Dommerfejl og deres betydning...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af 634 » 13. mar 2011, 12:35

BoT skrev:Synes det er fint, at vi som fans brokker os, når vi helt objektivt bliver snydt. Men når vi som i går har en dommer, der gør det ganske glimrende, er det fanme pinligt at høre på tudesange som "fc - hvad koster dommeren?"!!!
Der var dog en liniedommer som åbenbart ikke kunne se Wiland tage bolden med hånden udenfor feltet.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Simon-RS » 13. mar 2011, 12:40

BoT skrev:Synes det er fint, at vi som fans brokker os, når vi helt objektivt bliver snydt. Men når vi som i går har en dommer, der gør det ganske glimrende, er det fanme pinligt at høre på tudesange som "fc - hvad koster dommeren?"!!!
Det var mere Wiland-situationen, som der blev sunget til. Han vælger nemlig, at være målmand undenfor feltet.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af jensemand57 » 13. mar 2011, 12:51

Ret skal være ret. Anders Hermansen dømte faktisk en god kamp i går.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. mar 2011, 13:01

BoT skrev:Synes det er fint, at vi som fans brokker os, når vi helt objektivt bliver snydt. Men når vi som i går har en dommer, der gør det ganske glimrende, er det fanme pinligt at høre på tudesange som "fc - hvad koster dommeren?"!!!
Enig. Og iøvrigt helt befriende at det var os selv der nossede i det igår og ikke dommeren... Så er det sgu lidt nemmere at kapere pointtab.
Janteloven eksisterer IKKE!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af BoomZ0R » 14. mar 2011, 11:18

jensemand57 skrev:Ret skal være ret. Anders Hermansen dømte faktisk en god kamp i går.
Jeg synes faktisk ikk han dømte super, men bare lige dårligt til begge hold. Synes han havde nogen mærkelige kendelser, dog uden at favorisere nogen af holdene.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Pastorius » 14. mar 2011, 11:29

Zee skrev:
jensemand57 skrev:Ret skal være ret. Anders Hermansen dømte faktisk en god kamp i går.
Jeg synes faktisk ikk han dømte super, men bare lige dårligt til begge hold. Synes han havde nogen mærkelige kendelser, dog uden at favorisere nogen af holdene.
Tak - jeg orkede ikke at tage diskussionen, bla fordi jeg synes den overskygger det væsentlige, nemlig at AaB ikke ser ud til at være på ret køl endnu.

...men jeg er ret sikker på at hvis man tager fejlprocenten i hans afgørelser kampen igennem, så kommer man i nærheden af 25%, hvilket er heeelt horribelt, og langt værre end i forrige weekends kamp. Situationerne var måske knapt så afgørende, men jeg synes virkelig der er grund til at råbe vagt i gevær over dommernes kvalitet. Specielt fordi dommerne selv lader til at mene de gør det meget godt.

For mit vedkommende begrænser det sig ikke til AaB's kampe. Jeg synes det generelle dommerniveau er så rystende lavt at det burde medføre en kraftig reform af den måde man rekrutterer, uddanner og bedømmer dommerne på. Lige nu er indgangsvinklen meget - næsten 100% procesorienteret (hvilket eller normalt er en tilgang der tiltaler mig). Hvis en dommer kender reglerne godt, er god til at placere sig korrekt og i det hele taget overholder en masse formalia omkring dommergerningen, så får han gode bedømmelser, bliver forfremmet og får de store kampe. Det er ikke mit indtryk der overhovedet bliver evalueret på kvaliteten af dommene objektivt set (som en modsætning til hvordan dommeren vurderede i situationen).

...og så er det fuldstændig latterligt provokerende at høre dommere forsvare deres åbenlyse fejl på tv efterfølgende, på trods af at ingen andre i hele verden kan genkende deres version af virkeligheden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Drastrup

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af jens fup » 14. mar 2011, 11:59

Pastorius skrev:
Zee skrev:
jensemand57 skrev:Ret skal være ret. Anders Hermansen dømte faktisk en god kamp i går.
Jeg synes faktisk ikk han dømte super, men bare lige dårligt til begge hold. Synes han havde nogen mærkelige kendelser, dog uden at favorisere nogen af holdene.
Tak - jeg orkede ikke at tage diskussionen, bla fordi jeg synes den overskygger det væsentlige, nemlig at AaB ikke ser ud til at være på ret køl endnu.

