AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3626
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 28. apr 2024, 17:38

bonanza skrev:
27. apr 2024, 19:55
Det er utroligt at Lucas stadig får så stor en del af skylden for den sportslige deroute. Han så ikke god ud da vi rykkede ned, men der var ingen der fik ham eller sig selv til at se gode ud i den periode. Jeg så en spiller der altid var klar og sled og slæbte i latterlige defensive roller, som han fik tildelt af et inkompetent trænerteam. AaB er en syg klub i det der nu ligner bedring, forhåbentligt. Det er Lucas et kæmpe offer for, og har været et gidsel under. Grunden til han sad så meget ude, er det helt klare signal som klubben efter nedrykningen sender til samtlige løntunge spillere, uanset evne eller renommé, gtfo.

Lucas i QPR er bare Lucas, en af flere eksempler på at AaB i flere år ikke har været tæt på at få noget optimalt ud af potentialet i truppen. Det skal folk lige lære at placere skylden for. Jeg har intet at kritisere Lucas for, utroligt st I andre har det…
Jeg mener også, at vi skal kigge i den retning, som du påpeger. Der har været en beklagelig tendens til at eksternalisere problemerne i AaB; hypermotiverede modstandere, profiler i AaB, der ikke leverer osv.

Det sidste er utvivlsomt korrekt, men det interessante er ikke, at Jeppe drikker, men hvorfor Jeppe drikker: Lucas Andersen var en ualmindelig sympatisk og ydmyg repræsentant for AaB, der på intet tidspunkt beklagede sig over sin til sidst komplet marginaliserede status i en dansk 1. divisionsklub, endskønt holdet den sidste tredjedel af efteråret spillede nonstop rædderligt. Der er absolut intet, der i hverken opførsel eller indstilling tyder på, at han ikke skulle have været motiveret. Han havde tværtom al mulig grund dertil, da hans guldrandede kontrakt med AaB stod til ophør. Og han blev af alle spået en karriere i Hobro eller Vendsyssel her til sommer, og det var sandsynligvis også blevet tilfældet - havde der ikke været en kompetent trænerskikkelse på gennemrejse i AaB et par år tidligere.

Queens Park Rangers er da ikke Manchester City, bevares. Ikke desto mindre: En marginalspiller i en dansk 1. divisionsklub, der ikke har spillet en kamp overhovedet i knap 4 måneder og ikke en hel kamp i godt et halvt år, bogstaveligt talt vader ind i startopstillingen og tillægger sig regulær profilstatus hos en traditionsklub i Championship med et spillerbudget større end FC Københavns! Championship er rækken lige under verdens hårdeste liga Premier League.

Det burde ganske enkelt være komplet umuligt. Slet og ret. Vi skal altså huske på, at der er tale om den samme mand - blot ude af kampform! - som i lighed med Nicklas Helenius måtte sig distanceret af blandt andre Mathias Ross, Odadada og Tim Prica. Efter at AaB havde solgt Sousa og før Mathias Jørgensen kom til ...

Hvornår har vi i AaB sidst været vidne til en scoring, som den Lucas Andersen leverede i går. Altså ikke mod HB Køge, Helsingør, Næstved eller Kolding. Men mod Leeds! Der ligger til oprykning til Premier League med et spillerbudget større end hele Superligaen og 1. division tilsammen.

Lucas Andersen repræsenterer jo blot en af stribevis af mærkværdigheder, som vi har oplevet i denne sæson. Jeg har endnu til gode at stifte bekendtskab med et nogenlunde sammenhængende, logisk og velunderbygget postulat, der ikke peger entydigt i retning af helt fundamentale og strukturelle problemer i AaB.

I tilfældet Lucas Andersen begynder det allerede med anførerbindet. Altså, er Lucas Andersen overhovedet en anførertype i almindelighed? Og i særdeleshed for et hold, der spiller sin ringeste sæson overhovedet i Superligaens 33-årige historie og samtidig bøvler med en masse uro på trænerposten? Hvilken klub ville i en sådan situation (eller i det hele taget) sætte anførerbindet på en mand, der bogstavelig talt har siddet uden for banen med en skade i et helt år? Som fulgte et par måneder efter en skadespause på over et halvt år?

