AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af NIN » 29. maj 2017, 16:24

Jesper Schmidt skrev:
Yankee skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Hvorfor Stockholm? De er vel ikke mere "skandinavisk topklub" end AaB. Jeg har godt nok selv et lille naivt håb om at han kommer hjem, for vi har så meget brug for en spiller af hans klasse, og med hans evner.

Fjerdevalg kan vi vel sikkert godt rette til 5-6 valg efter ferien, hvor Thomsen vel er klar, og FCK måske endda kunne finde på at hente endnu en kant - fordi de kan. Jeg tror ikke på at Kusk har nogen fremtid i FCK, men hvis han selv tror det, så er han der nok en halvsæson mere.

Og det kan godt ske Kusk ikke har siddet på bænken non-stop i samtlige kampe af betydning, men han har i hvert fald ikke spillet nogen som helst rolle i betydningsfulde kampe, udover i sæsonstarten. Det overrasker mig at han skulle have fået så mange indhop.
Jeg er ret enig. Jeg har været meget kritisk overfor at tage Kusk tilbage, da vi mildest talt ikke har for heldige erfaringer med at hente slagne sønner hjem. Vi skal have nogle spillere med pil opad.

Dog må vi sige at Kusk i modsætning til Helenius, Sloth, Ene m.fl. lige nu er i 100% kampform - han har bare ikke været helt god nok til at slå til i FC København. Alligevel har han lavet masser af mål og assists og på den måde vist at han stadig har sine individuelle færdigheder i behold og er skarp og fit. Han har f.eks. lavet lige så mange mål som Hany Mukhtar i den netop overståede sæson. Derfor kunne det godt give mening at tage Kusk tilbage - men så bør vores andre indkøb også i højere grad være spillere med "pil opad" såsom Alexander Jacobsen, Pierre Kanstrup eller lignende, så vi får en ordentlig balance i de spillere, vi tager ind.
Har vi nogensinde, med held, hentet profiler i andre superligaklubber? Jeg tvivler på vi kommer til at gøre det nu. Hvis vi handler i superligaen bliver det fra overskudslagre, ellers tror jeg bestemt der kigges mod udlandet, hvor man uden tvivl får mere for pengene.
Da vi malkede Viborg i tidernes morgen med Højer og Frederiksen...ak ja.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 29. maj 2017, 16:35

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Yankee skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Hvorfor Stockholm? De er vel ikke mere "skandinavisk topklub" end AaB. Jeg har godt nok selv et lille naivt håb om at han kommer hjem, for vi har så meget brug for en spiller af hans klasse, og med hans evner.

Fjerdevalg kan vi vel sikkert godt rette til 5-6 valg efter ferien, hvor Thomsen vel er klar, og FCK måske endda kunne finde på at hente endnu en kant - fordi de kan. Jeg tror ikke på at Kusk har nogen fremtid i FCK, men hvis han selv tror det, så er han der nok en halvsæson mere.

Og det kan godt ske Kusk ikke har siddet på bænken non-stop i samtlige kampe af betydning, men han har i hvert fald ikke spillet nogen som helst rolle i betydningsfulde kampe, udover i sæsonstarten. Det overrasker mig at han skulle have fået så mange indhop.
Jeg er ret enig. Jeg har været meget kritisk overfor at tage Kusk tilbage, da vi mildest talt ikke har for heldige erfaringer med at hente slagne sønner hjem. Vi skal have nogle spillere med pil opad.