...men jeg er ret sikker på at hvis man tager fejlprocenten i hans afgørelser kampen igennem, så kommer man i nærheden af 25%, hvilket er heeelt horribelt, og langt værre end i forrige weekends kamp. Situationerne var måske knapt så afgørende, men jeg synes virkelig der er grund til at råbe vagt i gevær over dommernes kvalitet. Specielt fordi dommerne selv lader til at mene de gør det meget godt.

For mit vedkommende begrænser det sig ikke til AaB's kampe. Jeg synes det generelle dommerniveau er så rystende lavt at det burde medføre en kraftig reform af den måde man rekrutterer, uddanner og bedømmer dommerne på. Lige nu er indgangsvinklen meget - næsten 100% procesorienteret (hvilket eller normalt er en tilgang der tiltaler mig). Hvis en dommer kender reglerne godt, er god til at placere sig korrekt og i det hele taget overholder en masse formalia omkring dommergerningen, så får han gode bedømmelser, bliver forfremmet og får de store kampe. Det er ikke mit indtryk der overhovedet bliver evalueret på kvaliteten af dommene objektivt set (som en modsætning til hvordan dommeren vurderede i situationen).

...og så er det fuldstændig latterligt provokerende at høre dommere forsvare deres åbenlyse fejl på tv efterfølgende, på trods af at ingen andre i hele verden kan genkende deres version af virkeligheden.
Quoted for truth :thumbsup:

Og som jeg ser det, er det jo ikke engang "bare" begrænset til dansk fodbold. Nogen nævnte opgøret mellem Englands største klub og Manchester United sidste weekend og hvordan Jamie Carragher, indrømmet, uforståeligt slap for en fortjent udvisning, men det gjorde Man Utd's Rafael altså osse.

Eller man kan medtage den schweiziske dommer Busacca fra kampen mellem Barcelona og Arsenal, der totalt mangler situationsfornemmelse, da han trækker gult for anden gang over for van Persie - jeg ved udmærket at det er pisseirriterende at se spillerne lade som om de ikke hører fløjten og så spiller videre, men på et Nou Camp med fuld skrue på volumen, bør man nok lade tvivlen komme spilleren til gode og i min optik er det under alle omstændigheder et yderst tyndt grundlag at give advarsel nr. 2 og dermed rødt kort på.

Og jeg kan bare sige "Messias"... Hvordan en mand, der ikke er god nok til at dømme i den bedste engelske række, alligevel kunne blive sat på til en europa-cup kamp (den mellem FCK og HSV), er da et mysterium af de store. Ingen bør sove SÅ meget i timerne at en sådan fejl kan ske.

Ergo må det være et helt generelt problem for fodbolden, den tilgang man har til at rekruttere, uddanne og forfremme dommere - ellers kan jeg ikke se nogen forklaring på at så mange dommere har så mange fejlkendelser med så få konsekvenser for dem til følge.

Og jeg er heller ikke imponeret af den dommer, vi havde i lørdags - rigtig nok så laver han ingen GRAVERENDE fejl, men jeg synes sgu heller ikke han dømte ret mange ting rigtigt, og det gælder i forhold til begge hold omend han IMO lod 50/50 situationerne falde ud til fordel for FCK.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Gentleman Finn » 20. mar 2011, 14:24

Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af jensemand57 » 20. mar 2011, 14:35

Gentleman Finn skrev:Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.
Han er også sat på kampen mellem FCN og Esbjerg i følge TV2.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Gentleman Finn » 20. mar 2011, 14:39

jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.
Han er også sat på kampen mellem FCN og Esbjerg i følge TV2.
Du har ret ifølge dbu er han sat på den kamp, det var ønsketænkning der så Kehlet degraderet og smidt ind i kampen på Tv2sport, han må være en klon.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af jensemand57 » 20. mar 2011, 14:44