Det var temmelig forståeligt, at en mand i den situation - hvis anførerpotentiale i det hele taget var tvivlsomt - ikke har overskud til at være samlingsfigur i en klub i dyb krise. Men måske han i en anden klub kunne have bidraget med enkelte individuelle aktioner, der kunne have været point værd?

I stedet er han gradvist blevet drænet for selvtillid og spillelyst; og hvad dét angår, minder Lucas Andersen rigtig meget om størstedelen af de spillere, der optræder på AaBs hold anno 2024 og forsøger at finde hoved og hale i det såkaldte "presspil", der udgør holdets grundstruktur.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
Favoritspiller: Milan Timko

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lyngehoevdingen » 29. apr 2024, 10:44

Mephisto2 skrev:
27. apr 2024, 11:38
R Rosenberg skrev:
27. apr 2024, 11:01
Baatnakken skrev:
27. apr 2024, 10:39
:thumbsup:
DenSataniskeHest skrev:
26. apr 2024, 23:59
tak til jer begge.. Dejligt at se han har succes.. han var alt for god til AaB.. og AaB´s elendighed trak ham ned, lige som det trækker en masse andre ned pt...
AaB behandlede ham skammeligt tilsidst, han er en klassesoiller
Ja, det var han jo så bare ingenlunde i AaB det sidste år. Derfor røg han på bænken og med rette.
Præcis. Motivationen og ambitionerne virkede til at være helt væk. Han gjorde det absolut nødvendige og ikke mere.

Nu er han vist i London uden familien og kan koncentrere sig 110% og fodbolden.
Øh hvad?

Gjorde han kun det aboslut nødvendige? Så du ham ikke spille? Især i den sidste periode inden nedrykningen sled og slæbte han. Han døde med støvlerne på. Det er som om, at teknikere per definition altid skal have at vide, at de ikke arbejder. Lucas var en kæmpe fighter. Især sidste forår. Problemet var, at han var nødt til at være en fighter, for holdet var vanrøgtet.

Ar det gik galt de sidste år med Lucas er forfærdeligt, og det vil jeg tænke tilbage på med ærgrelse i mange, mange år.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af RicoBR02 » 29. apr 2024, 11:05

Lyngehoevdingen skrev:
29. apr 2024, 10:44
Mephisto2 skrev:
27. apr 2024, 11:38
R Rosenberg skrev:
27. apr 2024, 11:01
Baatnakken skrev:
27. apr 2024, 10:39
:thumbsup:
DenSataniskeHest skrev:
26. apr 2024, 23:59
tak til jer begge.. Dejligt at se han har succes.. han var alt for god til AaB.. og AaB´s elendighed trak ham ned, lige som det trækker en masse andre ned pt...
AaB behandlede ham skammeligt tilsidst, han er en klassesoiller
Ja, det var han jo så bare ingenlunde i AaB det sidste år. Derfor røg han på bænken og med rette.
Præcis. Motivationen og ambitionerne virkede til at være helt væk. Han gjorde det absolut nødvendige og ikke mere.

Nu er han vist i London uden familien og kan koncentrere sig 110% og fodbolden.
Øh hvad?

Gjorde han kun det aboslut nødvendige? Så du ham ikke spille? Især i den sidste periode inden nedrykningen sled og slæbte han. Han døde med støvlerne på. Det er som om, at teknikere per definition altid skal have at vide, at de ikke arbejder. Lucas var en kæmpe fighter. Især sidste forår. Problemet var, at han var nødt til at være en fighter, for holdet var vanrøgtet.

Ar det gik galt de sidste år med Lucas er forfærdeligt, og det vil jeg tænke tilbage på med ærgrelse i mange, mange år.
Præcis, det er helt sindssygt at insinuere at Lucas ikke gav sg 100% for klubben pga familien. Lucas var ramt af det samme som resten af holdet, dårlig ledelse hele vejen igennem.