Dog må vi sige at Kusk i modsætning til Helenius, Sloth, Ene m.fl. lige nu er i 100% kampform - han har bare ikke været helt god nok til at slå til i FC København. Alligevel har han lavet masser af mål og assists og på den måde vist at han stadig har sine individuelle færdigheder i behold og er skarp og fit. Han har f.eks. lavet lige så mange mål som Hany Mukhtar i den netop overståede sæson. Derfor kunne det godt give mening at tage Kusk tilbage - men så bør vores andre indkøb også i højere grad være spillere med "pil opad" såsom Alexander Jacobsen, Pierre Kanstrup eller lignende, så vi får en ordentlig balance i de spillere, vi tager ind.
Har vi nogensinde, med held, hentet profiler i andre superligaklubber? Jeg tvivler på vi kommer til at gøre det nu. Hvis vi handler i superligaen bliver det fra overskudslagre, ellers tror jeg bestemt der kigges mod udlandet, hvor man uden tvivl får mere for pengene.
Da vi malkede Viborg i tidernes morgen med Højer og Frederiksen...ak ja.
Om man får mere valuta i udlandet for pengene ved jeg ikke, jeg kan bare konstatere at alle de udlændinge vi hentede sidste sommer på ingen måde har formået at gøre en forskel. Jeg har det sådan at hvis vi skal hente udlændinge så skal de gøre en forskel, de skal ikke bare være fyld/metervare.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 29. maj 2017, 18:11

AaBs transfers fra andre Superligaklubber

- Henrik Larsen (Silkeborg)
- Emeka Ezeugo (Frem)
- Jens Madsen (Brøndby)
- Jes Høgh (Brøndby)
- Steffen Højer (Viborg)
- Søren Frederiksen (Viborg)
- Brian Priske (Aarhus Fremad)
- Lennart Bak (AGF)
- Stefan Schmidt (Lyngby)
- Mads Bro Hansen (Haderslev)
- Diego Tur (FCK)
- Poul Hübertz (Herfølge)
- Ole Tobiasen (FCK)
- Mota (Viborg)
- Martin S. Jensen (Randers)
- KEP (Horsens)
- Jakob Ahlmann (FCM)
- Nicolai Larsen (Lyngby)
- Jones Kusi-Asare (Esbjerg)
- Søren Frederiksen (FCK)
- Kasper Risgård (Silkeborg)
- Jukka Raitala (FC Vestsjælland)
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: RE: Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Super Hansen » 29. maj 2017, 18:50

le Cid skrev:
jernskjorten skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Har vi nogensinde, med held, hentet profiler i andre superligaklubber? ...
Lange Poul!
Altså Hübertz.
KEP?
Jens Madsen ? Kom fra BIF...

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Frygah » 29. maj 2017, 19:12

Kasper Risgård var vel profil i Silkeborg?

Og så Würtz i FCK, rammer vel samme kategori som Kusk i FCK?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 29. maj 2017, 19:20

Frygah skrev:Kasper Risgård var vel profil i Silkeborg?

Og så Würtz i FCK, rammer vel samme kategori som Kusk i FCK?
Kasper Risgaard var uden kontrakt og trænede med i AaB. Würtz var lejet ud til Vejle, så vil sige at han var endnu længere ude af FCK truppen end Kusk er nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af NIN » 29. maj 2017, 19:48

Hanga skrev:
Frygah skrev:Kasper Risgård var vel profil i Silkeborg?

Og så Würtz i FCK, rammer vel samme kategori som Kusk i FCK?
Kasper Risgaard var uden kontrakt og trænede med i AaB. Würtz var lejet ud til Vejle, så vil sige at han var endnu længere ude af FCK truppen end Kusk er nu.
Så profiler er spillere der klarer sig godt?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 29. maj 2017, 20:34

NIN skrev:
Så profiler er spillere der klarer sig godt?
Ikke forstået? Jeg påpeger blot at vi ikke hentede Risgaard som en profil fra Silkeborg, for han var klubløs. Og Würtz var helt sorteret fra i FCK, så profil kan man vel næppe heller kalde ham?

At begge så er blevet store profiler for os er en anden sag, og et godt bevis på hvor vigtigt det kan være at spilleren passer ind i en bestemt klub.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jesper Schmidt » 29. maj 2017, 23:11

le Cid skrev:
jernskjorten skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Har vi nogensinde, med held, hentet profiler i andre superligaklubber? ...
Lange Poul!
Altså Hübertz.
KEP?
Var KEP en profil i Horsens? Det var han måske, jeg husker det som en noget kønsløs transfer, set fra mit synspunkt.

