spiller har brug for en "voksen" til at hjælpe sig. Havde man tilknyttet en mentor til Ali da han spillede i AaB er jeg sikker på at han var kommet meget længere. Efter den famøse bowling tur snakkede jeg med okore der var totalt uforstående overfor hvordan nordjyder og den nordjyske presse var hurtig til at slagte så ung en spiller på baggrund af så lille en ting som en bowlingtur aftenen før en kamp.. Men sket er sket og jeg håber han får en god karriere i Egypten, talentet er der..
Jeg synes bestemt også at Wessam fik pænt med chancer i AaB. Og han har jo altså også selv indrømmet at han måske ikke var seriøs og professionel nok før virkeligheden gik op for ham i Vendsyssel. Jeg mener han gav daværende træner Henrik Pedersen meget af æren.

Spørgsmålet er om vi kunne have grebet ham anderledes an og formået at give ham de skub og indsigter da han var hos os. Det har vi ganske enkelt ikke indsigt i, men jeg tvivler. Set udefra har han virket umoden og hans talent var ikke stort nok til at det kunne stå alene.

Men han er endnu et fint eksempel på at det er svært det her med hvor lang snor og tillid man skal give unge spillere. Vi har set flere unge spillere finde melodien efter lang tid i AaB uden gennembruddet, men bestemt også mange eksempler på det modsatte.
Det her må da være et kæmpe bet lige meget hvordan vi vender og drejer det, og måske en kæmpe fuck finger til os alle der tvivlede på hans potentiale. Så kan man snakke nok om at han fik chancer etc etc...det gør alle jo inden de slår igennem, vi har fejlet big time. Men er det ikke også den eneste gang at vi lader en spiller gå der efterfølgende er solgt for plus 15?

Vi har ladet hele MC, Børsting, AH banden etc etc gå som jo meget meget nemt havde holdt os i superligaen, men der er sgu ingen af dem der bliver solgt for plus 15. Theo Sander er vel den næste men der er vi stadigvæk mega usikker på hans potentiale....
Det er på ingen måde et bet for AaB. Det er en tabermentalitet at have ikke at kunne glæde for andres succes. Ali fik chancen i AaB og slog ikke igennem. Fik chancen i Silkeborg og slog heller ikke igennem. Ryger så til 1 division som passede fint til ham og udviklede sig så der. Det er ydersdt tvivlsomt at han i AaB ville tage samme forløb. Han har ikke klar til superliga fodbold og vi stod ikke i en situation hvor vi bare kunne vente i flere år på ham.
Hvem siger jeg/vi ikke glæder os på hans vegne? Jrg kigger udelukket på AaB, og der må man sige, at man fejlede, ikke siden Mæhle er der vel solgt en spiller fra det Nordjyske til de priser - og til og med en som var i vores miljø. Det er jo ikke fordi manden er blevet tømmer eller klejnsmed, han spiller fodbold, som han også gjorde i AaB, og når vi ikke kan udvikle ham eller skabe et miljø til det, så synes jeg det er tabermentalitet at give op og sige, han fik chancer nok, som om det er Alis skyld han ikke slå igennem....det VAR vores miljø, håber og tror på det er bedre nu.

Men gå da ikke hen og tro han ikke sidder i flyet på vej mod sydligere forhold og kigger ned på AaB og tænker...I told you so...men ingen troede på mig....og fingeren stritter lidt ;)
Han er blevet solgt til Ægypten. Ægypten, ja, ikke England, Tyskland, Spanien eller Italien.

Som det er skrevet, slog han ikke igennem i superligaen, hverken i AaB eller SIF, og først da han røg til 1. division (og desuden var det ældre) fik han gang i noget. Som fik ham solgt til en klub i midten af den noget svage liga Allsvensskan.

Vi har gået og ruget alt for længe på alt for mange spillere, som aldrig slår igennem på superliga-niveau. Det er godt, vi er stoppet med det.
Sidst jeg tjekkede var den Egyptiske liga rangeret under under den engelske league 2. Det siger lidt om niveauet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sønderhof » 13. jan 2024, 14:15

AnyFellow skrev:
11. jan 2024, 15:11
raekkeettre skrev:
11. jan 2024, 09:41


Hvem siger jeg/vi ikke glæder os på hans vegne? Jrg kigger udelukket på AaB, og der må man sige, at man fejlede, ikke siden Mæhle er der vel solgt en spiller fra det Nordjyske til de priser - og til og med en som var i vores miljø. Det er jo ikke fordi manden er blevet tømmer eller klejnsmed, han spiller fodbold, som han også gjorde i AaB, og når vi ikke kan udvikle ham eller skabe et miljø til det, så synes jeg det er tabermentalitet at give op og sige, han fik chancer nok, som om det er Alis skyld han ikke slå igennem....det VAR vores miljø, håber og tror på det er bedre nu.

