AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 18. apr 2022, 14:28

Buzz Killington skrev:
18. apr 2022, 13:34
R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 12:58
Buzz Killington skrev:
18. apr 2022, 11:55
R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 11:41
Buzz Killington skrev:
18. apr 2022, 11:24
R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 10:55


Nå, den - århundredets skamplet?
Synes du en tabt kamp ændrer ved påstanden om at Friis formåede at finde et koncept?
Jeg synes blot ikke, at en af de værste fadæser i AaB's moderne historie er særligt god som løftestang.
Ved ikke hvad du mener med "løftestang" her, men jeg vil tro mit indlæg giver mest mening hvis det skal forstås sådan at den fine præstationen var at nå finalen, og ikke nederlaget i den kamp.
Jo jo. Omvendt kan man sige, at blamagen fortæller samme historie med modsat fortegn.
Det er jo reelt cherry picking.

Og nej, jeg synes ikke, at Friis var en god træner i AaB. På nogen måde.
Men det glæder mig usigeligt meget, hvis han er det i Viborg.
Nej, blamagen undergraver på ingen måde det flotte i at nå finalen som er den præstation der bliver fremhævet. Der er ikke tale om cherrypicking her. Jeg har ikke været selektiv omkring datapunkterne ift. den konklusion jeg drager. Et nederlag i finalen undergraver ikke konklusionen om at det er flot at nå finalen.

Hvis du absolut skal beskylde mig for cherrypicking, så kan du påstå at jeg gør mig skyldig ved at ignorerede resultaterne i pokalturneringen de andre år og kun fokuserede på de år hvor vi kom i finalen. Men eftersom vi slet ikke var trådt ind i pokalturneringen i 20/21 før Friis havde sagt op, holder den ligesom ikke.
Jeg er ikke imponeret af andenpladser. Og blamagen i finalen står væsentligt tydeligere og vigtigere for mig end vejen dertil. Så hvis træneren skal måles på vejen, skal han også måles på vejens ende.
Ergo cherry picking.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 18. apr 2022, 14:35

R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 14:28
Buzz Killington skrev:
18. apr 2022, 13:34
R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 12:58
Buzz Killington skrev:
18. apr 2022, 11:55
R Rosenberg skrev:
18. apr 2022, 11:41
Buzz Killington skrev:
18. apr 2022, 11:24


Synes du en tabt kamp ændrer ved påstanden om at Friis formåede at finde et koncept?
Jeg synes blot ikke, at en af de værste fadæser i AaB's moderne historie er særligt god som løftestang.
Ved ikke hvad du mener med "løftestang" her, men jeg vil tro mit indlæg giver mest mening hvis det skal forstås sådan at den fine præstationen var at nå finalen, og ikke nederlaget i den kamp.
Jo jo. Omvendt kan man sige, at blamagen fortæller samme historie med modsat fortegn.
Det er jo reelt cherry picking.

Og nej, jeg synes ikke, at Friis var en god træner i AaB. På nogen måde.
Men det glæder mig usigeligt meget, hvis han er det i Viborg.
Nej, blamagen undergraver på ingen måde det flotte i at nå finalen som er den præstation der bliver fremhævet. Der er ikke tale om cherrypicking her. Jeg har ikke været selektiv omkring datapunkterne ift. den konklusion jeg drager. Et nederlag i finalen undergraver ikke konklusionen om at det er flot at nå finalen.

Hvis du absolut skal beskylde mig for cherrypicking, så kan du påstå at jeg gør mig skyldig ved at ignorerede resultaterne i pokalturneringen de andre år og kun fokuserede på de år hvor vi kom i finalen. Men eftersom vi slet ikke var trådt ind i pokalturneringen i 20/21 før Friis havde sagt op, holder den ligesom ikke.
Jeg er ikke imponeret af andenpladser. Og blamagen i finalen står væsentligt tydeligere og vigtigere for mig end vejen dertil. Så hvis træneren skal måles på vejen, skal han også måles på vejens ende.
Ergo cherry picking.
Det giver ikke meget mening at beskylde mig for cherrypicking ift. en konklusion som du, men ikke jeg drager. Du misforstår simpelthen begrebet.

Mere bredt, så skal du have lov til at mene at præstationerne i pokalturneringen intet siger om trænerens evne til at sammensætte et koncept, hvis han ikke samtidig vinder finalen. Vi behøver ikke være ens.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3002
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af raekkeettre » 18. apr 2022, 15:23

Jakobsen skrev:
17. apr 2022, 23:54
FlæskeFrank skrev:Da Jacob Friis var træner hos os, var der nogle, som lidt nedladende kaldte ham en sympatisk træner. Hvilket åbenbart er lig med en røvringe træner.