Gentleman Finn skrev:
jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.
Han er også sat på kampen mellem FCN og Esbjerg i følge TV2.
Du har ret ifølge dbu er han sat på den kamp, det var ønsketænkning der så Kehlet degraderet og smidt ind i kampen på Tv2sport, han må være en klon.
Forstår godt din ønsketænkning. :thumbsup:

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Krushave » 20. mar 2011, 21:06

jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:
jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.
Han er også sat på kampen mellem FCN og Esbjerg i følge TV2.
Du har ret ifølge dbu er han sat på den kamp, det var ønsketænkning der så Kehlet degraderet og smidt ind i kampen på Tv2sport, han må være en klon.
Forstår godt din ønsketænkning. :thumbsup:
Men Kehlet fik så også lige vist sit manglende overblik i Farum. Smider Nordstrand ud for at sparke ud efter Gaardsø. Dette sker efter Gaardsø lige lader sin støvle ramme Nordstrand i hovedet da han ligger inde i feltet. Kehlet ser kun Nordstrands forseelse selv om han står 5 meter væk...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. mar 2011, 21:13

Krushave skrev:
jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:
jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.
Han er også sat på kampen mellem FCN og Esbjerg i følge TV2.
Du har ret ifølge dbu er han sat på den kamp, det var ønsketænkning der så Kehlet degraderet og smidt ind i kampen på Tv2sport, han må være en klon.
Forstår godt din ønsketænkning. :thumbsup:
Men Kehlet fik så også lige vist sit manglende overblik i Farum. Smider Nordstrand ud for at sparke ud efter Gaardsø. Dette sker efter Gaardsø lige lader sin støvle ramme Nordstrand i hovedet da han ligger inde i feltet. Kehlet ser kun Nordstrands forseelse selv om han står 5 meter væk...
Arh, man kan sgu da ikke forlange at dommeren har øjne på alle de 15-20 spillere der render rundt inde i feltet på det tidspunkt. Og den Gaardsøe laver er jo godt skjult. Men du mener måske at dommeren på det givne tidspunkt bør fokusere på Gaardsøes støvler da han kommer gående forbi en liggende Nordstrand???
Janteloven eksisterer IKKE!

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Krushave » 20. mar 2011, 22:22

Køllen I Møllen skrev:
Krushave skrev:
jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:
jensemand57 skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvis det kan glæde andre end undertegnede, så dømmer Jacob Kehlet pt. en kamp i 1. division i Næstved.
Han er også sat på kampen mellem FCN og Esbjerg i følge TV2.
Du har ret ifølge dbu er han sat på den kamp, det var ønsketænkning der så Kehlet degraderet og smidt ind i kampen på Tv2sport, han må være en klon.
Forstår godt din ønsketænkning. :thumbsup:
Men Kehlet fik så også lige vist sit manglende overblik i Farum. Smider Nordstrand ud for at sparke ud efter Gaardsø. Dette sker efter Gaardsø lige lader sin støvle ramme Nordstrand i hovedet da han ligger inde i feltet. Kehlet ser kun Nordstrands forseelse selv om han står 5 meter væk...
Arh, man kan sgu da ikke forlange at dommeren har øjne på alle de 15-20 spillere der render rundt inde i feltet på det tidspunkt. Og den Gaardsøe laver er jo godt skjult. Men du mener måske at dommeren på det givne tidspunkt bør fokusere på Gaardsøes støvler da han kommer gående forbi en liggende Nordstrand???
Ja selvfølgelig bør han kigge på Gaardsø's pæne støvler... :P
Nu ser han jo trods alt hvad Nordstrand laver så mon ikke han står og kigger i den retning i forvejen. Og det er vel heller ikke helt ude i hampen at forvente han kan se hvad der sker lige foran sig?? Så godt synes jeg nu heller ikke det Gaardsø laver var skjult... Men det vil jo altid være spekulationer om hvad han kan, og ikke kan se, så lad den nu ligge... Den er trods alt ikke så slem som den fejl han lavede i Aalborg...

