AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 22. maj 2019, 08:00

Aalborg frederikshavner skrev:
22. maj 2019, 06:28
Sloth skifter til den skotske klub Motherwell
Udviklingspenge? :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Spanky » 23. maj 2019, 17:55

For de interesserede, så kan man følge Safranko og Dundee U første af to playoff kampe mod St. Mirren (muligvis med Anders Dreyer) i aften kl. 20:45 på Viaplay.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af bedstefar » 23. maj 2019, 22:18

Safranko kommet ind efter 60 min og været med i et par chancer. Udover det knokler han røven ud af bukserne, noget vi kunne bruge på vores kedelige hold..

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 26. maj 2019, 08:27

Ronnie Schwartz skaffer nærmest egenhændigt Silkeborg oprykning.
Bomberen fra Ulsted har rent afslutningsmæssigt været en af de bedste angribere vi nogensinde har produceret. Hans afslutningsevner, løb i boksen osv. er præcis hvad Pohl og mange af vores andre egenopfostrede angribere har manglet.
Ser ud til at mere og mere hænger sammen for ham efter et par grimme skadesforløb der ødelagde opholdene i Belgien og Frankrig.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 26. maj 2019, 09:41

Gamen skrev:Ronnie Schwartz skaffer nærmest egenhændigt Silkeborg oprykning.
Bomberen fra Ulsted har rent afslutningsmæssigt været en af de bedste angribere vi nogensinde har produceret. Hans afslutningsevner, løb i boksen osv. er præcis hvad Pohl og mange af vores andre egenopfostrede angribere har manglet.
Ser ud til at mere og mere hænger sammen for ham efter et par grimme skadesforløb der ødelagde opholdene i Belgien og Frankrig.
Imponerende sæson af den sorte slyngel. Jeg har tænkt flere gange, at jeg ikke ville have noget imod at se ham tilbage i Aalborg. Ikke lige det jeg forestillede mig da han klovnedd rundt i bla Esbjerg og Brøndby.

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sønderhof » 26. maj 2019, 15:01

bedstefar skrev:
23. maj 2019, 22:18
Safranko kommet ind efter 60 min og været med i et par chancer. Udover det knokler han røven ud af bukserne, noget vi kunne bruge på vores kedelige hold..

DET der mangler på vores hold, er simpelthen en der knokler røven ud af bukserne?

Jeg så selv kampen, og niveauet var lavere end da sif og Viborg spillede for et par uger siden.

Safranko ramte ved siden af en bold på første stolpe, kort efter han var skiftet ind.

Tror nok returkampen spilles her i dag. Vil dog anbefale folk at se Charlton- Sunderland i playoff finale til championship fra wembley. Det bliver et brag af en kamp.

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af PFA » 26. maj 2019, 18:44

Dundee tabte efter straffesparks konkurence

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2085
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kokkefar » 26. maj 2019, 19:04

PFA skrev:
26. maj 2019, 18:44
Dundee tabte efter straffesparks konkurence
Dundee brændte alle deres 4 spark. Heriblandt Safranko. Det siger en del om niveauet i den skotske championship.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af bedstefar » 27. maj 2019, 11:26

Elendigt niveau, det er vi fuldstændige enige om - 1 divisions niveau. Jeg mener stadig safranko vil være en god sub til Van weert, hvis plan a ikke virker, så smid sgu da nogle lange bolde op i hovedet på slovakken.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Sanchez94 » 27. maj 2019, 11:33

bedstefar skrev:
27. maj 2019, 11:26
Elendigt niveau, det er vi fuldstændige enige om - 1 divisions niveau. Jeg mener stadig safranko vil være en god sub til Van weert, hvis plan a ikke virker, så smid sgu da nogle lange bolde op i hovedet på slovakken.
Kan du huske Safranko? Han mis timede alle forsøg på at ramme bolden med hovedet..

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af bedstefar » 27. maj 2019, 11:39

Kan da kun være bedre end Wessam, aldrig har jeg set en spille så dårligt i så mange kampe i træk.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. maj 2019, 12:56

bedstefar skrev:
27. maj 2019, 11:26
Elendigt niveau, det er vi fuldstændige enige om - 1 divisions niveau. Jeg mener stadig safranko vil være en god sub til Van weert, hvis plan a ikke virker, så smid sgu da nogle lange bolde op i hovedet på slovakken.
Du har tydeligvis aldrig set pågældende slovak spille. L
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5176
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 27. maj 2019, 15:22

