AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrRepsak » 26. okt 2010, 15:41

og hvis MJ ikke får spilletid, antager jeg at det betyder han kommer retur?
= ingen €€€€'s og hans store løn at døje med.. :@
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af alithebeast » 26. okt 2010, 16:06

MrRepsak skrev:og hvis MJ ikke får spilletid, antager jeg at det betyder han kommer retur?
= ingen €€€€'s og hans store løn at døje med.. :@
Handlen er aftalt, og AaB skal nok få deres penge.
Hader København!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 26. okt 2010, 16:15

alithebeast skrev:Handlen er aftalt, og AaB skal nok få deres penge.
ja det var noget med, at det kun var hvis de ikk havde pengene til det, at han skulle retur. men satme surt for MJ han sidder på bænken. javde håbet på han kunne komme ned og gøre det rigtig godt.
lynge er gud!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 26. okt 2010, 16:59

Ja. Det eneste, der skulle kunne gå i vejen for MJ's handel, ville være, at Almeria gik konkurs. :)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af doukas » 26. okt 2010, 17:06

Gnu skrev:
doukas skrev:Milan Timko spillede i går en old boys kamp for FC Samovražda imod FC Veľké lopty. Milan Timko scorede 3 mål i 5-3 sejren. Milan Timko blev udvist 8 minutter før tid, da han fik sit andet gule kort for at ryge nede ved hjørneflaget.
Han blev sgu da ikke udvist for at ryge, hvorfor skriver du sådan noget sludder, når det ikke passer? Har du et link til målene?

Thomas Gaardsøe var i øvrigt ikke med, da Esbjerg spillede 2-2 mod Møgjylland. Lars Winde varmed bænken i 90 minutter.
Kære Gnu.

Jeg kan desværre ikke linke til målene fra Milan Timko's old boys kamp, da jeg fik informationerne fra Slovakiets største amatørfodboldblad som jeg holder og får hver lørdag. Du kan, ved at besøge http://www.profutbal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; selv abonnerer.

Mvh
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 26. okt 2010, 18:06

doukas skrev:
Gnu skrev:
doukas skrev:Milan Timko spillede i går en old boys kamp for FC Samovražda imod FC Veľké lopty. Milan Timko scorede 3 mål i 5-3 sejren. Milan Timko blev udvist 8 minutter før tid, da han fik sit andet gule kort for at ryge nede ved hjørneflaget.
Han blev sgu da ikke udvist for at ryge, hvorfor skriver du sådan noget sludder, når det ikke passer? Har du et link til målene?

Thomas Gaardsøe var i øvrigt ikke med, da Esbjerg spillede 2-2 mod Møgjylland. Lars Winde varmed bænken i 90 minutter.
Kære Gnu.

Jeg kan desværre ikke linke til målene fra Milan Timko's old boys kamp, da jeg fik informationerne fra Slovakiets største amatørfodboldblad som jeg holder og får hver lørdag. Du kan, ved at besøge http://www.profutbal.sk/" onclick="window.open(this.href);return false; selv abonnerer.

Mvh
Jeg må altså lige have opklaret om han rent faktisk fik to gule kort, for i to uafhængige situationer at stå og ryge nede ved hjørneflaget?

Satme klasse!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AaB1978 » 27. okt 2010, 22:25

Augo fik de sidste 15 minutter for Salzburg i deres sejr i aften på 4-0 over Wacker Tirol

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af gwailo » 28. okt 2010, 00:10

Kasper Jensen fik hele kampen i målet da FCM i går vandt 4-0 over HB Køge i pokalturneringen.
// gwailo

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Flower » 28. okt 2010, 09:13

Nogle der ved om Enevoldsen spillede i går?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af doukas » 28. okt 2010, 09:25

Kortegaard scorede og fik tilkæmpet sig et straffespark i Horsens 4-2 sejr over FCK
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af doukas » 28. okt 2010, 09:27

Flower skrev:Nogle der ved om Enevoldsen spillede i går?
Enevoldsen spillede hele kampen
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Yankee » 28. okt 2010, 09:58

doukas skrev:Kortegaard scorede og fik tilkæmpet sig et straffespark i Horsens 4-2 sejr over FCK
Er det rigtigt?

Kan vi ikke holde tråden til de lidt sjovere og mere interessante oplysninger istedet for 4-5 tråde efter hver hjemlig runde når Korte har smidt én ind og Due fået et kvarter hjemme mod Sønderjyske.

NeverDefeated

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af NeverDefeated » 28. okt 2010, 10:25

Enevoldsen lagde op til Groningens sidste mål i går, scoret af Koen Van Der Laak, og spillede igen, igen en god kamp.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3171
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 28. okt 2010, 12:58

Simon Bræmer kom ikke på banen, da Viborg mødte AaB i landspokalturneringen. Her trak nordjyderne det længste strå efter straffesparkskonkurrence.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 28. okt 2010, 14:09

Ståle Solbakken sad endnu engang på bænken selvom det var et meget reserve præget FCK hold der tabte til Horsens i pokalen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Dot Bot » 28. okt 2010, 16:31

Provst i Brovst skrev:Ståle Solbakken sad endnu engang på bænken selvom det var et meget reserve præget FCK hold der tabte til Horsens i pokalen.
Lad nu vær´..

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Cx » 28. okt 2010, 16:52

doukas skrev:Milan Timko spillede i går en old boys kamp for FC Samovražda imod FC Veľké lopty. Milan Timko scorede 3 mål i 5-3 sejren. Milan Timko blev udvist 8 minutter før tid, da han fik sit andet gule kort for at ryge nede ved hjørneflaget.
3 mål er sq da også et absolut minimum mod de store løg - de er satme også ringe kørende... jeg har sjældent set nogen være så tunge bagi!

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

NeverDefeated

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af NeverDefeated » 28. okt 2010, 19:49

Micke Stahre er netop fyret som træner i Panionios, hvorfor Kasper Risgårds vej til banen nu bliver så tilpas lang at det næppe varer lang tid før han vender snuden hjem.

Thorshauge

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Thorshauge » 28. okt 2010, 21:41

Duen har lige slået OB ud af pokalen :) Anders Due olé Anders Due olé ......

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af thomasjn » 28. okt 2010, 22:48

Thorshauge skrev:Duen har lige slået OB ud af pokalen :) Anders Due olé Anders Due olé ......
Så har han da vidst også gjort sig fortjent til feriepengene i FCN :P

Besvar