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1497
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lyfe » 29. apr 2024, 14:33

PohlErDenNyeAugo skrev:
26. apr 2024, 22:58
Baatnakken skrev:
26. apr 2024, 21:28
Lucas scorer en kongekasee til 2-0 mod Leeds :aabfan:

QPR fans er ok glade for Lucas

2-0 Andersen dribble and great shot
De er også virkelig glade for Marti...
https://www.facebook.com/photo/?fbid=91 ... 2181788944
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1519
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Stegosaurus » 29. apr 2024, 19:49

Andreas Poulsen med en sjælden start for Silkeborg i aften mod FCM. Har spillet sådan OK i første halvleg. Blev tørret af Osorio en enkelt gang, men har haft et par indgreb i defensiven og nogle hæderlige offensive aktioner. Ligner en spiller som trods alt vil være en forstærkning på venstre back næste sæson.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Eksil » 29. apr 2024, 19:54

Stegosaurus skrev:
29. apr 2024, 19:49
Andreas Poulsen med en sjælden start for Silkeborg i aften mod FCM. Har spillet sådan OK i første halvleg. Blev tørret af Osorio en enkelt gang, men har haft et par indgreb i defensiven og nogle hæderlige offensive aktioner. Ligner en spiller som trods alt vil være en forstærkning på venstre back næste sæson.
Han er på 3 af fem mulige starter og et indhop i slutspillet. Så helt skidt er det ikke pt. Ville være godt hvis han blev solgt. Så er der en hovedpine mindre.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 29. apr 2024, 21:01

Eksil skrev:
Stegosaurus skrev:
29. apr 2024, 19:49
Andreas Poulsen med en sjælden start for Silkeborg i aften mod FCM. Har spillet sådan OK i første halvleg. Blev tørret af Osorio en enkelt gang, men har haft et par indgreb i defensiven og nogle hæderlige offensive aktioner. Ligner en spiller som trods alt vil være en forstærkning på venstre back næste sæson.
Han er på 3 af fem mulige starter og et indhop i slutspillet. Så helt skidt er det ikke pt. Ville være godt hvis han blev solgt. Så er der en hovedpine mindre.
Eller vi får en spiller tilbage vi kan bruge. Caballo er ikke et prangende Superliganiveau og Ahlmann er nok desværre færdig


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kristian » 29. apr 2024, 21:34

Stegosaurus skrev:
29. apr 2024, 19:49
Andreas Poulsen med en sjælden start for Silkeborg i aften mod FCM. Har spillet sådan OK i første halvleg. Blev tørret af Osorio en enkelt gang, men har haft et par indgreb i defensiven og nogle hæderlige offensive aktioner. Ligner en spiller som trods alt vil være en forstærkning på venstre back næste sæson.
Tænker han kommer tilbage til AaB og er med i superligaen. Vi får brug for ham, hvis han er i god forfatning.
------------------
mvh Kristian

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Eksil » 30. apr 2024, 07:13

Jakobsen skrev:
29. apr 2024, 21:01
Eksil skrev:
Stegosaurus skrev:
29. apr 2024, 19:49
Andreas Poulsen med en sjælden start for Silkeborg i aften mod FCM. Har spillet sådan OK i første halvleg. Blev tørret af Osorio en enkelt gang, men har haft et par indgreb i defensiven og nogle hæderlige offensive aktioner. Ligner en spiller som trods alt vil være en forstærkning på venstre back næste sæson.
Han er på 3 af fem mulige starter og et indhop i slutspillet. Så helt skidt er det ikke pt. Ville være godt hvis han blev solgt. Så er der en hovedpine mindre.
Eller vi får en spiller tilbage vi kan bruge. Caballo er ikke et prangende Superliganiveau og Ahlmann er nok desværre færdig
Det ville også være fint. Havde nok lidt afskrevet ham, men ja, det ville være en okay løsning. Caballo og Ahlmann er pt to under middel løsninger.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Raptorr » 30. apr 2024, 07:23