Køllen I Møllen skrev:
27. maj 2019, 12:56
bedstefar skrev:
27. maj 2019, 11:26
Elendigt niveau, det er vi fuldstændige enige om - 1 divisions niveau. Jeg mener stadig safranko vil være en god sub til Van weert, hvis plan a ikke virker, så smid sgu da nogle lange bolde op i hovedet på slovakken.
Du har tydeligvis aldrig set pågældende slovak spille. L
Jeg ved ikke. Han så virkelig ringe ud, men det er dælme mange spillere der har gjort for os - også spillere vi enten ved er bedre eller spillere der må formodes at være det. Han er afgjort en spiller der skal skabes chancer til - han skaber intet selv - og i det perspektiv kunne det godt give mening at prøve ham med gruppen i de første træningskampe. Omvendt synes jeg godt nok også han har set mere sløj ud ne Pohl foran mål til tider, hvilket taler imod. Jeg tror egentlig han har noget af den mentalitet holdet kunne have godt af, men jeg er langt fra sikker på niveauet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Yankee » 28. maj 2019, 08:58

Køllen I Møllen skrev:
27. maj 2019, 12:56

Du har tydeligvis aldrig set pågældende slovak spille. L
Jeg er enig i at han langt fra var/er god nok. Men det hjalp altså heller ikke en udpræget indlægsspiller som Safranko at man havde en spillestil, hvor man aldrig slår tidlige indlæg og samtidig spillede med to backs (Ahlmann og Pallesen), der ikke har set baglinjen i flere år. Der var masser af kampe hvor han ikke fik ét eneste højt indlæg at arbejde med.

Safranko var så grotesk fejlcastet at det gør helt ondt. Han kunne godt blive en hæderlig angriber for et hold, der spiller med tidlige indlæg eller flere chipbolde frem for cutbacks og flade indlæg. At han skulle være Premier League-materiale er det dog nok kun Allan Gaarde, der tror på.

Fastland
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 24. feb 2014, 12:56
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Fastland » 28. maj 2019, 12:21

Det bliver spændende at se, hvad Ronnie Schwartz kommer til at udrette med Silkeborg i superligaen. Han har været ret varm foran kassen i 1.Div og har en stor ære i deres oprykning.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 13:06

Fastland skrev:
28. maj 2019, 12:21
Det bliver spændende at se, hvad Ronnie Schwartz kommer til at udrette med Silkeborg i superligaen. Han har været ret varm foran kassen i 1.Div og har en stor ære i deres oprykning.
Ja han kommer helt sikkert til at score mål, da han er en fremragende afslutter. Men så kan han ikke rigtigt mere end det, og derfor er han et godt match med et mindre superligahold.

Gamen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gamen » 28. maj 2019, 14:37

FIDEL skrev:
28. maj 2019, 13:06
Ja han kommer helt sikkert til at score mål, da han er en fremragende afslutter. Men så kan han ikke rigtigt mere end det, og derfor er han et godt match med et mindre superligahold.
Har du glemt, at vi selv spillede en hel sæson med en spiller som kunne løbe dybt og absolut intet andet som førsteangriber? Jeg vil til enhver tid foretrække en angriber, der kan afslutte vores angreb, end én der kun kan løbe dybt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 14:57

Gamen skrev:
28. maj 2019, 14:37
FIDEL skrev:
28. maj 2019, 13:06
Ja han kommer helt sikkert til at score mål, da han er en fremragende afslutter. Men så kan han ikke rigtigt mere end det, og derfor er han et godt match med et mindre superligahold.
Har du glemt, at vi selv spillede en hel sæson med en spiller som kunne løbe dybt og absolut intet andet som førsteangriber? Jeg vil til enhver tid foretrække en angriber, der kan afslutte vores angreb, end én der kun kan løbe dybt.
Nej, how can I forget!!?
Jeg mener bare, at der jo er en grund til at Sorte slyngel ikke spiller på en større adresse, og iøvrigt blev vraget i AaB. Han har jo ikke rigtigt haft succes andre steder end Randers og nu Silkeborg.
I moderne fodbold skal en angriber kunne så mange ting, og helst være 1. forsvarer på banen - noget som Pohl også var ret dygtig til. Det samme kan siges om Curth. De 2 scorede så ikke nok mål.
Men skulle jeg vælge mellem Pohl og Schwartz, tog jeg helst Schwartz, da han kan ramme målet, men vores hold kan sagtens bruge en Pohl-type, som iøvrigt er bedre til at ramme målet.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 15. jun 2019, 18:00

Simon Bræmer indstiller karrieren på mandag når Skovshoved afslutter sæsonen mod Slagelse

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AaB1978 » 19. jun 2019, 10:16

Lansing fortsætter karrieren i Horsens

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hor ... vb-keeper/

Besvar