Men min pointe var i det hele at der i denne tråd nævnes mange spillere som er profiler i deres klubber, og i ligaen. Det er ikke mange spillere vi har hentet i denne kategori, og har haft held med. Det er der mange andre klubber som har haft langt mere held med, og tradition for. Som når hestene henter Fisker, eller FCM henter Borring, Pusic eller Dal Hende. Vi har haft perioder før hvor der har været penge på kistebunden, og en langt mindre styret økonomi... da var det heller ikke profiler i andre superligaklubber vi hentede og lykkedes med.

Når vi ser bort fra tidligere AaB'ere som vender hjem, som naturligvis er en anden snak, så skal vi vel tilbage til 90erne for at finde et par stykker eller tre som kom til som profiler, og forblev det, hvis vi ser bort fra KEP, og måske Mads Bro som er i tvivl om skiftede mens de lå i superligaen.

Vi har fejlet med den manøvre langt flere gange end vi har lykkedes, mens vi har haft langt mere held med at finde spillere fra overskudslagre, specielt i perioder hvor kvaliteten på vores hold generelt ikke var voldsomt højt... det er med andre ord ikke rigtigt hvad AaB er dygtige til.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlæskeFrank » 29. maj 2017, 23:42

Jesper Schmidt skrev:
le Cid skrev:
jernskjorten skrev:
Jesper Schmidt skrev:...
Har vi nogensinde, med held, hentet profiler i andre superligaklubber? ...
Lange Poul!
Altså Hübertz.
KEP?
Var KEP en profil i Horsens? Det var han måske, jeg husker det som en noget kønsløs transfer, set fra mit synspunkt.

Men min pointe var i det hele at der i denne tråd nævnes mange spillere som er profiler i deres klubber, og i ligaen. Det er ikke mange spillere vi har hentet i denne kategori, og har haft held med. Det er der mange andre klubber som har haft langt mere held med, og tradition for. Som når hestene henter Fisker, eller FCM henter Borring, Pusic eller Dal Hende. Vi har haft perioder før hvor der har været penge på kistebunden, og en langt mindre styret økonomi... da var det heller ikke profiler i andre superligaklubber vi hentede og lykkedes med.

Når vi ser bort fra tidligere AaB'ere som vender hjem, som naturligvis er en anden snak, så skal vi vel tilbage til 90erne for at finde et par stykker eller tre som kom til som profiler, og forblev det, hvis vi ser bort fra KEP, og måske Mads Bro som er i tvivl om skiftede mens de lå i superligaen.

Vi har fejlet med den manøvre langt flere gange end vi har lykkedes, mens vi har haft langt mere held med at finde spillere fra overskudslagre, specielt i perioder hvor kvaliteten på vores hold generelt ikke var voldsomt højt... det er med andre ord ikke rigtigt hvad AaB er dygtige til.
Jeg er enig i, at KEP nok ikke var den største og mest synlige profil. Men vi har hentet profiler tidligere. Men vi har naturligvis pga. økonomi ikke hentet voldsom mange profiler i de andre klubber de sidste par år. Men før den tid hentede vi Jose Mota, Brian Priske og Mads Bro, som vel alle gjorde det OK(Mads Bro dog meget skadet). Men tidsregningen kan jo være lidt svær, da vi jo netop har haft en periode, hvor vi konsekvent ikke har ruttet med pengene. Og så tror jeg også, at tidligere kunne man hente "strandede" spillere i udlandet næsten gratis, det er også blevet noget sværere, bette Anders, Ståle, Strandli og f.eks. Greven . Der er nok glemt nogle.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 29. maj 2017, 23:47

FlæskeFrank skrev: Men før den tid hentede vi Jose Mota, Brian Priske og Mads Bro, som vel alle gjorde det OK(Mads Bro dog meget skadet). Men tidsregningen kan jo være lidt svær, da vi jo netop har haft en periode, hvor vi konsekvent ikke har ruttet med pengene. Og så tror jeg også, at tidligere kunne man hente "strandede" spillere i udlandet næsten gratis, det er også blevet noget sværere, bette Anders, Ståle, Strandli og f.eks. Greven . Der er nok glemt nogle.
Brian Priske var tilbage i midt-halvfemserne... det tæller vist ikke helt. Mota var en kæmpe fiasko, ragede uklar med alt og alle og havde flere udenomsaffærer end han lavede mål for AaB. Ikke at det var særligt svært, han lavede jo ikke et eneste.