Eksil skrev:
30. apr 2024, 07:13
Jakobsen skrev:
29. apr 2024, 21:01
Eksil skrev:
Stegosaurus skrev:
29. apr 2024, 19:49
Andreas Poulsen med en sjælden start for Silkeborg i aften mod FCM. Har spillet sådan OK i første halvleg. Blev tørret af Osorio en enkelt gang, men har haft et par indgreb i defensiven og nogle hæderlige offensive aktioner. Ligner en spiller som trods alt vil være en forstærkning på venstre back næste sæson.
Han er på 3 af fem mulige starter og et indhop i slutspillet. Så helt skidt er det ikke pt. Ville være godt hvis han blev solgt. Så er der en hovedpine mindre.
Eller vi får en spiller tilbage vi kan bruge. Caballo er ikke et prangende Superliganiveau og Ahlmann er nok desværre færdig
Det ville også være fint. Havde nok lidt afskrevet ham, men ja, det ville være en okay løsning. Caballo og Ahlmann er pt to under middel løsninger.
Kun glædeligt hvis han er ved at finde form/niveau, både for ham selv og AaB, hvad enten han så skal spille eller videre. Jeg håber han fortsætter fremgangen.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Eksil » 1. maj 2024, 18:03

Som en del af et støre interview slår Lucas Andersen på tromme for at Ahlmann skal forlænges - "Det er en dreng, der har været i AaB hele sit liv. Jeg mener, det er vigtigt, at der er nogen, der er ’klubben’, hvis det giver mening. Jeg siger ikke, at man skal have 35 medarbejdere med AaB-baggrund. Slet ikke. Men det er vigtigt, at når der kommer modgang og udskiftning i truppen, så er der nogle tilbage, der kan vise vejen."

Jeg må indrømme, at efterhånden tror den fortid og de AaB-"drenge" er mere et problem end løsningen.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -forsvandt

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 1. maj 2024, 19:43

Eksil skrev:
1. maj 2024, 18:03
Som en del af et støre interview slår Lucas Andersen på tromme for at Ahlmann skal forlænges - "Det er en dreng, der har været i AaB hele sit liv. Jeg mener, det er vigtigt, at der er nogen, der er ’klubben’, hvis det giver mening. Jeg siger ikke, at man skal have 35 medarbejdere med AaB-baggrund. Slet ikke. Men det er vigtigt, at når der kommer modgang og udskiftning i truppen, så er der nogle tilbage, der kan vise vejen."

Jeg må indrømme, at efterhånden tror den fortid og de AaB-"drenge" er mere et problem end løsningen.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -forsvandt
Hvad er det for en vej han mener Ahlmann skal vise?
Jeg forstår til dels godt hvad det er Lucas mener og jeg har det også sådan selv, at der meget gerne må være spillere og ledere i AaB der har en dybere tilknytning til klubben, men "de gamle AaB drenge" har jo ikke kunnet føre holdet nogen som helst positive steder hen de sidste mange år.

AaB baggrunden må aldrig være det eneste argument for at en person skal være i AaB. Det er et stort plus så afgjort, men der skal altså også være tilstrækkelig kvalitet bag. Jeg ville da også synes at det var flot og fortjent hvis Ahlmann kunne slutte i AaB, men så skal han altså også hæve hans niveau betragteligt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Forza » 2. maj 2024, 14:48

Hanga skrev:
1. maj 2024, 19:43
Eksil skrev:
1. maj 2024, 18:03
Som en del af et støre interview slår Lucas Andersen på tromme for at Ahlmann skal forlænges - "Det er en dreng, der har været i AaB hele sit liv. Jeg mener, det er vigtigt, at der er nogen, der er ’klubben’, hvis det giver mening. Jeg siger ikke, at man skal have 35 medarbejdere med AaB-baggrund. Slet ikke. Men det er vigtigt, at når der kommer modgang og udskiftning i truppen, så er der nogle tilbage, der kan vise vejen."