Hvis han så ikke har set den må man jo bare håbe den bliver taget op af disciplinærudvalget, men det er måske også for meget at forlange... De kan i hvert fald kun tage den op hvis ikke dommeren har set noget. Slutteligt er der så også linjedommeren, men nu ved jeg så ikke om han overhovedet har haft en vinkel hvor han har mulighed for at se hvad der sker...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. mar 2011, 08:38

Krushave skrev:
Køllen I Møllen skrev:Arh, man kan sgu da ikke forlange at dommeren har øjne på alle de 15-20 spillere der render rundt inde i feltet på det tidspunkt. Og den Gaardsøe laver er jo godt skjult. Men du mener måske at dommeren på det givne tidspunkt bør fokusere på Gaardsøes støvler da han kommer gående forbi en liggende Nordstrand???
Ja selvfølgelig bør han kigge på Gaardsø's pæne støvler... :P
Nu ser han jo trods alt hvad Nordstrand laver så mon ikke han står og kigger i den retning i forvejen. Og det er vel heller ikke helt ude i hampen at forvente han kan se hvad der sker lige foran sig?? Så godt synes jeg nu heller ikke det Gaardsø laver var skjult... Men det vil jo altid være spekulationer om hvad han kan, og ikke kan se, så lad den nu ligge... Den er trods alt ikke så slem som den fejl han lavede i Aalborg...

Hvis han så ikke har set den må man jo bare håbe den bliver taget op af disciplinærudvalget, men det er måske også for meget at forlange... De kan i hvert fald kun tage den op hvis ikke dommeren har set noget. Slutteligt er der så også linjedommeren, men nu ved jeg så ikke om han overhovedet har haft en vinkel hvor han har mulighed for at se hvad der sker...
Altså der er spilstop og 15-30 mennesker samlet på et lille område. Dommeren har i den situation rigeligt at se til med at holde øjne og ører åbne samt afvise massevis af protester fra spillere der er oppe at ringe. Jeg synes slet overhovedet ikke man kan klandre ham at han ikke ser det.
Janteloven eksisterer IKKE!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af jydenfranord » 21. mar 2011, 08:53

Køllen I Møllen skrev:
Krushave skrev:
Køllen I Møllen skrev:Arh, man kan sgu da ikke forlange at dommeren har øjne på alle de 15-20 spillere der render rundt inde i feltet på det tidspunkt. Og den Gaardsøe laver er jo godt skjult. Men du mener måske at dommeren på det givne tidspunkt bør fokusere på Gaardsøes støvler da han kommer gående forbi en liggende Nordstrand???
Ja selvfølgelig bør han kigge på Gaardsø's pæne støvler... :P
Nu ser han jo trods alt hvad Nordstrand laver så mon ikke han står og kigger i den retning i forvejen. Og det er vel heller ikke helt ude i hampen at forvente han kan se hvad der sker lige foran sig?? Så godt synes jeg nu heller ikke det Gaardsø laver var skjult... Men det vil jo altid være spekulationer om hvad han kan, og ikke kan se, så lad den nu ligge... Den er trods alt ikke så slem som den fejl han lavede i Aalborg...

Hvis han så ikke har set den må man jo bare håbe den bliver taget op af disciplinærudvalget, men det er måske også for meget at forlange... De kan i hvert fald kun tage den op hvis ikke dommeren har set noget. Slutteligt er der så også linjedommeren, men nu ved jeg så ikke om han overhovedet har haft en vinkel hvor han har mulighed for at se hvad der sker...
Altså der er spilstop og 15-30 mennesker samlet på et lille område. Dommeren har i den situation rigeligt at se til med at holde øjne og ører åbne samt afvise massevis af protester fra spillere der er oppe at ringe. Jeg synes slet overhovedet ikke man kan klandre ham at han ikke ser det.
Det er mere end svært for dommeren at se det Gaardsøe laver, da han jo er er mere end god til at skjule sine små svinestreger.
Men omvendt er det jo lidt sjovt at det netop er Kehlert Der dømmer kampen, AaB - SIF kunne han se gennem flere spillere og se bort fra linjevogterens vurdering. Men hans supersyn har åbenbart svigtet igår.