Jesper har da helt ret, vi har stort set aldrig hentet profiler i andre klubber. Og i hvert fald slet ikke rigtig haft held med det, med et par få undtagelser.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af NIN » 30. maj 2017, 00:20

Hanga skrev:
NIN skrev:
Så profiler er spillere der klarer sig godt?
Ikke forstået? Jeg påpeger blot at vi ikke hentede Risgaard som en profil fra Silkeborg, for han var klubløs. Og Würtz var helt sorteret fra i FCK, så profil kan man vel næppe heller kalde ham?

At begge så er blevet store profiler for os er en anden sag, og et godt bevis på hvor vigtigt det kan være at spilleren passer ind i en bestemt klub.
Min pointe er, det er vel ikke om du spiller der gør om du er en profil? Ryger Ronaldo på bænken, eller uden for truppen og Man U køber ham tilbage, er han vel stadig en profil?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sønderhof » 30. maj 2017, 00:38

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Men før den tid hentede vi Jose Mota, Brian Priske og Mads Bro, som vel alle gjorde det OK(Mads Bro dog meget skadet). Men tidsregningen kan jo være lidt svær, da vi jo netop har haft en periode, hvor vi konsekvent ikke har ruttet med pengene. Og så tror jeg også, at tidligere kunne man hente "strandede" spillere i udlandet næsten gratis, det er også blevet noget sværere, bette Anders, Ståle, Strandli og f.eks. Greven . Der er nok glemt nogle.
Brian Priske var tilbage i midt-halvfemserne... det tæller vist ikke helt. Mota var en kæmpe fiasko, ragede uklar med alt og alle og havde flere udenomsaffærer end han lavede mål for AaB. Ikke at det var særligt svært, han lavede jo ikke et eneste.

Jesper har da helt ret, vi har stort set aldrig hentet profiler i andre klubber. Og i hvert fald slet ikke rigtig haft held med det, med et par få undtagelser.
Det har han utvivlsomt. Det var i sin tid en helt bevidst strategi fra Lynges side. Han mente simpelthen danske spillere var for dyre ifht. den kvalitet man kunne få i udlandet for samme penge. En sandhed med modifikationer må man sige, for ligeså forrygende indkøb man gjorde (nævnt ovenfor), jamen i lige så stor stil hente man fiaskoer. Især i Lynges side regeringstid var det miserabelt. Og den med en sløj økonomi køber jeg ikke, bare se hvor meget SønderjyskE får ud af et af ligaens laveste budgetter.

En anden, og bestemt ikke uvæsentlig, faktor i denne debat, er at vi sjældent har investeret i spillere, som var på vej frem. Det burde man have fokuseret på især i de perioder hvor vi har haft midlerne til det. Når FCM, Esbjerg, FCN og Randers gennem de seneste 15 år (minus Basso!) har solgt spillere for misundelsesværdige summer, har vi selv været uden om det, for vi sov i den grad i timen, da spillere som Thygesen, Dennis Sørensen, Borring, Bjelland, Tverskov, Fisker, Anders Møller C., Gislason, Lorentzen, Zimling, AC, Kanstrup, Lerager etc. har været store spillere, som i sin tid er hentet for små penge i danske klubber.

I denne årrække, hentede vi store ikoner, som har formet klubbens succes, men vi hentet i endnu større stil billige såvel som dyre udlændinge fra alt fra Brasilien, over Mexico, til Færøerne og videre til Finland.