Men gå da ikke hen og tro han ikke sidder i flyet på vej mod sydligere forhold og kigger ned på AaB og tænker...I told you so...men ingen troede på mig....og fingeren stritter lidt ;)
Jeg synes det er ret hårdt at snakke om at AaB har fejlet i dette tilfælde.

Der kan være en verden til forskel på under hvilke rammer en spiller kan yde optimalt, og det vil ikke være muligt, hverken for AaB eller andre klubber, at tilbyde rammer, der favner alle typer af spillere.
Jeg synes det er langt ude, at skyde efter AaBs ageren med Wessam. Generelt er det trættende, når debattøre anfægter enkeltsager retrospektivt.

Burde vi have holdt længere på fx. Mæhle og Theo Sander og Abildgård? Hvorfor satsede vi Børsting, MC og Blåbjerg? Hvorfor holdt vi ikke på Grønning, Ronni og Kasper Høgh? Hvordan kunne vi dog undgå t se Zinckernagels potentiale da han var på en uges prøvetræning for 8 år siden?

Det er umuligt, og derfor latterligt, at tro man kan forudse hvilke spillere der slår igennem. Google fx spillere som Dovbyk og Moumbagna, Casper Tengsted, Mikael Uhre og Bassogog. INGEN ville have troet at disse spiller ville blive solgt/have en værdi af 20-100 millioner bare to år inden de pludselig brændte deres ligaer af.

- og så vil jeg i samme ombræring benytte lejligheden til at bede om man stopper med at tude over vi ikke solgt Fossum, Pedro og Højholt da de peakede. Her er slutningen nemlig den samme, bare med omvendt fortegn. Vi troede på der var mere i dem, end det viste sig at være.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Brodernumsi » 28. jan 2024, 14:24

Prip som dobbelt målscorer for Konyaspor i dag.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 28. jan 2024, 17:41

Havde allerede lykkeligt glemt Pizza Prip.

In other er Thellufsen på vej til Vendsyssel.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Baatnakken » 28. jan 2024, 20:02

Børsting til Vendsyssel... Øv

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 28. jan 2024, 20:10

Baatnakken skrev:
28. jan 2024, 20:02
Børsting til Vendsyssel... Øv
Enig - han er ingen profil, men jeg havde satme gerne set ham tilbage.
Jeg vil 800 x hellere gange have en Børsting der arbejder kontinuerligt godt end en Bakiz der spiller godt i hver 8 kamp eller nobodys på gennemrejse ala. Toku.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 28. jan 2024, 20:46

Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 20:10
Baatnakken skrev:
28. jan 2024, 20:02
Børsting til Vendsyssel... Øv
Enig - han er ingen profil, men jeg havde satme gerne set ham tilbage.
Jeg vil 800 x hellere gange have en Børsting der arbejder kontinuerligt godt end en Bakiz der spiller godt i hver 8 kamp eller nobodys på gennemrejse ala. Toku.
Ja, så hellere gå tilbage til middelmådighed og erstatte noget ringe med noget andet ringe - det giver så god mening.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 28. jan 2024, 21:44

R Rosenberg skrev:
Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 20:10
Baatnakken skrev:
28. jan 2024, 20:02
Børsting til Vendsyssel... Øv
Enig - han er ingen profil, men jeg havde satme gerne set ham tilbage.
Jeg vil 800 x hellere gange have en Børsting der arbejder kontinuerligt godt end en Bakiz der spiller godt i hver 8 kamp eller nobodys på gennemrejse ala. Toku.
Ja, så hellere gå tilbage til middelmådighed og erstatte noget ringe med noget andet ringe - det giver så god mening.
Jeg er ikke enig i at Børsting er ringe. Han er ikke en stjerne nej, men han er en pålidelig arbejdshest med Superliga niveau. God i prespillet og rimelige gennembrud. Vi er også nødt til at have lidt erfaring til den her genetablering i Superligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5324
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 28. jan 2024, 22:49

Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 21:44
R Rosenberg skrev:
Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 20:10
Baatnakken skrev:
28. jan 2024, 20:02
Børsting til Vendsyssel... Øv
Enig - han er ingen profil, men jeg havde satme gerne set ham tilbage.
Jeg vil 800 x hellere gange have en Børsting der arbejder kontinuerligt godt end en Bakiz der spiller godt i hver 8 kamp eller nobodys på gennemrejse ala. Toku.
Ja, så hellere gå tilbage til middelmådighed og erstatte noget ringe med noget andet ringe - det giver så god mening.
Jeg er ikke enig i at Børsting er ringe. Han er ikke en stjerne nej, men han er en pålidelig arbejdshest med Superliga niveau. God i prespillet og rimelige gennembrud. Vi er også nødt til at have lidt erfaring til den her genetablering i Superligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Fair. Jeg synes, han er pivringe, ejer ikke skyggen at teknik, hælder bolde væk i hobetal og kan intet skabe.

Jeg er glad for, at vi har fået skilt os af med mange af metervarespillerne, hvis eneste kompetence var fødselssognet. Så er kunsten blot at hive bedre ind, og det er jo den svære del. Men også den eneste del, der kan skabe fremskridt.
Ædruelighedens stemme

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 641
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Alexis » 29. jan 2024, 01:41

R Rosenberg skrev:
28. jan 2024, 22:49
Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 21:44
R Rosenberg skrev:
Jakobsen skrev:
28. jan 2024, 20:10
Baatnakken skrev:
28. jan 2024, 20:02
Børsting til Vendsyssel... Øv
Enig - han er ingen profil, men jeg havde satme gerne set ham tilbage.
Jeg vil 800 x hellere gange have en Børsting der arbejder kontinuerligt godt end en Bakiz der spiller godt i hver 8 kamp eller nobodys på gennemrejse ala. Toku.
Ja, så hellere gå tilbage til middelmådighed og erstatte noget ringe med noget andet ringe - det giver så god mening.
Jeg er ikke enig i at Børsting er ringe. Han er ikke en stjerne nej, men han er en pålidelig arbejdshest med Superliga niveau. God i prespillet og rimelige gennembrud. Vi er også nødt til at have lidt erfaring til den her genetablering i Superligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Fair. Jeg synes, han er pivringe, ejer ikke skyggen at teknik, hælder bolde væk i hobetal og kan intet skabe.

Jeg er glad for, at vi har fået skilt os af med mange af metervarespillerne, hvis eneste kompetence var fødselssognet. Så er kunsten blot at hive bedre ind, og det er jo den svære del. Men også den eneste del, der kan skabe fremskridt.
Enig. Børsten er ikke superligaspiller, hvilket skiftet til Vendsyssel selvfølglig også viser han selv har erkendt.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Klaus » 29. jan 2024, 07:18

Jeg er virkelig træt af at Børsting skal til Vendsyssel. Han er en spiller, der altid har givet alt for AaB. Han er måske ingen Ronaldo, men man kan stole på hans indsats, hver gang. Og netop indsats og vilje til at kæmpe for klubben har været en mangelvare.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 29. jan 2024, 07:46

Klaus skrev:
29. jan 2024, 07:18
Jeg er virkelig træt af at Børsting skal til Vendsyssel. Han er en spiller, der altid har givet alt for AaB. Han er måske ingen Ronaldo, men man kan stole på hans indsats, hver gang. Og netop indsats og vilje til at kæmpe for klubben har været en mangelvare.
Præcis - og nu hvor den nye transferstrategi ligner diverse spillere fra lavere niveau der kommer igennem møllen suppleret med ungdomsspilere er det altså super vigtigt, at vi også har en voksen kerne på holdet er garant om de gode dyder. Der kunne jeg virkelig godt se Børsting for mig selvom han ikke er en leder på den måde. Vi kan ikke regne med, at alt vi henter i den svenske anden liga bare går ind og bliver Superligaspillere.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Forza » 29. jan 2024, 08:06

Jakobsen skrev:
29. jan 2024, 07:46
Klaus skrev:
29. jan 2024, 07:18
Jeg er virkelig træt af at Børsting skal til Vendsyssel. Han er en spiller, der altid har givet alt for AaB. Han er måske ingen Ronaldo, men man kan stole på hans indsats, hver gang. Og netop indsats og vilje til at kæmpe for klubben har været en mangelvare.
Præcis - og nu hvor den nye transferstrategi ligner diverse spillere fra lavere niveau der kommer igennem møllen suppleret med ungdomsspilere er det altså super vigtigt, at vi også har en voksen kerne på holdet er garant om de gode dyder. Der kunne jeg virkelig godt se Børsting for mig selvom han ikke er en leder på den måde. Vi kan ikke regne med, at alt vi henter i den svenske anden liga bare går ind og bliver Superligaspillere.
Vi bør ikke hente spillere som ikke kan starte, medmindre de er unge talenter.

Børsting er en fed karakter, der fighter og knokler men han er langt fra det AaB skal bruge.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Baatnakken » 29. jan 2024, 08:25

Børsting må godt nok længes hjem. AaB’s schweizerkniv skal nok få Vendsyssel i superligaen. Han kunne med Brann, så det kan han nok også med Hjørring.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kasper » 29. jan 2024, 08:48

Baatnakken skrev:
29. jan 2024, 08:25
Børsting må godt nok længes hjem. AaB’s schweizerkniv skal nok få Vendsyssel i superligaen. Han kunne med Brann, så det kan han nok også med Hjørring.
Håber jeg virkelig ikke, synes Vendsyssel er en joke af en klub. Jeg er selv Vendelbo, men har absolut ikke noget med Hjørring at gøre udover at have været der et par gange og røvkedet mig.
Synes Hobro er langt mere sexet, det er tydeligvis en rigtig fodboldklub.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 448
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af DenSataniskeHest » 29. jan 2024, 09:38

Det er lidt tragkomisk at folk længtes efter at få Børsting tilbage.. Hvis det er nok bare at give sig selv 100% kan AaB sku få lov til at skrive en kontrakt med mig.. Så sakl jeg nok yde 100% i 15 min eller sådan noget... Er sikker på jeg stadig kan ligge en bedre afleværing end Børsting der konstant ligger afleværinger 1 meter for langt/kort/skævt....

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5198
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 29. jan 2024, 09:51

DenSataniskeHest skrev:
29. jan 2024, 09:38
Det er lidt tragkomisk at folk længtes efter at få Børsting tilbage.. Hvis det er nok bare at give sig selv 100% kan AaB sku få lov til at skrive en kontrakt med mig.. Så sakl jeg nok yde 100% i 15 min eller sådan noget... Er sikker på jeg stadig kan ligge en bedre afleværing end Børsting der konstant ligger afleværinger 1 meter for langt/kort/skævt....
Børsting var en del af et etableret Superligahold og fik fast spilletid og gjorde det væsentligt bedre end de fleste af dem vi har tilbage fra dengang. Der sgu lidt for meget fodpuritaner og populisme i den herinde ifht. Børsting.
Det med arbejdsindsatsen dækker jo over meget mere end bare at abejde hårdt. Det dækker jo evnen til at placere sig i presspillet og være en aggressiv spiller som generer de fleste modspillere i Superligaen. Det dækker over at tage de agrressive løb i feltet som en af de få som er med til at gøre holdet mere farligt end det der evindelige boldtrilleri der ingen steder fører hen. Derudover kan være med i kampe i højere tempo, hvilket jo bl.a. er det vores gamle stjerner har det svært med.
Derudover kan det altså ikke være stortalenter og profiler det hel. Vi er også nødt til at have nogles tykker på hylden midt imellem som er pålidelig tilpas dygtig arbejdskraft som kan byde ind med spidskompetencer. Børsting er derudover en fornuftig tilføjelse i det lys, at han både kan hjælpe os på en af de to 8'ere og i en midtane med 4-3-3 og 8'ere passer han til den rolle og derudover kan han også tage begge kanter.
Børsting ville være en rigtig værdifuld brik i genopbygningen af holdet i Superligaen og en vi kunne få glæde af de næste 2-3 sæsoner.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Baatnakken
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Baatnakken » 29. jan 2024, 10:11

DenSataniskeHest skrev:
29. jan 2024, 09:38
Det er lidt tragkomisk at folk længtes efter at få Børsting tilbage.. Hvis det er nok bare at give sig selv 100% kan AaB sku få lov til at skrive en kontrakt med mig.. Så sakl jeg nok yde 100% i 15 min eller sådan noget... Er sikker på jeg stadig kan ligge en bedre afleværing end Børsting der konstant ligger afleværinger 1 meter for langt/kort/skævt....
Din kommentar er tragikomisk, han er om nogen en holdspiller der bløder for logoet som med sit agressive pres skaber farlige situationer, havde gerne set ham i AaB frem for random lejemål

https://www.brann.no/nyheter/borsting-r ... zYNryeddec

Besvar