Jeg synes, at hans trænergerning her i foråret viser, at han faktisk er en rigtig god træner. 9 kampe og et pointsnit på 1,67. Tag samtidig med, at Viborg har bøvlet lidt med at få den forrige træner rigtig ud af døren her i foråret.
Tror nu mere det skal forstås som en talentfuld og sympatisk træner, som tilmed er en af vores egne. Jeg tænkte dengang, at jeg virkelig godt kunne lide ham og så et potentiale, men at han måske havde fået jobbet en postgang for tidligt. Han voksede undervejs, men jeg tror heller ikke man skal undervurdere virkningen af et nyt job noget tid efter, hvor han har kunnet gå ind overfor en ny trup som en meget mere erfaren træner. Jeg ser meget gerne Friis tilbage i AaB når han er modnet lidt mere som træner.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det tror jeg du har helt ret i. Der er ingen tvivl om om Jacob er en god træner elles vil man ikke have et job ud af 12 i Superligaen hvor klubben ellers kunne vælge 9000 andre trænere inind og udland. Jeg synes Jacob i AaB var helt kanon, men måske blev det lift for teoretisk nogle gange, kan huske han flyttede Børsting over som venstre back for at når vi havde bolden blev flyttede op som 6'er. Mediano drengene synes Friis var noget af det mest spændende længe set i superligaen, men derfra til at kunne håndtere modgang, Kusk, etc etc tror jeg stadigvæk han var lidt for ung til at kunne lave et stort impact med det samme i AaB. Men potentialet tror jeg er enormt, så når Friis ryger om et par år, så henter vi han tilbage. Det er 95% samme slags fodbold de praktisere...

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Dennis Nielsen » 18. apr 2022, 15:33

Friis fandt aldrig rigtig sig koncept at arbejde fra i AaB.

Han skiftede spillere, positioner og numerisk formation meget ofte. Det burde enhver kunne se.

Det virkede simpelthen planløst og tilfældigt.


Nu er han havnet i Viborg, og i en klub, hvor den gode Friis har serveret koncept og spillestil på et sølvfad.

Hvis det gør ondt på folk med skrøbelige egoer, så må det være sådan.

Friis i Viborg, er simpelthen ikke god nok og jeg forudser, at de brøler den i næste sæson, når han selv skal til at lege "taktiker"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 18. apr 2022, 15:48

Jeg så i øvrigt helt tilfældigt, at Nicolai Thomsen lige er blevet indskiftet for SønderjyskE med små 10 minutter tilbage mod AGF. Så han er altså ikke engang i startopstillingen hos dem? Er der nogen, der ved, hvordan han har præsteret for SønderjyskE i denne sæson?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3649
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hovedet » 18. apr 2022, 15:57

Og så har han lige scoret det, der formentlig bliver sejrsmålet for SønderjyskE i omtalte kamp. Pudsigt sammentræf :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 18. apr 2022, 16:00

Dennis Nielsen skrev:
18. apr 2022, 15:33
Friis fandt aldrig rigtig sig koncept at arbejde fra i AaB.

Han skiftede spillere, positioner og numerisk formation meget ofte. Det burde enhver kunne se.

Det virkede simpelthen planløst og tilfældigt.


Nu er han havnet i Viborg, og i en klub, hvor den gode Friis har serveret koncept og spillestil på et sølvfad.

Hvis det gør ondt på folk med skrøbelige egoer, så må det være sådan.

Friis i Viborg, er simpelthen ikke god nok og jeg forudser, at de brøler den i næste sæson, når han selv skal til at lege "taktiker"
Det med fed:

Det er ret let at undersøge. Ifølge bold.dk skiftede han numerisk formation sådan ca. én gang. Det var i forbindelse med slutspillet i 19/20 hvor han gik fra 4-3-3 til 3-4-3 (i hvert fald mht. startopstillingerne. Svært at overskue om der blev skiftet i kampen - men husker det ikke). Så med mindre jeg overser noget holder den ikke.

At han skiftede positioner ofte kan jeg heller ikke genkende. Mindes kun Børsting som blev forsøgt forskellige steder. Men det sådan har det været med alle trænere siden Wieghorst. Hvilke andre spillere tænker du på? Hvem overser jeg?

Mht. at skifte spillere, tjae, så er det ikke entydigt. Måske skal man også lige kigge på hvem han havde at vælge mellem. Vi taler spillere som Klittenbrødrene, Thello, Kakeeto, Tengstedt og MC som alle var omkring startopstillingen på mangel af bedre.

Tjek evt. en stjerneparaden i random kamp som den her sejr over FCM i mesterskabsspillet (OG TJEK HVEM DER BLEV SKIFTET IND):
https://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-mid ... /35245928/

Jeg synes netop at et problem ved Friis var at han holdt sig for meget til ét koncept, og manglede et alternativ når det fejlede.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 19. apr 2022, 12:51

Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Ædruelighedens stemme

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af gravballe » 20. apr 2022, 08:56

R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Han kan ikke påstå han ikke har fået chancen...

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2022, 09:02

gravballe skrev:
20. apr 2022, 08:56
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Han kan ikke påstå han ikke har fået chancen...
Nej, han har vel haft ca. 234 af dem...