Jeg håber dog at Gaardsøe bliver straffet for det han gør, det han siger med det er et uheld, det gør det jo faktisk kun værre, hvis manden er så blind han overser en mand der ligger på jorden, så bør han vel ikke være på en fodboldbane, og evt. burde man inddrage hans kørerkort?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. mar 2011, 08:59

jydenfranord skrev:Det er mere end svært for dommeren at se det Gaardsøe laver, da han jo er er mere end god til at skjule sine små svinestreger.
Men omvendt er det jo lidt sjovt at det netop er Kehlert Der dømmer kampen, AaB - SIF kunne han se gennem flere spillere og se bort fra linjevogterens vurdering. Men hans supersyn har åbenbart svigtet igår.

Jeg håber dog at Gaardsøe bliver straffet for det han gør, det han siger med det er et uheld, det gør det jo faktisk kun værre, hvis manden er så blind han overser en mand der ligger på jorden, så bør han vel ikke være på en fodboldbane, og evt. burde man inddrage hans kørerkort?
Selvfølgelig er det en lodret løgn fra Gaardsøe. Ingen tvivl. De der mener andet må jo være retarderede...

Mht Kehlert så er jeg da heller ikke et splitsekund i tvivl om at han i Silkeborg-kampen dømte noget han TROEDE skete, ikke noget han så. Og det vil jeg også gerne påstå at man skal være retarderet for at anfægte. Men han kan ikke dømme noget han TROR han ser i Gaardsøe-eksemplet fordi han slet ikke kigger i den retning og ikke har nogen anelse om hvad der er foregået.

Summa summarum : Fodbolddommere er nogle svin! :)
Janteloven eksisterer IKKE!

tagen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 7. feb 2010, 16:49

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af tagen » 21. mar 2011, 09:29

Hej

Nu hvor vi jo tit har følt os snydt af dommeren, skal det da lige med at vi vist fik 2 point foræret i går. Jeg kan godt forstå hvis Lyngby er lidt mugne over der var lagt 4 minutter til. det er langt over hvad der kunne forventes, og der var ikke spilstop der på nogen måde kunne forsvare det. Men vi takker selvfølgelig for at de 2 point der blev stjålt mod silkeborg er kommet tilbage :aabfan:

Brugeravatar
Citizen
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12. maj 2009, 14:17
Geografisk sted: 2300

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Citizen » 21. mar 2011, 09:33

tagen skrev:Hej

Nu hvor vi jo tit har følt os snydt af dommeren, skal det da lige med at vi vist fik 2 point foræret i går. Jeg kan godt forstå hvis Lyngby er lidt mugne over der var lagt 4 minutter til. det er langt over hvad der kunne forventes, og der var ikke spilstop der på nogen måde kunne forsvare det. Men vi takker selvfølgelig for at de 2 point der blev stjålt mod silkeborg er kommet tilbage :aabfan:
Deres målmand fik et gult kort for at trække tiden ud. Det lagde et ekstra minut til de tre minutter, der sædvanligvis bliver givet.

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Dommerfejl og deres betydning...

Indlæg af Krushave » 21. mar 2011, 09:35

Citizen skrev:
tagen skrev:Hej

Nu hvor vi jo tit har følt os snydt af dommeren, skal det da lige med at vi vist fik 2 point foræret i går. Jeg kan godt forstå hvis Lyngby er lidt mugne over der var lagt 4 minutter til. det er langt over hvad der kunne forventes, og der var ikke spilstop der på nogen måde kunne forsvare det. Men vi takker selvfølgelig for at de 2 point der blev stjålt mod silkeborg er kommet tilbage :aabfan:
Deres målmand fik et gult kort for at trække tiden ud. Det lagde et ekstra minut til de tre minutter, der sædvanligvis bliver givet.
Plus at Morten Bertolt fra Lyngby var nede at ligge med en skade på et tidspunkt hvor der sikkert også blev lagt lidt til. Så de 4 minutter passer meget godt med hvad der var sket i løbet af anden helvleg...

Besvar