At vi ikke på nogen måde har udnytte vores stærke position til at hente danske spillere, ser jeg som en af de helt store syndere, når det kommer til at vi har været håbløse til at bygge videre på vores mesterskaber.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Brodernumsi » 30. maj 2017, 01:01

Gamen skrev:
FlæskeFrank skrev: Men før den tid hentede vi Jose Mota, Brian Priske og Mads Bro, som vel alle gjorde det OK(Mads Bro dog meget skadet). Men tidsregningen kan jo være lidt svær, da vi jo netop har haft en periode, hvor vi konsekvent ikke har ruttet med pengene. Og så tror jeg også, at tidligere kunne man hente "strandede" spillere i udlandet næsten gratis, det er også blevet noget sværere, bette Anders, Ståle, Strandli og f.eks. Greven . Der er nok glemt nogle.
Brian Priske var tilbage i midt-halvfemserne... det tæller vist ikke helt.
Ikke helt. Han var et stort talent, hvis man kan sige det om en 22-årig, da vi hentede han for, jeg mener det var 6 millioner, i 1999. Det var en regulær penis-transfer.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlæskeFrank » 30. maj 2017, 08:36

Gamen skrev:Jesper har da helt ret, vi har stort set aldrig hentet profiler i andre klubber. Og i hvert fald slet ikke rigtig haft held med det, med et par få undtagelser.
Min pointe er blot, at det er nemt at lave en tidslinje, som passer ind i ens påstand. Vi havde vel mellem 2011-2015 ikke råd til at hente superligaspillere, ligesom der var en periode omkring 2003-2006, hvor vi heller ikke havde mange penge at rutte med. Så hvis vi skal trykprøve påstanden om, at vi aldrig henter etablerede superligaspillere, så er der altså nogle perioder, hvor vi økonomisk ikke havde muligheden. Når man så oveni vil smide succeskriteriet, så vil det være få spillere at vælge med, særligt hvis man kun kigger 10 år tilbage.

Man kan jo også sige, at ingen andre danske klubber har gjort meget i den gebet, FCK undtaget. De som handles er jo oftest (næsten) transferfrie spillere, KEP, AK, Tverskov, Helenius, Drachmann, Danny Olsen og f.eks. Duncan.

Men lad os håbe, at AaB er med på vognen, når superligaprofiler nærmer sig kontraktudløb. Det er det, som vi skal hen imod. Ikke nødvendigvis købe spillere, som er på lange kontrakter hos konkurrenterne. Hvis vi køber sådanne spillere, så er det leverpostejsfarvede profiler ved nedrykkere og deromkring. De kan også blive rigtige gode for os.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Yankee » 30. maj 2017, 11:28

FlæskeFrank skrev:
Jeg er enig i, at KEP nok ikke var den største og mest synlige profil.
Han var alligevel på ligalandsholdet lige inden vi købte ham, så det er vel fair nok at kalde ham en ligaprofil.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 3. jun 2017, 13:25

http://dailyvideo90.com/video.php?dailymotion=x5ow0yh

Endnu en scoring fra Lucas. Han har da vist egentlig gjort det ret pænt i Schweiz. Han har da hvertfald været med i en del mål iløbet af foråret. Det ser dog ikke ud til at det går voldsomt godt for Grasshoppers, der ender som nummer 8. Af de highlights jeg har set dernede fra, så har han absolut ikke mistet hverken teknikken eller overblikket. En god U21 slutrunde henover sommeren, kan måske også få sendt ham videre. Jeg har dog ikke umiddelbart nogen ide om hvad næste stop bør være. Tyskland/Frankrig/Italien/Spanien osv er nok for tidligt. Men bestemt ligaer hvor jeg sagtens kunne se hans stille passe fint ind.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 5. jun 2017, 14:00

Wichmann er færdig i Viborg FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 5. jun 2017, 14:13

frederikshavneren skrev:Wichmann er færdig i Viborg FF.
Det er ærgeligt, at han aldrig slog igennem. Syntes faktisk det så fornuftigt ud de første 1-2 år og havde forventninger om han var blevet fremtidens 8'er selvom hans bedste tid vel næsten var som venstre kant da vi spilelde med Kusk, Lucas og Wichmann bag Helenius.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 5. jun 2017, 14:16

frederikshavneren skrev:Wichmann er færdig i Viborg FF.
Som forventet - farvel og tak til den karriere.

Besvar