Jeg tænker, at det er det bedste for begge parter. Børsting bliver fast starter på et niveau, hvor han kan være med, og AaB stiler efter højere kvalitet.
Ædruelighedens stemme

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 20. apr 2022, 10:49

R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Funky » 20. apr 2022, 13:23

Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Næ. Alt hvad jeg har hørt fra Børsting har da været særdeles rationelt og ikke-konfliktsøgende. Og hvis han skulle gå rundt og være lidt ærgerligt over, at han aldrig helt fik chancen for at bevise sig på en fast plads, så kan man umuligt bebrejde ham det - han var endda blevet lovet en sådan chance af den tidligere Friis-træner. Men han udtrykker sig ellers gevaldig respektfuldt om AaB, og drømmer om en dag at vende tilbage. Det er da godnat at bebrejde en spiller, at han tror så meget på sig selv, at han mener, han kunne have gjort det bedre hvis man havde brugt ham til mere end brandslukning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2022, 14:56

Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2022, 14:58

Funky skrev:
20. apr 2022, 13:23
Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Næ. Alt hvad jeg har hørt fra Børsting har da været særdeles rationelt og ikke-konfliktsøgende. Og hvis han skulle gå rundt og være lidt ærgerligt over, at han aldrig helt fik chancen for at bevise sig på en fast plads, så kan man umuligt bebrejde ham det - han var endda blevet lovet en sådan chance af den tidligere Friis-træner. Men han udtrykker sig ellers gevaldig respektfuldt om AaB, og drømmer om en dag at vende tilbage. Det er da godnat at bebrejde en spiller, at han tror så meget på sig selv, at han mener, han kunne have gjort det bedre hvis man havde brugt ham til mere end brandslukning.
Er der nogen, der bebrejder ham? Eller mener, at han ikke udtrykker sig respektfuldt?
Det handler såmænd bare om, at han enten mener, at han ikke har fået som fortjent eller at han burde have søgt ud til lavere niveau for længst. Meningerne er delte om, hvad han mener.
Ædruelighedens stemme

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 20. apr 2022, 20:39

R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 14:56
Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Han siger, at han synes han fortjener at spille fast. Han siger ikke noget om, at han fortjente at spille fast i AaB.

Du kan godt forstå forskellen, ikke?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2022, 20:45

Gnu skrev:
20. apr 2022, 20:39
R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 14:56
Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Han siger, at han synes han fortjener at spille fast. Han siger ikke noget om, at han fortjente at spille fast i AaB.

Du kan godt forstå forskellen, ikke?
Hvorfor den tone?
Ædruelighedens stemme

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 20. apr 2022, 20:56

R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 20:45
Gnu skrev:
20. apr 2022, 20:39
R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 14:56
Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Han siger, at han synes han fortjener at spille fast. Han siger ikke noget om, at han fortjente at spille fast i AaB.

Du kan godt forstå forskellen, ikke?
Hvorfor den tone?
Det var et reelt spørgsmål.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5356
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af R Rosenberg » 20. apr 2022, 21:35

Gnu skrev:
20. apr 2022, 20:56
R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 20:45
Gnu skrev:
20. apr 2022, 20:39
R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 14:56
Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Det er jo ikke det, han siger.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Han siger, at han synes han fortjener at spille fast. Han siger ikke noget om, at han fortjente at spille fast i AaB.

Du kan godt forstå forskellen, ikke?
Hvorfor den tone?
Det var et reelt spørgsmål.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Det er et reelt spørgsmål.
Ædruelighedens stemme

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlæskeFrank » 20. apr 2022, 22:24

R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 21:35
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Det er et reelt spørgsmål.
R Rosenberg skrev:
19. apr 2022, 12:51
Børsting følte sig ikke værdsat i AaB, fordi han var reserve. Han mener, at han burde have været fast starter, ifølge norsk TV2.

Selvbilledet hos nogle af vores hjemmeavlede forekommer lidt irrationelt af og til.
Altså først klandre du ham for at have manglende selvindsigt og efterfølgende mener du så han erkender, at han aldrig har været god nok.

Så vil man vist bare ikke erkende, at du bare hev et link ind og brugte det til et ubegrundet standpunkt.
- FlæskeFrank

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3182
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 20. apr 2022, 22:29

R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 21:35
Gnu skrev:
20. apr 2022, 20:56
R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 20:45
Gnu skrev:
20. apr 2022, 20:39
R Rosenberg skrev:
20. apr 2022, 14:56
Gnu skrev:
20. apr 2022, 10:49

Det er jo ikke det, han siger.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Han siger, at han synes han fortjener at spille fast. Han siger ikke noget om, at han fortjente at spille fast i AaB.

Du kan godt forstå forskellen, ikke?
Hvorfor den tone?
Det var et reelt spørgsmål.
Så han erkender, at han bare aldrig har været god nok?
Det er et reelt spørgsmål.
Det ved jeg ikke. Du må jo spørge Børsting om, hvilke erkendelser han gør sig. Jeg forklarede dig blot, hvad han har sagt i det pågældende interview. Og han har ikke sagt det, du påstod.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar