Vi har en ung målmand på vej, som er bedre at satse på. Intet perspektiv i at få Sander hjem.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
For mig er det dog også et af de eksempler på, at det at give spillerne debut også kan give bagslag. Det kan jo gudskelov nå at ændre sig, men jeg kan godt frygte for Theo det har givet nogle knæk i selvtilliden der er svære at komme over først at blive forfremmet ind i shitshowet hos AaB og lave nogle store fejl og derefter blive smidt for løverne i noget andet der faktisk også er et shitshow. Det kan umuligt give trygge rammer at udvikle sig i og kan jo også hvis det sker nok gange skabe en tvivl på sig selv hos spilleren der er svær at komme over.
Et skfite til FCKs U19 sidste år gav jo god mening, men et skifte op i voksenfodbold var Theo jo slet ikke klar til.
Jeg har når alt det er sagt da ikke opgivet drømmen om, at vi kan få Theo hjem og få ham bygget godt op. Der er jo flere år i målmænd og han er så ung, at en succesfuld start i start 20'erne sagtens kunne åbne døre for et salg eller en god karriere.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Det er sandt - havde glemt Grønkjær en smule i den ligning. Vi må så bare håbe, at man får bygget ham bedre op og ikke forcerer en debut som med Sander. I det lys virker det ganske fornuftigt, at man har fået en habil Superligamålmænd i Müller ind.Raptorr skrev: ↑29. nov 2024, 07:51Vi har en ung målmand på vej, som er bedre at satse på. Intet perspektiv i at få Sander hjem.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
For mig er det dog også et af de eksempler på, at det at give spillerne debut også kan give bagslag. Det kan jo gudskelov nå at ændre sig, men jeg kan godt frygte for Theo det har givet nogle knæk i selvtilliden der er svære at komme over først at blive forfremmet ind i shitshowet hos AaB og lave nogle store fejl og derefter blive smidt for løverne i noget andet der faktisk også er et shitshow. Det kan umuligt give trygge rammer at udvikle sig i og kan jo også hvis det sker nok gange skabe en tvivl på sig selv hos spilleren der er svær at komme over.
Et skfite til FCKs U19 sidste år gav jo god mening, men et skifte op i voksenfodbold var Theo jo slet ikke klar til.
Jeg har når alt det er sagt da ikke opgivet drømmen om, at vi kan få Theo hjem og få ham bygget godt op. Der er jo flere år i målmænd og han er så ung, at en succesfuld start i start 20'erne sagtens kunne åbne døre for et salg eller en god karriere.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
I FCK har han jo heller ikke fået pladsen, fordi han er åbenlyst bedre end konkurrenten. Det er vel nærmere Trott, der har tabt pladsen ved at være ringe. Theo kan sagtens nå det endnu. Men når han bliver ved med at lave kæmpefejl som at tabe bolden direkte til en modstanden kunne det også være en indikation på, at han ikke kan leve om til hypen. Jeg ved ikke, om det er koncentrationen, eller om hans gribeevner bare ikke er bedre.Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
- Superliga
- Favoritspiller: Frank
Ahhh det var da vist tydeligt for mange at det var AaB der forsøgte at tale ham op.. Prisen FCK gav ham, var jo også langt under hvad man havde drømt om.... AaB satsede på at snakke ham op, og han så stod ok for AaB i det efterår.. desværre stod han alt for mange dårlige kampe, og så var det kun fck der ville smide lidt håndøre efter ham...Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Enig, men han er trods alt valgt over Trott. Jeg synes jo heller ikke at han er klar til det her niveau endnu, og da slet ikke i FCK, men faktum er at Neestrup har valgt ham, alt imens folk herinde virker til nærmest at erklære ham færdig.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 10:04I FCK har han jo heller ikke fået pladsen, fordi han er åbenlyst bedre end konkurrenten. Det er vel nærmere Trott, der har tabt pladsen ved at være ringe. Theo kan sagtens nå det endnu. Men når han bliver ved med at lave kæmpefejl som at tabe bolden direkte til en modstanden kunne det også være en indikation på, at han ikke kan leve om til hypen. Jeg ved ikke, om det er koncentrationen, eller om hans gribeevner bare ikke er bedre.Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Theo Sander er et unikt talent. Aldrig før har spilletid været decideret skadeligt for en ung spillers salgspris eller videresalgspotentiale.DenSataniskeHest skrev: ↑29. nov 2024, 10:12Ahhh det var da vist tydeligt for mange at det var AaB der forsøgte at tale ham op.. Prisen FCK gav ham, var jo også langt under hvad man havde drømt om.... AaB satsede på at snakke ham op, og han så stod ok for AaB i det efterår.. desværre stod han alt for mange dårlige kampe, og så var det kun fck der ville smide lidt håndøre efter ham...Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Jeg synes i øvrigt også det lugter af, at Sander står, fordi Trott skal forstå at han enten stepper kragtigt op, eller så bliver der hentet en ny målmand i løbet af vinterpausen. Jeg er ikke engang sikker på Trott kan nå at komme tilbage, så en ny førstekeeper virker uundgåeligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
- Allstar
Du er altid garant for mange fjollede synspunkter, Jako. De bedste kommer dog, når du knapper pilsnere op til lille-fredag.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Hvori består det unikke?jonas386 skrev: ↑29. nov 2024, 10:48Theo Sander er et unikt talent. Aldrig før har spilletid været decideret skadeligt for en ung spillers salgspris eller videresalgspotentiale.DenSataniskeHest skrev: ↑29. nov 2024, 10:12Ahhh det var da vist tydeligt for mange at det var AaB der forsøgte at tale ham op.. Prisen FCK gav ham, var jo også langt under hvad man havde drømt om.... AaB satsede på at snakke ham op, og han så stod ok for AaB i det efterår.. desværre stod han alt for mange dårlige kampe, og så var det kun fck der ville smide lidt håndøre efter ham...Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Jeg synes i øvrigt også det lugter af, at Sander står, fordi Trott skal forstå at han enten stepper kragtigt op, eller så bliver der hentet en ny målmand i løbet af vinterpausen. Jeg er ikke engang sikker på Trott kan nå at komme tilbage, så en ny førstekeeper virker uundgåeligt.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
At han fik pladsen i AaB, var jo ren salgspolitik.Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Ædruelighedens stemme
Det står lige efter. Spilletid og eksponering barberede ca. 60% af salgsprisen, hvis man kan stole på de beløber der kom fra Juventus og Inter. Jeg kan ikke huske fortilfælder, hvor skader ikke har spillet ind, for påståede stortalenter, der kun er blevet mindre interessante jo mere spilletid de har fået.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 12:50Hvori består det unikke?jonas386 skrev: ↑29. nov 2024, 10:48Theo Sander er et unikt talent. Aldrig før har spilletid været decideret skadeligt for en ung spillers salgspris eller videresalgspotentiale.DenSataniskeHest skrev: ↑29. nov 2024, 10:12Ahhh det var da vist tydeligt for mange at det var AaB der forsøgte at tale ham op.. Prisen FCK gav ham, var jo også langt under hvad man havde drømt om.... AaB satsede på at snakke ham op, og han så stod ok for AaB i det efterår.. desværre stod han alt for mange dårlige kampe, og så var det kun fck der ville smide lidt håndøre efter ham...Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.Gnu skrev: ↑29. nov 2024, 09:39Han har jo haft rigeligt med tid til at lære fra sidelinjen i FCK, hvor han ikke har skullet koncentrere sig om at spille kampe før for ganske nylig. Forklaringen er jo nok bare så simpel at han ikke er god nok.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42
Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Jeg tror i øvrigt at Jakobsen har en pointe, udover den sidste passage. Det er ikke kun Theo, men langt de fleste af vores unge spillere, der nærmest kun er blevet ringere jo mere tid de har fået.
Og at Posavec var en ren katastrofe i første omgang. Hvis Posavec havde lavet færre kampafgørende fejl, havde han formentlig også stået sæsonen ud. Uanset hans niveau i 1. division, hvor han var blandt vores vigtigste spillere, så var han en sand katastrofe i superligaens begyndelse, hvor han lavede nogle helt absurde fejl, såsom ikke at kunne gribe ballonbolde eller bokse ufarlige bolde direkte ud i skoene på modstanderen.
Arh, jeg synes du er for hård her.DenSataniskeHest skrev: ↑28. nov 2024, 22:48Få ham hjem? wtf.. Manden havde meget meget FÅ redninger.. selv De bor er langt bedre.... Eneste grund til AaB snakkede ham op som et stort talent, var pga hans højde.... Bertil Grønkjær er bedre....
Om Theo Sander er bedre end Rody de Boer, eller om han var/er et større talent end Bertil Grønkjær, er en subjektiv vurdering og din holdning er selvfølgelig helt fair. Jeg er dog uenig i det første, selvom jeg ikke hører til blandt hollænderens hårdeste kritikere. Jeg ved ikke, hvem der er det største keepertalent af Sander og Grønkjær, men jeg ser begge to som store talenter. Grønkjær er virkelig spændende og hans højde er attraktiv for en keeper. Jeg synes, det er fornuftigt at man ikke har vildt travlt med at sende ham på førsteholdet, så han kan udvikle sig og forbedre sine svagheder i et trygt og roligt miljø, hvilket må antages at gøre ham bedre rustet til at nå hele vejen.
Men medmindre man har helt utroligt høje krav til, hvad et stort talent er, så er det noget vås at Theo Sanders status som stort talent skyldtes at AaB talte ham op til at være det. AaB håndtere ikke Theo godt nok som case og måske blev han talt op til noget større end han var, men AaB kan ikke tale en spiller til at være fast på ungdomslandholdet. Hvis det bare var snak, så havde DBU formentligt foretrukket en dygtig keeper som Aske Andrésen over ham. AaB kan ikke tale store klubber til at være interesserede i en spiller og tage til Gistrup i januar måned for at se ham spille. Hvis det bare var snak, så var han røget af listerne tidligt i scoutingprocessen og klubberne havde trukket følehornene til sig. AaB kan ikke tale ham en årgang op i landsholdsudtagelser. Hvis det bare var snak, så havde U19-landsholdet ikke indkaldt ham til de afgørende kvalifikationskampe da han var U18-spiller. Her var han banens bedste mod Spanien og sikrede 1 point med et clean sheet. Det er heller ikke bare snak der gav ham chancen på førsteholdet i først AaB og nu FCK. Kasper Hjulmand fremhævede og roste ham som 18-årig.
Det er ikke tilfældigt, at der er så mange fodboldfolk, der har set et lys i ham. Og måske tager de allesammen fejl, men det skyldes ikke at deres vurderinger har været baseret på en løgn fra AaB. Han er og var et stort talent, som AaB ikke fik nok ud af. Det er derfor, alle var skuffede over, at hans skifte væk fra AaB ikke blev til en større adresse for et højere beløb.
Lad os håbe på, at Grønkjær bliver en større succes i AaB og at FCK en dag sælger Theo Sander for et stort beløb, så AaB i det mindste kan få bare nogle af de penge, man drømte om. Og jeg tror ikke, der er nogen grund til at frygte, at det kun er 2,5%.
Det er svært at tage dit indlæg særligt seriøst når du ikke en gang har røv nok i buksen til at stå på mål for, hvad du er uenig i.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 12:49Du er altid garant for mange fjollede synspunkter, Jako. De bedste kommer dog, når du knapper pilsnere op til lille-fredag.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Er det, at jeg stadig har tro/håb på et af vores talenter kan finde sig selv ovenpå en svær start på karrieren som får dig op i et røde felt på et niveau, hvor du ikke kan argumentere men kommer med en primitiv sviner?
Eller er det min konstatering af, at Theo har haft en start på karrieren med mange udfald og, at det i værste fald kan påvirke spilleren mentalt du mener er helt skudt?
Jeg synes i hvert fald det er totalt at tabe småkagerne at smide en så smålig oneliner der går udelukkende efter manden...
Det uddstiller om noget et svagt intellekt.
SSE22 Indexet
-
- Allstar
Åh, det var ikke min mening at gøre dig ked af det. Jeg troede, du forstod, at det var skrevet med et glimt i øjet. Men det kræver nok et svagt intellekt at forstå mine smålige tab af småkager uden røv i bukserne at dechifrere. Sorry, mate!Jakobsen skrev: ↑29. nov 2024, 14:00Det er svært at tage dit indlæg særligt seriøst når du ikke en gang har røv nok i buksen til at stå på mål for, hvad du er uenig i.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 12:49Du er altid garant for mange fjollede synspunkter, Jako. De bedste kommer dog, når du knapper pilsnere op til lille-fredag.Jakobsen skrev: ↑28. nov 2024, 21:42Nej, han ser ikke klar ud til voksenfodbold. Gjorde han jo heller ikke for os. På skift så det virkelig godt eller helt katastrofalt ud.
Er det, at jeg stadig har tro/håb på et af vores talenter kan finde sig selv ovenpå en svær start på karrieren som får dig op i et røde felt på et niveau, hvor du ikke kan argumentere men kommer med en primitiv sviner?
Eller er det min konstatering af, at Theo har haft en start på karrieren med mange udfald og, at det i værste fald kan påvirke spilleren mentalt du mener er helt skudt?
Jeg synes i hvert fald det er totalt at tabe småkagerne at smide en så smålig oneliner der går udelukkende efter manden...
Det uddstiller om noget et svagt intellekt.
Det var naturligvis drømmen om katastrofen Theo i AaB igen, jeg gjorde mig lystig over. Der er kraftedeme småkager over det hele.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Ah, jeg misforstod. My bad. Årsagen er svagt intellekt.jonas386 skrev: ↑29. nov 2024, 12:55Det står lige efter. Spilletid og eksponering barberede ca. 60% af salgsprisen, hvis man kan stole på de beløber der kom fra Juventus og Inter. Jeg kan ikke huske fortilfælder, hvor skader ikke har spillet ind, for påståede stortalenter, der kun er blevet mindre interessante jo mere spilletid de har fået.R Rosenberg skrev: ↑29. nov 2024, 12:50Hvori består det unikke?jonas386 skrev: ↑29. nov 2024, 10:48Theo Sander er et unikt talent. Aldrig før har spilletid været decideret skadeligt for en ung spillers salgspris eller videresalgspotentiale.DenSataniskeHest skrev: ↑29. nov 2024, 10:12Ahhh det var da vist tydeligt for mange at det var AaB der forsøgte at tale ham op.. Prisen FCK gav ham, var jo også langt under hvad man havde drømt om.... AaB satsede på at snakke ham op, og han så stod ok for AaB i det efterår.. desværre stod han alt for mange dårlige kampe, og så var det kun fck der ville smide lidt håndøre efter ham...Hanga skrev: ↑29. nov 2024, 09:45Dog god nok til at først AaB turde give ham pladsen og nu Neestrup i FCK. Både hos os og i FCK er han valgt over alternativerne, og ikke fået pladsen pga. skader eller lign. Jeg er helt enig i at det viste sig at være alt for tidligt i AaB og at det kostede os dyrt sportsligt, og har ligeledes også svært ved at se at han skulle være klar til opgaven i FCK nu, men i sidstnævnte er der i hvert fald ikke gratis pladser eller tale om at en spiller bliver smidt på banen for at gøres salgsklar, som har været en del af spekulationen om forløbet i AaB. Det er selvfølgelig fair at mene at Theo ikke har det talent han er blevet talt op til, men først AaB og nu FCK har været uenige. Man skal huske at han fortsat kun er 19 år. Han kan blive meget bedre, men det er klart, at han har brug for bedre forløb end det han har oplevet de seneste år.
Jeg tror i øvrigt at Jakobsen har en pointe, udover den sidste passage. Det er ikke kun Theo, men langt de fleste af vores unge spillere, der nærmest kun er blevet ringere jo mere tid de har fået.
Men enig.
Ædruelighedens stemme
-
- Allstar
Enig, det var sløjt. Dog tror jeg, at Theo havde stået, selvom Posa havde været, som han var sidste sæson. Det handlede om at sælge Theo. Det lykkedes. Det gjorde nedrykning så også.jonas386 skrev: ↑29. nov 2024, 12:58Og at Posavec var en ren katastrofe i første omgang. Hvis Posavec havde lavet færre kampafgørende fejl, havde han formentlig også stået sæsonen ud. Uanset hans niveau i 1. division, hvor han var blandt vores vigtigste spillere, så var han en sand katastrofe i superligaens begyndelse, hvor han lavede nogle helt absurde fejl, såsom ikke at kunne gribe ballonbolde eller bokse ufarlige bolde direkte ud i skoene på modstanderen.
Ædruelighedens stemme
Det plejer ikke at være tilfældet.Hajen skrev: ↑28. nov 2024, 20:09Selvfølgelig blev han ikke kampens spillerHalil skrev: ↑28. nov 2024, 10:24Tidligere spiller og anfører for AaB, Lucas Andersen, kom på banen i det 81 minut for London klubben QPR.
QPR vandt kampen 2-0, hvilket var voldsomt tiltrængt i bundkampen i den engelske 1. division.
Lucas Andersen blev ikke kåret til kampens spiller. Det gjorde Zan Celar,
"Med 2-0 efter 81 minutter er kampen vel lukket"
(Andreas Cornelius i et uheldigt øjeblik, 2024)
Uden Synd Ingen Frelse
Pedro Ferreira og hans klub Santa Clara vandt over Morten Hjulmand og Sporting Lisbon, og ligger godt til i den bedste portugisiske række.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/port ... a/stilling
https://bold.dk/fodbold/stillinger/port ... a/stilling