Jeg må indrømme, at efterhånden tror den fortid og de AaB-"drenge" er mere et problem end løsningen.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -forsvandt
Hvad er det for en vej han mener Ahlmann skal vise?
Jeg forstår til dels godt hvad det er Lucas mener og jeg har det også sådan selv, at der meget gerne må være spillere og ledere i AaB der har en dybere tilknytning til klubben, men "de gamle AaB drenge" har jo ikke kunnet føre holdet nogen som helst positive steder hen de sidste mange år.

AaB baggrunden må aldrig være det eneste argument for at en person skal være i AaB. Det er et stort plus så afgjort, men der skal altså også være tilstrækkelig kvalitet bag. Jeg ville da også synes at det var flot og fortjent hvis Ahlmann kunne slutte i AaB, men så skal han altså også hæve hans niveau betragteligt.
Tværtimod har de ægte AaB drenge fastholdt toppen af et usundt hierarki i årevis.

Jeg elsker Ahlmann og mener ikke han er skadelig for truppen på samme måder som jeg tror Lucas eksempelvis var. Men jeg mener ikke det gør den store forskel om han stopper til sommer eller næste sommer. Især ikke når det sportslige niveau ikke er til en start plads.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Raptorr » 2. maj 2024, 17:38

Eksil skrev:
1. maj 2024, 18:03
Som en del af et støre interview slår Lucas Andersen på tromme for at Ahlmann skal forlænges - "Det er en dreng, der har været i AaB hele sit liv. Jeg mener, det er vigtigt, at der er nogen, der er ’klubben’, hvis det giver mening. Jeg siger ikke, at man skal have 35 medarbejdere med AaB-baggrund. Slet ikke. Men det er vigtigt, at når der kommer modgang og udskiftning i truppen, så er der nogle tilbage, der kan vise vejen."

Jeg må indrømme, at efterhånden tror den fortid og de AaB-"drenge" er mere et problem end løsningen.

https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -forsvandt
Det tror jeg, du har ret i, og "attitude" har det jo med at smitte til resten af truppen. Vi mangler vinder typer.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af DenGamleMand » 6. maj 2024, 19:04

“ Andreas Poulsen har fra start følt sig velkommen i Silkeborg, hvor han også er rigtig glad for den tydelighed, der er i holdets spillestil.

- Det er en rigtig god klub, der har styr på tingene og har en træner, som ved, hvordan han vil spille og et rigtig godt omklædningsrum.”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10223520
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1519
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Stegosaurus » 6. maj 2024, 19:19

DenGamleMand skrev:
6. maj 2024, 19:04
“ Andreas Poulsen har fra start følt sig velkommen i Silkeborg, hvor han også er rigtig glad for den tydelighed, der er i holdets spillestil.

- Det er en rigtig god klub, der har styr på tingene og har en træner, som ved, hvordan han vil spille og et rigtig godt omklædningsrum.”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10223520
Jeps, AP. Silkeborg ELSKER dig højt og ubetinget ...... indtil du beder dem overtage din løn.....

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kunji » 6. maj 2024, 19:21

DenGamleMand skrev:
6. maj 2024, 19:04
“ Andreas Poulsen har fra start følt sig velkommen i Silkeborg, hvor han også er rigtig glad for den tydelighed, der er i holdets spillestil.

- Det er en rigtig god klub, der har styr på tingene og har en træner, som ved, hvordan han vil spille og et rigtig godt omklædningsrum.”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10223520
Interessant nok, at han mener, der var en god start. Som jeg husker det var han en undervældelse fra første sekund. Og med det lønniveau han eftersigende skulle befinde sig på, så er der ikke plads til ham i AaB.

Men ja, AaB var - og stadig ikke - et nemt sted at præstere. Jeg ser mod misundelse mod, hvad især Silkeborg har formået med tydelighed, overvejelse og ro.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Raptorr » 6. maj 2024, 19:59

Kunji skrev:
6. maj 2024, 19:21
DenGamleMand skrev:
6. maj 2024, 19:04
“ Andreas Poulsen har fra start følt sig velkommen i Silkeborg, hvor han også er rigtig glad for den tydelighed, der er i holdets spillestil.

- Det er en rigtig god klub, der har styr på tingene og har en træner, som ved, hvordan han vil spille og et rigtig godt omklædningsrum.”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10223520
Interessant nok, at han mener, der var en god start. Som jeg husker det var han en undervældelse fra første sekund. Og med det lønniveau han eftersigende skulle befinde sig på, så er der ikke plads til ham i AaB.

Men ja, AaB var - og stadig ikke - et nemt sted at præstere. Jeg ser mod misundelse mod, hvad især Silkeborg har formået med tydelighed, overvejelse og ro.
Jeg opfatter ham også som en spiller, der aldrig kom i gang. Han viste ikke et niveau, som berettigede til en fast startplads, og her taler han sig ikke ligefrem tættere på spilletid i AaB.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af troelsh » 6. maj 2024, 20:09

Raptorr skrev:
6. maj 2024, 19:59
Kunji skrev:
6. maj 2024, 19:21
DenGamleMand skrev:
6. maj 2024, 19:04
“ Andreas Poulsen har fra start følt sig velkommen i Silkeborg, hvor han også er rigtig glad for den tydelighed, der er i holdets spillestil.

- Det er en rigtig god klub, der har styr på tingene og har en træner, som ved, hvordan han vil spille og et rigtig godt omklædningsrum.”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10223520
Interessant nok, at han mener, der var en god start. Som jeg husker det var han en undervældelse fra første sekund. Og med det lønniveau han eftersigende skulle befinde sig på, så er der ikke plads til ham i AaB.

Men ja, AaB var - og stadig ikke - et nemt sted at præstere. Jeg ser mod misundelse mod, hvad især Silkeborg har formået med tydelighed, overvejelse og ro.
Jeg opfatter ham også som en spiller, der aldrig kom i gang. Han viste ikke et niveau, som berettigede til en fast startplads, og her taler han sig ikke ligefrem tættere på spilletid i AaB.
Han skyder da sig selv lidt i foden hvis ikke han har tænkt sig at skifte til sommer.
Han har jo været piv elendig hos os og siddet på bænken stort set hele sit ophold i Silkeborg undtaget de seneste kampe. Så der mangler måske også en pæn portion selvindsigt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 6. maj 2024, 22:59

Raptorr skrev:
6. maj 2024, 19:59
Kunji skrev:
6. maj 2024, 19:21
DenGamleMand skrev:
6. maj 2024, 19:04
“ Andreas Poulsen har fra start følt sig velkommen i Silkeborg, hvor han også er rigtig glad for den tydelighed, der er i holdets spillestil.

- Det er en rigtig god klub, der har styr på tingene og har en træner, som ved, hvordan han vil spille og et rigtig godt omklædningsrum.”

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... b/10223520
Interessant nok, at han mener, der var en god start. Som jeg husker det var han en undervældelse fra første sekund. Og med det lønniveau han eftersigende skulle befinde sig på, så er der ikke plads til ham i AaB.

Men ja, AaB var - og stadig ikke - et nemt sted at præstere. Jeg ser mod misundelse mod, hvad især Silkeborg har formået med tydelighed, overvejelse og ro.
Jeg opfatter ham også som en spiller, der aldrig kom i gang. Han viste ikke et niveau, som berettigede til en fast startplads, og her taler han sig ikke ligefrem tættere på spilletid i AaB.
Det var jo ret beset en genobygningsspiller vi hentede, som ikke havde spillet kontinuerligt over længere tid og som kom med mange udlejlinger.
Derfor kan han jo isoleret set godt have ret i, at han måske var ved at finde form og niveau og det momentum blev stoppet (uden at han har været mega prangende på noget tidspunkt). Derefter har han jo lidt i lighed med alle de andre i kaoset i sidste sæson.

Jeg ser måske ikke så meget kontroversielt i hans udtalelser, hvis AaB har sagt de ikke vil have ham og det er næsten noget alle har gættet sig til i forvejen. Det er sgu ikke den store sensation.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Besvar